Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 461730 views
📖 Pagination options
- AlexRTK
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
AlexRTK
Revin cu aceeasi propunere ca si data trecuta dar mult mai bine redactata!
Parerea mea ar fi ca urmatoarea modificare a traseului 331B va fi benefica si pot explica de ce.
Din cate stiu in acea zona (la Petrom City) pe Bd. petrolistilor(In complexul Petrom City), se va construi un complex de blocuri, ceea ce ar face linia 331B mai importanta decat cum este acum.
Ideea mea ar fi ca dupa ce se va termina acel complex de blocuri, sa faca linia 331B un traseu normal intre 05-23+in weekend, nu intre 7-18 doar in zilele saptamanii, deoarece intre Petrom City si Cartier Damaroaia este o distanta de 1KM, ceea ce-i pune pe oamenii care vor locui acolo sa mearga pe jos 15 min ceea ar fii enervat pentru unii calatori,daca nu vor modifica linia desigur.
Seara frumoasa!
Revin cu aceeasi propunere ca si data trecuta dar mult mai bine redactata!
Parerea mea ar fi ca urmatoarea modificare a traseului 331B va fi benefica si pot explica de ce.
Din cate stiu in acea zona (la Petrom City) pe Bd. petrolistilor(In complexul Petrom City), se va construi un complex de blocuri, ceea ce ar face linia 331B mai importanta decat cum este acum.
Ideea mea ar fi ca dupa ce se va termina acel complex de blocuri, sa faca linia 331B un traseu normal intre 05-23+in weekend, nu intre 7-18 doar in zilele saptamanii, deoarece intre Petrom City si Cartier Damaroaia este o distanta de 1KM, ceea ce-i pune pe oamenii care vor locui acolo sa mearga pe jos 15 min ceea ar fii enervat pentru unii calatori,daca nu vor modifica linia desigur.
Seara frumoasa!
- RSN
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
RSN
330 si 253 vor ajunge pe Bratarii conform anuntului de aici https://tpbi.ro/tpbi-introduce-liniile-2 ... ratarii/
Desi harta nu e cea mai corecta - parcul teilor fiind intre Varasti si Gura Siriului - iar capatul de linie e pe Gura Fagetului X Gura Badicului
STB Spotting 21 wrote here:alexandru_gr wrote here:
Recent am trimis din nou o noua propunere către TPBI în ceea ce privește introducerea transportului public pe strada Brățării.
Față de răspunsul anterior(de anul trecut) cel de acum este unul mai ok dpmdv.
Speram sa vedem curând autobuze și prin cartierul nou construit.
Am tranzitat zona in zilele trecute si am remarcat, pe langa cateva statii, si prezenta a ceea ce zic eu ca ar fi terminalul viitoarei linii ce va fi introdusa pe aici. Este bine delimitat, amenajat, cu marcajele BUS aplicate, amplasat inaintea giratoriului de la intersectia Drumul Gura Badicului cu Strada Ghetu Anghel (daca imi amintesc bine), asa cum se va vedea in screenshoturile atasate.
Asa intuiesc ca va arata traseul pe portiunea asta, dupa cum sunt marcate statiile de pe Strada Bratarii, conform schitei.
330 si 253 vor ajunge pe Bratarii conform anuntului de aici https://tpbi.ro/tpbi-introduce-liniile-2 ... ratarii/
Desi harta nu e cea mai corecta - parcul teilor fiind intre Varasti si Gura Siriului - iar capatul de linie e pe Gura Fagetului X Gura Badicului
253-330-site-002.png (435.31 KB; downloaded 3619 times)
- citaro4775
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
citaro4775
Vin cu o propunere legată de modificarea traseelor 125, 438, 475.
Cu noua stație de metrou Tudor Arghezi și cu noul park&ride (unde din ce am văzut se află si o alveolă)
liniile 438 si 475 pot fi scurtate pâna la Tudor Arghezi (pe modelul liniei 436 la Străulești), iar linia 125 să circule până la Piața Sudului în loc de Vulcan Berceni, astfel având traseul “Piața Sudului- Peco Silflor Move”, compensând astfel lipsa celorlalte 2 linii pentru cei care ar alege varianta să circule cu STB-ul pe respectiva porțiune (evident cu câteva ture în plus față de situația actuală).
Vin cu o propunere legată de modificarea traseelor 125, 438, 475.
Cu noua stație de metrou Tudor Arghezi și cu noul park&ride (unde din ce am văzut se află si o alveolă)
liniile 438 si 475 pot fi scurtate pâna la Tudor Arghezi (pe modelul liniei 436 la Străulești), iar linia 125 să circule până la Piața Sudului în loc de Vulcan Berceni, astfel având traseul “Piața Sudului- Peco Silflor Move”, compensând astfel lipsa celorlalte 2 linii pentru cei care ar alege varianta să circule cu STB-ul pe respectiva porțiune (evident cu câteva ture în plus față de situația actuală).
