MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)

1237 posts, 483412 views
 
Go to page:  1  ... 78 79 80 81 82 83 84  ... 89
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Andrei98

Probabil acel bec va băga metrorex în faliment. Se dau tunuri de sute de mii sau milioane de euro la care nu prea se uită nimeni și plângem după un bec care din criză de timp a fost uitat pornit.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) GPS

Cred că s-a mai zis, nu o dată, că devine o practică frecventă. Putem înțelege o dată, de două ori… dar când devine ceva regulat nu mai este de trecut cu vederea.

Dacă vreți, o dăm și în teoria conspirației, că totul începe de la un bec și așa se ajunge la sute de milioane. Hai să nu mai luăm apărarea unora care ar trebui să fie atenți la toate detaliile.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Costin

@Mihaidraghici avertisment pentru incalcarea punctului I.10 din regulamentul forumului, pe care l-ai citit si cu care ai confirmat ca esti de acord, la inregistrare. Mesajul a fost sters.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) shoppy

Dacă mecanicii ar fi deștepți ar face scandal la sindicat că să nu îi mai sâcâie dispecerul cu hai mai repede că ei au proceduri de care ține viața oamenilor dar ei sunt la război între ei care e titular, care nu e.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Mihaidraghici

Exista cazuri si cazuri... Unii procedeaza ca la carte, altii mai putin. Dar nu are rost sa generalizam.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) shoppy

Dacă vrem să rezolvăm ceva trebuie să generalizăm, cine nu face parte din soluție face parte din problemă, altfel toți sunt băieți buni dar altcineva nu îi lasă, trebuie să stea cu capul la cutie că au copii acasă , 1.000 de cazuri speciale din care rezultă că nu se poate face nimic.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) subway guru

N-ar fi fost mai utilă o sesizare la Mrex în loc de tot acest dialog inutil?
Vrem să rezolvăm sau doar să discutăm în van?

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) sorin.niculescu_

Mi se pare mie sau IVELE sunt cele mai silențioase trenuri dintre toate când vine vorba de a trece peste niște macaze. Cele mai zgomotoase sunt fără dar și poate, CAF.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Luca M.

Cred ca Bombardierele sunt mai silentioase
(a se viziona secventa cu sonor)
RPReplay_Final1698128766.mov
RPReplay_Final1698128766.mov (9.71 MB; downloaded 121 times)

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) punmeister

Da, BM2 sunt mai silentioase cand trec peste macaz.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) thatspongy

Nu sunt sigur daca aceasta poza a mai fost postata pe acest forum, dar am gasit-o pe pagina de Facebook la Bucharest Metro Museum. este un TEM la Piata Victoriei 1, cand circula pe M2.
rem 182 piata victoriei.png (243.78 KB; downloaded 1748 times)

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) thatspongy

Am o intrebare, restrictiile pot fi scoase de dispatch? daca de exemplu o rama IVA vrea sa circule acum pe M2, si sunt restrictii, dispatch-ul le poate scoate?

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Costin

Despre ce restrictii vorbesti? De viteza?

Ce inseamna dispatch? IDM (impiegat de miscare)? Dispecer?

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) punmeister

Se refera la restrictiile de interlocking, iar ca raspuns la intrebare, NU.

M2 nu mai are ce trebuie pentru exploatarea in siguranta a ramelor IVA (INDUSI si BLA) incepand cu anul 2005, an in care a fost pus integral in functiune sistemul CITYFLO 350. Acesta a inlocuit atat INDUSI pe partea de interlocking si BLAul prin intermediul componentei EBI Cab 800 ce se ocupa de Cab Signaling.

 


Go to page:  1  ... 78 79 80 81 82 83 84  ... 89
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2337 forum members have written 426022 posts in 5295 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use