Topic: Discuții despre hărțile și semnalistica Metrorex
233 posts, 17779 views
📖 Pagination options
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Dristorul Nr.3
Multumesc tuturor celor ce au intervenit in discutia de mai devreme. Interesante informatii pentru cei mai putin experimentati legat de subiectul metroului bucurestean.
Multumesc tuturor celor ce au intervenit in discutia de mai devreme. Interesante informatii pentru cei mai putin experimentati legat de subiectul metroului bucurestean.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
subway guru
La Unirii cred ca a contat si faptul ca statiile sunt totusi la oarece distanta una de alta.
La Unirii cred ca a contat si faptul ca statiile sunt totusi la oarece distanta una de alta.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
sab
Asa și la GdN stațiile sunt la distanță..
Dar la harta din BM2/21 ce a contat? Aici n-au iertat nimic... 😀))
Asa și la GdN stațiile sunt la distanță..
Dar la harta din BM2/21 ce a contat? Aici n-au iertat nimic... 😀))
20230221_070508.jpg (796.33 KB; downloaded 3032 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
sab
Da, s-a semnalat la momentul respectiv. Au rezolvat din pix "problema" la Victoriei .
Da, s-a semnalat la momentul respectiv. Au rezolvat din pix "problema" la Victoriei .
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
WT_fan06
Ah, ce bine este să livrezi o informație înghesuită, inutilă și eronată, în loc să livrezi ceva simplu, aerisit, ușor de urmărit!
Ah, ce bine este să livrezi o informație înghesuită, inutilă și eronată, în loc să livrezi ceva simplu, aerisit, ușor de urmărit!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
sab
Asta era pe stoc.
Oricum, nu poți sa pui un indicator cu "Peron" si săgeată înainte la...peron .
Sigur acest indicator este din alta parte. Dar ce pretenții sa ai de la Metrorex ? Doar salarii mai mari de la an la an... Luate degeaba. Iți dai seama ca nimeni de la ei nu a observat ca acest indicator nu este ok ? La fel cu cel din vestibul de la Eroilor, care arata de ani buni ca M1 este la linia 1 si M3 la linia 3.
Dar na, înțeleg că nu aveau personal suficient. În ultimul an au mai angajat 400 oameni. Poate acum se vor schimba lucrurile....
Asta era pe stoc.
Oricum, nu poți sa pui un indicator cu "Peron" si săgeată înainte la...peron .
Sigur acest indicator este din alta parte. Dar ce pretenții sa ai de la Metrorex ? Doar salarii mai mari de la an la an... Luate degeaba. Iți dai seama ca nimeni de la ei nu a observat ca acest indicator nu este ok ? La fel cu cel din vestibul de la Eroilor, care arata de ani buni ca M1 este la linia 1 si M3 la linia 3.
Dar na, înțeleg că nu aveau personal suficient. În ultimul an au mai angajat 400 oameni. Poate acum se vor schimba lucrurile....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
shoppy
Daca la Unirii pe unele accesuri scrie Piata Unirii 1 M1, M3 si pe altele Piata Unirii 2 M2 de parca nu exista legatura in subteran dupa turnincheti, dupa mintea lor trebuie neaparat sa ocolesti pe la suprafata.
Da, bine ca s-au angajat 400 de rude care o sa stea degeaba, nu-mi fac sperante, m-am trezit pe M4 cu echipa de mentenanta de pe M1, cand am intrebat un cunoscut daca i-au mutat pe M4 mi-a spus ca ei sunt aia priceputi care merg peste tot, ca cei de sunt oficial mentenanta pe M4 au incredere in ei doar sa dea cu matura.
Daca la Unirii pe unele accesuri scrie Piata Unirii 1 M1, M3 si pe altele Piata Unirii 2 M2 de parca nu exista legatura in subteran dupa turnincheti, dupa mintea lor trebuie neaparat sa ocolesti pe la suprafata.
Da, bine ca s-au angajat 400 de rude care o sa stea degeaba, nu-mi fac sperante, m-am trezit pe M4 cu echipa de mentenanta de pe M1, cand am intrebat un cunoscut daca i-au mutat pe M4 mi-a spus ca ei sunt aia priceputi care merg peste tot, ca cei de sunt oficial mentenanta pe M4 au incredere in ei doar sa dea cu matura.
- DapperD
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
DapperD
Se pare ca odata cu inaugarea statiei Tudor Arghezi a aparut si o actualizare pentru harta „oficiala” de metrou. O sa atasez versiunea veche si pe cea noua, conform site-ului Metrorex.
