Topic: Aspecte generale privind troleibuzele
154 posts, 72226 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
bercenicity
Din puctul de vedere al calatorului nu cred ca e mai bine sa mearga cu 5km/h pe macazuri autohtone...
Dar asta este viitorul troleibuzului - inainte de sfarsit. Rulat cat mai mult pe baterii.
Si in Zurich - care din punctul meu de vedere este varful tehnologiei in materie de troleibuz - extinderile/transformarile de trasee care se fac sa fac fara retea noua, ci cu troleibuze IMC. Pe masura ce tehnologia bateriilor de pe autobuzele electrice se maturizeaza, avantajul troleibuzului dispare.
Puss in Boots wrote:
Daca nu-si vor pune la punct reteaua si se vor lega toate aceste zone cu gaps-uri unde se merge pe baterii va fi pacat de toate achizitiile de troleibuze. Se vor culca pe-o ureche (daca nu au facut-o deja).
Din puctul de vedere al calatorului nu cred ca e mai bine sa mearga cu 5km/h pe macazuri autohtone...
Dar asta este viitorul troleibuzului - inainte de sfarsit. Rulat cat mai mult pe baterii.
Si in Zurich - care din punctul meu de vedere este varful tehnologiei in materie de troleibuz - extinderile/transformarile de trasee care se fac sa fac fara retea noua, ci cu troleibuze IMC. Pe masura ce tehnologia bateriilor de pe autobuzele electrice se maturizeaza, avantajul troleibuzului dispare.
- PTMZ
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
cris_m
Chiar am cautat un material de acest gen acum ceva timp si n-am gasit!
Chiar am cautat un material de acest gen acum ceva timp si n-am gasit!
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
bgd70
Un video cu viteza de circulatie a troleibuzelor in diverse orase din Europa in dreptul macazurilor, incrucisarilor si in curbe.
Un video cu viteza de circulatie a troleibuzelor in diverse orase din Europa in dreptul macazurilor, incrucisarilor si in curbe.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
Aron
Foarte interesante ultimile secvente din videoclip, cele din Zurich. Se vede cum o solutie simpla a fost adoptata pentru a permite circulatia troleibuzelor pe linia de tramvai, reteaua acesteia fiind mai in afara si in paralel cu cea de tramvai. Tot sper intr-un viitor nu foarte indepartat sa vina cineva si la noi cu astfel de proiecte, si cu o disciplinare mai "agresiva" a soferilor de masina personala, lasam culoare de transport public doar cu marcaj rutier si sa avem trolee/autobuze articulate pe linia de tramvai(acolo unde cerinta este mare nu peste tot, desigur)
Foarte interesante ultimile secvente din videoclip, cele din Zurich. Se vede cum o solutie simpla a fost adoptata pentru a permite circulatia troleibuzelor pe linia de tramvai, reteaua acesteia fiind mai in afara si in paralel cu cea de tramvai. Tot sper intr-un viitor nu foarte indepartat sa vina cineva si la noi cu astfel de proiecte, si cu o disciplinare mai "agresiva" a soferilor de masina personala, lasam culoare de transport public doar cu marcaj rutier si sa avem trolee/autobuze articulate pe linia de tramvai(acolo unde cerinta este mare nu peste tot, desigur)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Aspecte generale privind troleibuzele
Andrei Andraș
Nici nu trebuie mers până în Elveția pentru așa ceva pentru că îi avem pe vecinii unguri mai aproape care au implementat cu brio această soluție. (de la minutul 1:10)
Nici nu trebuie mers până în Elveția pentru așa ceva pentru că îi avem pe vecinii unguri mai aproape care au implementat cu brio această soluție. (de la minutul 1:10)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
ByOnu
Minutul 4:25. Conectarea automata la reteaua de troleibuz fara palnii!
Minutul 4:25. Conectarea automata la reteaua de troleibuz fara palnii!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
cris_m
Ei nu chiar fara palnii, au sistemul acela de ghidaj care se strange.
Ei nu chiar fara palnii, au sistemul acela de ghidaj care se strange.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
ByOnu
Pai tocmai. Au un sistem de ghidaj ...fara palnii pe retea.
Se poate, deci, conecta oriunde pe traseu.
Pai tocmai. Au un sistem de ghidaj ...fara palnii pe retea.
Se poate, deci, conecta oriunde pe traseu.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
punmeister
Din pacate proiectul e mort, a ramas doar la stadiul de proiect de cercetare
Din pacate proiectul e mort, a ramas doar la stadiul de proiect de cercetare
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
ByOnu
Doar o poza faina, atat.
Sursa: https://www.facebook.com/groups/10526144 ... 65287044
Doar o poza faina, atat.
troli.png (215.79 KB; downloaded 1801 times)
Sursa: https://www.facebook.com/groups/10526144 ... 65287044
- valy
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
valy
În prezent există soluții astfel încât troleibuzele să poată evita bizonii? Mă gândesc de exemplu la o mai bună amplasare a firelor sau la trolee mai lungi (din ce observ cele de pe Citelis sunt extrem de scurte). Întreb în contextul în care văd că se pune foarte mult accent pe problema blocării lor.
În prezent există soluții astfel încât troleibuzele să poată evita bizonii? Mă gândesc de exemplu la o mai bună amplasare a firelor sau la trolee mai lungi (din ce observ cele de pe Citelis sunt extrem de scurte). Întreb în contextul în care văd că se pune foarte mult accent pe problema blocării lor.
- Pok
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
Pok
Da. Ridicatu' mașinilor parcate ilegal la 15s de la oprire.
Confiscarea și scoaterea la licitație a mașinilor astfel "adunate".
Da. Ridicatu' mașinilor parcate ilegal la 15s de la oprire.
Confiscarea și scoaterea la licitație a mașinilor astfel "adunate".
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Andrei98
Solaris are monopol pentru ca are si cel mai versatil produs. Iti pot aduce o versiune foarte ieftina dar si una cu echipare de top. A se vedea Brasov unde dupa livrarea celor cu actionare Skoda au putut aduce si cele cu Medcom cu aproape 200 mii euro mai ieftin. Vanhool si Iveco (cel putin pe site au troleibuzul dar nu stiu daca au comenzi) nu au variante ca sa coboare pretul si de aia nu prea mai apar pe nicaieri.
Nenea_titi wrote here:
Măcar astea sunt o achiziție bună. Am mers cu ele în mai multe țări dar și orașe din România, inclusiv varianta veche (Galați) și mi-au plăcut. Oricum Solaris are monopol la troleibuze, pe România cel puțin, dar și pe Europa, unde vinde destul. Mai sunt Vanhool, SOR , dar Solaris e cel mai popular . Evident, sunt și opțiuni mai bune, dar Solaris la raportul calitate - preț e foarte bun.
Solaris are monopol pentru ca are si cel mai versatil produs. Iti pot aduce o versiune foarte ieftina dar si una cu echipare de top. A se vedea Brasov unde dupa livrarea celor cu actionare Skoda au putut aduce si cele cu Medcom cu aproape 200 mii euro mai ieftin. Vanhool si Iveco (cel putin pe site au troleibuzul dar nu stiu daca au comenzi) nu au variante ca sa coboare pretul si de aia nu prea mai apar pe nicaieri.
📖 Pagination options