Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 462794 views
📖 Pagination options
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
sorin.niculescu_
Salutare! De multă vreme mă bate gândul să le propun celor de la TPBI acest lucru, dar am zis ca mai întâi să îl împărtășesc cu voi pe forum. Ei bine, în perioada 11.09.2020 - 16.09.2020, liniile 138, 178 și 278 au fost deviate din cauza unor lucrări de infrastructură. Acestea au circulat pe traseele lor de bază până la intersecția Drumul Osiei x Str. Rezervelor x Str. Tineretului x Str. Macului, acestea continuându-și traseele astfel: Str. Macului, Str. Acvilei, Str. Apeductului, Str. Tineretului, apoi, traseele de bază. Ei bine, eu mă gândeam ca acest traseu să revină sub forma unei modificări a liniei 278 (care oricum este destul de scurtă). Principalele avantaje ar fi utilizarea liniei de către mai mulți călători, acoperirea pe o scară mai largă a cartierului Militari Residence și, odată cu această modificare, linia 278 nu va mai dubla atât de mult linia 178, devenind mult mai utilă. Dezavantajul ar fi, poate, niște intervale un pic mărite (în jur de 5 min. în plus de așteptare, cred eu). Mai jos vă las atât știrea inițială din arhiva STB, cât și harta prin care am încercat să vă prezint această posibilă modificare de traseu.
LEGENDĂ:
• albastru - actualul traseu al liniilor 178 și 278 în zona Militari Residence
• verde - propunerea mea în legătură cu modificarea liniei 278
Salutare! De multă vreme mă bate gândul să le propun celor de la TPBI acest lucru, dar am zis ca mai întâi să îl împărtășesc cu voi pe forum. Ei bine, în perioada 11.09.2020 - 16.09.2020, liniile 138, 178 și 278 au fost deviate din cauza unor lucrări de infrastructură. Acestea au circulat pe traseele lor de bază până la intersecția Drumul Osiei x Str. Rezervelor x Str. Tineretului x Str. Macului, acestea continuându-și traseele astfel: Str. Macului, Str. Acvilei, Str. Apeductului, Str. Tineretului, apoi, traseele de bază. Ei bine, eu mă gândeam ca acest traseu să revină sub forma unei modificări a liniei 278 (care oricum este destul de scurtă). Principalele avantaje ar fi utilizarea liniei de către mai mulți călători, acoperirea pe o scară mai largă a cartierului Militari Residence și, odată cu această modificare, linia 278 nu va mai dubla atât de mult linia 178, devenind mult mai utilă. Dezavantajul ar fi, poate, niște intervale un pic mărite (în jur de 5 min. în plus de așteptare, cred eu). Mai jos vă las atât știrea inițială din arhiva STB, cât și harta prin care am încercat să vă prezint această posibilă modificare de traseu.
LEGENDĂ:
• albastru - actualul traseu al liniilor 178 și 278 în zona Militari Residence
• verde - propunerea mea în legătură cu modificarea liniei 278
IMG_1754.jpeg (918.12 KB; downloaded 2531 times)
IMG_1748.png (260.53 KB; downloaded 2527 times)
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Vasile52
Nu as duce 278 pe acolo. 278 este conceput fix pentru a fi o ruta scurta astfel incat Militari Residence sa aiba o conexiune rapida si frecventa cu metroul utilizand doar cateva vehicule. Daca muti 278 pierzi majoritatea utilitatii linei. Frecventa esta mai mica/sunt necesare mai multe vehicule si rateaza zona cea mai densa si astfel fortezi calatori care folosesc metroul sa utilizeze alte linii, de exemplu 138 sau 178.
138 ar fi o linie mai buna pentru zona respectiva.
Nu as duce 278 pe acolo. 278 este conceput fix pentru a fi o ruta scurta astfel incat Militari Residence sa aiba o conexiune rapida si frecventa cu metroul utilizand doar cateva vehicule. Daca muti 278 pierzi majoritatea utilitatii linei. Frecventa esta mai mica/sunt necesare mai multe vehicule si rateaza zona cea mai densa si astfel fortezi calatori care folosesc metroul sa utilizeze alte linii, de exemplu 138 sau 178.
138 ar fi o linie mai buna pentru zona respectiva.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
sorin.niculescu_
@Vasile52 am propus către TPBI această modificare de traseu ca fiind destinată liniei 138, ceea ce da, are mai mult sens și îți mulțumesc pentru observație!
@Vasile52 am propus către TPBI această modificare de traseu ca fiind destinată liniei 138, ceea ce da, are mai mult sens și îți mulțumesc pentru observație!
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
sorin.niculescu_
Astăzi eram într-un autobuz de pe linia 117 când am observat că după ce a efectuat stația „Piața Unirii”, acesta nu a circulat conform traseului afișat pe Google Maps/Info TB, ci a luat-o pe la fântâni. Nu este prima dată când se întâmplă acest lucru. Eu cred că este o preferință a anumitor șoferi de a nu mai sta foarte mult în traficul de la Unirii. Părerea mea este că traseul oficial al liniei 117 chiar ar trebui să fie pe la fântâni. Mai jos găsiți o schemă cu propunerea mea.
LEGENDĂ:
• albastru - traseul actual, afișat pe Google Maps și pe Info TB
• roșu - traseul pe care îl efectuează anumiți șoferi, posibil datorită unei preferințe personale de a evita traficul, pe care eu îl propun spre a fi implementat
Astăzi eram într-un autobuz de pe linia 117 când am observat că după ce a efectuat stația „Piața Unirii”, acesta nu a circulat conform traseului afișat pe Google Maps/Info TB, ci a luat-o pe la fântâni. Nu este prima dată când se întâmplă acest lucru. Eu cred că este o preferință a anumitor șoferi de a nu mai sta foarte mult în traficul de la Unirii. Părerea mea este că traseul oficial al liniei 117 chiar ar trebui să fie pe la fântâni. Mai jos găsiți o schemă cu propunerea mea.
LEGENDĂ:
• albastru - traseul actual, afișat pe Google Maps și pe Info TB
• roșu - traseul pe care îl efectuează anumiți șoferi, posibil datorită unei preferințe personale de a evita traficul, pe care eu îl propun spre a fi implementat
IMG_1847.jpeg (401.85 KB; downloaded 2163 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Costin
In zona Unirii e mai mare nevoie de niste benzi dedicate BUS decat de modificarea respectiva. Si in perspectiva, ar fi ideal ca zona fantanilor sa fie pietonala.
In zona Unirii e mai mare nevoie de niste benzi dedicate BUS decat de modificarea respectiva. Si in perspectiva, ar fi ideal ca zona fantanilor sa fie pietonala.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
In weekend cand zona respectiva devine pietonala se creeaza un haos de nedescris, evident cu efecte directe asupra orarului liniilor de autobuz. Duminica am asteptat vreo 10 minute ca 104-ul sa ajunga de la Unirii 1 la I.C. Bratianu, nu mai spun ca au venit 3 autobuze la interval de 2-3 minute...
In weekend cand zona respectiva devine pietonala se creeaza un haos de nedescris, evident cu efecte directe asupra orarului liniilor de autobuz. Duminica am asteptat vreo 10 minute ca 104-ul sa ajunga de la Unirii 1 la I.C. Bratianu, nu mai spun ca au venit 3 autobuze la interval de 2-3 minute...
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mihai Neagu
Asta este prima mea propunere pe forum. Propun un traseu “frate” cu 223 care sa aiba traseu comun intre Timpuri Noi si Podul Grigorescu-Hatieganu, la acesta sa faca dreapta pe Strada Iuliu Hatieganu ca dupa imediat sa faca stanga pe noul drum numit “Prieteniei” care face legatura intre Hatieganu si intersectia Str Unirii si Sf Voievozi in Popesti Leordeni. Aici s au format 2 giratorii unde ar putea sa imtoarca la unul din ele, mai ales daca ar baga pe aceasta linie Otokar Kent C10. Pentru locuitorii zonei acesteia este importanta o linie deoarece cea mai apropiata linie de regionala este la 1.5 km de mers pe jos. Iar actualul 223 la fel.
Știu ca este in afara Bucurestiului dar ar putea sa incerce cum au incercat in Bragadiru.
Atasez o poza din Google Maps cu traseul propus marcat cu verde.
Asta este prima mea propunere pe forum. Propun un traseu “frate” cu 223 care sa aiba traseu comun intre Timpuri Noi si Podul Grigorescu-Hatieganu, la acesta sa faca dreapta pe Strada Iuliu Hatieganu ca dupa imediat sa faca stanga pe noul drum numit “Prieteniei” care face legatura intre Hatieganu si intersectia Str Unirii si Sf Voievozi in Popesti Leordeni. Aici s au format 2 giratorii unde ar putea sa imtoarca la unul din ele, mai ales daca ar baga pe aceasta linie Otokar Kent C10. Pentru locuitorii zonei acesteia este importanta o linie deoarece cea mai apropiata linie de regionala este la 1.5 km de mers pe jos. Iar actualul 223 la fel.
Știu ca este in afara Bucurestiului dar ar putea sa incerce cum au incercat in Bragadiru.
Atasez o poza din Google Maps cu traseul propus marcat cu verde.
IMG_0166.jpeg (1.61 MB; downloaded 1922 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
Mai bine primăria Popești Leordeni ar lua măsuri pentru introducerea unei linii care să lege acea zonă de M2. Cred că acea linie pentru care s-au achiziționat autobuze electrice asta va face. Majoritatea oamenilor doresc să ajungă la M2, nu la M1/M3.
Mai bine primăria Popești Leordeni ar lua măsuri pentru introducerea unei linii care să lege acea zonă de M2. Cred că acea linie pentru care s-au achiziționat autobuze electrice asta va face. Majoritatea oamenilor doresc să ajungă la M2, nu la M1/M3.
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mihai Neagu
Da bine spui. Drumul “Prieteniei” va face legatura intre Iuliu Hatieganu si Balta Floarea Popestiului. Deci noua linie de autobuze electrice ar putea sa o ia de la D. Leonida pe Drumul Fermei, Strada Paraul Rece, Strada Unirii, Strada Sfintii Voievozi, Drumul Prieteniei, Strada Leordeni, Strada Confort, si terminal Confort City.
Da bine spui. Drumul “Prieteniei” va face legatura intre Iuliu Hatieganu si Balta Floarea Popestiului. Deci noua linie de autobuze electrice ar putea sa o ia de la D. Leonida pe Drumul Fermei, Strada Paraul Rece, Strada Unirii, Strada Sfintii Voievozi, Drumul Prieteniei, Strada Leordeni, Strada Confort, si terminal Confort City.
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Mihai Neagu
Zona Veche a Popestiului trebuie neaparat sa fie legata de un metrou (M2). Poate dlui Iacob Petre si a celor din Consiliul Local sa gândească bine atunci cand o sa faca traseul. Dar pana atunci sa vina cele 5 Grantoane de 10m.
Zona Veche a Popestiului trebuie neaparat sa fie legata de un metrou (M2). Poate dlui Iacob Petre si a celor din Consiliul Local sa gândească bine atunci cand o sa faca traseul. Dar pana atunci sa vina cele 5 Grantoane de 10m.
IMG_0167.jpeg (1.91 MB; downloaded 1894 times)
- Media
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Media
O alta propunere, nu de linie noua ci de reconfigurare, ar fi ca 104, de la Piața Hurmuzachi, sa meargă pe Bd Basarabia pana la Morarilor, apoi pe sos Vergului pana la Cora.
Astfel am avea o alternativa la linia 40, cel puțin pana la modernizare. Tramvaiul pe bd Basarabiei merge foarte încet și nu mai este o alternativă de transport viabila.
Sau
Linia 335 nu mai face dreapta pe Sos Iancului pe direcția Faur ci merge înainte și face dreapta pe bd Basarabia și apoi dreapta la intersecția cu bd Chișinău.
O alta propunere, nu de linie noua ci de reconfigurare, ar fi ca 104, de la Piața Hurmuzachi, sa meargă pe Bd Basarabia pana la Morarilor, apoi pe sos Vergului pana la Cora.
Astfel am avea o alternativa la linia 40, cel puțin pana la modernizare. Tramvaiul pe bd Basarabiei merge foarte încet și nu mai este o alternativă de transport viabila.
Sau
Linia 335 nu mai face dreapta pe Sos Iancului pe direcția Faur ci merge înainte și face dreapta pe bd Basarabia și apoi dreapta la intersecția cu bd Chișinău.
