Topic: 🚎🏛️ Troleibuzul ROCAR 217E expus în Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung
35 posts, 5494 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
🚎🏛️ Troleibuzul ROCAR 217E expus în Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung
ByOnu
Dragi colegi,
Probabil ați aflat deja că am achiziționat un troleibuz ROCAR 217E. Coproprietarul se va prezenta public la momentul oportun.
Suntem în etapa căutării transportului.
Le mulțumesc din suflet celor care au contribuit în diverse moduri, printre care colegilor de forum: @Celestin Draganescu, @GPS, @ADK, @Sofian. Lista este ceva mai lungă, dar depășeste granițele forumului.
Redau mai jos postarea echipei Initițiativei pentru Muzeul Transportului Bucureștean:
Dragi colegi,
Probabil ați aflat deja că am achiziționat un troleibuz ROCAR 217E. Coproprietarul se va prezenta public la momentul oportun.
Suntem în etapa căutării transportului.
Le mulțumesc din suflet celor care au contribuit în diverse moduri, printre care colegilor de forum: @Celestin Draganescu, @GPS, @ADK, @Sofian. Lista este ceva mai lungă, dar depășeste granițele forumului.
Redau mai jos postarea echipei Initițiativei pentru Muzeul Transportului Bucureștean:
🆘 [APEL PUBLIC] Ne întoarcem la Târgu-Jiu, acolo unde încă un troleibuz istoric de tip Rocar 217E a fost salvat! Căutăm transport pentru acesta, astfel încât să poată să ajungă la noua sa casă: Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung.
🚎🏛️ Continuăm seria TroleibuzeleDeMuzeuDinTârguJiu cu un nou troleibuz Rocar 217E ce a fost salvat de la fier vechi de către pasionații din domeniu, cu scopul de a fi expus și a prezenta generațiilor viitoare istoria mobilității și industriei autohtone românești producătoare de vechiule pentru transportul public.
✅ În luna mai vă relatam cum Președintele Asociației "Metrou Ușor", Alexandru Tufan, a salvat pe cont propriu de la fier vechi ultimul autobuz Ikarus 260 ce a aparținut RATB. Acum, acesta s-a aliat cu încă un pasionat, achiziționând împreună, în participațiune egală, troleibuzul Rocar 217E cu numărul de parc 104 (Târgu-Jiu 0108).
🙏🏻 Mulțumim pe această cale personalului societății TRANSLOC S.A., care ne-a susținut și sprijinit în completarea elemetelor lipsă și readucerea acestuia în stare de funcționare, precum și pentru grija purtată troleibuzului în ultimele luni. Efortul companiei și angajaților Transloc pentru conservarea patrimoniului tehnic românesc cu siguranță nu va fi uitat.
⚠️ Achiziția este cu atât mai importantă cu cât numărul exemplarelor existente s-a redus brusc la nivel național, iar orașe importante în care aceastea au circulat, precum București sau Cluj, nu au păstrat niciunul în scop istoric. Întrucât este ultima șansă de a mai salva un astfel de exemplar, pasionații încearcă, prin aceste demersuri personale costisitoare, să salveze ce se mai poate din bogata istorie a transportului public românesc. Troleibuzele Rocar 217E fabricate în București au fost printre cele mai răspândite vehicule electrice românești, circulând în nu mai puțin de 16 orașe: Baia-Mare, Brașov, București, Constanța, Cluj-Napoca, Galați, Iași, Mediaș, Piatra-Neamț, Satu-Mare, Sibiu, Suceava, Târgoviște, Târgu-Jiu, Timișoara și Vaslui.
⚠️ Având în vedere, însă, proiectul european ambițios al Municipiului Târgu-Jiu pentru modernizarea și extinderea transportului electric cu troleibuzul, precum și achiziționarea a 35 de troleibuze moderne Solaris cu ajutorul fondurilor europene nerambursabile, este necesară mutarea urgentă a vehiculului.
🆘 Prin urmare, apelăm public la ajutor pentru transportul vehiculului pe o distanță de aprox.200km până în locația în care acesta va fi expus public. Informații logistice detaliate vor fi oferite în privat transportatorului. Dacă sunteți un transportator sau cunoașteți unul interesat de acest demers, vă rugăm, contactați-ne! Așteptăm oferta Dvs! Suntem deschiși pentru ca meritele persoanelor fizice și juridice implicate să fie recunoscute public într-un mod de comun agreat.
