Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

772 posts, 139428 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) aztec

Intrebare, ca nu stiu unde sa o postez.

Are cineva idee cat este de închiriat un autobuz de la STB pt un transport elevi la un eveniment in București?
Adica 2-4 ore dus intors, scoala-eveniment..

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) punmeister

Nu stiu sincer sumele la STB. Stiu doar la metrou unde o IVA este 1000 de euro/zi, iar un Bombardier sau CAF e la 2000 euro/zi.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) FabiM

Din experiență proprie din 2022 îți pot spune ca:

Pentru un drum scurt, 4 sau 5 km, timp de 2 ore costul a fost de 1283 cu tot cu TVA.
Înainte, era mult mai ieftin, te duceai pentru asta la 700-800 de lei.
DE REȚINUT: Accesul si retragerea sunt incluse in durata și distanța, deci ia-le în calcul. :!:
Însă, din 2022, taxarea se face pe km parcurși, nu pe durata, așadar de aici și prețul poate mai măricel.
Sfat, tot din experiența proprie: anunță intenția ta la STB pe baza unei cereri cu cel puțin 2 luni înainte, altfel riști să nu ai o ofertă de preț la timp, dar aminte să semnezi. :bere:

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

Aron wrote here:
Pentru statia Sibiu, o sa se puna placi de beton pentru a face peron temporar ca tramvaiele sa poata efectua statie pe sensul spre Dep. Militari

Stația aceea trebuie suspendată pe durata paletei, întrucât nu ar trebui să ții paleta ocupată cu tramvaie staționare, ci tramvaiele ar trebui să elibereze firul în cel mai scurt timp posibil...

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) PTMZ

Hai sa nu ducem lucrurile la extrem. Fara statia Sibiu, ar fi fost 1km fara oprire intre doua statii, ceea ce e absurd. E foarte bine ca s-a putut face o oprire temporara, asa cum e si firesc.

Da, ideal ar fi fost ca termoficarea sa fi fost refacuta la reabilitarea liniei, nu acum, dar asta e, mai bine mai tarziu decat deloc. Si da, paleta aceea va fi incomoda pentru intervalul de succedare, dar macar asa nu faci un sacrificiu privind deservirea zonei. Nu uita ce mare a fost nemultumirea cand i-a apucat pe cei de la PS3 cheful sa refaca peronul de la statia Laborator.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

Unde am dus lucrurile la extrem mai exact? Paleta, prin simpla ei existență, va provoca întârzieri pe linia 25. Scopul este să limitezi pe cât posibil afectarea cadenței pe întreaga linie, nu să crești timpul de tranzit în punctul critic. Ții tramvaiele aglomerate la semaforul de la paletă pentru că alt tramvai stă în stație, apoi stă la semafor și în loc să eliberezi calea în 1-2 minute, o eliberezi în 3-4 minute.

Că interstația ar fi de 1km, absolut de acord că ar fi neplăcut. Nu absurd, însă. Vorbim de un șantier care atrage după sine compromisuri pe care trebuie să le faci.

Eu nu cred că este fezabil să menții stația de pe paletă.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Cezar210

Plăcile de beton nu au fost aduse (cel puțin nu încă), iar unii vatmani fac stația (paralel cu cea normală spre Militari, actual nefolosită), alții nu.

 


Re: Știri despre transportul local din București alexandru_gr

V2A wrote here:
Sursa: Facebook/Stelian Bujduveanu
Înființăm o nouă linie de transport public pentru locuitorii din Cartierul Ion Creangă, din Sectorul 2!

▶️ Împreună cu Monica Cristina Anisie, senator și președinte PNL S2, și cu Daniel Istrate, director general STB, am fost seara trecută în cartierul Ion Creangă din Capitală. Am vorbit cu locuitorii despre lipsa transportului public din zona lor.

🚌 Pentru că toți cetățenii Bucureștiului trebuie să aibă acces la acest serviciu public esențial, STB va opri de zilele viitoare și în acest cartier.

Noua linie STB va avea un traseu de aproximativ 14 km și va funcționa între capătul de linie Baicului și Cartierul Ion Creangă.

#ItiMultumescCaMergiCuSTB




Și unde va întoarce această linie ca nu prea are unde sa amenajeze un capăt decent.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

Pana una alta trebuie sa vina cu bani de acasa ca sa mai faca o linie noua, abia dupa se pun probleme de capete de linie, ture, repartizari... :)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) tibi227

Buna ziua,
Unde ma pot adresa pt imbunatatirea intervalelor liniei 227?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) GPS

Te poți adresa către TPBI, aici ai toate datele de contact necesare:

https://tpbi.ro/contact

 


Re: Solaris Trollino 12M virgil23

Probabil au făcut rocada  și va merge 61 la Cartier Militari, iar 62 va rămâne la Grup Școlar. Astfel rămâne neutilizată doar rețeaua din bucla de la Master, față de 2 km de rețea(dus-întors) între Metro Militari și Grup Scolar.

 


Re: Solaris Trollino 12M cris_m

Sau poate chiar e cum au zis alti colegi si ne luam ramas-bun de la 336. Da, pare greu de crezut si acceptat de unii dintre voi, dar uite ca se intampla.

 


Re: Solaris Trollino 12M virgil23

Nu e faptul că e greu de crezut, ci că în mare parte ar trebui respectat contractul, dacă tot făceau înlocuirea lui 336, ar fi fost bine să fie cu Trollino 18 :love:

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use