Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
502 posts, 183399 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
zapacitu
Daca le pasa, asa ar fi facut: ar fi mutat ambele fluxuri pe o singura parte si ar fi blocat cele doua bretele de acces de la jumatate.
Daca le pasa, asa ar fi facut: ar fi mutat ambele fluxuri pe o singura parte si ar fi blocat cele doua bretele de acces de la jumatate.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
andreiiul
Nu prea poti sa muti ambele fluxuri pe sensul spre Crangasi. Daca in Crangasi poti intra pe la intersectia cu Ceahlau, pe Turda nu poti iesi decat la Mihalache, ceea ce ar duce la un blocaj total al zonei. Plus ca seara ar fi foarte periculos traficul in zona trecerilor de pietoni de pe Turda. Acolo sansele de accident ar creste exponential cu viteza de deplasare.
Nu prea poti sa muti ambele fluxuri pe sensul spre Crangasi. Daca in Crangasi poti intra pe la intersectia cu Ceahlau, pe Turda nu poti iesi decat la Mihalache, ceea ce ar duce la un blocaj total al zonei. Plus ca seara ar fi foarte periculos traficul in zona trecerilor de pietoni de pe Turda. Acolo sansele de accident ar creste exponential cu viteza de deplasare.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
cris_m
Uite ca la Dorobanti pe unde se strecoara 182 nu intra lumea si nu sta echipajul pe acolo...
reiny2000 wrote here:
Fără poliție vor intra și restul mașinilor, nu doar autobuzele.
Uite ca la Dorobanti pe unde se strecoara 182 nu intra lumea si nu sta echipajul pe acolo...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
shoppy
Aici nu suntem la Dorobanti, alaturi pe Grivita la Carpati la fiecare verde vreo 3 masini depasesc peronul sttiei de tramvai, si asta de luni bune.
Desi au decopertat si partea pietonala pana la beton/hidroizolatie, acum au completat cu moloz in zona rosturilor ca sa o foloseasca ca drum de santier, mai bine lasau nedecopertat si circulau pe smoala si decopertau la sfarsit decat sa circule utilajele pe beton si hidroizolatie, bine, le distrug intentionat si dupaia spun ca asa distruse le-a lasat Firea.
Partea pietonala se poate folosi si de catre pietoni, chiar si cu bicicleta, doar ca e asa, mai offroad.
Aici nu suntem la Dorobanti, alaturi pe Grivita la Carpati la fiecare verde vreo 3 masini depasesc peronul sttiei de tramvai, si asta de luni bune.
Desi au decopertat si partea pietonala pana la beton/hidroizolatie, acum au completat cu moloz in zona rosturilor ca sa o foloseasca ca drum de santier, mai bine lasau nedecopertat si circulau pe smoala si decopertau la sfarsit decat sa circule utilajele pe beton si hidroizolatie, bine, le distrug intentionat si dupaia spun ca asa distruse le-a lasat Firea.
Partea pietonala se poate folosi si de catre pietoni, chiar si cu bicicleta, doar ca e asa, mai offroad.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
aztec
Primarul de la 6 se plangea pe Facebook ca la ora 17 nu mai lucra nimeni....si spunea ca s-ar implica financiar ca lucrarea sa fie facuta 24/7....
Primarul de la 6 se plangea pe Facebook ca la ora 17 nu mai lucra nimeni....si spunea ca s-ar implica financiar ca lucrarea sa fie facuta 24/7....
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
Utilizator anonim 2
Ce demagog nenorocit! Nu e in stare nici sa ude copacii plantati in primavara dar, iata ce atitudine constructiva are...
