Topic: Sectorul 2
476 posts, 175402 views
📖 Pagination options
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
reiny2000
Alveole pentru arbuști sau tufe de trandafiri, era imposibil să facă o treabă ca la carte.
Alveole pentru arbuști sau tufe de trandafiri, era imposibil să facă o treabă ca la carte.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
ByOnu
Ce pot zice e ca trotuarul cel ingust .. chiar <este> ingust. Iar chit ca strada e la nivelul trotuarului, cu masini parcate regulamentar pe ambele parti, abia vei incapea pe trotuare.
Nu inteleg de ce nu au pastrat parcarea DOAR pe o singura latura. Ar fi rezultat niste trotuare decente.
Insa, e nedrept doar sa criticam. Chiar este o lucrare mult peste cele deja realizate de PS2 in acest mandat si mult peste cele realizate de celelalte sectoare. Este doar pacat ca vor fi redate masinilor.
Ce pot zice e ca trotuarul cel ingust .. chiar <este> ingust. Iar chit ca strada e la nivelul trotuarului, cu masini parcate regulamentar pe ambele parti, abia vei incapea pe trotuare.
Nu inteleg de ce nu au pastrat parcarea DOAR pe o singura latura. Ar fi rezultat niste trotuare decente.
Insa, e nedrept doar sa criticam. Chiar este o lucrare mult peste cele deja realizate de PS2 in acest mandat si mult peste cele realizate de celelalte sectoare. Este doar pacat ca vor fi redate masinilor.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
rosetti61
Se pare ca lumea a uitat modernizarea axei est-vest prin 1995 cand s-a montat pentru prima oara "trotuarul din biscuiti" si pavelele au intrat in cotidian. Cat de laudat era pavajul asta de tip "fermoar" ca permite mai bine efectuarea de lucrari, ca ... In timp s-a vazut ca s-a mai lasat, s-a mai tocit, cariat, unele lucrari au fost carpite cu beton si lasate asa etc. Au fost unele strazi din sectorul 5 in zona Margeanului pavate la fel, dupa care s-a revenit la asfalt. Dupa ce furia biscuitilor din ciment a mai trecut au intrat in peisaj dalele, care si alea dupa un timp tronc-tronc, sparte si tot tacamul.
Se pare ca lumea a uitat modernizarea axei est-vest prin 1995 cand s-a montat pentru prima oara "trotuarul din biscuiti" si pavelele au intrat in cotidian. Cat de laudat era pavajul asta de tip "fermoar" ca permite mai bine efectuarea de lucrari, ca ... In timp s-a vazut ca s-a mai lasat, s-a mai tocit, cariat, unele lucrari au fost carpite cu beton si lasate asa etc. Au fost unele strazi din sectorul 5 in zona Margeanului pavate la fel, dupa care s-a revenit la asfalt. Dupa ce furia biscuitilor din ciment a mai trecut au intrat in peisaj dalele, care si alea dupa un timp tronc-tronc, sparte si tot tacamul.
- ByOnu
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
1689
Cred ca primul pavaj cu dale din Bucuresti a fost cel de pe Victoria Socializmului, care a fost sublim vreo trei ani de zile - cind nu circula aproape nimeni pe el…
Cum s-a dat drumul la trafic, dalele au inceput sa se deplaseze (si tineti cont, la Casa Poporului nu se dadea rasolul care se da acum), ca sa nu mai vorbim ca atunci cind ploua mai tare - sau si mai rau, ningea - era un adevarat patinoar.
Concluzia e … NU au ce sa caute pavaje cu dale pe strazi deschise traficului.
Daca tot se vrea ceva “rustic”, atunci pavaj din blocuri de bazalt - dar cine mai face asa ceva ….?
Cred ca primul pavaj cu dale din Bucuresti a fost cel de pe Victoria Socializmului, care a fost sublim vreo trei ani de zile - cind nu circula aproape nimeni pe el…
Cum s-a dat drumul la trafic, dalele au inceput sa se deplaseze (si tineti cont, la Casa Poporului nu se dadea rasolul care se da acum), ca sa nu mai vorbim ca atunci cind ploua mai tare - sau si mai rau, ningea - era un adevarat patinoar.
Concluzia e … NU au ce sa caute pavaje cu dale pe strazi deschise traficului.
Daca tot se vrea ceva “rustic”, atunci pavaj din blocuri de bazalt - dar cine mai face asa ceva ….?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
shoppy
Aia au bani sa le monteze calumea, sa le intretina si apoi sa le schimbe cand se sparg sau devin alunecoase iar cei ce sapa gropi primesc amenzi babane daca nu aduc amplasamentul inapoi la starea initiala, la noi toate sunt complicate, nu este de nasul nostru, mai bine sa puna asfalt si gata, ca nici nu aluneca si il asterne aproape acceptabil orice dorel.
