Topic: Copenhaga
40 posts, 16624 views
📖 Pagination options
- Dragos31
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Copenhaga
Dragos31
Cateva autobuze turistice de la companiile City Sightseeing (https://city-sightseeing.com/en/16/copenhagen) si Red Sightseeing (https://www.redsightseeing.com/copenhagen/).
DA 58 919
CR 45 817
CR 45 818
Un autobuz Citaro inchiriat pentru diferite petreceri/trasee turistice prin oras.
CX 14 905
Cateva autobuze turistice de la companiile City Sightseeing (https://city-sightseeing.com/en/16/copenhagen) si Red Sightseeing (https://www.redsightseeing.com/copenhagen/).
DA 58 919
CR 45 817
CR 45 818
Un autobuz Citaro inchiriat pentru diferite petreceri/trasee turistice prin oras.
CX 14 905
- Dragos31
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Copenhaga
Dragos31
Reteaua de metrou din Copenhaga este alcatuita astazi din 4 magistrale automatizate (M1, M2, M3, M4), dispuse de-a lungul a 38,2 kilometri de cale. Viteza maxima de circulatie este de 80 km/h pe M1 si M2, respectiv de 90 km/h pe M3 si M4.
Parcul circulant este alcatuit din 64 de rame AnsaldoBreda/Hitachy Rail Italy (30 din prima generatie exclusiv pentru M1 si M2, respectiv 34 din a doua generatie care circula pe toate magistralele).
Cateva rame din prima generatie.
06
15
16
19
23
28
30
Reteaua de metrou din Copenhaga este alcatuita astazi din 4 magistrale automatizate (M1, M2, M3, M4), dispuse de-a lungul a 38,2 kilometri de cale. Viteza maxima de circulatie este de 80 km/h pe M1 si M2, respectiv de 90 km/h pe M3 si M4.
Parcul circulant este alcatuit din 64 de rame AnsaldoBreda/Hitachy Rail Italy (30 din prima generatie exclusiv pentru M1 si M2, respectiv 34 din a doua generatie care circula pe toate magistralele).
Harta metrou - 2023.png (104.78 KB; downloaded 2842 times)
Cateva rame din prima generatie.
06
15
16
19
23
28
30
- Dragos31
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Copenhaga
Dragos31
Ramele din prima generatie chiar aveau nevoie de un refurbishment - 20 de ani de exploatare zilnica incepeau sa se vada, in special la interior, care nu se prezenta in cele mai bune conditii in multe cazuri.
Mai departe, imagini din cateva statii.
Frederiksberg (M1, M2):
Frederiksberg (M3):
Kobenhavn H (M3, M4):
Københavns Lufthavn (M2):
Ramele din prima generatie chiar aveau nevoie de un refurbishment - 20 de ani de exploatare zilnica incepeau sa se vada, in special la interior, care nu se prezenta in cele mai bune conditii in multe cazuri.
Mai departe, imagini din cateva statii.
Frederiksberg (M1, M2):
Frederiksberg (M3):
Kobenhavn H (M3, M4):
Københavns Lufthavn (M2):
- Dragos31
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Copenhaga
Dragos31
Østerport (M3, M4):
Vanløse (M1, M2):
Vestamager (M1):
Vibenshus Runddel (M3):
Jonctiunea dintre M3 si M4, la nord de Østerport.
Østerport (M3, M4):
Vanløse (M1, M2):
Vestamager (M1):
Vibenshus Runddel (M3):
Jonctiunea dintre M3 si M4, la nord de Østerport.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Copenhaga
Dragos31
Harta retelei S-Tog si cateva trenuri Alstom LHB-Siemens.
8101-9101
8102-9102
8105-9105 + 8194-9194
8127-9127
8129-9129
8147-9147
8158-9158
8165-9165
8203-9203
Harta retelei S-Tog si cateva trenuri Alstom LHB-Siemens.
Harta S-Tog - 2023.png (386.05 KB; downloaded 2792 times)
8101-9101
8102-9102
8105-9105 + 8194-9194
8127-9127
8129-9129
8147-9147
8158-9158
8165-9165
8203-9203
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Copenhaga
Dragos31
Doua imagini cu interiorul.
Si cateva statii.
Flintholm:
Hellerup:
Nørreport (singura statie subterana a sistemului):
Vanløse:
Doua imagini cu interiorul.
Si cateva statii.
Flintholm:
Hellerup:
Nørreport (singura statie subterana a sistemului):
Vanløse:
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Copenhaga
Dragos31
Transportul public pe apa - liniile 991 si 992, respectiv un indicator de statie.
Transportul public pe apa - liniile 991 si 992, respectiv un indicator de statie.
📖 Pagination options