🔁 Distribuiți postarea în grupurile relevante, astfel încât să putem ajunge cu mesajul la cât mai mulți potențiali transportatori. Vă mulțumim!
1.jpg (762.74 KB; downloaded 2606 times)
2.JPG (2 MB; downloaded 2606 times)
3.jpg (230.6 KB; downloaded 2606 times)
4.JPG (1.54 MB; downloaded 2606 times)
5.JPG (1.68 MB; downloaded 2606 times)
6.JPG (1.71 MB; downloaded 2606 times)
7.JPG (1.37 MB; downloaded 2606 times)
8.JPG (1.09 MB; downloaded 2606 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
ADK
Este una dintre cele mai frumoase vești, cu toții ne dorim să aflăm lucruri de genul însă prea puțini fac posibilă o astfel de situație, unde ar trebuii măcar să încurajeze.
Este fain să vezi încă un vehicul al copilăriei salvat, pe lângă autobuzul Ikarus, care pentru destui dintre noi (care suntem într-adevăr pasionați) poate fi sursa zilnică de antistres, dar și de stres (doar cine n-a avut un vehicul vechi pe mână, mai ales să-l și exploateze, nu știe că este ca un lucru care te poate stresa cu existența, dar și cu lipsa). Recent am ajuns în interes de servici prin Rp. Moldova unde mai mult am profitat de prezența "vechiturilor" și simplitatea țării, nu de complexitatea și modernismul de care sunt sătul și simt că mă "înnec" tot mai mult în el.
Revenind la troleu, acest model (poate mai mult subtipul anterior - 117E-le) mi-a făcut și el parte din anii simplii ai Bucureștiului ca "troleul 76", iar după dispariția acestora undeva prin anul 2007, a fost ultima dată când am pășit și chiar văzut acest model, lăsând un oarecare gol în peisaj dar poate și mai mult, fără să știu că-l voi reîntâlni abia prin 2020 tocmai în Tg. Jiu. Iar mai târziu, că îl voi putea vedea, într-un loc special, și cu alte exponate la un loc, este ca un fel de gol completat doar de ce-i ce știu că și istoria are importanța sa, nu doar documentară. Felicitări încă odată tuturor care au participat la realizarea acestui vis, și să trecem cu bine și de acest pârleaz!
Este una dintre cele mai frumoase vești, cu toții ne dorim să aflăm lucruri de genul însă prea puțini fac posibilă o astfel de situație, unde ar trebuii măcar să încurajeze.
Este fain să vezi încă un vehicul al copilăriei salvat, pe lângă autobuzul Ikarus, care pentru destui dintre noi (care suntem într-adevăr pasionați) poate fi sursa zilnică de antistres, dar și de stres (doar cine n-a avut un vehicul vechi pe mână, mai ales să-l și exploateze, nu știe că este ca un lucru care te poate stresa cu existența, dar și cu lipsa). Recent am ajuns în interes de servici prin Rp. Moldova unde mai mult am profitat de prezența "vechiturilor" și simplitatea țării, nu de complexitatea și modernismul de care sunt sătul și simt că mă "înnec" tot mai mult în el.
Revenind la troleu, acest model (poate mai mult subtipul anterior - 117E-le) mi-a făcut și el parte din anii simplii ai Bucureștiului ca "troleul 76", iar după dispariția acestora undeva prin anul 2007, a fost ultima dată când am pășit și chiar văzut acest model, lăsând un oarecare gol în peisaj dar poate și mai mult, fără să știu că-l voi reîntâlni abia prin 2020 tocmai în Tg. Jiu. Iar mai târziu, că îl voi putea vedea, într-un loc special, și cu alte exponate la un loc, este ca un fel de gol completat doar de ce-i ce știu că și istoria are importanța sa, nu doar documentară. Felicitări încă odată tuturor care au participat la realizarea acestui vis, și să trecem cu bine și de acest pârleaz!
- 1689
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
1689
Admirabila initiativa si - nu in ultimul rind - ajutorul oferit de TRANSLOC Tirgu-Jiu !
Referitor la transport, puteti sa dati mai multe detalii despre ce e necesar (dimensiuni, tonaj etc.) ?
Banuiesc ca e nevoie de transport agabaritic, inclusiv insotire - nu cred ca remorcarea pe o astfel distanta e posibila / permisa.
Admirabila initiativa si - nu in ultimul rind - ajutorul oferit de TRANSLOC Tirgu-Jiu !
Referitor la transport, puteti sa dati mai multe detalii despre ce e necesar (dimensiuni, tonaj etc.) ?
Banuiesc ca e nevoie de transport agabaritic, inclusiv insotire - nu cred ca remorcarea pe o astfel distanta e posibila / permisa.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
GPS
Acestea sunt caracteristicile tehnice ale unui troleibuz de tipul 217E.
Acestea sunt caracteristicile tehnice ale unui troleibuz de tipul 217E.
- lungime - 16578 mm;
- lăţime - 2500 mm;
- înălţime - 3585 mm;
- ampatament faţă - 5650 mm;
- ampatament spate - 5868;
- motor - TN 81;
- putere - 150 kW;
- turaţia maximă - 3200 rot/min;
- frână - electrică şi pneumatică;
- greutatea totală - 25900 kg;
- locuri pe scaune - 38;
- total locuri - 156;
- viteza maximă - 60 km/h;
- dotat cu comandă tiristorizată şi bloc electronic.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
1689
Din pacate lungimea il califica la transport agabaritic, ceea ce complica lucrurile foarte mult (insotitor, aprobari, semiremorca speciala etc.)
Nici demontat si transportat pe doua semiremorci nu e simplu (costuri duble, plus ca nu stiu daca - data fiind vechimea - ar mai suporta o astfel de operatiune fara a fi afectat…).
Transport feroviar - iarasi, extrem de dificil, pentru ca la o cautare superficiala n-am gasit nici un terminal CFR Marfa in vecinatate, plus riscul mare de a fi vandalizat…
Remorcat - nu e permis pentru ca depaseste lungimea totala de 18.75 m…
E trist ca avem un trolieibuz pus la dispozitie si salvat de niste oameni atit de inimosi si nu avem cum sa-l mutam intr-un loc in care merita sa stea…
Ma gindesc la alternative si revin…
LE: ce ar fi daca s-ar lua legatura cu firma care aduce Astrele de la Timisoara. Pe drumul de intoarcere ar putea - eventual - face o scurta bucla de la Tg. Jiu la Cimpulung. O sponsorizare (stiu ca MU e contra reclamei, dar asta ar fi un caz special… ?)
Din pacate lungimea il califica la transport agabaritic, ceea ce complica lucrurile foarte mult (insotitor, aprobari, semiremorca speciala etc.)
Nici demontat si transportat pe doua semiremorci nu e simplu (costuri duble, plus ca nu stiu daca - data fiind vechimea - ar mai suporta o astfel de operatiune fara a fi afectat…).
Transport feroviar - iarasi, extrem de dificil, pentru ca la o cautare superficiala n-am gasit nici un terminal CFR Marfa in vecinatate, plus riscul mare de a fi vandalizat…
Remorcat - nu e permis pentru ca depaseste lungimea totala de 18.75 m…
E trist ca avem un trolieibuz pus la dispozitie si salvat de niste oameni atit de inimosi si nu avem cum sa-l mutam intr-un loc in care merita sa stea…
Ma gindesc la alternative si revin…
LE: ce ar fi daca s-ar lua legatura cu firma care aduce Astrele de la Timisoara. Pe drumul de intoarcere ar putea - eventual - face o scurta bucla de la Tg. Jiu la Cimpulung. O sponsorizare (stiu ca MU e contra reclamei, dar asta ar fi un caz special… ?)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
shoppy
La CFR Marfa nu are rost sa te gandesti, la cat ar costa sa aduca vagoanele, sa le manevreze individual de 2 ori doar pentru tine si sa le duca inapoi, sigur o sa fie un pret exorbitant.
Cu lipsa publicitatii pe forum sunt de acord, nu poti sa iti critici sponsorul, ar insemna sa ne cenzuram, ar trebui facuta o asociatie separata care sa se ocupe doar de conservari.
La CFR Marfa nu are rost sa te gandesti, la cat ar costa sa aduca vagoanele, sa le manevreze individual de 2 ori doar pentru tine si sa le duca inapoi, sigur o sa fie un pret exorbitant.
Cu lipsa publicitatii pe forum sunt de acord, nu poti sa iti critici sponsorul, ar insemna sa ne cenzuram, ar trebui facuta o asociatie separata care sa se ocupe doar de conservari.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
ByOnu
poster.png (1.64 MB; downloaded 2248 times)
🚎🏛️[STRÂNGERE DE FONDURI]: Am primit 2 oferte pentru transportul troleibuzului ROCAR-217E din Târgu-Jiu la Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung, Argeș. Ajutați-ne să transportăm acest vehicul istoric la MUZEU, unde va fi EXPUS PUBLIC!
✅ Cel mai bun raport calitate-preț, având în vedere complexitatea logistică a transportului, este reprezentat de oferta de 2200 EUR + TVA (total 2618 EUR), compania punându-ne la dispoziție un trailer special cu gardă joasă, ceea ce va face încărcarea și descărcarea troleibuzului eficientă, dar și mai sigură pentru integritatea structurală a troleibuzului. Suplimentar, vor exista și costuri conexe asociate transportului, în principal în ceea ce privește pregătirea și manevrarea troleibuzului.
🪙 Având în vedere costul ridicat al operațiunii, dificil de suportat în integralitate de niște simple persoane fizice, invităm țoti doritorii să contribuie cu donații. Orice sumă va fi mult apreciată!
⚠️ Citiți cu atenție precizările următoare:
⚠️ Colectarea donațiilor se încheie sâmbătă, 23 septembrie 2023, iar la final, vom publica în mod transparent cuantumul total de donații primite, precum și numărul total al donatorilor. Din motive de protecție a datelor cu caracter personal, nu vom putea publica numele donatorilor. Donațiile persoanelor fizice vor fi considerate anonime.
⚠️ La detaliile tranzacției precizați "TROLEIBUZ", astfel încât donația să fie contorizată corespunzător. Donațiile vor fi făcute în contul bancar al unuia dintre proprietarii vehiculului, deschis la ING Bank.
IBAN: RO84INGB0000999906471918
Titular cont: Alexandru Tufan
Detalii tranzacție: TROLEIBUZ
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
ByOnu
situatia donatiilor.png (1.78 MB; downloaded 2162 times)
⚠️ [CITIȚI] [STRÂNGERE DE FONDURI]: Suntem la jumătatea campaniei de strângere de fonduri pentru transportarea troleibuzului istoric Rocar 217E de la Târgu-Jiu la Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung, Argeș. Din păcate, situația nu este deloc încurajatoare pentru troleibuz.
⚠️ Cu toate că apelul nostru a ajuns la peste 7400 de oameni, generând 350 de like-uri și peste 40 de distribuiri, troleibuzul a fost susținut de numai 10 donatori. Astfel, totalul colectat de 760 LEI reprezintă sub 6% din suma necesară transportului.
⚠️ Dacă doriți să vă implicați pentru ca un troleibuz românesc de patrimoniu să poată fi expus la muzeu, acum este momentul. Noi până acum am făcut tot posibilul cumpărând și reparând vehiculul, investind bani propri și multe ore de muncă.
IBAN: RO84INGB0000999906471918
Titular cont: Alexandru Tufan
Detalii tranzacție: TROLEIBUZ
🙏🏻 Mulțumim celor care au donat!
- GPS
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
GPS
O campanie foarte bine gestionată, aceasta fiind preluată inclusiv de presa gorjeană.
https://igj.ro/actualitate/campanie-de-s ... _i-0xKUg
https://gorjeanul.ro/un-troleu-din-targu ... a-muzeu/
O campanie foarte bine gestionată, aceasta fiind preluată inclusiv de presa gorjeană.
https://igj.ro/actualitate/campanie-de-s ... _i-0xKUg
https://gorjeanul.ro/un-troleu-din-targu ... a-muzeu/
Un troleu din Târgu-Jiu va fi expus la muzeu
Un troleibuz scos din uz ce făcea parte din rețeaua de transport în comun a Transloc SA va ajunge în curând piesă de muzeu. Autovehiculul va fi expus la Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung, județul Argeș. Alte două troleibuze din Târgu-Jiu au mai ajuns la Timișoara și Iași.
În această perioadă, pe rețelele sociale, Inițiativa pentru Muzeul Transportului Bucureștean a lansat un apel de colectare de fonduri pentru ca un vechi troleu ce a circulat în anii trecuți pe străzile din municipiul Târgu-Jiu, să ajungă să fie expus la Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung. ,,Dați un leu pentru troleu! – Așa arăta troleibuzul ce va ajunge la Muzeul din Câmpulung, când avea 11 ani. Este una din cele mai vechi fotografii cu acesta, din vremurile când străbătea străzile din Târgu-Jiu, împreună cu frații săi. Acum a venit momentul să plece din Târgu Jiu pentru a arăta și viitoarelor generații importanța modelului pe care îl reprezintă în istoria transportului public din România. Totul este pregătit pentru a fi expus public la Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung, Argeș, dar mai este nevoie de bani pentru a achita transportul. Doar împreună putem trimite acest troleibuz Rocar 217E la muzeu, acolo unde îi e locul. Donați aici: IBAN: RO84INGB0000999906471918 , Titular cont: Alexandru Tufan, Detalii tranzacție: TROLEIBUZ. Mulțumim tuturor celor care ne-au ajutat până acum!”, astfel sună un anunț postat pe Facebook.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
ADK
Mă bucură faptul că a început să existe cât de puțin interes pentru acest vehicul, rezultând contribuțiile până în prezent de aproape 1/4 ... deși în mare e încă puțin dat find costul final, încă greu de suportat diferența dar personal greu și de înțeles calculele, dar asta find situația importantă este fiecare cotizație pentru o piesă cu totul diferită și nouă într-o astfel de colecție. Personal o văd peste multe vehicule cu care se va întâlni, find chiar cireașa de pe tort a Muzeului Automobilului Românesc.
Nu pot să zic că nu sunt importante și restul, chiar și prototipuri, singurul Oltcit 4x4, Dacia Break pe sașiu de ARO și tracțiune integrală, unul dintre puținele Lăstunuri existente din țară, etc, nu mai zic de starea cât mai impecabilă a acestora. Dar un camion, nu mai zic de autobuz (darămite troleibuz) este greu de găsit într-o colecție, dar parcă și mai greu, cineva care să se implice cu maximă responsabilitate pentru o astfel de treabă, dar și rapid, pentru că ocazia s-ar putea să nu-ți bată de 2 ori la ușă. De-a lungul timpului m-am lămurit cu diverși oameni întâlniți că >70% le lipsesc intențiile iar <30% puterea financiară, unora find greu să se trezească la 7 sau să fie în același oraș undeva la ora 12, iar alții fac muncă peste muncă parcă fără extenuare și cu progrese semnificative.
Mă bucură faptul că a început să existe cât de puțin interes pentru acest vehicul, rezultând contribuțiile până în prezent de aproape 1/4 ... deși în mare e încă puțin dat find costul final, încă greu de suportat diferența dar personal greu și de înțeles calculele, dar asta find situația importantă este fiecare cotizație pentru o piesă cu totul diferită și nouă într-o astfel de colecție. Personal o văd peste multe vehicule cu care se va întâlni, find chiar cireașa de pe tort a Muzeului Automobilului Românesc.
Nu pot să zic că nu sunt importante și restul, chiar și prototipuri, singurul Oltcit 4x4, Dacia Break pe sașiu de ARO și tracțiune integrală, unul dintre puținele Lăstunuri existente din țară, etc, nu mai zic de starea cât mai impecabilă a acestora. Dar un camion, nu mai zic de autobuz (darămite troleibuz) este greu de găsit într-o colecție, dar parcă și mai greu, cineva care să se implice cu maximă responsabilitate pentru o astfel de treabă, dar și rapid, pentru că ocazia s-ar putea să nu-ți bată de 2 ori la ușă. De-a lungul timpului m-am lămurit cu diverși oameni întâlniți că >70% le lipsesc intențiile iar <30% puterea financiară, unora find greu să se trezească la 7 sau să fie în același oraș undeva la ora 12, iar alții fac muncă peste muncă parcă fără extenuare și cu progrese semnificative.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
ByOnu
Update. Apelul nostru a adus mai mulți donatori, dar încă mai este cale lungă.
Vă mulțumesc frumos și celor de pe forum care ați donat -- din păcate, nu vă cunosc după numele real.
Cine dorește să sprijine financiar transportul, încă o poate face.
Update. Apelul nostru a adus mai mulți donatori, dar încă mai este cale lungă.
Vă mulțumesc frumos și celor de pe forum care ați donat -- din păcate, nu vă cunosc după numele real.
Cine dorește să sprijine financiar transportul, încă o poate face.
stadiu_donatii_21septembrie2023.png (1.61 MB; downloaded 2106 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
ByOnu
🚎🔜🏛️ [FUNDRAISING]: În urma mesajelor din ultimele zile, mobilizarea a fost bună, iar cuantumul donațiilor a crescut. Împreună am atins 30% din suma de 13 000 LEI necesară transportului. Mulțumim fiecărui donator pentru asta!
Fiecare donație ne aduce mai aproape de transportul troleibuzului istoric ROCAR 217E la Muzeu.
IBAN: RO84INGB0000999906471918
Titular cont: Alexandru Tufan
Detalii tranzacție: TROLEIBUZ
Ajutați-ne să-l expunem donând orice sumă vă permiteți.
stadiu_donatii_22septembrie2023.png (1.6 MB; downloaded 2068 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
ByOnu
[UN LEU PENTRU TROLEU]: Termenul inițial al campaniei de 23 septembrie a fost atins, iar după cum v-am promis, vă punem la dispoziție în mod transparent rezultatele campaniei de donații. Până acum, s-au strâns doar 38% din suma necesară transportului, astfel că prelungim campania de donații cu încă o săptămână.
În cele aproape două săptămâni au fost colectați precis 4946 LEI. Mulțumim celor 41 de persoane fizice care ne-au susținut prin donații! Împreună am reușit să asigurăm 38% din costul total de 13.000 LEI ai transportului.
🔎 Puteți consulta aici extrasul de cont realizat din contul ING:
Tranzactii_25-09-2023_18-27-30.xlsEXTRAS DE CONT ANONIMIZAT!Tranzactii_25-09-2023_18-27-30.xls (59 KB; downloaded 644 times)
Important: toate informațiile despre donatori au fost anonimizate, din motive de protecție a datelor personale. Dacă ați făcut o donație și nu o regăsiți în extras, trimiteți-ne un mesaj pentru a verifica punctual.
Din păcate, suma nu este suficientă cât să ne permită să acoperim costurie transportului troleibuzului ROCAR 217E până la muzeul din Câmpulung, Argeș. Pentru a permite mai multor persoane doritoare să doneze, prelungim perioada donațiilor cu încă o săptămână, sperând să ne apropiem mai mult de ținta de 13.000 RON.
Cum donez?
IBAN: RO84INGB0000999906471918
Titular cont: Alexandru Tufan
Detalii tranzacție: TROLEIBUZ
Demersul nostru este cu atât mai important cu cât numărul exemplarelor existente s-a redus brusc la nivel național, iar orașe importante în care aceastea au circulat, precum București sau Cluj, nu au păstrat niciunul în scop istoric. Întrucât este ultima șansă de a mai salva un astfel de exemplar, pasionații încearcă, prin aceste demersuri personale costisitoare, să salveze ce se mai poate din bogata istorie a transportului public românesc. Troleibuzele ROCAR 217E fabricate în București au fost printre cele mai răspândite vehicule electrice autohtone, circulând în nu mai puțin de 16 orașe din România.
stadiu_donatii_25septembrie2023.png (1.05 MB; downloaded 2013 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Troleibuzul ROCAR 217E ex-TRANSLOC S.A. Târgu-Jiu #104 (#0108)
ByOnu
🚎🏛️ [ULTIMUL APEL]: Miercuri, 11 octombrie, este ultima zi în care mai colectăm donațiile publice pentru transportul troleibuzului istoric ROCAR 217E de la Târgu-Jiu la Muzeul Automobilului Românesc din Câmpulung, Argeș. Orice susținere este de un real ajutor!
Până acum, un număr de 46 de persoane fizice au donat peste 5700 lei pentru a sprijini proprietarii troleibuzului salvat în acest demers.
După procesarea bancară a tuturor donațiilor, vom publica extrasul complet actualizat.
🪙 Date necesare pentru donare:
IBAN: RO84INGB0000999906471918
Titular cont: Alexandru Tufan
Detalii tranzacție: TROLEIBUZ
🙏🏻 Vă mulțumim!
stadiu_donatii_9octombrie2023.png (1.03 MB; downloaded 1632 times)
📖 Pagination options