Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB

315 posts, 136236 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB idk_vlad

Oricum, nu înțeleg de ce nu s-a dorit să fie luate autobuze noi, eventual electrice și s-a insistat pe achiziția de SH-uri…

Dar chiar, ele unde au circulat înainte?

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB punmeister

S-a dorit prin PNRR in 2022, dar de atunci nu se mai stie nimic.

Busurile SH au circulat la Stockholm.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB Albert

Apropo, TPBI încă nu a emis licențele de transport pentru ele.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB V2A

Pe ordinea de zi a ședinței CGMB de astăzi a fost iar un proiect privind licențierea liniei turistice, însă tocmai a fost respins acum câteva minute...
https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/523/oz/11996.pdf

 



Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB Andrei98

Nu te astepta sa existe un motiv plauzibil. Doar rafuieli politice.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB sorin.niculescu_

Pare-se că nici anul acesta nu vom circula cu linia turistică. Există șanse măcar de la anul?

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB Albert

Până nu se votează proiectul de hotarere pentru mandatarea TPBI, nu vor circula. Din păcate, nu există o majoritate politică care să îl susțină.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB ANTENA

După umila mea părere, ar fi trebuit să voteze și apoi să se facă achiziția. Practic acum s-au aruncat banii pe fereastră

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB Albert

La momentul achiziției, nu se știa ca e nevoie de mandatarea TPBI. Se credea ca linia turistică nu va face obiectul contractului de delegare a serviciilor de transport public, având și o altă politică tarifară și nefăcând obiectul subvenției. Se credea ca linia turistică va putea fi exploatată ca în anii trecuți, STB pune autobuzele pe traseu și cam atât, fără alte documente speciale. Dar acum a venit TPBI cu propriul punct de vedere, anume de faptul ca este nevoie de mandatarea expresă de către PMB a TPBI în vederea emiterii licențelor de transport pentru liniile turistice din București și Ilfov. Momentan mai lipsește doar hotărârea de consiliu general pe care partidele refuză să o voteze (PNL pentru ca nu mai dorește pur și simplu să susțină proiectele primarului, iar PSD pentru ca nu este de acord ca tariful și traseul să se decidă exclusiv in CA STB unde sunt doar membri PNL și USR). Dar pana la acest punct, s-au făcut mulți alți pași birocratici (modificarea statutului TPBI in AGA, luarea acceptului de le cele peste 40 de UAT-uri din Ilfov prin hotărâri de consiliu local, etc, etc).

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB cosminduru

Indiferent de explicații, tot o rușine imensă este și absolut inacceptabil. Ditamai orașul, Capitală europeană, fără autobuz turistic. Nicăieri în lume nu cred că se întâmplă asta, până și în Kenya există un astfel de serviciu.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB Albert

Putem încerca să facem o petiție prin asociație prin care să încercăm să punem presiune pe partidele politice să pună hotararea pe ordinea de zi a ședinței de consiliu general și să o voteze. Voi propune și în topicul dedicat.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB Costin

De principiu, asociatia interactioneaza exclusiv cu institutii ale statului si nu cu partide sau politicieni. Nu exclud automat o interpelare a PMB pe aceasta tema, insa las restul colegilor sa se pronunte pe oportunitate, eu personal consider ca alte solutii sunt cele corecte si nu operarea traseului turistic de STB sub autoritatea TPBI, dar na, e doar parerea mea personala asta.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB Albert

Faptul ca va fi sub autoritatea TPBI e deja decis. Și dacă ar fi un operator privat care să opereze Hop On - Hop Off, tot sub tutela TPBI ar fi. Iar dacă să fie sau nu operată de STB, va spun următoarele lucruri:
-avem niște autobuze pe care s-au cheltuit deja 240.000€ și care stau prin garaje fără să fie utilizate
-nu aș exclude nici eu total ideea de a face o licitație pentru a avea un operator privat Hop On - Hop Off, dar măcar până atunci să folosim autobuzele pe care le avem deja.

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433709 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use