Ce demagog nenorocit! Nu e in stare nici sa ude copacii plantati in primavara dar, iata ce atitudine constructiva are...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
zapacitu
In solutia cu ambele fluxuri pe dreapta/stanga cel mai simplu e sa faci la semaforul pietonal o incrucisare temporara, pe perioada lucrarii.
andreiiul wrote here:
Nu prea poti sa muti ambele fluxuri pe sensul spre Crangasi. Daca in Crangasi poti intra pe la intersectia cu Ceahlau, pe Turda nu poti iesi decat la Mihalache, ceea ce ar duce la un blocaj total al zonei. Plus ca seara ar fi foarte periculos traficul in zona trecerilor de pietoni de pe Turda. Acolo sansele de accident ar creste exponential cu viteza de deplasare.
In solutia cu ambele fluxuri pe dreapta/stanga cel mai simplu e sa faci la semaforul pietonal o incrucisare temporara, pe perioada lucrarii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
shoppy
S-a mai incercat acum vreo 10 ani sa se circule o banda pe sens si s-a blocat orasul pe ambele directii, a iesit haos, oamenii de pe Turda o luau pe langa pod, dupaia taiau benzile / intorceau pe Grivita si urcau pe pod pe bretea pe constrasens, evident s-a blocat tot, si Grivita, si Giulesti, degeaba s-au pus separatoare de sens pe Grivita ca oamenii mergeau pana unde se terminau separatoarele si intorceau acolo, fiind blocaj general evident nu puteai sa opresti pe nimeni sa-l amendezi, de aceea si cand a facut Firea nu s-a circulat alternativ.
S-a mai incercat acum vreo 10 ani sa se circule o banda pe sens si s-a blocat orasul pe ambele directii, a iesit haos, oamenii de pe Turda o luau pe langa pod, dupaia taiau benzile / intorceau pe Grivita si urcau pe pod pe bretea pe constrasens, evident s-a blocat tot, si Grivita, si Giulesti, degeaba s-au pus separatoare de sens pe Grivita ca oamenii mergeau pana unde se terminau separatoarele si intorceau acolo, fiind blocaj general evident nu puteai sa opresti pe nimeni sa-l amendezi, de aceea si cand a facut Firea nu s-a circulat alternativ.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
aztec
Se pare ca urmare a acelui mesaj al celui de la 6, aflam ca primarul general zice ca se lucreaza in 2 schimburi...
Teoretic...
Se pare ca urmare a acelui mesaj al celui de la 6, aflam ca primarul general zice ca se lucreaza in 2 schimburi...
Teoretic...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
zapacitu
Tocmai de aceea am spus "fara bretele". Aici e de fapt esenta problemei - solutia nu merge decat daca pe un traseu suficient de lung se merge strict drept, apoi e suficient loc pentru separare pe mai multe fire inainte de eventuale intersectii. Daca singura solutie e sa mergi drept inainte de la incrucisari atunci nu ar trebui sa fie probleme majore. La ochiometru, si la Ceahlau ar trebui blocata traversarea auto pe durata lucrarilor pentru a permite fluidizarea, concomitent cu trecerea semaforului in galben intermitent. Dar ma rog, asta necesita gandire in perspectiva si intelegere a fluxurilor de trafic.
Tocmai de aceea am spus "fara bretele". Aici e de fapt esenta problemei - solutia nu merge decat daca pe un traseu suficient de lung se merge strict drept, apoi e suficient loc pentru separare pe mai multe fire inainte de eventuale intersectii. Daca singura solutie e sa mergi drept inainte de la incrucisari atunci nu ar trebui sa fie probleme majore. La ochiometru, si la Ceahlau ar trebui blocata traversarea auto pe durata lucrarilor pentru a permite fluidizarea, concomitent cu trecerea semaforului in galben intermitent. Dar ma rog, asta necesita gandire in perspectiva si intelegere a fluxurilor de trafic.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
shoppy
Da, da, mers doar drept inainte , blocat bretele, si dupaia blocat strazile care dau in Turda, si dupaia blocat sa faci dreapta de pe Mihalache(ca stanga deja este), distrus sectorul 1 ca incurca aiurea drumul drept inainte al descurcaretilor cu serviciu scump in nord si casa ieftina in in sud.
