Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2478 posts, 766836 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC Cezar210

ADK wrote here:
Mai degrabă sunt defecte încuietoarea ori broaștele...

Asta (cred) că se întâmplă la Imperio, pentru că am văzut de mai multe ori cum la curbe unele capace se deschid, iar după, când vagonul iese din curbă, se închid la loc.

 


Re: V3A-93-CH-PPC Andrei98

Capacele sunt deschise de boghiul care pivotează 6 grade...

 


Re: V3A-93-CH-PPC shoppy

Știu foarte bine că trebuie să sufle filtrele de când picau în 41 da la noi merge și așa.

 


Re: V3A-93-CH-PPC Gabi23

4020 a revenit pe linia 41, „rotindu-se” similar celorlalte vagoane CH/CA-PPC de la Bucureștii Noi:
4020 - 41 - 23.08.2023.jpg (494.3 KB; downloaded 3554 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC Cezar210

A bifat, între timp, și linia 11, acolo unde a fost trimis în data de 20 august.

V3A-93-CH-PPC 4020 - Linia 11 - Piața Danny Huwe - 20 august 2023
20230820_202442_038.jpg (1.6 MB; downloaded 3489 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC 1689

shoppy wrote here:
Știu foarte bine că trebuie să sufle filtrele de când picau în 41 da la noi merge și așa.


Ca “stiu”’e una, dar exista o procedura documentata ? Atita timp cit se stie ca, nimeni nu e responsabil.

Ia sa existe o norma interna si sa vedeti cum toata lumea o sa fuga de raspundere si o sa (incerce sa) o aplice.

Ca daca a aterizat in bratele tale, ori o rezolvi, ori esti responsabil daca se-ntimpla ceva daca nu te ocupi.

Frica pazeste ouale, nu era vorba asa ?

Dar de unde sa astepti o norma interna de exploatare ? De la “atelierele” URAC de unde tramvaiele iesite din RK/modernizare/etc. sint - intii - trimise pe linii marginase, ca sa vada “ce-a iesit” ?!!?

Neee… Nu cred ca vreodata vor produce astfel de norme de exploatare.

Pentru ca - in primul rind - nu sint capabili. Si pentru ca - iarasi in primul rind - pentru ca produsele lor nu sint capabile sa opereze fara erori chiar daca normele sint respectate.

O mina spala pe alta si amindoua te spala de orice responsabilitate.

Atita timp cit URAC si STB se adapa din acelasi portofel si stau sub aceeasi umbrela, nimic nu se va schimba.

 


Re: V3A-93-CH-PPC shoppy

Da, sa le dea o circulara sa se sufle filtrele cu aer comprimat, sigur o sa primeasca raspuns ca depoul de tramvaie nu are compresor in inventar sau este defact si nu a primit bani sa-l repare, deci s-a rezolvat, nu se poate.

 


Re: V3A-93-CH-PPC Dragos31

In ultima perioada au inceput sa apara din ce in ce mai des si pe linia 7 astfel de tramvaie. In mod evident, firmele nu sunt actualizate cu traseul temporar, fiind afisata ruta pana la Piata Unirii ...

Ca o completare, instalatia de aer conditionat din 4029 functioneaza deficitar, mentinand o temperatura destul de incomoda in interior cu geamurile inchise.

4029 - Linia 7 - Soseaua Oltenitei - 30 August 2023





4029 - Linia 7 - CFR Progresul - 30 August 2023



 


Re: V3A-93-CH-PPC PTMZ

Legat de instalația de AC și afișaj, pot spera aceste constatări au fost înaintate către TPBI și, suplimentar, către STB?

 


Re: V3A-93-CH-PPC cris_m

Si daca le intaintezi e fix degeaba. Nu sunt bani, nu sunt piese, nu se vrea, pe scurt "NU".

 


Re: V3A-93-CH-PPC Dragos31

Nu am reclamat nici la STB si nici la TPBI. Din experiente trecute, toate deficientele semnalate in reclamatii se remediaza ... pe hartie ...

Caz concret, vara trecuta am reclamat multe autobuze Citaro Euro 3 cu instalatiile de aer conditionat chinezesti nefunctionale. In aceeasi zi in care primeam raspunsul in care eram informat ca instalatiile au fost reparate, am mers si am verificat pe teren. Instalatiile erau, evident, nefunctionale (convins cu ochii mei, am incercat personal sa o pornesc la unul din autobuze). Pe scurt, pierdere inutila de timp.

 


Re: V3A-93-CH-PPC 1689

Poti sa sesizezi inca o data, la ambele.

 


Re: V3A-93-CH-PPC shoppy

Daca masina nu mai este in garantie degeaba se fac sesizari, pana la urma STB nu a promis nimanui AC, nici macar pe anumite rute, ce oti vrea sa faca cu masina cu AC defect?, sa nu iasa la traseu?, pai si ce facem cu tramvaiele si troleibuzele fara AC?
Nepromitand AC STB poate da orice raspuns vrea ca nu isi incalca vreo promisiune, daca face cineva scandal mai tare pana la urma o sa i se spuna ca sa fie multumit ca vine masina si circula, ca nu scrie nicaieri ca se ofera AC vara si caldura iarna.

 


Re: V3A-93-CH-PPC 1689

Te poti referi la faptul c-au fost dotate cu unitati de AC…?

… care ar trebui sa fie functionale, ca d-aia au fot instalate, nu ?

Si, poate, fortata ATPBI sa impuna un parc minim dotat cu AC functional …?

Si asta bazat pe raportarile unitatilor din subordine - cite vehicule au AC (pe hirtie) etc… Daca, pe hirtie, ai un parc dotat cu AC de x%, atunci trebuie sa fie functional minim x-y%. Nu e, penalizare - sau ii fortezi sa retraga din circulatie vehiculele care nu sint conforme, si atunci ii penalizezi pentru ca nu asigura parc circulant.

Da. E un razboi al nervilor, dar daca nu e inceput, sigur va fi pierdut.

 


Go to page:  1  ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use