Aia au bani sa le monteze calumea, sa le intretina si apoi sa le schimbe cand se sparg sau devin alunecoase iar cei ce sapa gropi primesc amenzi babane daca nu aduc amplasamentul inapoi la starea initiala, la noi toate sunt complicate, nu este de nasul nostru, mai bine sa puna asfalt si gata, ca nici nu aluneca si il asterne aproape acceptabil orice dorel.
- ByOnu
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
ByOnu
Sursa: pagina de Facebook Primaria Sectorului 2 Bucuresti
🌳 Transformăm piaţetele betonate în spaţii verzi.
✅ Pentru confortul şi siguranţa oamenilor, urmează să reabilităm şi să modernizăm Piaţeta Dr. Milan Rastislav Stefanik (fosta Piaţă Italiană).
⛏🧱 Refacem atât partea carosabilă, cât și trotuarele şi amenajăm spațiul verde din acest punct intens circulat din Sectorul 2.
⛔️ Acum în mijlocul piaţetei Dr. Milan Rastislav Stefanik (1.456 mp) şoferii au improvizat ilegal o parcare unde maşinile sunt parcate neregulamentar.
🌷 Acest spaţiu din mijlocul intersecţiei va fi transformat în spaţiu verde, dotat cu mobilier urban, spre confortul celor care îl traversează.
Desigur, după finalizarea lucrărilor de reabilitare vom monta noi indicatoare rutiere şi vom reface marcajele.
🚗⛹️♀️ Prin această investiţie, nu doar că vom asigura o nouă zonă de relaxare, ci creştem gradul de siguranţă din trafic, atât în ceea ce priveşte circulaţia auto, cât şi cea pietonală, pentru că nimic nu e mai important decât protejarea vieții omenești.
🌱 Totodată, în urma lucrărilor de reabilitare şi modernizare ne aşteptăm la decongestionarea şi fluidizarea traficului din zonă, ceea ce va conduce implicit şi la reducerea emisiilor de noxe.
💪Din aproape în aproape transformăm întreaga infrastructură rutieră din Sectorul 2, spre siguranţa şi confortul bucureștenilor.
420437823_792184816286768_4536125094906547714_n.jpg (379.77 KB; downloaded 1500 times)
420179185_792184586286791_1458677480482300438_n.jpg (264.77 KB; downloaded 1500 times)
Sursa: pagina de Facebook Primaria Sectorului 2 Bucuresti
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
cris_m
Intreb si eu sa ma aflu in treaba, unde e spatiul verde ca vad ochiometric 80% beton/pavaj in rondul ala
Intreb si eu sa ma aflu in treaba, unde e spatiul verde ca vad ochiometric 80% beton/pavaj in rondul ala
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
Cristi N
Intrebarea e foarte buna, s-a incercat sa avem atat o intersectie cat si un spatiu pentru pietoni functionale. Acum e 0% spatiu verde si la final vom avea 20% sau cat va rezulta la proiectare.
O sa dau un contra-exemplu, intersectia de la Delfinului unde s-au proiectat niste "spatii verzi" care sunt fix in calea pietonilor. De exemplu: 1 sau 2, eu prefer pavaj in loc de asa ceva.
Un alt contra-exemplu, POT-ul maxim pentru parcuri este 10%, daca parcul este unul de tranzit procentul asta e insuficient, inseamna ca trebuie sa demolezi alei existente si care au fost facute tocmai pentru ca oamenii facusera carari batatorite pe acolo.
Intrebarea e foarte buna, s-a incercat sa avem atat o intersectie cat si un spatiu pentru pietoni functionale. Acum e 0% spatiu verde si la final vom avea 20% sau cat va rezulta la proiectare.
O sa dau un contra-exemplu, intersectia de la Delfinului unde s-au proiectat niste "spatii verzi" care sunt fix in calea pietonilor. De exemplu: 1 sau 2, eu prefer pavaj in loc de asa ceva.
Un alt contra-exemplu, POT-ul maxim pentru parcuri este 10%, daca parcul este unul de tranzit procentul asta e insuficient, inseamna ca trebuie sa demolezi alei existente si care au fost facute tocmai pentru ca oamenii facusera carari batatorite pe acolo.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
Serban
Am si eu cateva intrebari:
1. Zona carosabila va fi asfaltata sau se va alege alta solutie?
2. Vad ca latimea zonei carosabile este de 4 m. Nu este cam mult, astfel incat va fi posibila parcarea neregulamentara la bordura? As face-o mai ingusta.
3. Zona carosabila va fi la nivel cu trotuarele?
Am si eu cateva intrebari:
1. Zona carosabila va fi asfaltata sau se va alege alta solutie?
2. Vad ca latimea zonei carosabile este de 4 m. Nu este cam mult, astfel incat va fi posibila parcarea neregulamentara la bordura? As face-o mai ingusta.
