Topic: Repartizarea tramvaielor
2138 posts, 550093 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Pe 11 a fost o scapare temporara, o eroare pot zice, cei din RATB au zis sa trimita si acolo 3 vagoane ca sa se vada si ceva nou pe sub pasaj, s-a vazut aproape 2 luni.
P.S. Oprescu nu vrea tramvaie "de acu 50 ani" pe la pasaj, adica Tatre 30 sau 50 tot aia e
41 este aproape trei sferturi cu ture de Alexandria, mai putin la orele de varf cand sunt 18 cu 23 de ture de regula, dar la retragerea turelor mici raman in medie 11 B Noi si 18 Alexandria... iar in weekend sunt 12 B Noi si 18 Alexandria, deci mergem spre trei sferturi. Nu mai zic ca B Noi are zilnic reduse 1-2 ture din lipsa de parc. Iar la sosirea vagoanelor 204 si 076 Alexandria mai preia 2 ture de la B Noi.
Pe 11 a fost o scapare temporara, o eroare pot zice, cei din RATB au zis sa trimita si acolo 3 vagoane ca sa se vada si ceva nou pe sub pasaj, s-a vazut aproape 2 luni.
P.S. Oprescu nu vrea tramvaie "de acu 50 ani" pe la pasaj, adica Tatre 30 sau 50 tot aia e
41 este aproape trei sferturi cu ture de Alexandria, mai putin la orele de varf cand sunt 18 cu 23 de ture de regula, dar la retragerea turelor mici raman in medie 11 B Noi si 18 Alexandria... iar in weekend sunt 12 B Noi si 18 Alexandria, deci mergem spre trei sferturi. Nu mai zic ca B Noi are zilnic reduse 1-2 ture din lipsa de parc. Iar la sosirea vagoanelor 204 si 076 Alexandria mai preia 2 ture de la B Noi.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
linia 69
Mai bine pe 076 si 204 le-ar da la Militari chiar daca cu 2 "flori" nu se face primavara dar poate fi un inceput. Cu 2 ture in plus sau in minus la capatul din Ghencea tramvaiele tot or sa dea pe dinafara. Acum trebuie sa stai in tramvai pana cand acesta ajunge intr-un loc unde poti cobori daca nu vrei sa sari gardul din tramvai (daca vatmanul deschide usile).
Mai bine pe 076 si 204 le-ar da la Militari chiar daca cu 2 "flori" nu se face primavara dar poate fi un inceput. Cu 2 ture in plus sau in minus la capatul din Ghencea tramvaiele tot or sa dea pe dinafara. Acum trebuie sa stai in tramvai pana cand acesta ajunge intr-un loc unde poti cobori daca nu vrei sa sari gardul din tramvai (daca vatmanul deschide usile).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Utilizator anonim wrote:Deci tocmai ai confirmat ceea ce se stia deja, ca Primaria poate impune RATB'ului cum sa isi repartizeze parcul. Indirect, asta face. Da, e adevarat, Tatrele nu pot merge pe acolo si din alte cauze, dar lasand la o parte aspectele "tehnice", ideea e aceeasi: imaginea e mai importanta decat deservirea corespunzatoare a calatorilor.
]P.S. Oprescu nu vrea tramvaie "de acu 50 ani" pe la pasaj, adica Tatre 30 sau 50 tot aia e
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
Astazi pe linia 41, dintre "clasice" de la Alexandria a circulat la sch1 299, iar la sch2 a aparut in locul sau 295, care astazi dimineata era singura rezerva disponibila in tot Depoul Alexandria pentru liniile 41/32/11/8. Zilele trecute situatia a fost si mai rea, sa mai zica cineva ca depoul Alexandria are surplus excesiv de vagoane .
Astazi pe linia 41, dintre "clasice" de la Alexandria a circulat la sch1 299, iar la sch2 a aparut in locul sau 295, care astazi dimineata era singura rezerva disponibila in tot Depoul Alexandria pentru liniile 41/32/11/8. Zilele trecute situatia a fost si mai rea, sa mai zica cineva ca depoul Alexandria are surplus excesiv de vagoane .
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Gabi23 wrote:Ma insel cumva, sau zicea Crit ca vrea ca la tramvaie CUP'ul sa ajunga la aproape 90%? Daca vrea asta, sa aloce fonduri pentru reparatii, intretinere si piese de schimb, ca altfel nu se poate.
Zilele trecute situatia a fost si mai rea, sa mai zica cineva ca depoul Alexandria are surplus excesiv de vagoane .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
295 cred ca l-a inlocuit pe 282 care dimineata a facut blocare si cel putin la pranz nu mai era in traseu.
Se repara vagoanele masiv cel putin pentru parcul liniei 41 care este monitorizat de o saptamana permanent de cei din ETE si RATB si in scurt timp se va face tot posibilul sa vina si geamurile ca sa se repare vagoanele CH PPC. Depoul Alexandria are restanta de 2 vagoane la Titan si 2 la Giurgiu dar este imposibil sa le dea din cauza ca nu au parc nici sa scoata liniile actuale.
295 cred ca l-a inlocuit pe 282 care dimineata a facut blocare si cel putin la pranz nu mai era in traseu.
Se repara vagoanele masiv cel putin pentru parcul liniei 41 care este monitorizat de o saptamana permanent de cei din ETE si RATB si in scurt timp se va face tot posibilul sa vina si geamurile ca sa se repare vagoanele CH PPC. Depoul Alexandria are restanta de 2 vagoane la Titan si 2 la Giurgiu dar este imposibil sa le dea din cauza ca nu au parc nici sa scoata liniile actuale.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
Nu au parc că au multe vagoen imobilizate eventual, că au CUP de 69%. Sau poate nu au vatman?
Apropo de parc, Militari are vreo 55 de cupluri de Tatra + 11 Bucururi, adică 66 de vehicule. Le scădem pe cele 2 moarte definitiv şi ne dă 64. La traseu sunt zilnic vreo 30, deci nici 50% CUP. Ce păzeşte RATB-ul? Să le scoată o dată la traseu, că sunt suficiente să ia complet 8 şi 25, să facă 27 în Ghencea şi le mai şi rănân pentru un eventual traseu Militari - Giuleşti.
Nu au parc că au multe vagoen imobilizate eventual, că au CUP de 69%. Sau poate nu au vatman?
Apropo de parc, Militari are vreo 55 de cupluri de Tatra + 11 Bucururi, adică 66 de vehicule. Le scădem pe cele 2 moarte definitiv şi ne dă 64. La traseu sunt zilnic vreo 30, deci nici 50% CUP. Ce păzeşte RATB-ul? Să le scoată o dată la traseu, că sunt suficiente să ia complet 8 şi 25, să facă 27 în Ghencea şi le mai şi rănân pentru un eventual traseu Militari - Giuleşti.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Stai putin, s-a spus de mai multe ori ca o parte importanta din parcul de la Militari e imobilizat cu probleme care nu pot fi reparate decat daca se aduc piese de schimb (boghiuri & co.) Dar din ce citesc aici, inteleg ca asta nu se va intampla decat daca va zbura un anumit director, si asta in curand. Apropo de piese de schimb pentru Tatra, desi "sursele" spun ca nu se vor cumpara, eu tot nu m-am lamurit ce e cu anuntul acela de licitatie din SEAP.
Stai putin, s-a spus de mai multe ori ca o parte importanta din parcul de la Militari e imobilizat cu probleme care nu pot fi reparate decat daca se aduc piese de schimb (boghiuri & co.) Dar din ce citesc aici, inteleg ca asta nu se va intampla decat daca va zbura un anumit director, si asta in curand. Apropo de piese de schimb pentru Tatra, desi "sursele" spun ca nu se vor cumpara, eu tot nu m-am lamurit ce e cu anuntul acela de licitatie din SEAP.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
GAC
@dr2005
Da sunt 55 de cupluri (sau mai multe), dar ce te faci ca multe sunt defecte, daca nu chiar in moarte clinica. Am pus si eu problema asta.....
Mai grav e ca s-ar putea ca numarul de 30 cupluri functionale sa devina si el curand istorie.
@dr2005
Da sunt 55 de cupluri (sau mai multe), dar ce te faci ca multe sunt defecte, daca nu chiar in moarte clinica. Am pus si eu problema asta.....
Mai grav e ca s-ar putea ca numarul de 30 cupluri functionale sa devina si el curand istorie.
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
electricianu
problema e ca nu se vor aloca bani pentru intretinera tramvailor,tatra v3a sau alt tip,la tatre problema e ca nu se vrea sa se aduca piese,iar treaba cu boghiurile este un motiv gasit de un sef ca nu ar fi in parametri,dar cum au circulat pina acum,iar crit asta a asteptat sa aiba un motiv ca sa faca licitatia cu astra arad,tatrele daca li se aduc ce le trebiue pot circula toate 116+11bucur
problema e ca nu se vor aloca bani pentru intretinera tramvailor,tatra v3a sau alt tip,la tatre problema e ca nu se vrea sa se aduca piese,iar treaba cu boghiurile este un motiv gasit de un sef ca nu ar fi in parametri,dar cum au circulat pina acum,iar crit asta a asteptat sa aiba un motiv ca sa faca licitatia cu astra arad,tatrele daca li se aduc ce le trebiue pot circula toate 116+11bucur
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Dar personalul de intretinere din depouri nu poate face nimic pentru rezolvarea acestei probleme? Chiar nu au nici un cuvant de spus? Fiindca ei se chinuie cu tramvaie vechi de 35 de ani (ma refer la depoul Militari), nu directorul Crit, care asa cum se stie, a lucrat la ARR, deci e complet "habarnist" in ceea ce priveste tramvaiele si intretinerea lor.
Dar personalul de intretinere din depouri nu poate face nimic pentru rezolvarea acestei probleme? Chiar nu au nici un cuvant de spus? Fiindca ei se chinuie cu tramvaie vechi de 35 de ani (ma refer la depoul Militari), nu directorul Crit, care asa cum se stie, a lucrat la ARR, deci e complet "habarnist" in ceea ce priveste tramvaiele si intretinerea lor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Directorul Crit tocmai a fost invitat la realitatea intr-o discutie in general despre tramvaie, din precizarile facute reiese ca tramvaiele Tatra vor fi inlocuite cu Bucur LF iar pe linia 41 parcul va fi inlocuit treptat pe masura posibilitatilor financiare cu tramvaie Imperio, prototipul seriei urmand sa circule pe aceasta linie.
Referitor la informatiile aparute aici pe forum cum ca se vor lua vagoane din 41 si alte linii pentru a circula pe linia de la Basarab, ieri m-am interesat de la cei din primarie care se ocupa de treaba asta si nu exista niciun gand ca sa fie luate vagoane de pe alte linii, mai ales 41 pentru a fi mutate pe linia de pe Basarab, intr-adevar dupa cum stiam seria LF 401-405 va intra pe pasaj. De asemenea pe pasaj nu vor circula Tatre, in cel mai rau caz doar la sol, desi nu prea cred.
Directorul Crit tocmai a fost invitat la realitatea intr-o discutie in general despre tramvaie, din precizarile facute reiese ca tramvaiele Tatra vor fi inlocuite cu Bucur LF iar pe linia 41 parcul va fi inlocuit treptat pe masura posibilitatilor financiare cu tramvaie Imperio, prototipul seriei urmand sa circule pe aceasta linie.
Referitor la informatiile aparute aici pe forum cum ca se vor lua vagoane din 41 si alte linii pentru a circula pe linia de la Basarab, ieri m-am interesat de la cei din primarie care se ocupa de treaba asta si nu exista niciun gand ca sa fie luate vagoane de pe alte linii, mai ales 41 pentru a fi mutate pe linia de pe Basarab, intr-adevar dupa cum stiam seria LF 401-405 va intra pe pasaj. De asemenea pe pasaj nu vor circula Tatre, in cel mai rau caz doar la sol, desi nu prea cred.
- Gabi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi
deci pana la urma vor fi contruite vagoanele imperio petnru 41?
si oricum va dura ceva timp pana se vor inlocui toate tatrele cu bucur lf tinand cont ca abia se fac 4-5 pe an
deci pana la urma vor fi contruite vagoanele imperio petnru 41?
si oricum va dura ceva timp pana se vor inlocui toate tatrele cu bucur lf tinand cont ca abia se fac 4-5 pe an
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Prototipul va ramane al RATB fiind vagon de teste si omologare. Pentru restul va trebui licitatie. Din strategia RATB pentru linia 41 cu vagoane mai incapatoare poate fi redus si optilizat parcul la 30-35 ture, deci un total de 40 vagoane cumparate ar acoperi parcul liniei 41 fara probleme. Acum ramane sa vedem cand se face prototipul si cand se aloca bani pentru o licitatie pe vara anului 2012.
Prototipul va ramane al RATB fiind vagon de teste si omologare. Pentru restul va trebui licitatie. Din strategia RATB pentru linia 41 cu vagoane mai incapatoare poate fi redus si optilizat parcul la 30-35 ture, deci un total de 40 vagoane cumparate ar acoperi parcul liniei 41 fara probleme. Acum ramane sa vedem cand se face prototipul si cand se aloca bani pentru o licitatie pe vara anului 2012.
📖 Pagination options