Topic: Discutii diverse
71 posts, 15321 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
- TPB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TPB
Începând cu 1 septembrie 2022, site-ul info.ctbus.ro s-a schimbat. Din păcate, nu mai apar numerele de parc / înmatriculare ale autobuzelor. Însă în ultima zi în care am mai putut accesa site-ul vechi, apărea pe hartă și CT 01 YTC.
Traseele sunt aceleași, fie prost gândite, fie cu indicative care mai de care mai ciudate. De exemplu, există o confuzie între 102N și N102...
De asemenea, în Constanța se circulă foarte, foarte prost. Mă și mir cum rezistă autobuzele pe bulevardele cu zeci de canalizări (puse astfel încât să ne rupem mașinile) și gropi.
De foarte multe ori, liniile 101, 44, 5-40, 2-43, 102N și 42 sunt supra-aglomerate, asta și pentru faptul că autobuzele nu sunt articulate.
Începând cu 1 septembrie 2022, site-ul info.ctbus.ro s-a schimbat. Din păcate, nu mai apar numerele de parc / înmatriculare ale autobuzelor. Însă în ultima zi în care am mai putut accesa site-ul vechi, apărea pe hartă și CT 01 YTC.
Traseele sunt aceleași, fie prost gândite, fie cu indicative care mai de care mai ciudate. De exemplu, există o confuzie între 102N și N102...
De asemenea, în Constanța se circulă foarte, foarte prost. Mă și mir cum rezistă autobuzele pe bulevardele cu zeci de canalizări (puse astfel încât să ne rupem mașinile) și gropi.
De foarte multe ori, liniile 101, 44, 5-40, 2-43, 102N și 42 sunt supra-aglomerate, asta și pentru faptul că autobuzele nu sunt articulate.
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dekolor
Backend-ul nu s-a schimbat, e fix acelasi. Deci aplicatia stie si numerele de parc, doar ca nu vor sa le afiseze
Legat de indicative: problema cu 102N si N102 nu exista atat timp cat unul circula doar pe timpul noptii si celalalt nu, oricum traseul e identic (N102 este defapt un 102N prelungit pana la celalat capat al lui 102P).
Backend-ul nu s-a schimbat, e fix acelasi. Deci aplicatia stie si numerele de parc, doar ca nu vor sa le afiseze
Legat de indicative: problema cu 102N si N102 nu exista atat timp cat unul circula doar pe timpul noptii si celalalt nu, oricum traseul e identic (N102 este defapt un 102N prelungit pana la celalat capat al lui 102P).
- TPB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TPB
Pe noul site info.ctbus.ro, apar acum numerele de înmatriculare ale autobuzelor.
Pe noul site info.ctbus.ro, apar acum numerele de înmatriculare ale autobuzelor.
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dekolor
Sursa: https://www.facebook.com/ctbuscta/posts/ ... sR2GxgMl
✅AUTOBUZELE ELECTRICE - PE TRASEU✅
De pe 01.10.2022, introduce în circulație primele autobuze electrice din Constanța.
Cele 20 de autobuze de 12 metri au fost achiziționate printr-un proiect comun implementat de Primăria Municipiului Constanța și Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei şi finanţat cu fonduri europene asigurate prin Programul Operațional Regional 2014-2020.
Proiectul care are ca scop promovarea mobilității urbane durabile prin crearea unui sistem de transport public eficient, ecologic și modern.
Autobuzele electrice vor asigura curse pe traseele 100, 100C și 43M.
Sursa: https://www.facebook.com/ctbuscta/posts/ ... sR2GxgMl
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Iată şi autobuzul la care face referire colegul ( dekolor )
Iată şi autobuzul la care face referire colegul ( dekolor )
309553370_498837965574482_8740535293598146475_n.jpg (246.53 KB; downloaded 3697 times)
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dekolor
Un electric (CT 15 EJJ) deja are probleme, a ramas pe avarii cu o usa defecta.
Un electric (CT 15 EJJ) deja are probleme, a ramas pe avarii cu o usa defecta.