3. Zona carosabila va fi la nivel cu trotuarele?
- florin
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
florin
2. E nevoie de acea lățime mai mare, prin rond vor circula și mașini de gunoi, la nevoie trebuie să poată trece și un camion de pompieri. Lățimea camioanelor e pe la 2,5m, dar fiind curbă e nevoie de mai mult (probabil cei 4m au fost calculați de proiectant):
https://www.dimensions.com/element/passe ... s-radius
2. E nevoie de acea lățime mai mare, prin rond vor circula și mașini de gunoi, la nevoie trebuie să poată trece și un camion de pompieri. Lățimea camioanelor e pe la 2,5m, dar fiind curbă e nevoie de mai mult (probabil cei 4m au fost calculați de proiectant):
https://www.dimensions.com/element/passe ... s-radius
IMG_2818.jpeg (1.21 MB; downloaded 1309 times)
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
Cristi N
Se vor folosi pavele din beton atat pentru carosabil cat si pentru partea pietonala, nu stiu sa raspund daca cele doua vor fi la acelasi nivel.
Aici este HCL prin care s-au aprobat indicatorii tehnico-economici (02 ph indic teh.ec Piateta Stefanik.pdf) http://public.ps2.ro/Administratie%20Pub ... 2016.00/ si la Raport de specialitate avem:
Latimea carosabilului este reglementata prin norme tehnice emise de Ministerul Transporturilor si un criteriu important este asta, sa incapa masina de gunoi si masina de pompieri: NORME TEHNICE din 30 august 2017
Se vor folosi pavele din beton atat pentru carosabil cat si pentru partea pietonala, nu stiu sa raspund daca cele doua vor fi la acelasi nivel.
Aici este HCL prin care s-au aprobat indicatorii tehnico-economici (02 ph indic teh.ec Piateta Stefanik.pdf) http://public.ps2.ro/Administratie%20Pub ... 2016.00/ si la Raport de specialitate avem:
STRUCTURA PARTE CAROSABILA:
- 8 cm uprafaţă de rulare din pavele autoblocante prefabricate din beton de ciment de clasa C35/45;
- 4 cm strat de poză de nisip;
- 20 cm strat de beton de ciment clasa C20/25;
- folie polietilenă/hârtie Kraft;
- 30 cm strat de fundaţie din balast amestec optimal;
- geotextil anticontaminator;
Procesul tehnologic de execuţie va include:
- desfacerea structurii rutiere existente;
- efectuarea să turil r până la cota de fundare;
- executia stratului de balast si beton;
- execuţia pavajului;
STRUCTURA TROTUARE ŞI PAVAJE PIAŢETĂ
- 6 cm uprafaţă de rulare din pavele autoblocante, prefabricate din beton de ciment ele clasa C35/45 ;
- 2 cm strat de poză din nisip;
- 10 cm strat din beton de ciment clasa C l 6/20;
- folie polietilenă/hârtie Kraft;
- 15 cm strat de fundaţie din balast;
Latimea carosabilului este reglementata prin norme tehnice emise de Ministerul Transporturilor si un criteriu important este asta, sa incapa masina de gunoi si masina de pompieri: NORME TEHNICE din 30 august 2017
2.6. Lăţimea platformei şi a părţii carosabile se stabileşte în funcţie de clasa tehnică, de categoria funcţională şi de elementele prevăzute în anexa nr. 1, astfel:
A. Lăţimea platformei:
a) minimum 26 m (minimum 23,5 m în condiţii dificile de traseu), la autostrăzi, la care se adaugă şi lăţimea de lucru a sistemelor de protecţie;
b) între 17 m şi 21,50 m, la drumurile cu 4 benzi de circulaţie, la care se adaugă şi lăţimea de lucru a sistemelor de protecţie;
c) între 7 m şi 12 m, la drumurile cu două benzi de circulaţie, la care se adaugă şi lăţimea de lucru a sistemelor de protecţie;
d) 5 m, la drumurile cu o bandă de circulaţie, la care se adaugă şi lăţimea de lucru a sistemelor de protecţie;
e) 3,50 m, la drumurile vicinale, la care se adaugă şi lăţimea de lucru a sistemelor de protecţie.
B. Lăţimea părţii carosabile:
a) 15 m (14 m în condiţii dificile de traseu), la autostrăzi;
b) 14 m la drumurile cu 4 benzi de circulaţie;
c) între 5,50 şi 7 m, la drumurile cu două benzi de circulaţie;
d) 4 m, la drumurile cu o bandă de circulaţie;
e) 2,75 m, la drumurile vicinale.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
1689
In doi-trei ani pavelele instalate pe pat de nisip atit de gros vor incepe sa se deplaseze, mai ales in viraje.
Plus ca aderenta - iarna - este foarte proasta.
Nu inteleg de unde moda asta cu pavele pentru carosabil …
In doi-trei ani pavelele instalate pe pat de nisip atit de gros vor incepe sa se deplaseze, mai ales in viraje.
Plus ca aderenta - iarna - este foarte proasta.
Nu inteleg de unde moda asta cu pavele pentru carosabil …
📖 Pagination options