MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3208 posts, 898470 views
 
Go to page:  1  ... 222 223 224 225 226 227 228 229 230
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) thatspongy

In poza am scris gresit, este defapt M1322 E2.

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) Luca M.

Bega nu pare ca a mai fost spalat de ceva vreme
Untitled256_20231121131709.png (1.63 MB; downloaded 4160 times)

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) thatspongy

Pare mai mult zgariat decat sa nu fi fost spalat. Dar se vede ca e murdar.

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) edi1717

Pe 1307-2307 Siret scrie in loc de Pipera, Aurel Vlaicu. Este vreo eroare, sau s-a intamplat ceva acolo? Multumesc

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) thatspongy

Te referi la destinatie? Ca daca e la destinatie, inseamna ca se retrage in Remiza Pipera.

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) CineSunt_SuntEu

1322-2322 Tractat in Hala De Parcare Berceni, asa arata in prezent.  :popa:
1322HalaDeParcare
image_2024-02-10_232153821.png (1.84 MB; downloaded 2668 times)

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) punmeister

Bine ca doar remorca a fost casata. Sa speram ca restul trenului o sa fie candva pus pe picioare, mai ales ca o remorca noua n-ar trebui sa fie scumpa in raport cu un vagon M/MP.

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) thatspongy

Nu cred ca vom mai vedea Putna in viata noastra, totusi ar fi ceva daca Metrorex ne-ar lasa sa il vizitam intr-o zi.

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) Costin

Nu ar trebui ca responsabilitățile sa fie delimitate in sentinta procesului dintre CAF si Metrorex? Pana unde plateste CAF - doar extragerea din zid, sau mai mult?

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) Luca M.

thatspongy wrote here:
Nu cred ca vom mai vedea Putna in viata noastra, totusi ar fi ceva daca Metrorex ne-ar lasa sa il vizitam intr-o zi.


Nu prea vad ce e de vizitat, poti merge zilnic cu altele care sunt identice 😆 ba chiar si functionale

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) punmeister

Ba ar fi fost bine un tren in plus la ce iad este pe M2.

In mod normal CAF (ca sa nu le zic altfel) trebuie sa plateasca toata distractia, mai ales ca UT22 Putna inca era in garantie la data cand a prins aripi (mai avea pana prin Mai 2019 daca nu ma insel). Cu toate tergiversarile din instanta, problema lor este ca nu vor scapa, pentru ca este si Alstom pe fir, you know, un gigant de 100x mai mare decat CAF.

Ma mir de faptul ca nicio autoritate europeana nu s-a sesizat in urma acestui incident, avand in vedere ca trenurile au fost luate pe POS-T.

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) shoppy

Nu are de ce sa se sesizeze cineva, justitia lucreaza si stabileste penalitatile. Nu vad cum s-ar putea ca, CAF sa plateasca doar o parte din distractie, daca esti vinovat atunci esti vinovat pentru tot, reparare depou, recuperare tren, reparat tren, extindere garantie tren, daune si venituri produse de lipsa trenului pe periaoda de absenta; bine, s-ar putea ca Metrorex sa le treaca unele lucruri cu vederea dar nu vad cum s-ar putea, mai ales ca o sa sara concurenta cu acuze de concurenta neloaiala / subventionarea ilegala a operatorului de la bugetul de stat, asa cum s-a facut cu CFR Marfa.

Mi se pare insa ca presa cam evita subiectul si nici nu avem pe cineva care se pricepe dispus sa caute deciziile justitiei si sa ni le explice.

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) punmeister

Eu efectiv nici nu mai inteleg ce se petrece in instanta din pacate. Voi incerca sa mai sap dupa informatii.

 


Re: Trenurile CAF Inneo (BM3) Costin

Realitatea este ca nu a fost anuntata public nici o sentinta definitiva. Faptul ca a fost extras trenul poate indica faptul ca CAF a pierdut procesul, e cea mai facila ipoteza.

Dar poate ca s-a saturat Metrorex sa se incurce de el, l-au extras in regie proprie, il lasa asa morman de fiare ca macar nu se mai incurca de el, si apoi daca CAF chiar pierde, ii factureaza extragerea dupa sentinta, cand le trimit si restul trenului pentru reconstructie. Nu e nemaivazuta o asemenea practica, se poarta si in domeniul asigurarilor. Si daca pierde Metrorex, aia e, ghinion, oricum trebuia scos din perete, doar ca in cazul asta probabil ca nu va mai fi reconstruit.

 


Go to page:  1  ... 222 223 224 225 226 227 228 229 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433356 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use