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Vatmanul constanțean
De aproximativ o luna, odata cu introducerea noilor autobuze BYD in circulatie, cateva MAZ-uri cu defectiuni tehnice mai mult sau mai putin remediabile au fost mutate in parcul rece in vederea conservarii (momentan, nu se poate vorbi de casarea lor). Acestea sunt:
MAZ 103
072 - TLX
076 - TKX
077 - TKV
080 - TKS
083 - TKG
MAZ 107
051 - FCI
068 - FFO
MAZ 203
011 - EWA
013 - EXF
017 - EZY (cel maro)
Spun "momentan", deoarece inca nu s-a lansat nicio licitatie in vederea valorificarii lor prin BRM.
De aproximativ o luna, odata cu introducerea noilor autobuze BYD in circulatie, cateva MAZ-uri cu defectiuni tehnice mai mult sau mai putin remediabile au fost mutate in parcul rece in vederea conservarii (momentan, nu se poate vorbi de casarea lor). Acestea sunt:
MAZ 103
072 - TLX
076 - TKX
077 - TKV
080 - TKS
083 - TKG
MAZ 107
051 - FCI
068 - FFO
MAZ 203
011 - EWA
013 - EXF
017 - EZY (cel maro)
Spun "momentan", deoarece inca nu s-a lansat nicio licitatie in vederea valorificarii lor prin BRM.
- Alessx
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Alessx
Da, așa este iar aici voi atașa cateva poze cu cele retrase din circulație:
Vatmanul constanțean wrote here:
De aproximativ o luna, odata cu introducerea noilor autobuze BYD in circulatie, cateva MAZ-uri cu defectiuni tehnice mai mult sau mai putin remediabile au fost mutate in parcul rece in vederea conservarii (momentan, nu se poate vorbi de casarea lor). Acestea sunt:
MAZ 103
072 - TLX
076 - TKX
077 - TKV
080 - TKS
083 - TKG
MAZ 107
051 - FCI
068 - FFO
MAZ 203
011 - EWA
013 - EXF
017 - EZY (cel maro)
Spun "momentan", deoarece inca nu s-a lansat nicio licitatie in vederea valorificarii lor prin BRM.
Da, așa este iar aici voi atașa cateva poze cu cele retrase din circulație:
IMG_20221113_150909.jpg (716.14 KB; downloaded 3310 times)
IMG_20221113_151151.jpg (574.4 KB; downloaded 3311 times)
IMG_20221113_151214.jpg (570.39 KB; downloaded 3311 times)
IMG_20221113_151221.jpg (568.17 KB; downloaded 3311 times)
IMG_20221113_151154.jpg (622.76 KB; downloaded 3312 times)
IMG_20221113_151348.jpg (591.94 KB; downloaded 3312 times)
IMG_20221113_151353.jpg (620.74 KB; downloaded 3311 times)
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dekolor
Sursa: https://www.facebook.com/ctbuscta/posts/ ... Sry7f1Yl
Ar fi fost si mai utila daca era prelungita pana in Mamaia Nord/Navodari...
❗️ LINIA 47 MAMAIA ❗️
Începând cu 19.11.2022 introducem o nouă linie de transport – linia 47 Mamaia – pe traseul: Tabără Turist – Mamaia – Campus.
Cursele vor avea o frecvență de 40 de minute, în intervalul orar 06:30 – 21:00 (prima plecare din cap de linie Tabără Turist), iar tarifele sunt aceleași ca și în cazul celorlalte linii operate de societate.
CT BUS, călătorie plăcută de fiecare dată!
Sursa: https://www.facebook.com/ctbuscta/posts/ ... Sry7f1Yl
Ar fi fost si mai utila daca era prelungita pana in Mamaia Nord/Navodari...
