Topic: Bd. Liviu Rebreanu (linii 19, 23)
12 posts, 2131 views- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Bd. Liviu Rebreanu (linii 19, 23)
Utilizator anonim
Bulevardul Liviu Rebreanu
Acesta este legatura dintre zona Camil Ressu si 1 Decembrie 1918 - FAUR Poarta 4 . La ora actuala este tranzitat de liniile 19 si 23, pe acest tronson circuland in general tramvaie V3A-93 dar si V3A-93M FAUR/EP. Pe linia 19 care trece pe acest bulevard gasim si tramvaie CH PPC.
Date tehnice:
Lungime: 2,8Km
Intersectii cu linie de tramvai: Bd. 1 Decembrie 1918, Camil Ressu
Numar de statii: 6
Terminale: Barajul Dunarii (autouze, troleibuz)
Tip de linie: pe dale cu sina otelul rosu, nemodernizata
Bulevardul Liviu Rebreanu
Acesta este legatura dintre zona Camil Ressu si 1 Decembrie 1918 - FAUR Poarta 4 . La ora actuala este tranzitat de liniile 19 si 23, pe acest tronson circuland in general tramvaie V3A-93 dar si V3A-93M FAUR/EP. Pe linia 19 care trece pe acest bulevard gasim si tramvaie CH PPC.
Date tehnice:
Lungime: 2,8Km
Intersectii cu linie de tramvai: Bd. 1 Decembrie 1918, Camil Ressu
Numar de statii: 6
Terminale: Barajul Dunarii (autouze, troleibuz)
Tip de linie: pe dale cu sina otelul rosu, nemodernizata
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19, 23)
Gabi23
Astazi, duminica 28 noiembrie 2010, erau pe linia 23, la schimbul 1, urmatoarele vagoane:
Giurgiu (8 vagoane): 007, 013, 073, 083, 093, 134, 220, 236.
Titan (2 vagoane): 117, 348
Astazi, duminica 28 noiembrie 2010, erau pe linia 23, la schimbul 1, urmatoarele vagoane:
Giurgiu (8 vagoane): 007, 013, 073, 083, 093, 134, 220, 236.
Titan (2 vagoane): 117, 348
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19, 23)
rosetti61
Linia de tramvai pe Liviu Rebreanu a fost deschisa in mai 1971, cand s-a pus in circulatie linia 30 Aleea Barajul Dunarii - Pod Izvor. Capatul de la Aleea Barajul Dunarii a resistat pana in 1985, cand linia s-a prelungit spre Bd 1 Decembrie 1918, o strapungere chinuita intre blocuri si betoniera; de la betoniera (durata pe la inceputurile constructiei cartierului prin 1960) se aprovizionau si utilitarele ITB cu nisip si pietris.
Linia de tramvai pe Liviu Rebreanu a fost deschisa in mai 1971, cand s-a pus in circulatie linia 30 Aleea Barajul Dunarii - Pod Izvor. Capatul de la Aleea Barajul Dunarii a resistat pana in 1985, cand linia s-a prelungit spre Bd 1 Decembrie 1918, o strapungere chinuita intre blocuri si betoniera; de la betoniera (durata pe la inceputurile constructiei cartierului prin 1960) se aprovizionau si utilitarele ITB cu nisip si pietris.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
SprinterXP
Parcul liniilor 19 si 23 de astazi, Luni 4 Iulie 2011, la sch. 2 erau urmatoarele vagoane:
Linia 19 - Depoul Dudesti: 057, 104, 112, 127, 156, 271, 293, 352.
Linia 23 - Depoul Giurgiu: 064, 153, 328;
Depoul Titan: 014, 166, 272, 276, 292, 319.
Parcul liniilor 19 si 23 de astazi, Luni 4 Iulie 2011, la sch. 2 erau urmatoarele vagoane:
Linia 19 - Depoul Dudesti: 057, 104, 112, 127, 156, 271, 293, 352.
Linia 23 - Depoul Giurgiu: 064, 153, 328;
Depoul Titan: 014, 166, 272, 276, 292, 319.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
SprinterXP
Cateva filmari de astazi de pe acest bulevard
Cateva filmari de astazi de pe acest bulevard
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
Gabi23
Astazi, 8 august 2012, erau pe linia 23, la schimbul 1, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: 096, 146, 166, 234, 265, 291, 334.
Dep. Dudesti: 057, 180, 254.
Astazi, 8 august 2012, erau pe linia 23, la schimbul 1, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: 096, 146, 166, 234, 265, 291, 334.
Dep. Dudesti: 057, 180, 254.
096 - 23 - 08.08.2012.jpg (142.3 KB; downloaded 8408 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
Axel
Calatorie cu vagonul 057 pe linia 23 noaptea.
