Topic: Otokar Kent C - 10
454 posts, 180912 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Axel
'' Magarusul '' 6339 la datorie pe linia 106 printre blocurile de pe Strada Paralutelor :
'' Magarusul '' 6339 la datorie pe linia 106 printre blocurile de pe Strada Paralutelor :
6339-106,23.02.2023..jpg (415.21 KB; downloaded 3849 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Cezar210
6333 al autobazei Nordului, pe linia 203 în zona terminalului "Cartier Greenfield" și pe drumul dintre DN1 și cartier:
6333 al autobazei Nordului, pe linia 203 în zona terminalului "Cartier Greenfield" și pe drumul dintre DN1 și cartier:
6333 (203).jpg (1.57 MB; downloaded 3204 times)
6333 (203) II.jpg (1.98 MB; downloaded 3204 times)
6333 (203) III.jpg (1.92 MB; downloaded 3204 times)
6333 (203) IV.jpg (1.62 MB; downloaded 3186 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Axel
'' Magarusul '' 6348 ieri la datorie pe linia lui de baza 223, din vara anului 2019 si pana in prezent a parcurs 395.xxx km
'' Magarusul '' 6348 ieri la datorie pe linia lui de baza 223, din vara anului 2019 si pana in prezent a parcurs 395.xxx km
6348- 223.jpg (146.39 KB; downloaded 2776 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
punmeister
Deja?! Inseamna ca in curand iese din garantie, ca era 8 ani SAU 480.000 km parcursi, care se indeplinea prima.
Deja?! Inseamna ca in curand iese din garantie, ca era 8 ani SAU 480.000 km parcursi, care se indeplinea prima.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Axel
Pai la Titan majoritatea sunt in grafic cu kilometrii ca au bagat 223 , 335 , 783 la foc automat si N-uri, din pacate la celelalte garaje merg mai greu doar pe oras....
Pai la Titan majoritatea sunt in grafic cu kilometrii ca au bagat 223 , 335 , 783 la foc automat si N-uri, din pacate la celelalte garaje merg mai greu doar pe oras....
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Cezar210
În a doua zi a lunii decembrie, pe linia 335 am avut parte de o prezență surprinzătoare. 6334, un Otokar Kent C-10 de la Autobaza Floreasca a fost trimis în linie.
Evident, astfel de autobuze sunt neprielnice pentru astfel de linii, nefăcând față cererii de transport. Din fericire a fost una ceva mai redusă, fiind weekend...
De menționat că autobuzul nu apărea pe aplicația InfoTB.
Otokar Kent C-10 6334 - Linia 335 - Șoseaua Kiseleff (stația "Piața Presei") - 2 decembrie 2023
În a doua zi a lunii decembrie, pe linia 335 am avut parte de o prezență surprinzătoare. 6334, un Otokar Kent C-10 de la Autobaza Floreasca a fost trimis în linie.
Evident, astfel de autobuze sunt neprielnice pentru astfel de linii, nefăcând față cererii de transport. Din fericire a fost una ceva mai redusă, fiind weekend...
De menționat că autobuzul nu apărea pe aplicația InfoTB.
Otokar Kent C-10 6334 - Linia 335 - Șoseaua Kiseleff (stația "Piața Presei") - 2 decembrie 2023
20231202203639_IMG_1942 (1).jpg (1.54 MB; downloaded 1918 times)
- Axel
-
Posted:
-
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
idk_vlad
Nici nu vreau să știu ce va fi într-unul dacă îl repartizează în zi de lucru, la orele de vârf nu făceau față nici articulatele…
Nici nu vreau să știu ce va fi într-unul dacă îl repartizează în zi de lucru, la orele de vârf nu făceau față nici articulatele…
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
cris_m
Niste dobitoci, atat am de zis. Mai pe seara piticul aparea in aplicatie, evident era in spatele unui Kent normal, nu cumva sa se piarda...
Niste dobitoci, atat am de zis. Mai pe seara piticul aparea in aplicatie, evident era in spatele unui Kent normal, nu cumva sa se piarda...
- citaro4775
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
citaro4775
Mă scuzați pentru off topic dar preluarea liniei 335 în totalitate pe timp de weekend a Autobazei Floreasca mi se pare o bătaie de joc. Pâna acum, daca în weekend-uri puteam vedea în mare parte pe această linie articulate și Citaro Hybrid (de la Autobaza Nordului), acum ne alegem în mare parte cu Citaro E4 și doar cu câteva autobuze Otokar de 12m, respectiv de 10m (în cazul de față) pe această linie. Totuși, sper ca în timpul săptămânii situația să fie mai ok.
