Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2195 posts, 610919 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
WT_fan06
Este o idee interesantă din partea unor tineri pasionați, cu inițiativă. Sper că va avea și o finalitate utilă pentru TP și utilizatorii săi, prin trimiterea de propuneri punctuale către TPBI, acolo unde ați constatat deficiențe (stații slab deservite, stații amplasate deficitar, conexiuni nereușite, etc.)! 😃👍🏻
Este o idee interesantă din partea unor tineri pasionați, cu inițiativă. Sper că va avea și o finalitate utilă pentru TP și utilizatorii săi, prin trimiterea de propuneri punctuale către TPBI, acolo unde ați constatat deficiențe (stații slab deservite, stații amplasate deficitar, conexiuni nereușite, etc.)! 😃👍🏻
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
PTMZ
Out with Criț, in with Daniel Istrate.
Acesta a mai fost director tehnic la RATB între 2011 și 2013, tot imediat după mandatul lui Criț ca director general (deși Istrate era pe un post diferit). Deci istoria se repetă oarecum.
Sursa: Economedia
Out with Criț, in with Daniel Istrate.
Acesta a mai fost director tehnic la RATB între 2011 și 2013, tot imediat după mandatul lui Criț ca director general (deși Istrate era pe un post diferit). Deci istoria se repetă oarecum.
Daniel Istrate este noul director general (interimar) al Societății de Transport București (STB). Mandatul fostului director general, Adrian Criț, a expirat vineri, 15 septembrie, iar Consiliul de Administrație nu i-a acordat un nou mandat. Luni, 18 septembrie, CA-ul STB l-a numit provizoriu pe Daniel Istrate, Directorul Direcției de Investiții. Numirea este deja menționată pe site-ul oficial al STB. Adrian Criț nu era la primul mandat la conducerea STB și fusese numit cu sprijinul PNL, viceprimarul Stelian Bujduveanu având în coordonare transportul public din București.
Înlocuirea lui Criț și numirea noului director, Daniel Istrate, se face în contextul negocierilor pentru creșteri salariale la STB, sindicatul majoritar amenințând cu grevă. Numele lui Daniel Istrate apare (în calitate de martor) în dosarul „parcărilor inteligente” fostului Primar al sectorului 6 Cristian Poteraș.
Sursa: Economedia
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
punmeister
Foarte important de mentionat este ca a fost numit DG interimar avand in vedere nu s-a intrunit CA-ul STB sa-i prelungeasca mandatul. Acum ca o fi intentionat sau nu ramane de vazut.
Foarte important de mentionat este ca a fost numit DG interimar avand in vedere nu s-a intrunit CA-ul STB sa-i prelungeasca mandatul. Acum ca o fi intentionat sau nu ramane de vazut.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Albert
Da, eu unul zic ca nu e imposibil sa revină Criț daca se va intruni CA. Ramane de văzut.
Da, eu unul zic ca nu e imposibil sa revină Criț daca se va intruni CA. Ramane de văzut.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
PTMZ
Mă îndoiesc serios că va fi cazul să revină Criț prea curând, din moment ce de obicei latura politică a companiilor de stat e foarte atentă la astfel de detalii. Nu cred că l-ar fi lăsat CA-ul neintenționat pe Criț fără mandat.
Mă îndoiesc serios că va fi cazul să revină Criț prea curând, din moment ce de obicei latura politică a companiilor de stat e foarte atentă la astfel de detalii. Nu cred că l-ar fi lăsat CA-ul neintenționat pe Criț fără mandat.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Albert
Evident ca nu. Dar e posibil sa pună un interimar pana se termina negocierile pe CCM și apoi să revină Crit.
Evident ca nu. Dar e posibil sa pună un interimar pana se termina negocierile pe CCM și apoi să revină Crit.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
ByOnu
7084 colcăie de gândaci de bucătărie în spatele panourilor. Prima oară când văd o astfel de situație.
7084 colcăie de gândaci de bucătărie în spatele panourilor. Prima oară când văd o astfel de situație.
