Topic: 🚎🏛️ Troleibuzul ROCAR 217E expus în Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung
35 posts, 5506 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: 🚎🏛️ Troleibuzul ROCAR 217E expus în Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung
1689
Felicitari pentru mobilizare si tot respectul pentru cei de la Transloc.
Am citit si comentariul de mai devreme referitor la conditiile in care sint expuse vehiculele in muzeu si as vrea sa-mi exprim opinia ca ceea ce a reusit Dl. Hagi e admirabil. Sa nu uitam ca vorbim de o initiativa privata (nu stiu sa fi primit vreo finantare de la stat) si a reusit sa faca ceea ce Muzeul Tehnic n-a fost capabil.
Da, categoric, sint multe lucruri care pot fi imbunatatite in ceea ce priveste conservarea colectiei, dar sa ne uitam - de pilda - la conditiile de la Muzeul Corneliu Miklos… Sau chiar la mai devreme pomenitul Muzeu Tehnic din Parcul Libertatii (Carol)…
Felicitari pentru mobilizare si tot respectul pentru cei de la Transloc.
Am citit si comentariul de mai devreme referitor la conditiile in care sint expuse vehiculele in muzeu si as vrea sa-mi exprim opinia ca ceea ce a reusit Dl. Hagi e admirabil. Sa nu uitam ca vorbim de o initiativa privata (nu stiu sa fi primit vreo finantare de la stat) si a reusit sa faca ceea ce Muzeul Tehnic n-a fost capabil.
Da, categoric, sint multe lucruri care pot fi imbunatatite in ceea ce priveste conservarea colectiei, dar sa ne uitam - de pilda - la conditiile de la Muzeul Corneliu Miklos… Sau chiar la mai devreme pomenitul Muzeu Tehnic din Parcul Libertatii (Carol)…
- valy
-
Posted:
-
Re: 🚎🏛️ Troleibuzul ROCAR 217E expus în Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung
valy
Înafară de Țiriac n-am mai văzut muzeu acoperit, poate doar al aviației, dar nici ăla complet. Mă refer strict la cele care găzduiesc diverse mijloace de transport.
Înafară de Țiriac n-am mai văzut muzeu acoperit, poate doar al aviației, dar nici ăla complet. Mă refer strict la cele care găzduiesc diverse mijloace de transport.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: 🚎🏛️ Troleibuzul ROCAR 217E expus în Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung
shoppy
Din nefericire muzeul este foarte prost plasat pentru a fi promovat, ii spune Campulung dar defapt este in camp, inainte sa se desprinda centura, trecand pe acolo habar nu aveam ca acolo este un muzeu, mai ales ca toti sunt cu ochii in waze ca sa nu greseasca la intersectia cu centura.
Ar trebui promovat cumva, tin minte ca am fost la o cursa de mountainbike unde startul-finishul se dadea din curtea unui liceu unde exista o colectie de avioane, nu mai tin minte unde era , la Campulung exista cursa de mountainbike Lupii Dacilor dar nu vad cum s-ar putea aduce traseul prin vecinatatea muzeului, macar sa va organizati pentru cursa de anul viitor, vorbit cu primarita, pus un stand cu bannere / poze / imapartit pliante / bilete gratis.
Din nefericire muzeul este foarte prost plasat pentru a fi promovat, ii spune Campulung dar defapt este in camp, inainte sa se desprinda centura, trecand pe acolo habar nu aveam ca acolo este un muzeu, mai ales ca toti sunt cu ochii in waze ca sa nu greseasca la intersectia cu centura.
Ar trebui promovat cumva, tin minte ca am fost la o cursa de mountainbike unde startul-finishul se dadea din curtea unui liceu unde exista o colectie de avioane, nu mai tin minte unde era , la Campulung exista cursa de mountainbike Lupii Dacilor dar nu vad cum s-ar putea aduce traseul prin vecinatatea muzeului, macar sa va organizati pentru cursa de anul viitor, vorbit cu primarita, pus un stand cu bannere / poze / imapartit pliante / bilete gratis.
