Topic: Tramvaiele Astra Autentic din Galați
63 posts, 22213 views
📖 Pagination options
- micutzu
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Autentic din Galați
PTMZ
Cum să fie 18 când s-au contractat doar 8?
Am mai spus: acordul-cadru a expirat.
Cum să fie 18 când s-au contractat doar 8?
Am mai spus: acordul-cadru a expirat.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Autentic din Galați
Nenea_titi
Am avut ocazia să merg cu ele prin Galați. Să văd și eu cum merg Astra aici...am rămas impresionat plăcut. Linia este foarte bună, rețea bună tramvaiele zici că leviteaza. Am mers pe 7 . Foarte mare diferență față de ce a fost. La tot. Iar transportul public a evoluat enorm în Galați. Păcat că au fost desființate atâtea linii...dar bine că s-a păstrat ceva... și modernizat & refăcut.
Nu ar strica și la București câteva tramvaie stilul ăsta...sunt câteva trasee care ar merge perfect cu acest tip de tramvai...47, 45, 44, 24, 3. În fine, nu mai deviez.
Am avut ocazia să merg cu ele prin Galați. Să văd și eu cum merg Astra aici...am rămas impresionat plăcut. Linia este foarte bună, rețea bună tramvaiele zici că leviteaza. Am mers pe 7 . Foarte mare diferență față de ce a fost. La tot. Iar transportul public a evoluat enorm în Galați. Păcat că au fost desființate atâtea linii...dar bine că s-a păstrat ceva... și modernizat & refăcut.
Nu ar strica și la București câteva tramvaie stilul ăsta...sunt câteva trasee care ar merge perfect cu acest tip de tramvai...47, 45, 44, 24, 3. În fine, nu mai deviez.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Autentic din Galați
WT_fan06
Ba ar strica foarte mult la București și oriunde altundeva să cumperi tramvaie cu capacitatea unui autobuz doar că la un preț de 5 ori mai mare. Sisteme de tramvai nu construiești sau modernizezi pentru vagoane de 18 metri. Capacitate irosită, atractivitate scăzută.
Ba ar strica foarte mult la București și oriunde altundeva să cumperi tramvaie cu capacitatea unui autobuz doar că la un preț de 5 ori mai mare. Sisteme de tramvai nu construiești sau modernizezi pentru vagoane de 18 metri. Capacitate irosită, atractivitate scăzută.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Autentic din Galați
Nenea_titi
La Galați nu au circulat niciodată tramvaie mai lungi, excepție Timiș cu 2 remorci asta când industria pe acolo duduia. La Galați nu strică cu nimic că au 18 m, atâta timp cât nu (mai ) au autobuze articulate și cât au și microbuze de 6 m . Mergeau odată Tatre cuplate. Cum industria a cam murit, a mai scăzut și cererea, deși sunt momente când sunt pline.
Off.
Liniile 24, 44 (o Tatra circula maxim 60% deci un V3A e sub 50% pe această linie), 45 și 47 (și are momente când e plin ) sunt singurele care s-ar preta la 18-20 m . 24 și 45 merg mai mult goale, însă sunt trasee care și-au pierdut atractivitatea (capătul de la I.G. Ducă e degeaba de când nu mai este 34) iar la Vasile Pârvan 24 ajunge gol și pleacă gol... singurele zone de atracție ale 24 si 45 sunt între Clăbucet și Piața Victoriei, eventual Occidentului / Polizu. Merg frecvent (stau în Crângași dar frecventez sectoarele 1 și 6) pe parcursul acestor linii și le știu situația. 3...aia e bătaie de joc... dacă nu e dus la Colosseum (făcut linie), e degeaba. Scuze.
Revenind, am văzut aceleași neplăceri ca la Metropolitan și anume scaunele de pe roți, care nu pot fi folosite de unii de talia mea . Bine, acolo e și oraș mic, însă la următoarea achiziție ar fi trebuit să se gândească măcar pentru 39 să ia tramvaie de 27 m. 44 și 7 merg cu astea de 18. Oricum la Galați structura e cam redundantă, adică dacă ratezi 44 , îl poți compune din 39 și 7. La fel și restul combinațiilor cu mențiunea că 44 are un interval jenant. 7 și 39 merg cel mai bine.
La Galați nu au circulat niciodată tramvaie mai lungi, excepție Timiș cu 2 remorci asta când industria pe acolo duduia. La Galați nu strică cu nimic că au 18 m, atâta timp cât nu (mai ) au autobuze articulate și cât au și microbuze de 6 m . Mergeau odată Tatre cuplate. Cum industria a cam murit, a mai scăzut și cererea, deși sunt momente când sunt pline.
Off.
Liniile 24, 44 (o Tatra circula maxim 60% deci un V3A e sub 50% pe această linie), 45 și 47 (și are momente când e plin ) sunt singurele care s-ar preta la 18-20 m . 24 și 45 merg mai mult goale, însă sunt trasee care și-au pierdut atractivitatea (capătul de la I.G. Ducă e degeaba de când nu mai este 34) iar la Vasile Pârvan 24 ajunge gol și pleacă gol... singurele zone de atracție ale 24 si 45 sunt între Clăbucet și Piața Victoriei, eventual Occidentului / Polizu. Merg frecvent (stau în Crângași dar frecventez sectoarele 1 și 6) pe parcursul acestor linii și le știu situația. 3...aia e bătaie de joc... dacă nu e dus la Colosseum (făcut linie), e degeaba. Scuze.
Revenind, am văzut aceleași neplăceri ca la Metropolitan și anume scaunele de pe roți, care nu pot fi folosite de unii de talia mea . Bine, acolo e și oraș mic, însă la următoarea achiziție ar fi trebuit să se gândească măcar pentru 39 să ia tramvaie de 27 m. 44 și 7 merg cu astea de 18. Oricum la Galați structura e cam redundantă, adică dacă ratezi 44 , îl poți compune din 39 și 7. La fel și restul combinațiilor cu mențiunea că 44 are un interval jenant. 7 și 39 merg cel mai bine.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele Astra Autentic din Galați
Victor92
O paleta de poze cu tramvaiele Astra de la mine. Mai 2024
Mai multe, aici: https://www.flickr.com/photos/victorsilaghi/
1861
1863
1867
1871
1872
O paleta de poze cu tramvaiele Astra de la mine. Mai 2024
Mai multe, aici: https://www.flickr.com/photos/victorsilaghi/
1861
1863
1867
1871
1872
- Victor92
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Galaţi (SC TRANSURB SA)
•
Choose destination