Cateva din diferentele pe care le-am observat sunt urmatoarele:
- evident, noua statie Tudor Arghezi, cat si lipsa ei din legenda ca si capat de linie pentru M2;
- forma traseului in apropierea statiilor Preciziei si Pantelimon (poate au vrut sa fie mai aproape de realitatea traseului?);
- pozitia statiilor de pe M2, in sud, pe traseul hartii;
- „redenumirea” statiilor Costin Georgian, Piata Iancului si Constantin Brancusi;
- statiile in pregatire de pe M5.2 sunt scrise acum cu italic; de asemenea, apare si statia Traian, aparent fara o pozitie anume...avand in vedere ca nu are o „bulina” de statie (mergand pe aceeasi idee, de ce nu sunt si statiile de pe M6 scrise cu italic?);
- semnul pentru „statie de corespondenta intre linii de metrou” de la Nicolae Grigorescu este indreptat diferit;
- statiile Tineretului, Eroilor si nu numai sunt scrise peste traseul liniilor de metrou;
- nu este o diferenta, dar este de remarcat ca inca apare „statia” Depou Straulesti.
Chiar nu ma mai mira nimic...
Se pare ca odata cu inaugarea statiei Tudor Arghezi a aparut si o actualizare pentru harta „oficiala” de metrou. O sa atasez versiunea veche si pe cea noua, conform site-ului Metrorex.
Cateva din diferentele pe care le-am observat sunt urmatoarele:
- evident, noua statie Tudor Arghezi, cat si lipsa ei din legenda ca si capat de linie pentru M2;
- forma traseului in apropierea statiilor Preciziei si Pantelimon (poate au vrut sa fie mai aproape de realitatea traseului?);
- pozitia statiilor de pe M2, in sud, pe traseul hartii;
- „redenumirea” statiilor Costin Georgian, Piata Iancului si Constantin Brancusi;
- statiile in pregatire de pe M5.2 sunt scrise acum cu italic; de asemenea, apare si statia Traian, aparent fara o pozitie anume...avand in vedere ca nu are o „bulina” de statie (mergand pe aceeasi idee, de ce nu sunt si statiile de pe M6 scrise cu italic?);
- semnul pentru „statie de corespondenta intre linii de metrou” de la Nicolae Grigorescu este indreptat diferit;
- statiile Tineretului, Eroilor si nu numai sunt scrise peste traseul liniilor de metrou;
- nu este o diferenta, dar este de remarcat ca inca apare „statia” Depou Straulesti.
Chiar nu ma mai mira nimic...
harta_veche.jpg (215.19 KB; downloaded 1678 times)
harta_noua.jpg (206.96 KB; downloaded 1678 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
WT_fan06
Oare dacă trimitem sesizări la Mrex legate de noua hartă, se va schimba ceva?
Oare dacă trimitem sesizări la Mrex legate de noua hartă, se va schimba ceva?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
shoppy
Da, cine modifica harta asta trebuie sa fie nepotulu cuiva ca altfel nu imi explic cum de ramane angajat cand el tot scoate harti execrabile.
Statia Depoul Straulesti nu exista!
Zicem de atata timp sa termine cu semnele de statii de legatura si ei nu doar ca nu le scot ci tot le freaca, chiar si degeaba, inainte semnele de la Eroilor si Nicolae Grigorescu, desi nu ar trebui sa existe, erau puse bine, acum sunt puse prost, ce treaba aveau sa le schimbe cand acolo nu s-a schimbat nimic?, parca sunt bolnavi cu semnele astea.
Ce rol au semnele legatura cu autostrada A1, A2, A3?, mai ales ca A1 si A2 nu ajung unde sunt semnele iar semn cu A3 nu exista dar a simtit nevoia sa adauge A3 in legenda, peste o luna trebuie sa adauge si A0 ca se deschide un segment de A0.
Semnul de legatura CFR este sigla CFR Calatori, la Republica nu exista CFR Calatori, trebuie pus alt semn care sa nu aiba legatura cu nici un operator feroviar.
Semnul de acces pentru persoane cu mobilitate redusa de la Aviatorilor s-a pierdut pe drum iar semnele astea de pe M5 si unele de pe M3 sunt mai mici decat celelalte.
Pe langa Obor apare scris "Traian", asta de unde a aparut?
Scrisul "Tineretului" se putea pune foarte bine pe partea cealalta ca sa nu apara suprapus peste linie.
(Mihai Bravu nu are lift?)
Bine ca macar au scos tampenia cu linia spre Mogosoaia care nici macar nu era in legenda.
Da, cine modifica harta asta trebuie sa fie nepotulu cuiva ca altfel nu imi explic cum de ramane angajat cand el tot scoate harti execrabile.
Statia Depoul Straulesti nu exista!
Zicem de atata timp sa termine cu semnele de statii de legatura si ei nu doar ca nu le scot ci tot le freaca, chiar si degeaba, inainte semnele de la Eroilor si Nicolae Grigorescu, desi nu ar trebui sa existe, erau puse bine, acum sunt puse prost, ce treaba aveau sa le schimbe cand acolo nu s-a schimbat nimic?, parca sunt bolnavi cu semnele astea.
Ce rol au semnele legatura cu autostrada A1, A2, A3?, mai ales ca A1 si A2 nu ajung unde sunt semnele iar semn cu A3 nu exista dar a simtit nevoia sa adauge A3 in legenda, peste o luna trebuie sa adauge si A0 ca se deschide un segment de A0.
Semnul de legatura CFR este sigla CFR Calatori, la Republica nu exista CFR Calatori, trebuie pus alt semn care sa nu aiba legatura cu nici un operator feroviar.
Semnul de acces pentru persoane cu mobilitate redusa de la Aviatorilor s-a pierdut pe drum iar semnele astea de pe M5 si unele de pe M3 sunt mai mici decat celelalte.
Pe langa Obor apare scris "Traian", asta de unde a aparut?
Scrisul "Tineretului" se putea pune foarte bine pe partea cealalta ca sa nu apara suprapus peste linie.
(Mihai Bravu nu are lift?)
Bine ca macar au scos tampenia cu linia spre Mogosoaia care nici macar nu era in legenda.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
WT_fan06
Aș adăuga și că informația cu zonele și cartierele este absolut inutilă și nu face decât să 1) inducă în eroare publicul (nu există tarifare zonală) și 2) încarce inutil harta. La fel și cu liniile și stațiile în pregătire. Niște relicve ce se perpetuează cu fiecare iterație a hărții, pentru că nu există niciun control al calității (cine să-l facă?).
Aș adăuga și că informația cu zonele și cartierele este absolut inutilă și nu face decât să 1) inducă în eroare publicul (nu există tarifare zonală) și 2) încarce inutil harta. La fel și cu liniile și stațiile în pregătire. Niște relicve ce se perpetuează cu fiecare iterație a hărții, pentru că nu există niciun control al calității (cine să-l facă?).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
shoppy
In plus, (expeditiv) la Basarab M4 trece pe sub M1, Gara de Nord 1 trebuie sa fie sus si Gara de Nord 2 jos.
Controlul calitatii tocmai ce l-am facut noi, gratis!, trebuie doar sa-l bage in seama, da in mintea lor defecta tot ce spune publicul sunt tampenii comuniste.
Cred ca boala lor este sa numere statiile de legatura de doua ori ca sa iasa in evidenta 14 statii in loc de 7 si sa justifice mai mult personal.
In plus, (expeditiv) la Basarab M4 trece pe sub M1, Gara de Nord 1 trebuie sa fie sus si Gara de Nord 2 jos.
Controlul calitatii tocmai ce l-am facut noi, gratis!, trebuie doar sa-l bage in seama, da in mintea lor defecta tot ce spune publicul sunt tampenii comuniste.
Cred ca boala lor este sa numere statiile de legatura de doua ori ca sa iasa in evidenta 14 statii in loc de 7 si sa justifice mai mult personal.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
sorin.niculescu_
Ceea ce se întâmplă cu harta asta nouă este inacceptabil. Este făcută literalmente în bătaie de joc. Haideți să facem cu toții sesizări în legătură cu asta, nu mi se pare normal.
Ceea ce se întâmplă cu harta asta nouă este inacceptabil. Este făcută literalmente în bătaie de joc. Haideți să facem cu toții sesizări în legătură cu asta, nu mi se pare normal.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
reiny2000
Au scurtat numele stațiilor Constantin Brâncuși și Piața Iancului, dar la Costin Georgian au adăugat Ing. Noaptea minții...
Au scurtat numele stațiilor Constantin Brâncuși și Piața Iancului, dar la Costin Georgian au adăugat Ing. Noaptea minții...
📖 Pagination options