- LucaCDK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
LucaCDK
Adăugăm pe listă încă două maz 203 EZZ -> 018
EVX -> 010
Și TKU este casat -> 078
Vatmanul constanțean wrote here:
De aproximativ o luna, odata cu introducerea noilor autobuze BYD in circulatie, cateva MAZ-uri cu defectiuni tehnice mai mult sau mai putin remediabile au fost mutate in parcul rece in vederea conservarii (momentan, nu se poate vorbi de casarea lor). Acestea sunt:
MAZ 103
072 - TLX
076 - TKX
077 - TKV
080 - TKS
083 - TKG
MAZ 107
051 - FCI
068 - FFO
MAZ 203
011 - EWA
013 - EXF
017 - EZY (cel maro)
Spun "momentan", deoarece inca nu s-a lansat nicio licitatie in vederea valorificarii lor prin BRM.
Adăugăm pe listă încă două maz 203 EZZ -> 018
EVX -> 010
Și TKU este casat -> 078
- Stefan_79
-
Posted:
-
Re: Autobuze MAZ 103 (2002-202x)
Stefan_79
Cât despre autobuze de 10 metri pe linia 42, oricare ar fi ele, electrice, convenționale sau zburătoare (metaforă) mi se pare o tâmpenie crasă, când pe această linie DEABIA fac față Isuzurile. idem și cu linia 3. Pur și simplu autobuze de 10m nu sunt potrivite pentru un oraș de dimensiunile Constanței, sunt potrivite pentru linii foarte mici, sau slab solicitate, nu pe linii care deservesc cartiere întregi.
Niște autobuze perfecte și eficiente pentru unele linii de transport public ale Constanței (nu toate) sunt cele de 15 metri cu ultima axă (Axa B?) orientabilă, adică viratoare, oricare ar fi ele, MAZ, Mercedes, Isuzu, etc. sau, eventual, autobuze (dacă spun troleibuze presupun că cer prea mult) de 18 metri, articulate cu o capacitate mare de transport de călători.
Cele 50 de MAZ 107 au fost relativ salvatoare după evenimentul nefericit de renunțare la tramvaie în Constanța. Sper ca următoarele administrații să nu rupă acest lanț și să renunțe la dimensiunile acestor autobuze, ci să le înlocuiască cu același tip de autobuz (Atenție tip nu model!) sau poate să crească eficiența și să se revină la transportul public de înainte de venirea Dl. Mazăre. Vise
Cât despre autobuze retrase, acestea sunt:
MAZ 103:
TKC
TKE
TKG
TKH
TKS
TKT
TKU
TKV
TKX
TLX
9/14
MAZ 107:
FCI
FDO
FFO
3/50
MAZ 203:
EWA
EXF
EZY
EZZ
4/15
Vehicule de intervenție:
Depanatorul IK4 CT-35-YTC
Și un autocar MAZ 153 de culoare albă cu 2 dungi orizontale, una neagră și una roșie, dar nu l-am indentificat după nr. de înmatriculare (Au existat mai multe autocare MAZ la fostul RATC?)
deprodio wrote here:Stefan_79 wrote here:
(poate se va face o minune ca în cazul lui TKY ).
Sau poate aceste "minuni" inceteaza "sa se mai faca"si sa se modernizeze si Constanta.O "MINUNE" ar fi ca de pe 1 ian sa iasa la traseu si celelalte electrice achizitionate si Isuzu-urile de pe 3,42 sa fie redistribuite pe 101 in locul MAZ-urilor.
Cât despre autobuze de 10 metri pe linia 42, oricare ar fi ele, electrice, convenționale sau zburătoare (metaforă) mi se pare o tâmpenie crasă, când pe această linie DEABIA fac față Isuzurile. idem și cu linia 3. Pur și simplu autobuze de 10m nu sunt potrivite pentru un oraș de dimensiunile Constanței, sunt potrivite pentru linii foarte mici, sau slab solicitate, nu pe linii care deservesc cartiere întregi.
Niște autobuze perfecte și eficiente pentru unele linii de transport public ale Constanței (nu toate) sunt cele de 15 metri cu ultima axă (Axa B?) orientabilă, adică viratoare, oricare ar fi ele, MAZ, Mercedes, Isuzu, etc. sau, eventual, autobuze (dacă spun troleibuze presupun că cer prea mult) de 18 metri, articulate cu o capacitate mare de transport de călători.