- ADK
-
Posted:
-
Re: 🚎🏛️ Troleibuzul ROCAR 217E expus în Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung
ADK
Personal, dacă aș cumpăra un teren pentru a înființa un muzeu, aș proceda cam fix la fel cum s-a procedat și în cazul Muzeului Automobilului Românesc.
Ce vreau să spun, este ca să cumperi un spațiu în centru ca persoană fizică, costă enorm de mult și nici nu știi cam ce găsești. Taxele sunt mai mari (datorită poziționării mai bune), spațiu ar fi fost mult mai mic (cu cât proprietatea este mai în oraș, cu atâta prețul crește iar spațiul scade), și dacă s-ar fi făcut într-un fel greșeala asta, încăpeau 10 exponate și cam atât, plus costa la fel sau mai mult decât ce este deja acuma prezent în clădire și în curte. Problema în oraș mai este gălăgia și restricțiile de tot felul, la periferie pentru prag de anul 2024 având mai multe avantaje dacă vrei să faci ceva și ești mult mai liber. La câte exponate se mai pot găsi, locul este perfect dpdv al spațiului oferit.
Plus, nu mi se pare într-un loc chiar atât de rău. Nu este înafara localității, să te trezești că ai viteză de 90 km/h și brusc apare un indicator ce te informează de un muzeu în apropiere. Într-adevăr, un muzeu de regulă trebuie amplasat în inima unui oraș mare, însă asta clar nu este de competența persoanelor fizice și nici măcar statul nu prea prezintă vreun interes pentru înființarea lor. Ori se făcea în locul unde e acum, ori se făcea în orașul Câmpulung și se reducea spațiu în cel mai fericit caz pe jumătate iar prețul creștea, ori nu se mai făcea nimic - astea cam erau variantele. Cele câteva muzee din capitală văzute cel puțin până prin 2013 (nu știu dacă s-a mai îmbunătățit ceva de atunci), mi se păreau că sunt cam sece și n-am rămas prea încântat, cel puțin Muzeele Antipa și al Țăranului Român. Pentru București sincer ai pretenții și la momentul actual ar fi trebuit să fi avut foarte multe de oferit, însă realitatea este că la momentul actual multe comori le găsești doar prin țară.
Personal, dacă aș cumpăra un teren pentru a înființa un muzeu, aș proceda cam fix la fel cum s-a procedat și în cazul Muzeului Automobilului Românesc.
Ce vreau să spun, este ca să cumperi un spațiu în centru ca persoană fizică, costă enorm de mult și nici nu știi cam ce găsești. Taxele sunt mai mari (datorită poziționării mai bune), spațiu ar fi fost mult mai mic (cu cât proprietatea este mai în oraș, cu atâta prețul crește iar spațiul scade), și dacă s-ar fi făcut într-un fel greșeala asta, încăpeau 10 exponate și cam atât, plus costa la fel sau mai mult decât ce este deja acuma prezent în clădire și în curte. Problema în oraș mai este gălăgia și restricțiile de tot felul, la periferie pentru prag de anul 2024 având mai multe avantaje dacă vrei să faci ceva și ești mult mai liber. La câte exponate se mai pot găsi, locul este perfect dpdv al spațiului oferit.
Plus, nu mi se pare într-un loc chiar atât de rău. Nu este înafara localității, să te trezești că ai viteză de 90 km/h și brusc apare un indicator ce te informează de un muzeu în apropiere. Într-adevăr, un muzeu de regulă trebuie amplasat în inima unui oraș mare, însă asta clar nu este de competența persoanelor fizice și nici măcar statul nu prea prezintă vreun interes pentru înființarea lor. Ori se făcea în locul unde e acum, ori se făcea în orașul Câmpulung și se reducea spațiu în cel mai fericit caz pe jumătate iar prețul creștea, ori nu se mai făcea nimic - astea cam erau variantele. Cele câteva muzee din capitală văzute cel puțin până prin 2013 (nu știu dacă s-a mai îmbunătățit ceva de atunci), mi se păreau că sunt cam sece și n-am rămas prea încântat, cel puțin Muzeele Antipa și al Țăranului Român. Pentru București sincer ai pretenții și la momentul actual ar fi trebuit să fi avut foarte multe de oferit, însă realitatea este că la momentul actual multe comori le găsești doar prin țară.
