Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
693 posts, 203212 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
Grineanu zice ca primul tren ar putea sosi pe 05.12 dar că la o inspecție preliminară au fost găsite numeroase neconformități și că se vor aplica penalități financiare substanțiale pentru întârzieri.
Grineanu zice ca primul tren ar putea sosi pe 05.12 dar că la o inspecție preliminară au fost găsite numeroase neconformități și că se vor aplica penalități financiare substanțiale pentru întârzieri.
- PTMZ
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
Din declarația ministrului nu rezulta acest lucru…
Din declarația ministrului nu rezulta acest lucru…
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Gabriel Stanciu a confirmat in presa ca prima rama pleaca din Taubate-SP pe 28 Noiembrie, fara sa se stie data exacta cand ajunge la Bucuresti.
Gabriel Stanciu a confirmat in presa ca prima rama pleaca din Taubate-SP pe 28 Noiembrie, fara sa se stie data exacta cand ajunge la Bucuresti.
Targetul nostru este ca pe 28 noiembrie (primul tren - n. r.) să plece de la uzină, astfel încât să fie îmbarcat, dacă nu mai sunt şi alte surprize", a explicat Stanciu, în marja Summitului Zilelor Feroviare, eveniment organizat de Club Feroviar.
- cristi20
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
cristi20
Alstom delays the launch of trains in Lille and deliveries to Bucharest
Alstom faces lawsuits for train launch delays in Lille and deliveries to Bucharest, this is reported by the railway transport news portal Railway Supply.
The transport company of the French Lille metropolitan area, MEL, has filed a lawsuit against the manufacturer to compel it to fulfill its contract obligations and compensate for the damages caused by delays.
Thales has signed a contract for the metro line signaling system in Alexandria
MEL claims that the fleet of 27 Metropolis trains, ordered in 2012, will not be operational until at least 2026, as September tests revealed incorrect functioning in 65 points of the train control system.
Alstom, in turn, asserts that the system operates reliably, except for automatic door issues, and aims to launch the trains in 2024.
The company has already paid €53 million for previous delays, while penalties for the delay in delivering 13 metro trains to Bucharest have reached €18 million. The first set was supposed to be delivered in June 2022 but was still at Alstom’s Taubate plant in September 2023.
Sursa: https://www.railway.supply/en/alstom-del ... charest/
Alstom delays the launch of trains in Lille and deliveries to Bucharest
Alstom faces lawsuits for train launch delays in Lille and deliveries to Bucharest, this is reported by the railway transport news portal Railway Supply.
The transport company of the French Lille metropolitan area, MEL, has filed a lawsuit against the manufacturer to compel it to fulfill its contract obligations and compensate for the damages caused by delays.
Thales has signed a contract for the metro line signaling system in Alexandria
MEL claims that the fleet of 27 Metropolis trains, ordered in 2012, will not be operational until at least 2026, as September tests revealed incorrect functioning in 65 points of the train control system.
Alstom, in turn, asserts that the system operates reliably, except for automatic door issues, and aims to launch the trains in 2024.
The company has already paid €53 million for previous delays, while penalties for the delay in delivering 13 metro trains to Bucharest have reached €18 million. The first set was supposed to be delivered in June 2022 but was still at Alstom’s Taubate plant in September 2023.
Sursa: https://www.railway.supply/en/alstom-del ... charest/
Alstom Metropolis for Bucharest at the Taubate plant. Source: Paparazzi Ferroviario
img_3979.jpeg (96.66 KB; downloaded 3580 times)
- idk_vlad
-
Posted:
-
- Luca M.
-
Posted:
-
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
idk_vlad
Dar chiar, e vreun motiv pentru care toate au acelaşi design lateral?
Dar chiar, e vreun motiv pentru care toate au acelaşi design lateral?
- Albert
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Albert
Dimensiunile stas și faptul ca Metrorex cere caroserie din inox.
Dimensiunile stas și faptul ca Metrorex cere caroserie din inox.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Stefan28
Este. Caietul de sarcini este același dintotdeauna în proporție de 90%, cu micile modificări aferente.
idk_vlad wrote here:
Dar chiar, e vreun motiv pentru care toate au acelaşi design lateral?
Este. Caietul de sarcini este același dintotdeauna în proporție de 90%, cu micile modificări aferente.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
WT_fan06
Ceea ce este foarte bine, de altfel! Faptul că Metrorex a pus la punct un spec solid și s-a ținut constant de el este un lucru foarte bun pentru operabilitate și întreținere.
Ceea ce este foarte bine, de altfel! Faptul că Metrorex a pus la punct un spec solid și s-a ținut constant de el este un lucru foarte bun pentru operabilitate și întreținere.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Si putini reusesc sa faca asta, gen NYC si Singapore. Iar in cazul nostru, arata foarte bine cat de bine proiectate au fost C20-urile din Stockholm, de a ajuns a fie iterat cu mare succes si in ziua de azi la noi.
Si putini reusesc sa faca asta, gen NYC si Singapore. Iar in cazul nostru, arata foarte bine cat de bine proiectate au fost C20-urile din Stockholm, de a ajuns a fie iterat cu mare succes si in ziua de azi la noi.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Pana ajunge capul de serie la Hamburg, si apoi la Bucuresti, o poza din vara cu cele doua vagoane remorca la Taubaté postata recent de Evandro Rodriguez pe LinkedIn. Se poate observa si cateva din echipamentele de sub vagon.
Pana ajunge capul de serie la Hamburg, si apoi la Bucuresti, o poza din vara cu cele doua vagoane remorca la Taubaté postata recent de Evandro Rodriguez pe LinkedIn. Se poate observa si cateva din echipamentele de sub vagon.
1703859546282.jpeg.jpg (186.25 KB; downloaded 2173 times)
📖 Pagination options