Cele 50 de MAZ 107 au fost relativ salvatoare după evenimentul nefericit de renunțare la tramvaie în Constanța. Sper ca următoarele administrații să nu rupă acest lanț și să renunțe la dimensiunile acestor autobuze, ci să le înlocuiască cu același tip de autobuz (Atenție tip nu model!) sau poate să crească eficiența și să se revină la transportul public de înainte de venirea Dl. Mazăre. Vise
Cât despre autobuze retrase, acestea sunt:
MAZ 103:
TKC
TKE
TKG
TKH
TKS
TKT
TKU
TKV
TKX
TLX
9/14
MAZ 107:
FCI
FDO
FFO
3/50
MAZ 203:
EWA
EXF
EZY
EZZ
4/15
Vehicule de intervenție:
Depanatorul IK4 CT-35-YTC
Și un autocar MAZ 153 de culoare albă cu 2 dungi orizontale, una neagră și una roșie, dar nu l-am indentificat după nr. de înmatriculare (Au existat mai multe autocare MAZ la fostul RATC?)
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
deprodio
Într-adevăr,MAZ-urile 107 sunt potrivite pe liniile 100,102,2-43.La Constanta ar trebui o achiziție de minim 50 de articulate.Referitor la autobuzele de 10m,iau și ei ce se poate lua sa nu spună că nu au luat🙄
Într-adevăr,MAZ-urile 107 sunt potrivite pe liniile 100,102,2-43.La Constanta ar trebui o achiziție de minim 50 de articulate.Referitor la autobuzele de 10m,iau și ei ce se poate lua sa nu spună că nu au luat🙄
- Stefan_79
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Stefan_79
În schimb, ele sunt turate pe liniile 3b, 48, 51, 51b... o foarte mare risipă. Cel puțin pe 3b și 51/51b cară efectiv aer. Liniile grele ale orașului ar trebui să fie cel puțin 75% turate cu autobuze de capacitate mare (în cazul nostru MAZ 107), vorbind de liniile 2/43 (Și derivatele), 42, 100 și 100c, 101, 102 și cred că se mai poate mări lista. În unele weekenduri am întâlnit doar 2-3 MAZuri 107 pe linia 102, ceea ce dă dovadă de incompetență. În orele de vârf, nici ele nu fac față, nu mă mai gândesc la Isuzu...
În schimb, un aspect interesant ce l-am observat pe linia 5/40 este că sunt repartizate autobuzele (cel puțin în orele de vârf) în așa fel încât să suplinească lipsa autobuzelor de mare capacitate pe această linie, probabil că un MAZ107 nu s-ar fi încadrat printre străzile din Km.5 și de aceea au mers pe varianta introducerii mai multor autobuze de 12m.
În schimb, ele sunt turate pe liniile 3b, 48, 51, 51b... o foarte mare risipă. Cel puțin pe 3b și 51/51b cară efectiv aer. Liniile grele ale orașului ar trebui să fie cel puțin 75% turate cu autobuze de capacitate mare (în cazul nostru MAZ 107), vorbind de liniile 2/43 (Și derivatele), 42, 100 și 100c, 101, 102 și cred că se mai poate mări lista. În unele weekenduri am întâlnit doar 2-3 MAZuri 107 pe linia 102, ceea ce dă dovadă de incompetență. În orele de vârf, nici ele nu fac față, nu mă mai gândesc la Isuzu...
În schimb, un aspect interesant ce l-am observat pe linia 5/40 este că sunt repartizate autobuzele (cel puțin în orele de vârf) în așa fel încât să suplinească lipsa autobuzelor de mare capacitate pe această linie, probabil că un MAZ107 nu s-ar fi încadrat printre străzile din Km.5 și de aceea au mers pe varianta introducerii mai multor autobuze de 12m.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Constanța (CT BUS SA)
•
Choose destination