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
Întrebarea este dacă 125 are stationare la Peco Silfor Move. Dacă nu, este practic imposibil pentru șoferi să duci linia la Piața Sudului, fără staționare la niciun capăt.
Personal sunt total de acord cu modificarea liniei 438 asta dacă există spațiu pentru staționare la Tudor Arghezi, dar liniei 475 nu îi văd rostul. Este o variantă scurtă a liniei 438, nu știu situația din Berceni pentru că nu locuiesc acolo, dar am să presupun că este un fel de 484B, ce circulă doar pe porțiunea cea mai utilizată..altfel nu văd vreun motiv pentru a ii susține existenta.
Întrebarea este dacă 125 are stationare la Peco Silfor Move. Dacă nu, este practic imposibil pentru șoferi să duci linia la Piața Sudului, fără staționare la niciun capăt.
Personal sunt total de acord cu modificarea liniei 438 asta dacă există spațiu pentru staționare la Tudor Arghezi, dar liniei 475 nu îi văd rostul. Este o variantă scurtă a liniei 438, nu știu situația din Berceni pentru că nu locuiesc acolo, dar am să presupun că este un fel de 484B, ce circulă doar pe porțiunea cea mai utilizată..altfel nu văd vreun motiv pentru a ii susține existenta.
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
bgd70
La capatul de la Piata Sudului stationeaza 438 si 475. Nu stiu daca au stationare oficiala sau doar pt. ca au ajuns inaintea programului.
Trebuie modificata macar una din cele 3 linii.
La capatul de la Piata Sudului stationeaza 438 si 475. Nu stiu daca au stationare oficiala sau doar pt. ca au ajuns inaintea programului.
Trebuie modificata macar una din cele 3 linii.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_gr
Legat de 125 știu că are staționare la Peco Silflor Move chiar în spatele benzinăriei.
Cezar210 wrote here:
Întrebarea este dacă 125 are stationare la Peco Silfor Move. Dacă nu, este practic imposibil pentru șoferi să duci linia la Piața Sudului, fără staționare la niciun capăt.
Personal sunt total de acord cu modificarea liniei 438 asta dacă există spațiu pentru staționare la Tudor Arghezi, dar liniei 475 nu îi văd rostul. Este o variantă scurtă a liniei 438, nu știu situația din Berceni pentru că nu locuiesc acolo, dar am să presupun că este un fel de 484B, ce circulă doar pe porțiunea cea mai utilizată..altfel nu văd vreun motiv pentru a ii susține existenta.
Legat de 125 știu că are staționare la Peco Silflor Move chiar în spatele benzinăriei.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Dragos31
Autobuzele nu mai intorc in spatele benzinariei, ci in giratoriul nou din apropiere. Stationarea are loc in alveola construita odata cu largirea DNCB.
Autobuzele nu mai intorc in spatele benzinariei, ci in giratoriul nou din apropiere. Stationarea are loc in alveola construita odata cu largirea DNCB.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_gr
Nu am mai fost de foarte multă vreme pe acolo și nu mai știam exact.
Nu am mai fost de foarte multă vreme pe acolo și nu mai știam exact.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_minciu91
Vin si eu cu o propunere de comasare a liniilor 103 si 143.
Avantaje:
-legatura cartierului 23 August cu zona Obor;
-o frecventa mai buna a liniei asigurate de cele 9 ture din prezent ale liniei 103 + cele 7 ture ale liniei 143, s-ar creea o linie cu 16 ture. Cu posibilitatea suplimentarii in functie de cererea de transport si de disponibilitatea turelor.
-mentinerea rolului liniei 103 de a aduce calatorii catre Republica la metrou;
-o alternativa mai rapida a liniei de tramvai 36.
Dezavantaje:
- traficul ingreunat de pe Soseaua Pantelimon ce ar putea creea timp de asteptare mai mare in statii.
Vin si eu cu o propunere de comasare a liniilor 103 si 143.
103 prelungit.png (954.34 KB; downloaded 2565 times)
Avantaje:
-legatura cartierului 23 August cu zona Obor;
-o frecventa mai buna a liniei asigurate de cele 9 ture din prezent ale liniei 103 + cele 7 ture ale liniei 143, s-ar creea o linie cu 16 ture. Cu posibilitatea suplimentarii in functie de cererea de transport si de disponibilitatea turelor.
-mentinerea rolului liniei 103 de a aduce calatorii catre Republica la metrou;
-o alternativa mai rapida a liniei de tramvai 36.
Dezavantaje:
- traficul ingreunat de pe Soseaua Pantelimon ce ar putea creea timp de asteptare mai mare in statii.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
Alternativa mai rapida a lui 36 nu va fi dupa ce se reabiliteaza linia pe Basarabia, nu mai zic ca nu e rentabil sa pui autobuze de 12m sa faca treaba unor tramvaie de 27-36m. In plus, uita-te cat dublezi tramvaiul pe Pantelimon, unde deja ai linie reabilitata, e foarte, foarte mult...