Calatorie cu vagonul 057 pe linia 23 noaptea.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
Rathgeber2523
Azi, 19 Ianuarie 2013, erau pe linia 23, la schimbul 2, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: #166, #096, #290, #169
Dep. Dudesti: 161, 185
Azi, 19 Ianuarie 2013, erau pe linia 23, la schimbul 2, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: #166, #096, #290, #169
Dep. Dudesti: 161, 185
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Liviu Rebreanu inainte de modernizare (2009) (linii 19,
Rathgeber2523
Azi, 07 Aprilie 2013, erau pe linia 23, la schimbul 2, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: #290, #276, #277, #265, #166
Dep. Dudesti: #167, #180
Azi, 07 Aprilie 2013, erau pe linia 23, la schimbul 2, urmatoarele vagoane:
Dep. Titan: #290, #276, #277, #265, #166
Dep. Dudesti: #167, #180
- SirVlady
-
Posted:
-
Strada Liviu Rebreanu (linii 19, 23)
SirVlady
Strada Liviu Rebreanu (Piața Râmnicu Sărat - Bd. 1 Decembrie 1918)
Scurt istoric: Linia a fost modernizată în perioada Iunie 2011-Iunie 2017 de către asocierea EURO CONSTRUCT TRADING 98-PA&CO INTERNATIONAL. La inaugurarea din 2017, linia 23 a fost singura linie care circula la acel moment pe această arteră cu niște intervale jenante, ulterior la 3 luni distanță reînființându-se linia 19, la acel moment cu un traseu modificat până la terminalul CFR Progresul.
În prezent, artera este deservită de liniile 19 și 23, ambele linii legând cartierele Titan și Ozana de Ferentari, punctul terminus fiind Zețari. Linia 19 circulă prin Calea Vitan-Calea Șerban Vodă-Șoseaua Giurgiului (deservită de tramvaie V3A-93, V3A-93-CH-PPC și Tatra T4R), iar linia 23 prin Calea Dudești-Bd. Mărășești-11 Iunie-Calea Rahovei-Calea Ferentari (deservită de tramvaie V3A-93, V3A-93-PPC, V3A-93-CH-PPC și Bucur LF).
Date tehnice:
Lungime: 2.8km
Intersecții cu linii de tramvai: Bd. Camil Ressu, Bd. 1 Decembrie 1918
Număr stații: 6
Terminale: -
Tip de linie: Green Track.
Strada Liviu Rebreanu (Piața Râmnicu Sărat - Bd. 1 Decembrie 1918)
Scurt istoric: Linia a fost modernizată în perioada Iunie 2011-Iunie 2017 de către asocierea EURO CONSTRUCT TRADING 98-PA&CO INTERNATIONAL. La inaugurarea din 2017, linia 23 a fost singura linie care circula la acel moment pe această arteră cu niște intervale jenante, ulterior la 3 luni distanță reînființându-se linia 19, la acel moment cu un traseu modificat până la terminalul CFR Progresul.
În prezent, artera este deservită de liniile 19 și 23, ambele linii legând cartierele Titan și Ozana de Ferentari, punctul terminus fiind Zețari. Linia 19 circulă prin Calea Vitan-Calea Șerban Vodă-Șoseaua Giurgiului (deservită de tramvaie V3A-93, V3A-93-CH-PPC și Tatra T4R), iar linia 23 prin Calea Dudești-Bd. Mărășești-11 Iunie-Calea Rahovei-Calea Ferentari (deservită de tramvaie V3A-93, V3A-93-PPC, V3A-93-CH-PPC și Bucur LF).
Date tehnice:
Lungime: 2.8km
Intersecții cu linii de tramvai: Bd. Camil Ressu, Bd. 1 Decembrie 1918
Număr stații: 6
Terminale: -
Tip de linie: Green Track.
Liviu Rebreanu harta.png (1.98 MB; downloaded 2184 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Strada Liviu Rebreanu după modernizare (linii 19, 23)
rosetti61
A fost pusa in functiune in 1971, insa numai pana la Aleea Barajul Dunarii, unde tramvaiul intorcea in jurul parcului de langa complexul comercial Alba. In 1985 linia este prelungita mai departe pana la Faur poarta 4.
A fost pusa in functiune in 1971, insa numai pana la Aleea Barajul Dunarii, unde tramvaiul intorcea in jurul parcului de langa complexul comercial Alba. In 1985 linia este prelungita mai departe pana la Faur poarta 4.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Strada Liviu Rebreanu (linii 19, 23)
cris_m
Si acea prelungire la Faur a fost realizata ocolindu-se betoniera care ulterior a fost demolata. Odata cu inceperea modernizarii tronsonului cuprins intre Nicolae Grigorescu si 1 Decembrie 1918, traseul tramvaiului a fost indreptat.
Si acea prelungire la Faur a fost realizata ocolindu-se betoniera care ulterior a fost demolata. Odata cu inceperea modernizarii tronsonului cuprins intre Nicolae Grigorescu si 1 Decembrie 1918, traseul tramvaiului a fost indreptat.