Mă scuzați pentru off topic dar preluarea liniei 335 în totalitate pe timp de weekend a Autobazei Floreasca mi se pare o bătaie de joc. Pâna acum, daca în weekend-uri puteam vedea în mare parte pe această linie articulate și Citaro Hybrid (de la Autobaza Nordului), acum ne alegem în mare parte cu Citaro E4 și doar cu câteva autobuze Otokar de 12m, respectiv de 10m (în cazul de față) pe această linie. Totuși, sper ca în timpul săptămânii situația să fie mai ok.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
WT_fan06
E într-adevăr o bătaie de joc, însă așa a fost mereu când s-au schimbat repartizările ca să intre vehicule noi pe traseu, sau când au fost modificări notabile de trasee. Apar astfel de anomalii, din cine știe ce motive. Mă aștept ca situația să revină la normal după intrarea ebusurilor...
E într-adevăr o bătaie de joc, însă așa a fost mereu când s-au schimbat repartizările ca să intre vehicule noi pe traseu, sau când au fost modificări notabile de trasee. Apar astfel de anomalii, din cine știe ce motive. Mă aștept ca situația să revină la normal după intrarea ebusurilor...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Cezar210
Poate este o mișcare intenționată "năvala" de Citaro și, mai nou, Kent 10 pe 335, pentru ca atunci când intră pe traseu noile autobuze chinezești să fie o schimbare în "bine".
Poate este o mișcare intenționată "năvala" de Citaro și, mai nou, Kent 10 pe 335, pentru ca atunci când intră pe traseu noile autobuze chinezești să fie o schimbare în "bine".
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
WT_fan06
N-aș merge chiar atât de departe, cu toate că nu se știe niciodată... Ipotetic, dacă așa s-ar pune problema, cine a "gândit-o" ar subestima călătorii de rând, care știu foarte bine că 335 e singura cu articulate (în afară de linia spre aeroport). Dacă tu ieri ai scos articulatele și mâine bagi de 10m, oamenii vor observa.
Oricum, numai la noi vei găsi anomalia de a avea repartizat vehiculul cu cea mai mare capacitate de transport și cu cea mai mică capacitate de transport în același timp (sau la câteva zile distanță), pe aceeași linie. Unde nu există nicio competență n-are cum să existe niciun criteriu de eficiență / performanță.
N-aș merge chiar atât de departe, cu toate că nu se știe niciodată... Ipotetic, dacă așa s-ar pune problema, cine a "gândit-o" ar subestima călătorii de rând, care știu foarte bine că 335 e singura cu articulate (în afară de linia spre aeroport). Dacă tu ieri ai scos articulatele și mâine bagi de 10m, oamenii vor observa.
Oricum, numai la noi vei găsi anomalia de a avea repartizat vehiculul cu cea mai mare capacitate de transport și cu cea mai mică capacitate de transport în același timp (sau la câteva zile distanță), pe aceeași linie. Unde nu există nicio competență n-are cum să existe niciun criteriu de eficiență / performanță.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
1689
Autobuzele astea se dovedesc a nu-si gasi o utilitate practica in traficul bucurestean si sint plimbate de colo-colo fara nici o noima…
Nici macar pe liniile care se stecoara printre blocuri in noile dezvoltari rezidentiale nu sint potrivite, pentru liniile de noapte (acolo unde fusesera initial gindite) s-au dovedit un fiasco financiar (ce surpriza ?!), pentru suburbane sint prea mici…
Poate *TB/PMB iau in calcul varianta de a le vinde unui oras de provincie unde, poate, sint mai potrivite…
Ma gindesc la orase precum Slobozia, Calarasi, Giurgiu, Alexandria, Slatina, Rimnicu Vilcea… Chiar si pentru Tirgoviste ar fi potrivite.
O problema ar putea fi, intr-adevar, transferul garantiei - pentru ca probabil inca nu si-au atins limita contractuala- dar rulajul intr-un oras de provincie e semnificativ mai mic decit in Bucuresti, asa ca Otokar ar trebui sa fie fericiti cu schimbarea ?
Autobuzele astea se dovedesc a nu-si gasi o utilitate practica in traficul bucurestean si sint plimbate de colo-colo fara nici o noima…
Nici macar pe liniile care se stecoara printre blocuri in noile dezvoltari rezidentiale nu sint potrivite, pentru liniile de noapte (acolo unde fusesera initial gindite) s-au dovedit un fiasco financiar (ce surpriza ?!), pentru suburbane sint prea mici…
Poate *TB/PMB iau in calcul varianta de a le vinde unui oras de provincie unde, poate, sint mai potrivite…
Ma gindesc la orase precum Slobozia, Calarasi, Giurgiu, Alexandria, Slatina, Rimnicu Vilcea… Chiar si pentru Tirgoviste ar fi potrivite.
O problema ar putea fi, intr-adevar, transferul garantiei - pentru ca probabil inca nu si-au atins limita contractuala- dar rulajul intr-un oras de provincie e semnificativ mai mic decit in Bucuresti, asa ca Otokar ar trebui sa fie fericiti cu schimbarea ?
📖 Pagination options