Topic: Discuții diverse
1675 posts, 487857 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
1689
… si ma-ntreb daca asta nu are oare de-a face cu numarul crescind de incidente cu tramvaie implicate in ciocniri frontale…
… si ma-ntreb daca asta nu are oare de-a face cu numarul crescind de incidente cu tramvaie implicate in ciocniri frontale…
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Pai daca watmanii deschid manual toate usile in loc sa lase butoanele individuale de deschidere ca sa castige 2 secunde per statie este clar ca si franarile le fac la limita ca sa mai ciupesca niste secunde, si uneori ciupesc tablele, asa este cand angajatii fac ce vor in loc de ce trebuie.
Pai daca watmanii deschid manual toate usile in loc sa lase butoanele individuale de deschidere ca sa castige 2 secunde per statie este clar ca si franarile le fac la limita ca sa mai ciupesca niste secunde, si uneori ciupesc tablele, asa este cand angajatii fac ce vor in loc de ce trebuie.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
reiny2000
Am mers astăzi, la ora 16, cu 3814 pe 41 de la Lujerului la Tricodava. Vatmanul nu a frânat nici măcar o dată mai ușor, de fiecare dată aproape m-a aruncat de pe scaun, de pasagerii care stăteau în picioare nu mai are rost să scriu...
Am mers astăzi, la ora 16, cu 3814 pe 41 de la Lujerului la Tricodava. Vatmanul nu a frânat nici măcar o dată mai ușor, de fiecare dată aproape m-a aruncat de pe scaun, de pasagerii care stăteau în picioare nu mai are rost să scriu...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Cezar210
Uneori am impresia și că vatmanii "abuzează" de nisiparele de la Imperio. De multe ori se întâmplă să merg cu vagoane ale căror vatmani frânează în așa hal de brusc, încât nisiparele se activează (inclusiv pe uscat).
Uneori am impresia și că vatmanii "abuzează" de nisiparele de la Imperio. De multe ori se întâmplă să merg cu vagoane ale căror vatmani frânează în așa hal de brusc, încât nisiparele se activează (inclusiv pe uscat).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
In tarile civilizate sistemul de surpaveghere video are si accelerometre pe cele 3 axe si informatiile sunt suprapuse peste imagine, de asemenea se creeaza rapoarte si se trimit automat la garaj cand acceleratia depaseste valorile normale pe vreo axa.
In tarile civilizate sistemul de surpaveghere video are si accelerometre pe cele 3 axe si informatiile sunt suprapuse peste imagine, de asemenea se creeaza rapoarte si se trimit automat la garaj cand acceleratia depaseste valorile normale pe vreo axa.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
FabiM
Sa vezi cum e sa dai o tura cu vatmanii de la Militari. Doar patina-nisipar, patina-nisipar fara vreun rost, pe tronsoane unde simti diferenta mergand cu cei de la Alexandria.
Dar asa e cand se face "training"-ul pe genunchi, invata din mers.
A nu se intelege gresit, sunt si oameni dedicati/pregatiti, la ambele depouri, dar e vorba de o diferenta deranjanta.
Cezar210 wrote here:
Uneori am impresia și că vatmanii "abuzează" de nisiparele de la Imperio. De multe ori se întâmplă să merg cu vagoane ale căror vatmani frânează în așa hal de brusc, încât nisiparele se activează (inclusiv pe uscat).
Sa vezi cum e sa dai o tura cu vatmanii de la Militari. Doar patina-nisipar, patina-nisipar fara vreun rost, pe tronsoane unde simti diferenta mergand cu cei de la Alexandria.
Dar asa e cand se face "training"-ul pe genunchi, invata din mers.
A nu se intelege gresit, sunt si oameni dedicati/pregatiti, la ambele depouri, dar e vorba de o diferenta deranjanta.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Vasile52
Cei de la Alexandria au facut săptămâni la rand rondajul pe 41 si in general au avut mai mult timp pentru instruire.
Cei de la Militari ,din ce stiu, au fost instruiți doar 1-2 sapt. Chiar si in condițiile in care majoritatea veneau de pe Tatra care se conduce diferit de un tramvai de 36 de m.
Cei de la Alexandria au facut săptămâni la rand rondajul pe 41 si in general au avut mai mult timp pentru instruire.
Cei de la Militari ,din ce stiu, au fost instruiți doar 1-2 sapt. Chiar si in condițiile in care majoritatea veneau de pe Tatra care se conduce diferit de un tramvai de 36 de m.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Eu sunt sigur ca acesti oameni cand isi conduc masina personala nu invartesc rotile pe loc la fiecare pornire si nu le intra ABS-ul la fiecare franare, ei isi ventileaza niste frustrari razbunandu-se pe tramvai.
Eu sunt sigur ca acesti oameni cand isi conduc masina personala nu invartesc rotile pe loc la fiecare pornire si nu le intra ABS-ul la fiecare franare, ei isi ventileaza niste frustrari razbunandu-se pe tramvai.
- tpbi.spotting_
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Cezar210
Pentru că ele au fost construite în stilul "occidental" să zic așa, cu doar un pantograf, dar bidirecționale.
Pentru că ele au fost construite în stilul "occidental" să zic așa, cu doar un pantograf, dar bidirecționale.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
punmeister
Nu e obligatoriu, si GT6N-ZRurile din Berlin au doua pantografe. 3001 si 3002 au un singur pantograf pentru ca ele sunt cu adevarat tramvaie bidirectionale, fata de V2A/V3A-2Surile care sunt practic doua tramvaie in unul singur.
Nu e obligatoriu, si GT6N-ZRurile din Berlin au doua pantografe. 3001 si 3002 au un singur pantograf pentru ca ele sunt cu adevarat tramvaie bidirectionale, fata de V2A/V3A-2Surile care sunt practic doua tramvaie in unul singur.
- tpbi.spotting_
-
Posted:
-
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
TudorSt
In cazul lor, pantograful ar fi trebuit pus undeva pe la mijloc, pentru a nu aparea probleme la patinele de macaz. Asta cred ca a fost principalul motiv pentru care mergeau mai des cu capatul cu pantograful decat cu celalalt. Eu cel putin nu le-am prins deloc circuland "cu spatele".
In cazul lor, pantograful ar fi trebuit pus undeva pe la mijloc, pentru a nu aparea probleme la patinele de macaz. Asta cred ca a fost principalul motiv pentru care mergeau mai des cu capatul cu pantograful decat cu celalalt. Eu cel putin nu le-am prins deloc circuland "cu spatele".
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
3001 a mers ceva timp cu spatele pe 42, probabil s-a stricat ceva in postul 1 sau la usile de pe dreapta.
3001 a mers ceva timp cu spatele pe 42, probabil s-a stricat ceva in postul 1 sau la usile de pe dreapta.
📖 Pagination options