Da, da, mers doar drept inainte , blocat bretele, si dupaia blocat strazile care dau in Turda, si dupaia blocat sa faci dreapta de pe Mihalache(ca stanga deja este), distrus sectorul 1 ca incurca aiurea drumul drept inainte al descurcaretilor cu serviciu scump in nord si casa ieftina in in sud.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
zapacitu
Exagerezi
Era suficient sa blochezi prima intersectie la piciorul podului spre Crangasi si sa faci o deviatie temporara la urcarea pe pod dinspre Turda. Daca te uiti pe o harta sau stai in zona vei remarca faptul ca exista alternative. Asa e complet distrus orice trafic de dimineta, caci capacitatea de defluire a pasajului Basarab e foarte mica fix pe directia lipsa de pe Grant. Iar alta alternativa reala nu ai.
Exagerezi
Era suficient sa blochezi prima intersectie la piciorul podului spre Crangasi si sa faci o deviatie temporara la urcarea pe pod dinspre Turda. Daca te uiti pe o harta sau stai in zona vei remarca faptul ca exista alternative. Asa e complet distrus orice trafic de dimineta, caci capacitatea de defluire a pasajului Basarab e foarte mica fix pe directia lipsa de pe Grant. Iar alta alternativa reala nu ai.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
shoppy
Nu exagerez, tu ai rupturi de logica, in logica ta daca blochezi breteaua de pe Grivita atunci toti de pe Grivita care vroiau sa urce pe Grant vor merge ca fraierii drept inainte si o sa fie Grant liber ca sa mergi tu pe el, vise bizonice, asa cum tu esti destept tot asa nici aia nu sunt prosti, unii stiu zona si altii se vor lua dupa ei, este foarte bine ca te uiti pe harti dar trebuie sa te uiti si stanga/dreapta nu doar drept inainte, verifica unde sunt strazile Cernica si Iani Buzoiani, ti le spun din memorie, acum 10 ani erau blocate de blocasera si Grivita iar Turda blocase Mihalache.
Apropo de lucrat in 2 schimburi, la ora 19 erau cam 12 muncitori pe santier, jumate lucrau si jumate supervizau.
S-a inceput si ingrosatul pilelor cu plasa de Buzau la pilele din ingradirea primariei dintre Giulesti si CF, chestie care se putea face absolut toata vara fara nici un aviz, se incapataneaza sa ii prinda iarna ca sa spuna ca nu se poate turna beton.
Nu exagerez, tu ai rupturi de logica, in logica ta daca blochezi breteaua de pe Grivita atunci toti de pe Grivita care vroiau sa urce pe Grant vor merge ca fraierii drept inainte si o sa fie Grant liber ca sa mergi tu pe el, vise bizonice, asa cum tu esti destept tot asa nici aia nu sunt prosti, unii stiu zona si altii se vor lua dupa ei, este foarte bine ca te uiti pe harti dar trebuie sa te uiti si stanga/dreapta nu doar drept inainte, verifica unde sunt strazile Cernica si Iani Buzoiani, ti le spun din memorie, acum 10 ani erau blocate de blocasera si Grivita iar Turda blocase Mihalache.
Apropo de lucrat in 2 schimburi, la ora 19 erau cam 12 muncitori pe santier, jumate lucrau si jumate supervizau.
S-a inceput si ingrosatul pilelor cu plasa de Buzau la pilele din ingradirea primariei dintre Giulesti si CF, chestie care se putea face absolut toata vara fara nici un aviz, se incapataneaza sa ii prinda iarna ca sa spuna ca nu se poate turna beton.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
zapacitu
Eu nu mai continui discutia asta cu tine ca e neproductiva ca poluam pe aici degeaba. AZI conteaza ca nu s-a facut si basta.
Eu nu mai continui discutia asta cu tine ca e neproductiva ca poluam pe aici degeaba. AZI conteaza ca nu s-a facut si basta.
📖 Pagination options