103 si 143 au rolul lor de linii de cartier, care asigura deservirea spre metrou sau alte puncte cheie. Eu nu sustin aceasta propunere de comasare, mai ales cat timp ai tramvaiul in paralel, care, dupa reabilitare, va avea mai mult potential decat autobuzul in acea zona.
Alternativa mai rapida a lui 36 nu va fi dupa ce se reabiliteaza linia pe Basarabia, nu mai zic ca nu e rentabil sa pui autobuze de 12m sa faca treaba unor tramvaie de 27-36m. In plus, uita-te cat dublezi tramvaiul pe Pantelimon, unde deja ai linie reabilitata, e foarte, foarte mult...
103 si 143 au rolul lor de linii de cartier, care asigura deservirea spre metrou sau alte puncte cheie. Eu nu sustin aceasta propunere de comasare, mai ales cat timp ai tramvaiul in paralel, care, dupa reabilitare, va avea mai mult potential decat autobuzul in acea zona.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
1689
Cred ca s-a mai discutat ideea aceasta, dar merita reluata…
In cazul traseelor lungi dublate de alte linii- gen 381 - poate ar trebui (re)implementat sistemul liniilor rapide, care sa opreasca numai in statiile importante.
De exemplu, 381 ar putea fi modificat cu opriri doar la Brincoveanu, Nitu Vasile, Big, Abator, Sincai, Marasesti, Coltea, Romana, Piata Victoriei, Piata 1Mai, Averescu, Clabucet.
331 (31R) Dumitru Petrescu - Dridu - care traversa tot orasul de la Sud la Nord avea doar 14 statii de la un capat la celalalt si o semicursa de 43 de minute. Da, clar, traficul s-a schimbat intre timp, dar cred ca s-ar putea reduce usor timpul unei semicurse cu 15-20 de minute daca s-ar reduce numarul statiilor pentru 381.
Cred ca s-a mai discutat ideea aceasta, dar merita reluata…
In cazul traseelor lungi dublate de alte linii- gen 381 - poate ar trebui (re)implementat sistemul liniilor rapide, care sa opreasca numai in statiile importante.
De exemplu, 381 ar putea fi modificat cu opriri doar la Brincoveanu, Nitu Vasile, Big, Abator, Sincai, Marasesti, Coltea, Romana, Piata Victoriei, Piata 1Mai, Averescu, Clabucet.
331 (31R) Dumitru Petrescu - Dridu - care traversa tot orasul de la Sud la Nord avea doar 14 statii de la un capat la celalalt si o semicursa de 43 de minute. Da, clar, traficul s-a schimbat intre timp, dar cred ca s-ar putea reduce usor timpul unei semicurse cu 15-20 de minute daca s-ar reduce numarul statiilor pentru 381.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Costin
Si daca componenta de rapiditate din traseul de azi al lui 381 ar fi preluata de metrou?
Intr-o lume ideala in care sistemele de transport sunt integrate complet, iar linia de tramvai de pe Mihalache este reabilitata, linia 381 ar putea fi pur si simplu desfiintata. Functiunea locala de feeder pentru alte mijloace de transport ar fi preluata de 76 in sud si de 24+45 in nord. Cu suplimentari de parc daca e nevoie, desigur.
Si daca componenta de rapiditate din traseul de azi al lui 381 ar fi preluata de metrou?
Intr-o lume ideala in care sistemele de transport sunt integrate complet, iar linia de tramvai de pe Mihalache este reabilitata, linia 381 ar putea fi pur si simplu desfiintata. Functiunea locala de feeder pentru alte mijloace de transport ar fi preluata de 76 in sud si de 24+45 in nord. Cu suplimentari de parc daca e nevoie, desigur.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
punmeister
Doar ca metroul la noi este practic o strutocamila de metrou vestic si S-Bahn datorita distantelor, exceptie fiind M5 si M6.
Doar ca metroul la noi este practic o strutocamila de metrou vestic si S-Bahn datorita distantelor, exceptie fiind M5 si M6.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
WT_fan06
Păi ai dreptate, de aici și raționamentul lui @Costin . Dacă ai metroul ca și mijloc rapid, e suficient să ai la suprafață liniile modernizate 24 /45 în nord și 76 în sud, pe motiv că nimeni nu va merge pe la suprafață din Berceni până la Clăbucet. Deci, de ce să mai existe 381 care să mai dubleze transportul electric deja existent și după ce acesta va fi reparat? Soluția este să se repare transportul public deja existent.
Păi ai dreptate, de aici și raționamentul lui @Costin . Dacă ai metroul ca și mijloc rapid, e suficient să ai la suprafață liniile modernizate 24 /45 în nord și 76 în sud, pe motiv că nimeni nu va merge pe la suprafață din Berceni până la Clăbucet. Deci, de ce să mai existe 381 care să mai dubleze transportul electric deja existent și după ce acesta va fi reparat? Soluția este să se repare transportul public deja existent.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination