Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1390983 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Am citit si eu declaratia din Romania Libera, dar nu inteleg cum la un traseu precum cel din imagine nu ai deloc probleme cu exproprierile de locuinte ... Casele acelea din zona incercuita cu rosu ce sunt ? Magazine sau fabrici ?
Sau traseul M5 in acea zona este altul ?
mindmasster wrote:
Din ce ai zis pana acum inteleg doar ca nu vom avea probleme cu expropierile si lucrarea va merge bine din punctul asta de vedere . In curand trebuie sa vedem organizarea de santier. Abia astept
Am citit si eu declaratia din Romania Libera, dar nu inteleg cum la un traseu precum cel din imagine nu ai deloc probleme cu exproprierile de locuinte ... Casele acelea din zona incercuita cu rosu ce sunt ? Magazine sau fabrici ?
Sau traseul M5 in acea zona este altul ?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dr2005
Aia e o porţiune dintr-un complex imobiliar început în anii '90 şi nefinalizat încă... se dorea a fi ceva luxos (apartamentele sunt placate cu marmură şi au suprafeţe mari), dar nu a avut clienţi. Acum vreo 5 ani au început să vândă la preţuri foarte mici, dar nu cred că au stat acolo mai mult de 2 familii simultan. De cund a început finisarea apartamentelor nefinalizate. Probabil aşa se explică de ce, după peste 15 ani, s-a reînceput lucrul la ele (chiar dacă nimeni nu le vrea, mai ales acum, în plină criză): proprietarul speră să îşi scoată banii cu vârf şi îndesat din exproprieri.
Aia e o porţiune dintr-un complex imobiliar început în anii '90 şi nefinalizat încă... se dorea a fi ceva luxos (apartamentele sunt placate cu marmură şi au suprafeţe mari), dar nu a avut clienţi. Acum vreo 5 ani au început să vândă la preţuri foarte mici, dar nu cred că au stat acolo mai mult de 2 familii simultan. De cund a început finisarea apartamentelor nefinalizate. Probabil aşa se explică de ce, după peste 15 ani, s-a reînceput lucrul la ele (chiar dacă nimeni nu le vrea, mai ales acum, în plină criză): proprietarul speră să îşi scoată banii cu vârf şi îndesat din exproprieri.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Cred ca te referi la ce este in zona vitoarei statii de metrou. In zona cu rosu sunt case vechi de 60ani sau mai mult.
Cred ca te referi la ce este in zona vitoarei statii de metrou. In zona cu rosu sunt case vechi de 60ani sau mai mult.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Intaresc cele afirmate de Sab, in zona incercuita de el sunt case vechi de dinainte de Razboi. Si apropo de demolari, ati uitat de strada Nicolae Dobrin care va dispare fizic de pe harta Bucurestiului cu totul, deci si cu casele de pe ea.
Intaresc cele afirmate de Sab, in zona incercuita de el sunt case vechi de dinainte de Razboi. Si apropo de demolari, ati uitat de strada Nicolae Dobrin care va dispare fizic de pe harta Bucurestiului cu totul, deci si cu casele de pe ea.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Nu neaparat, pot demola fabrica sau ce este pe partea cealalata a strazii. Daca nu cumva au si facut-o ca parca s-a mai demolat ceva in zona Trafic Greu..
Nu neaparat, pot demola fabrica sau ce este pe partea cealalata a strazii. Daca nu cumva au si facut-o ca parca s-a mai demolat ceva in zona Trafic Greu..
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Goldmund
Casele incercuite cu rosu fac parte din Drumul Sarii, un cartier "muncitoresc" construit inainte de cel de-al 2-lea RM. Poate nu trebuie sa le demoleze...
Casele incercuite cu rosu fac parte din Drumul Sarii, un cartier "muncitoresc" construit inainte de cel de-al 2-lea RM. Poate nu trebuie sa le demoleze...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dr2005
Scuze, nu am văzut încercuirea pe hartă, ci doar ,,pătratul" viitoarei staţii de metrou.
Scuze, nu am văzut încercuirea pe hartă, ci doar ,,pătratul" viitoarei staţii de metrou.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Eu cam asa inteleg (inclusiv din acest plan) ca ar fi traseul M5 (si implicit al pasajului rutier de deasupra). Si nu reusesc sa-mi imaginez cum scapa acele case, pentru ca strazile N Gaina si N Dobrin nu sunt "aliniate". ...
Daca ar fi vorba doar de M5 mi-as imagina un traseu la adancime care sa treaca chiar si pe sub case ca sa ajunga in zona statiei, deci casele ar fi salvate (statia Academia Militara este de mare adancime, aproximativ ca Unirii2..). Daca au scapat casele de pe traseul Republica-Pantelimon puteau scapa si astea..
Dar mai este vorba si de un pasaj rutier acolo si vad ca mai vor sa faca si o noua artera (strapungere) ... Pe astea cum le mai fac astfel incat sa nu afecteze casele ?...
Eu cam asa inteleg (inclusiv din acest plan) ca ar fi traseul M5 (si implicit al pasajului rutier de deasupra). Si nu reusesc sa-mi imaginez cum scapa acele case, pentru ca strazile N Gaina si N Dobrin nu sunt "aliniate". ...
Daca ar fi vorba doar de M5 mi-as imagina un traseu la adancime care sa treaca chiar si pe sub case ca sa ajunga in zona statiei, deci casele ar fi salvate (statia Academia Militara este de mare adancime, aproximativ ca Unirii2..). Daca au scapat casele de pe traseul Republica-Pantelimon puteau scapa si astea..
Dar mai este vorba si de un pasaj rutier acolo si vad ca mai vor sa faca si o noua artera (strapungere) ... Pe astea cum le mai fac astfel incat sa nu afecteze casele ?...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
sab wrote:Pai daca se sapa cu TBM'ul nu vad de ce ar trebui demolate, deci intr-adevar din prisma metroului nu vor fi afectate. Daca vor trebui expropriate pentru pasajul rutier, asta e alta mancare de peste. Nu a spus nimeni cate exproprieri vor fi necesare pentu pasaj, e vorba de exproprieri necesare pentru metrou.
Eu cam asa inteleg (inclusiv din acest plan) ca ar fi traseul M5 (si implicit al pasajului rutier de deasupra). Si nu reusesc sa-mi imaginez cum scapa acele case, pentru ca strazile N Gaina si N Dobrin nu sunt "aliniate". ...Dar mai este vorba si de un pasaj rutier acolo si vad ca mai vor sa faca si o noua artera (strapungere) ... Pe astea cum le mai fac astfel incat sa nu afecteze casele ?...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
A spus si Subway ca in prima faza nu va fi vorba de nici un pasaj rutier, ca pasajul este alta lucrare, depinde de alti bani si nu este legat de metrou decat in zona statiei 'Academia Militara'. Acolo intr-adevar se vor face aproximativ 200 metri din pasajul rutier Dr. Tabeei - Eroilor si aproximativ 30 metri din pasajul rutier Leu - 13 Septembrie, dar prin aceste pasaje nu vor circula nici un fel de autovehicule.
Ma gandesc la o varianta, si anume daca din maretul pasaj Dr. Taberei - Eroilor de 1 kilometru si ceva se va renunta la multe sute de metri si se vor multumi numai cu cei 200 metri intim legati de statia de metrou, dar in acest caz strada Dobrin 'va cadea' cu siguranta, inclusiv casele subliniate de Sab.
Sa se apuce de treaba si ne vom da seama care este intentia lor.
A spus si Subway ca in prima faza nu va fi vorba de nici un pasaj rutier, ca pasajul este alta lucrare, depinde de alti bani si nu este legat de metrou decat in zona statiei 'Academia Militara'. Acolo intr-adevar se vor face aproximativ 200 metri din pasajul rutier Dr. Tabeei - Eroilor si aproximativ 30 metri din pasajul rutier Leu - 13 Septembrie, dar prin aceste pasaje nu vor circula nici un fel de autovehicule.
Ma gandesc la o varianta, si anume daca din maretul pasaj Dr. Taberei - Eroilor de 1 kilometru si ceva se va renunta la multe sute de metri si se vor multumi numai cu cei 200 metri intim legati de statia de metrou, dar in acest caz strada Dobrin 'va cadea' cu siguranta, inclusiv casele subliniate de Sab.
Sa se apuce de treaba si ne vom da seama care este intentia lor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Probabil ca asa vor face, vor sapa cu TBM-ul pe sub case si o sa-i doara in fund de pasajul rutier de deasupra. De aceea nu exista exproprieri de locuinte pentru constructia metroului. Se transfera toata raspunderea pentru demolari in sarcina Primariei cand vor dori sa faca pasajul.
Se vede pe acest plan ca tunelul este executat cu TBM-ul pana la intrarea in statie si dupa iesirea din statie, deci "misterul" este rezolvat. . Lasa "buffer"-ul de siguranta (se duc la adancime mare cu sina -18.45m) astfel incat lucrarile ulterioare la pasaj sa nu afecteze tunelurile M5. Executa acum doar ceea ce este deasupra statiei (planul 2), asa cum spune si andrei11 (ca tot sapa in excavatie deschisa statia) si probabil portiunea de intersectie cu celalalt pasaj de pe axa Trafic Greu, care inteleg ca va trece pe sub cel din Dr Taberei. Deci doar portiunea care "sta" pe tunelele M5 se executa probabil din acest al doilea pasaj. Restul "nu ne priveste, nu ne doare, nu ne intereseaza"..
In mod normal aceste doua lucrari (pasajele de la Razoare si M5) trebuiau executate impreuna in excavatie deschisa, gen Victoriei, dar daca asta este solutia la care s-a ajuns, ce poti sa mai spui ? Bine ca se face macar metroul, pasajul rutier ...la Sfantu' Asteapta...
Probabil ca asa vor face, vor sapa cu TBM-ul pe sub case si o sa-i doara in fund de pasajul rutier de deasupra. De aceea nu exista exproprieri de locuinte pentru constructia metroului. Se transfera toata raspunderea pentru demolari in sarcina Primariei cand vor dori sa faca pasajul.
Se vede pe acest plan ca tunelul este executat cu TBM-ul pana la intrarea in statie si dupa iesirea din statie, deci "misterul" este rezolvat. . Lasa "buffer"-ul de siguranta (se duc la adancime mare cu sina -18.45m) astfel incat lucrarile ulterioare la pasaj sa nu afecteze tunelurile M5. Executa acum doar ceea ce este deasupra statiei (planul 2), asa cum spune si andrei11 (ca tot sapa in excavatie deschisa statia) si probabil portiunea de intersectie cu celalalt pasaj de pe axa Trafic Greu, care inteleg ca va trece pe sub cel din Dr Taberei. Deci doar portiunea care "sta" pe tunelele M5 se executa probabil din acest al doilea pasaj. Restul "nu ne priveste, nu ne doare, nu ne intereseaza"..
In mod normal aceste doua lucrari (pasajele de la Razoare si M5) trebuiau executate impreuna in excavatie deschisa, gen Victoriei, dar daca asta este solutia la care s-a ajuns, ce poti sa mai spui ? Bine ca se face macar metroul, pasajul rutier ...la Sfantu' Asteapta...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Statia de la Academia Militara' e o acrobatie urbanistica foarte fina care face posibila construirea metroului in oricare situatie, actuala sau viitoare, indiferent daca trama stradala ramane ca acum sau nu, fie cu pasaj(e) sau fara...
Statia de la Academia Militara' e o acrobatie urbanistica foarte fina care face posibila construirea metroului in oricare situatie, actuala sau viitoare, indiferent daca trama stradala ramane ca acum sau nu, fie cu pasaj(e) sau fara...
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Hai ca pasajul ca pasajul, dar daca trama stradala nu se modifica atunci o sa am o statie amplasata cam aiurea fata de intersectia actuala. De aceea spuneam ca lucrarile ar trebui corelate.
Si confirmi ca se va trece cu TBM-ul pe sub case ?
Hai ca pasajul ca pasajul, dar daca trama stradala nu se modifica atunci o sa am o statie amplasata cam aiurea fata de intersectia actuala. De aceea spuneam ca lucrarile ar trebui corelate.
Si confirmi ca se va trece cu TBM-ul pe sub case ?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
bercenicity
Nu cu mult mai aiurea decat este la Piata Sudului sau la Aurel Vlaicu de exemplu. Oricum, cea mai importanta conexiune, tramvai-metrou, are sa fie si cea mai confortabila, fara traversari.
Nu cu mult mai aiurea decat este la Piata Sudului sau la Aurel Vlaicu de exemplu. Oricum, cea mai importanta conexiune, tramvai-metrou, are sa fie si cea mai confortabila, fara traversari.
📖 Pagination options