- GPS
-
Posted:
-
Re: 🚎🏛️ Troleibuzul ROCAR 217E expus în Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung
GPS
1. Referitor la discuțiile legate de ce este mai bine, să cumperi vehicule noi sau să le restaurezi pe cele actuale.
În primul rând, ambele acțiuni ar trebui să se desfășoare concomitent. Nu există una sau cealaltă. Din păcate lipsa unui spațiu adecvat și prezența doar a unei copertine simple, poate da câștig de cauză achiziției, în detrimentul restaurării.
Cu toate acestea trebuie înțeles că vehiculele sunt spălate și întreținute, în limita posibilităților pe care domnul Hagi și ajutoarele sale le au.
2. Referitor la poziționarea muzeului.
Un muzeu nu se amplasează doar în centrul orașului. Această impresie că un muzeu trebuie amplasat doar în centru pentru că acolo vine turistul și îl vede este eronată. Un muzeu se amplasează acolo unde este relevant, muzeul dedicat mineritului la mină, muzeul apei la Uzina de apă etc.
Muzeul este promovat mult mai bine decât majoritatea muzeelor de stat, multă lume din țară știe de el și vine să îl viziteze. Singura problemă este lipsa unor indicatoarea de presemnalizare pe drum, atât dinspre Pitești, cât și dinspre Brașov / Târgoviște.
1. Referitor la discuțiile legate de ce este mai bine, să cumperi vehicule noi sau să le restaurezi pe cele actuale.
În primul rând, ambele acțiuni ar trebui să se desfășoare concomitent. Nu există una sau cealaltă. Din păcate lipsa unui spațiu adecvat și prezența doar a unei copertine simple, poate da câștig de cauză achiziției, în detrimentul restaurării.
Cu toate acestea trebuie înțeles că vehiculele sunt spălate și întreținute, în limita posibilităților pe care domnul Hagi și ajutoarele sale le au.
2. Referitor la poziționarea muzeului.
Un muzeu nu se amplasează doar în centrul orașului. Această impresie că un muzeu trebuie amplasat doar în centru pentru că acolo vine turistul și îl vede este eronată. Un muzeu se amplasează acolo unde este relevant, muzeul dedicat mineritului la mină, muzeul apei la Uzina de apă etc.
Muzeul este promovat mult mai bine decât majoritatea muzeelor de stat, multă lume din țară știe de el și vine să îl viziteze. Singura problemă este lipsa unor indicatoarea de presemnalizare pe drum, atât dinspre Pitești, cât și dinspre Brașov / Târgoviște.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: 🚎🏛️ Troleibuzul ROCAR 217E expus în Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung
shoppy
Din nefericire, daca muzeul este intretinut prin eforturile unei persoane si nu prin mijloace economice, atunci este predestinat sa dispara odata cu persoana respectiva.
Din nefericire, daca muzeul este intretinut prin eforturile unei persoane si nu prin mijloace economice, atunci este predestinat sa dispara odata cu persoana respectiva.
- valy
-
Posted:
-
Re: 🚎🏛️ Troleibuzul ROCAR 217E expus în Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung
valy
Poziționarea e bună, semnalizarea nu prea. În vară m-am întors din Brașov prin Câmpulung (ideea tatei) și am dat pe la fostele uzine ARO, apoi am trecut fix prin fața lui fără să știu ce e. Acum mă întorceam dintr-o mică excursie în Poiana Țapului (prilej cu care am aflat că troleibuzul a fost expus), marele merit avându-l Waze-ul că altfel noi nu-l vedeam.
Să fiu sincer mai bine că l-am vizitat acum dar ca idee.
Poziționarea e bună, semnalizarea nu prea. În vară m-am întors din Brașov prin Câmpulung (ideea tatei) și am dat pe la fostele uzine ARO, apoi am trecut fix prin fața lui fără să știu ce e. Acum mă întorceam dintr-o mică excursie în Poiana Țapului (prilej cu care am aflat că troleibuzul a fost expus), marele merit avându-l Waze-ul că altfel noi nu-l vedeam.
Să fiu sincer mai bine că l-am vizitat acum dar ca idee.
📖 Pagination options