IMG-20231006-WA0013.jpg (297.69 KB; downloaded 1994 times)
IMG-20231006-WA0015.jpg (302.65 KB; downloaded 1994 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Andrei98
Se poate observa cat de eficienta a fost privatizarea serviciului de curatenie care a fost o speranta ca se va schimba ceva, in multe cazuri e mai rau ca inainte. De exemplu am observat ca la unele autobaze autobuzele sunt spalate la exterior cu o apa foarte murdara si raman niste urme de toata frumusetea, si cand bate soarele pe geamuri nu mai vezi nimic prin ele.
Se poate observa cat de eficienta a fost privatizarea serviciului de curatenie care a fost o speranta ca se va schimba ceva, in multe cazuri e mai rau ca inainte. De exemplu am observat ca la unele autobaze autobuzele sunt spalate la exterior cu o apa foarte murdara si raman niste urme de toata frumusetea, si cand bate soarele pe geamuri nu mai vezi nimic prin ele.
- joker
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
joker
Apa de care vorbesti tu e defapt calcar si asa este la absolut toate spalatoriile ce au perie din depouri/autobaze,calcarul ala daca nu este "sters" la timp va ramane pe parbriz/geamuri/oglinzi
"Privatizarea" serviciului de curatenie a insemnat aducerea unor baieti din Sri Lanka in mare parte care dau cu matura si mopul cand ajunge autobuzul/tramvaiul/troleibuzul la spalatorie cand se retragere.
Apa de care vorbesti tu e defapt calcar si asa este la absolut toate spalatoriile ce au perie din depouri/autobaze,calcarul ala daca nu este "sters" la timp va ramane pe parbriz/geamuri/oglinzi
"Privatizarea" serviciului de curatenie a insemnat aducerea unor baieti din Sri Lanka in mare parte care dau cu matura si mopul cand ajunge autobuzul/tramvaiul/troleibuzul la spalatorie cand se retragere.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
cris_m
In mod normal apa cu care se spala astfel de vehicule ar trebui sa fie osmozata, nu apa chioara de la robinet, plina de toate impuritatile posibile si imposibile.
In mod normal apa cu care se spala astfel de vehicule ar trebui sa fie osmozata, nu apa chioara de la robinet, plina de toate impuritatile posibile si imposibile.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Andrei98
Unele autobuze da, sunt pline de calcar. Dar altele sunt pline de urme maro, in special cele de la autobaza ferentari.
joker wrote here:
Apa de care vorbesti tu e defapt calcar si asa este la absolut toate spalatoriile ce au perie din depouri/autobaze,calcarul ala daca nu este "sters" la timp va ramane pe parbriz/geamuri/oglinzi
"Privatizarea" serviciului de curatenie a insemnat aducerea unor baieti din Sri Lanka in mare parte care dau cu matura si mopul cand ajunge autobuzul/tramvaiul/troleibuzul la spalatorie cand se retragere.
Unele autobuze da, sunt pline de calcar. Dar altele sunt pline de urme maro, in special cele de la autobaza ferentari.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
shoppy
Sigur spalatoria nu si-a forat put ca sa nu cumpere apa de la ApaNova?, spalatoriile de autoturisme asa fac.
Daca privatizarea se face doar ca sa se dea cu dedicatie la firma capusa inseamna ca sistemul este prost si nu ideea privatizarii, ar trebui facute plangeri la TPBI sa ii amendeze.
Sigur spalatoria nu si-a forat put ca sa nu cumpere apa de la ApaNova?, spalatoriile de autoturisme asa fac.
Daca privatizarea se face doar ca sa se dea cu dedicatie la firma capusa inseamna ca sistemul este prost si nu ideea privatizarii, ar trebui facute plangeri la TPBI sa ii amendeze.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
shoppy
Doar cand o fi STB privatizat si rupt de PMB nu o sa se mai foloseasca URAC pentru spalat banii publici.
ByOnu wrote here:
Nici nu trebuie sa fie special. Dpmdv, fatpul ca este similar cu restul seriei este un plus din perspectiva mentenantei, dar si un semnal clar ca a venit momentul sa se termine cu fabricarea de tramvaie in conditiile actuale(!) din URAC, pe baza unui proiect conceput la inceputul anilor 2000.
Doar cand o fi STB privatizat si rupt de PMB nu o sa se mai foloseasca URAC pentru spalat banii publici.
- Pok
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination