Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2321 posts, 596661 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
- alliens
-
Posted:
-
Re: Septembrie 2023
alliens
Daca totusi se va introduce tramvai pe acolo, vor reface strada, cu noi exproprieri, in zona in care nu au lasat spatiu pe mijloc? Sau au mers pe ideea de la pasajul doamna Ghica, ca nu va exista de fapt tramvai pe acolo, mai ales daca noul primar va fi unul mai vechi.
Daca totusi se va introduce tramvai pe acolo, vor reface strada, cu noi exproprieri, in zona in care nu au lasat spatiu pe mijloc? Sau au mers pe ideea de la pasajul doamna Ghica, ca nu va exista de fapt tramvai pe acolo, mai ales daca noul primar va fi unul mai vechi.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Albert
Eu cred ca e spațiu și pe acolo pe unde nu e spațiu verde. Pentru ca pe un sens sunt 4 benzi, iar pe celălat sens sunt 2 benzi foarte late. Și mie îmi e neclar de ce a făcut Negoita așa.
Eu cred ca e spațiu și pe acolo pe unde nu e spațiu verde. Pentru ca pe un sens sunt 4 benzi, iar pe celălat sens sunt 2 benzi foarte late. Și mie îmi e neclar de ce a făcut Negoita așa.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Nu prea inteleg: sunt doar 2 benzi per sens. In zona noua ma refer.
Dupa parerea mea, daca va fi sa fie tramvai, o sa fie putin largit bulevardul acolo unde se poate si acolo vor fi statiile. Clar nu va fi statie in zona in care bulevardul este gatuit si abia incap 6 benzi (din care doua ar urma sa ajunga culoar unic).
Sa nu uitam ca totusi ar fi trebuit sa fie 3+3+tramvai. Probabil e mai ieftin 2+2 si bagi lozinca aia cu "e suficient" sau "nu are sens mai mult de 2 benzi".
Nu prea inteleg: sunt doar 2 benzi per sens. In zona noua ma refer.
Dupa parerea mea, daca va fi sa fie tramvai, o sa fie putin largit bulevardul acolo unde se poate si acolo vor fi statiile. Clar nu va fi statie in zona in care bulevardul este gatuit si abia incap 6 benzi (din care doua ar urma sa ajunga culoar unic).
Sa nu uitam ca totusi ar fi trebuit sa fie 3+3+tramvai. Probabil e mai ieftin 2+2 si bagi lozinca aia cu "e suficient" sau "nu are sens mai mult de 2 benzi".
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
2 benzi + tramvai este suficient, cand or fi tramvaiele pline deabia atunci este nevoie de tramvaie mai multe sau de tramvaie de capacitate / viteza sporite, sau de metrou.
In gandirea bizonica mereu va fi nevoie de inca o banda, si in imaginea de mai jos este clar ca trebuiesc demolate cladirile si adaugata inca o banda.
2 benzi + tramvai este suficient, cand or fi tramvaiele pline deabia atunci este nevoie de tramvaie mai multe sau de tramvaie de capacitate / viteza sporite, sau de metrou.
In gandirea bizonica mereu va fi nevoie de inca o banda, si in imaginea de mai jos este clar ca trebuiesc demolate cladirile si adaugata inca o banda.
getty.jpg (123.34 KB; downloaded 1572 times)
- survola
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1689
Ceva in genul asta…
Cred c-ar face toata lumea fericita
Ceva in genul asta…
BC12711F-DF1F-4D21-96DD-5B84F750EA85.jpeg (1.43 MB; downloaded 1487 times)
Cred c-ar face toata lumea fericita
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Radeti voi cat vreti, impingeti transportul nostru in comun anemic oricat, dar 2 benzi sunt prea putine pentru un drum urban de tranzit. De ce? Pentru ca 'bizoni' si pentru ca 'o banda blocata', pentru ca incetinire pentru dreapta si pentru ca trafic intens. Trei e minimul pentru un bulevard decent, de tranzit, care nu se blocheaza de cate ori iese un autobuz din alveola, cand face unu la dreapta sau s-a trezit ca i s-a avariat cazanu. Trei beni in Bucuresti iti asigura in general doua benzi de circulatie. Desigur, exista exceptii: vezi Mihai Bravu zona Vatra Luminoasa -> Iancului sau Chisinau, insa acolo e culpa exclusiva a Politiei care nu amendeaza nerespectarea legii.
Sunt de acord ca principial in tarile din vest, de regula doua benzi inseamna ca circuli pe doua benzi. Eu doar va reamintesc faptul ca la noi nu e asa. Iar cand vom fi suficient de civilizati, putem renunta la una diun benzi pentr pista de biciclete. Dar spatiul este fix acelasi pentru 3 benzi + trotuar + tramvai vs 2 benzi + bici + trotuar. Iar la noi, din cauza climei, bicicletele merg preponderent primavara si toamna (nu vorbim de aia care merg cu ele prin zapada cu tinte pe cauciucuri), in toiul verii si iarna nu prea poti merge cu ele -- deci ar fi spatiu irosit 50% din timp. Ziceam si eu...
PS - am mers ca ciorchinele cu ITBu pe vremuri; pentru mine a fi FORTAT sa folosesc ITB are iz de comunism. Mai ales ca ultimii 1-2km in fiecare parte tre sa ii fac pe jos (intr-un capat ca NU EXISTA transport in comun iar in celalat e mai rapid pe jos ca a fost un destept care nu a facut bulevard in zona aglomerata tot pe principiu "de ce sustinem auto"). Deci a bloca traficul artificial e o modalitate de fortare si aduce foarte mult cu politicile de injosire aplicate pe vremuri. As vrea sa vad un transport eficient care ma duce de oriunde-oriunde in conditii decente pe orice vreme. Si obligatoriu autobuze scolare - e cam evident dupa cat de dezastru e in trafic dupa 15sep/1oct de unde e majoritatea traficului auto. Apoi putem discuta de limitarea traficului auto. Pana atunci, nu!
Radeti voi cat vreti, impingeti transportul nostru in comun anemic oricat, dar 2 benzi sunt prea putine pentru un drum urban de tranzit. De ce? Pentru ca 'bizoni' si pentru ca 'o banda blocata', pentru ca incetinire pentru dreapta si pentru ca trafic intens. Trei e minimul pentru un bulevard decent, de tranzit, care nu se blocheaza de cate ori iese un autobuz din alveola, cand face unu la dreapta sau s-a trezit ca i s-a avariat cazanu. Trei beni in Bucuresti iti asigura in general doua benzi de circulatie. Desigur, exista exceptii: vezi Mihai Bravu zona Vatra Luminoasa -> Iancului sau Chisinau, insa acolo e culpa exclusiva a Politiei care nu amendeaza nerespectarea legii.
Sunt de acord ca principial in tarile din vest, de regula doua benzi inseamna ca circuli pe doua benzi. Eu doar va reamintesc faptul ca la noi nu e asa. Iar cand vom fi suficient de civilizati, putem renunta la una diun benzi pentr pista de biciclete. Dar spatiul este fix acelasi pentru 3 benzi + trotuar + tramvai vs 2 benzi + bici + trotuar. Iar la noi, din cauza climei, bicicletele merg preponderent primavara si toamna (nu vorbim de aia care merg cu ele prin zapada cu tinte pe cauciucuri), in toiul verii si iarna nu prea poti merge cu ele -- deci ar fi spatiu irosit 50% din timp. Ziceam si eu...
PS - am mers ca ciorchinele cu ITBu pe vremuri; pentru mine a fi FORTAT sa folosesc ITB are iz de comunism. Mai ales ca ultimii 1-2km in fiecare parte tre sa ii fac pe jos (intr-un capat ca NU EXISTA transport in comun iar in celalat e mai rapid pe jos ca a fost un destept care nu a facut bulevard in zona aglomerata tot pe principiu "de ce sustinem auto"). Deci a bloca traficul artificial e o modalitate de fortare si aduce foarte mult cu politicile de injosire aplicate pe vremuri. As vrea sa vad un transport eficient care ma duce de oriunde-oriunde in conditii decente pe orice vreme. Si obligatoriu autobuze scolare - e cam evident dupa cat de dezastru e in trafic dupa 15sep/1oct de unde e majoritatea traficului auto. Apoi putem discuta de limitarea traficului auto. Pana atunci, nu!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Adica tu vrei sa fie totul < perfect > inainte de a fi < mai bine > ...
Dar ce, liniile actuale nu-s suficient de bune si pentru elevi?
zapacitu wrote here:
Apoi putem discuta de limitarea traficului auto. Pana atunci, nu!
Adica tu vrei sa fie totul < perfect > inainte de a fi < mai bine > ...
zapacitu wrote here:
Si obligatoriu autobuze scolare - e cam evident dupa cat de dezastru e in trafic dupa 15sep/1oct de unde e majoritatea traficului auto.
Dar ce, liniile actuale nu-s suficient de bune si pentru elevi?
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
reiny2000
Autobuze școlare au existat, ardeau motorina degeaba.
Și Șoseaua Virtuții are două benzi/sens, nu se parchează pe banda întâi și nici nu se opresc pe avarii gibonii "5 minute că aici am treabă", iar la orele de vârf tot se blochează. În același timp avem bulevarde cu peste trei benzi/sens unde situația este aceeași.
Legat de lucrarea lui Negoiță, mie mi se pare că e suficient spațiu pentru tramvai. Acolo unde s-a păstrat spațiu pe mijloc pot fi eliminate/îngustate benzile de circulație. Apropo, aici ce lățime are o bandă?
Autobuze școlare au existat, ardeau motorina degeaba.
Și Șoseaua Virtuții are două benzi/sens, nu se parchează pe banda întâi și nici nu se opresc pe avarii gibonii "5 minute că aici am treabă", iar la orele de vârf tot se blochează. În același timp avem bulevarde cu peste trei benzi/sens unde situația este aceeași.
Legat de lucrarea lui Negoiță, mie mi se pare că e suficient spațiu pentru tramvai. Acolo unde s-a păstrat spațiu pe mijloc pot fi eliminate/îngustate benzile de circulație. Apropo, aici ce lățime are o bandă?
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Pai daca ai autobuz si e gol, chemi politia si dai amenda oricui opreste in zona cu copil de lasat, iei la rost orice masina oprita aiurea in apropiere si asa mai departe. Problema e alta: daca autobuzul e unul normal, nu rezolvi absolut nimic. Trebuie program, trebuie trasee, trebuie lista de copii etc. Transportul in comun nu este util intrucat nu asigura legatura cu zonele rezidentiale si obliga parintele sa ia autobuzu cu copilul (voi v-ati lasa copiii la 8 ani singur cu RATB!? - la asta ma refer).
Dar divagam. Scuza pe care o vad adesea aici e "daca mai pui benzi tot se infunda". Raspunsul e "dar cate masini trec pe ora" si sunt convins ca nu mi-l poti furniza ca nu avem astfel de studii. Empiric vorbind iti spun ca e vorba de cel putin 25% in plus atunci cand cresti de la 2 la 3.
Pai daca ai autobuz si e gol, chemi politia si dai amenda oricui opreste in zona cu copil de lasat, iei la rost orice masina oprita aiurea in apropiere si asa mai departe. Problema e alta: daca autobuzul e unul normal, nu rezolvi absolut nimic. Trebuie program, trebuie trasee, trebuie lista de copii etc. Transportul in comun nu este util intrucat nu asigura legatura cu zonele rezidentiale si obliga parintele sa ia autobuzu cu copilul (voi v-ati lasa copiii la 8 ani singur cu RATB!? - la asta ma refer).
Dar divagam. Scuza pe care o vad adesea aici e "daca mai pui benzi tot se infunda". Raspunsul e "dar cate masini trec pe ora" si sunt convins ca nu mi-l poti furniza ca nu avem astfel de studii. Empiric vorbind iti spun ca e vorba de cel putin 25% in plus atunci cand cresti de la 2 la 3.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Suntem noi prea fricosi.
In Japonia merg copii de 5 ani cu autobuzul si nu pățesc nimic.
Chiar acum e un serial drăguț pe Netflix.
Suntem noi prea fricosi.
In Japonia merg copii de 5 ani cu autobuzul si nu pățesc nimic.
Chiar acum e un serial drăguț pe Netflix.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
reiny2000
Mai important este numărul de persoane/oră, iar în cazul ăsta numărul de benzi dedicate rutierului devine irelevant, important este să avem un transport public bun și o rețea de transport alternativ bine dezvoltată.
Mai important este numărul de persoane/oră, iar în cazul ăsta numărul de benzi dedicate rutierului devine irelevant, important este să avem un transport public bun și o rețea de transport alternativ bine dezvoltată.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Daca transportul copiilor la scoala este prost sau unele scoli sunt mai proaste decat altele atunci trebuie sa militam sa se rezolve aceste probleme nu sa se faca benzi sa ne ducem si sa ne aducem toti copiii la scoala in partea cealalt a orasului cu masina personala.
Asta ca trebuie sa iti duci copilul la scoala cu SUV-ul personal ca sa-l duci la scoala buna, sa fie protejat in caz de accident si sa nu pateasca ceva pe strada este o frica pe care o au toti parintii doar ca daca toti ne-am duce copilul la scoala cu SUV-ul atunci am ajunge sa tinem copilul 3 ore pe zi blocat intr-un SUV fara sa se miste, cu ochii intr-un ecran si inghitind poluarea din trafic.
Daca transportul copiilor la scoala este prost sau unele scoli sunt mai proaste decat altele atunci trebuie sa militam sa se rezolve aceste probleme nu sa se faca benzi sa ne ducem si sa ne aducem toti copiii la scoala in partea cealalt a orasului cu masina personala.
Asta ca trebuie sa iti duci copilul la scoala cu SUV-ul personal ca sa-l duci la scoala buna, sa fie protejat in caz de accident si sa nu pateasca ceva pe strada este o frica pe care o au toti parintii doar ca daca toti ne-am duce copilul la scoala cu SUV-ul atunci am ajunge sa tinem copilul 3 ore pe zi blocat intr-un SUV fara sa se miste, cu ochii intr-un ecran si inghitind poluarea din trafic.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)
•
Choose destination