- TPB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
TPB
335 nu prea poate fi modificat, deoarece între Lizeanu și Mega Mall, toate autobuzele circulă pline. Atunci când 55ul se mai blochează, situația devine și mai rea.
104, la fel, dacă nu se merge în ,,formatul trenuleț", călătorii stau înghesuiți. Pentru linia 40 ar putea exista o navetă, dar doar atunci când se începe modernizarea șinelor.
335 nu prea poate fi modificat, deoarece între Lizeanu și Mega Mall, toate autobuzele circulă pline. Atunci când 55ul se mai blochează, situația devine și mai rea.
104, la fel, dacă nu se merge în ,,formatul trenuleț", călătorii stau înghesuiți. Pentru linia 40 ar putea exista o navetă, dar doar atunci când se începe modernizarea șinelor.
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB Spotting 21
Linia 104 ramane cea de baza in zona Vatra Luminoasa si pe Soseaua Pantelimon. Sunt foarte multi calatori care asteapta la "Soseaua Mihai Bravu" spre Cora (si chiar si pana in Arena), mai ales la orele de varf. Iar pe Pantelimon nu mai spun, autobuzele merg cu grad de incarcare de la 70% in sus pana la Blaga. O eventuala modificare a liniei 104 ar putea fi facuta abia dupa ce va fi sigur ca tramvaiele transporta fluxul liniei de autobuz, in speta acea introducere de Imperio pe linia 55 - eveniment vis-a-vis de care recunosc ca nu mai inteleg daca se va mai intampla chiar si dupa modernizarea infrastructurii pe acest traseu.
Linia 104 ramane cea de baza in zona Vatra Luminoasa si pe Soseaua Pantelimon. Sunt foarte multi calatori care asteapta la "Soseaua Mihai Bravu" spre Cora (si chiar si pana in Arena), mai ales la orele de varf. Iar pe Pantelimon nu mai spun, autobuzele merg cu grad de incarcare de la 70% in sus pana la Blaga. O eventuala modificare a liniei 104 ar putea fi facuta abia dupa ce va fi sigur ca tramvaiele transporta fluxul liniei de autobuz, in speta acea introducere de Imperio pe linia 55 - eveniment vis-a-vis de care recunosc ca nu mai inteleg daca se va mai intampla chiar si dupa modernizarea infrastructurii pe acest traseu.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
sorin.niculescu_
Mă gândeam că, după ce va fi modernizat tronsonul către C.E.T. Vest, ar putea exista un nou 35, respectiv C.E.T. Vest - Gara Basarab. Din păcate, nu am cum să vă prezint cu ajutorul unei hărți posibilul traseu, însă vă aduc în față câteva avantaje, acestea fiind:
• dacă calea de rulare a tramvaielor va fi mutată pe mijlocul drumului, mai ales datorită viitorului Drum Expres care va străpunge Bd. Timișoara, linia va avea o frecvență destul de bună, neexistând blocaje în trafic
• ar exista o linie de tramvai care să facă terminalul Gara Basarab mai util, referindu-mă aici la tramvaie, căci autobuze sunt deja
• va avea conexiuni destul de bune cu alte linii, putând exista o transbordare facilă între vehicule
• va deservi cu foarte bună știință locuitorii din zona C.E.T. Vest și pe cei care vor tranzita viitorul Drum Expres
Mă gândeam că, după ce va fi modernizat tronsonul către C.E.T. Vest, ar putea exista un nou 35, respectiv C.E.T. Vest - Gara Basarab. Din păcate, nu am cum să vă prezint cu ajutorul unei hărți posibilul traseu, însă vă aduc în față câteva avantaje, acestea fiind:
• dacă calea de rulare a tramvaielor va fi mutată pe mijlocul drumului, mai ales datorită viitorului Drum Expres care va străpunge Bd. Timișoara, linia va avea o frecvență destul de bună, neexistând blocaje în trafic
• ar exista o linie de tramvai care să facă terminalul Gara Basarab mai util, referindu-mă aici la tramvaie, căci autobuze sunt deja
• va avea conexiuni destul de bune cu alte linii, putând exista o transbordare facilă între vehicule
• va deservi cu foarte bună știință locuitorii din zona C.E.T. Vest și pe cei care vor tranzita viitorul Drum Expres
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination