Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3143 posts, 880452 views
📖 Pagination options
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
nathalael
Le-au trebuit 40 de minute sa ajungă cu el la Uniri
PS nu am mai putut edita postarea anterioara
Le-au trebuit 40 de minute sa ajungă cu el la Uniri
PS nu am mai putut edita postarea anterioara
IMG_2672.jpeg (1.73 MB; downloaded 2560 times)
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3mil
Eram și eu prin zonă. A fost împins de 4016 (linia 19) pana la ieșirea din Pasajul Mărășești apoi tractat de un camion de intervenții STB pana la Piața Unirii de unde l-a cuplat iar 4016 pana a ieșit de pe bucla (nu înțeleg de ce nu s-au organizat sa oprească un tramvai din fața lui spre Unirii sa îl agațe și sa îl tragă pana la depou) apoi iar agățat de camion și au pornit înapoi pe Bd. Mărășești urmărit de 4016... Traseul meu nu s-a mai suprapus cu cel al convoiului dar cel mai probabil iar l-a agățat sa îl împingă pe parcursul Pasajului Mărășești și tot așa...
Ca și deviere din ce am observat, vagoanele Imperio de pe 10 care veneau dinspre Văcărești au mers mai departe pe Mihai Bravu spre Muncii pe linia 1, BLF de pe 10 intrau pe Vitan și faceau dreapta pe Dudesti, la fel și 19, 27.
Eram și eu prin zonă. A fost împins de 4016 (linia 19) pana la ieșirea din Pasajul Mărășești apoi tractat de un camion de intervenții STB pana la Piața Unirii de unde l-a cuplat iar 4016 pana a ieșit de pe bucla (nu înțeleg de ce nu s-au organizat sa oprească un tramvai din fața lui spre Unirii sa îl agațe și sa îl tragă pana la depou) apoi iar agățat de camion și au pornit înapoi pe Bd. Mărășești urmărit de 4016... Traseul meu nu s-a mai suprapus cu cel al convoiului dar cel mai probabil iar l-a agățat sa îl împingă pe parcursul Pasajului Mărășești și tot așa...
Ca și deviere din ce am observat, vagoanele Imperio de pe 10 care veneau dinspre Văcărești au mers mai departe pe Mihai Bravu spre Muncii pe linia 1, BLF de pe 10 intrau pe Vitan și faceau dreapta pe Dudesti, la fel și 19, 27.
DB90E513-B234-4457-987E-D59B35A12A08.jpeg (1.65 MB; downloaded 2442 times)
6FBA6D9B-02D3-4CB5-9F90-C6E0F42B3E14.jpeg (1.2 MB; downloaded 2442 times)
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
STB Spotting 21
A revenit 175, astazi pe linia 23.
A revenit 175, astazi pe linia 23.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
vl273
A revenit de marti minim, era pe 7 atunci.
Offtopic: 173 tot de Giurgiu mai circula? Il vazusem pe 262 ieri si cel putin pe primul motor era scris “173” ,pe care oricum nu imi amintesc sa il mai fi vazut recent.
A revenit de marti minim, era pe 7 atunci.
Offtopic: 173 tot de Giurgiu mai circula? Il vazusem pe 262 ieri si cel putin pe primul motor era scris “173” ,pe care oricum nu imi amintesc sa il mai fi vazut recent.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Gabi23
173 nu circulă din octombrie 2022 când a intrat în 206 pe Șos. Giurgiului. 173 a „ajutat” la revenirea lui 262.
173 nu circulă din octombrie 2022 când a intrat în 206 pe Șos. Giurgiului. 173 a „ajutat” la revenirea lui 262.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Cezar210
Vagonul are tamponarea reparată însă probabil are defecte tehnice și de aceea nu circulă.
Vagonul are tamponarea reparată însă probabil are defecte tehnice și de aceea nu circulă.
20230728_112421(0) (3).jpg (1.67 MB; downloaded 1816 times)
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Nicu24
029 vad că este întreg, de ce nu pune mâna sa îl trimită la URAC la RK?
029 vad că este întreg, de ce nu pune mâna sa îl trimită la URAC la RK?
- Andrei18
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Andrei18
Sunt alte tramvaie care s-au defectat mai recent și ar trebui reparate. La Colentina din 15 CA-uri, 9 sunt defecte, și la Dudești s-au adunat destule tramvaie defecte. Dacă pe astea se chinuie să le repare ce pretenții mai avem la un tramvai care are 7-8 ani de când nu mai circulă și mai are și casarea aprobată. Mai repede ar putea să trimită tramvaie gen 314 care nu prea a avut perioade de imobilizare până când a fost retras la începutul anului.
Sunt alte tramvaie care s-au defectat mai recent și ar trebui reparate. La Colentina din 15 CA-uri, 9 sunt defecte, și la Dudești s-au adunat destule tramvaie defecte. Dacă pe astea se chinuie să le repare ce pretenții mai avem la un tramvai care are 7-8 ani de când nu mai circulă și mai are și casarea aprobată. Mai repede ar putea să trimită tramvaie gen 314 care nu prea a avut perioade de imobilizare până când a fost retras la începutul anului.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Luca M.
Mi se pare foarte aiurea sa fie atatea vagoane defecte pe la toate depourile. Din BLFuri tot asa, circula doar cateva. De ce nu fac o prioritate sa repare mai intai vagoanele existene defecte si apoi sa mai vedem?
Mi se pare foarte aiurea sa fie atatea vagoane defecte pe la toate depourile. Din BLFuri tot asa, circula doar cateva. De ce nu fac o prioritate sa repare mai intai vagoanele existene defecte si apoi sa mai vedem?
- GPS
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
GPS
029 are dosar de casare și a fost scos o dată la licitație pentru a fi valorificat, fără succes însă. Desigur, sunt epave care încă zac în depouri, în timp ce tramvaie mai bune au fost date la tăiat, precum cele din Victoria, dar asta este altă discuție.
029 are dosar de casare și a fost scos o dată la licitație pentru a fi valorificat, fără succes însă. Desigur, sunt epave care încă zac în depouri, în timp ce tramvaie mai bune au fost date la tăiat, precum cele din Victoria, dar asta este altă discuție.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
SirVlady
A revenit 3830 după reparația tamponării suferite în urmă cu câteva luni. Este în 32.
A revenit 3830 după reparația tamponării suferite în urmă cu câteva luni. Este în 32.
- Andrei18
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Andrei18
De la Colentina a revenit 202 după 3 luni de absență. Este repartizat pe linia 21, dar încă sunt multe CA-uri defecte, dintre care 067 are deja un an de când este imobilizat.
De la Colentina a revenit 202 după 3 luni de absență. Este repartizat pe linia 21, dar încă sunt multe CA-uri defecte, dintre care 067 are deja un an de când este imobilizat.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Cezar210
Conform InfoTB, a revenit CH-PPCul 4026 de la Depoul Dudești. Era imobilizat de ceva vreme.
Conform InfoTB, a revenit CH-PPCul 4026 de la Depoul Dudești. Era imobilizat de ceva vreme.
Screenshot_20230905_165635_Chrome.jpg (72.42 KB; downloaded 3036 times)
- REDX
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
REDX
De la Dudești,a revenit și vagonul Bucur LF CA 415,care a fost prezent pe linia 10.La schimbul 2 a fost înlocuit de CH-ul 4026.
De la Dudești,a revenit și vagonul Bucur LF CA 415,care a fost prezent pe linia 10.La schimbul 2 a fost înlocuit de CH-ul 4026.
📖 Pagination options