Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Termoficare

1134 posts, 270527 views
 
Go to page:  1  ... 74 75 76 77 78 79 80 81
 
 

📖 Pagination options
Re: Termoficare Gabi23

Se execută lucrări de reparații și în zona PT1 Crivina, în cartierul Crângași. S-au mai înlocuit în zonă tronsoane de țeavă:
PT 1 CRIVINA - 27.08.2023 (1).jpg (570.66 KB; downloaded 1664 times)
PT 1 CRIVINA - 27.08.2023 (2).jpg (521.94 KB; downloaded 1668 times)
PT 1 CRIVINA - 27.08.2023 (3).jpg (525.91 KB; downloaded 1664 times)
PT 1 CRIVINA - 27.08.2023 (4).jpg (618.53 KB; downloaded 1664 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Termoficare V2A

Încep lucrările pe Bd. Timișoara:
Primăria Municipiului București prin Compania Municipală Energetica Servicii București (CMESB S.A.) demarează lucrările la un nou obiectiv de modernizare a rețelei de termoficare a Capitalei, pe o distanță de 3,6 km de traseu, pe Bd. Timișoara, între intersecțiile Bd. Timișoara – Str. Brașov și Bd. Timișoara – Bd. Vasile Milea.
Lucrările de modernizare presupun schimbarea rețelei de conductă magistrală, iar țevile vechi de peste 30 de ani vor fi înlocuite cu conducte noi, preizolate, dotate cu senzori de detecție a avariilor.
Modernizarea acestui tronson de magistrală va permite îmbunătățirea furnizării energiei termice către cartierele Drumul Taberei, Militari sau Rahova, zone în care investiții în rețeaua de termoficare nu au mai fost realizate de cel puțin 20 de ani.
Odată modernizat, acest tronson de magistrală de termoficare va putea prelua alimentarea cu energie termică din CET VEST, pentru a suplini alte zone ale rețelei de termoficare care înregistrează numeroase avarii datorită vechimii sau care ar putea intra în reparație anii viitori.
În acest moment, Magistrala I VEST asigură furnizarea cu energie termică pentru peste 7.700 de persoane, locatari a 50 de blocuri de pe Bd. Timișoara, dar și din cartierul Drumul Taberei și zona Ghencea și 7 instituții publice (școli, grădinițe, secție de poliție).
Pe durata execuției lucrărilor, consumatorilor din aceste zone le va fi asigurată furnizarea apei calde și a căldurii prin intermediul altor magistrale care alimentează Capitala din CET VEST.
Tronsonul de 3,6 km de rețea ce va fi modernizat este o lucrare extrem de dificil de realizat din punct de vedere tehnic, din cauza amplasării galeriei de termoficare sub linia de rulare a tramvaiului, dar și a dimensiunii reduse a acestuia.
Totodată, lucrarea prezintă ca impediment modul atipic de amplasare a conductelor care sunt dispuse pe verticală, una deasupra celeilalte,  fapt ce crește gradul de dificultate a execuției, în condițiile în care amplasarea galeriei de termoficare, în mijlocul bulevardului, între benzile de circulație, se dovedește o provocare pentru lucrători, dar și pentru participanții la trafic.
Compania Municipală Energetica Servicii și-a propus finalizarea acestui proiect de investiție până la sfârșitul anului, în condițiile în care lucrările vor decurge fără sincope, conform termenelor stabilite și nu vor exista amânări, din cauza unor situații neprevăzute ce pot apărea în fluxul de execuție.
Valoarea proiectului de modernizare a Obiectului 1 – Magistrala I VEST este de 26,8 milioane de lei.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Termoficare Utilizator anonim 2

Circulatia tramvaiului e oprita degeaba de vreo luna; lucrarile nu au inceput. E de bun augur…
Oare cine ii opreste sa instaleze conductele noi pe un amplasament nou? Sa nu mai fie nevoie sa strice linia de tramvai. O fi paienjenisul altor retele.

 


Re: Termoficare shoppy

Conductele de termoficare sunt instalate in canivou, adica tunel cu pereti din beton armat, nu ar fi economic sa se sape si sa se construiasca alt canivou.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Termoficare Utilizator anonim 2

Gabi23 wrote here:
Pe Str. Apusului s-a reparat anul acesta un tronson critic, cu multe avarii majore. S-au înlocuit integral conductele clasice DN 400 și s-au schimbat compensatorii între Str. Ghirlandei și Str. Bogdan Șerban Stan. În prezent se lucrează la refacerea carosabilului și acoperirea ultimelor copci...
 


Exact acest tronson apare pomenit acum pe pagina de Facebook a lui Nicusor iar pe teren se vede ca a fost instalata teava preizolata dupa nici 3 ani de la precedenta interventie. Uluitor este ca au decopertat si portiunea de la Complex Apusului catre Iuliu Maniu si se vede ca teava existenta e in stare foarte buna. Din cite imi amintesc eu, s-a lucrat in 2020 si pe acolo deci nu are mai mult de 3 ani lucrarea. Am sa merg zilele astea sa fac poze, sa nu se spuna ca aiurez.

Nu mai inteleg nimic. Reteaua e praf si ei inlocuiesc tronsoane vechi de doar 3 ani?! Astia isi bat joc de noi? Pai inseamna ca si tevatura de pe Dezrobirii - unde la fel instaleaza tevi neizolate - se poate repeta bine merci peste 3 ani. Alti bani, alta distractie. Ne permitem o asemenea risipa?!

 


Re: Termoficare neoman

Exact la Dezrobirii mă gândeam și eu cu aceste țevi neizolate. Dar acum dacă stau să mă gândesc, nici cele dinainte nu erau izolate. Deci pare că acesta este modus operandi pentru Radet/Termoenergetica. Aka... să nu facem treabă de calitate că după aceea nu mai avem de lucru.

 


Re: Termoficare omirica

Țevile neizolate sunt de fapt ne-preizolate. Se poate realiza izolația și imediat înainte de instalare sau după instalare, în tunel.

 


Re: Termoficare Gabi23

Nu confundați țeava preizolată cea cu spumă, fir de detecție a avariilor etc cu țeava clasică izolată cu saltele de vată minerală!

 


Re: Termoficare omirica

Nu confund. Nu am vorbit niciodată de vată. Și există semicochilii din poliuretan pentru diametre mari, care se montează ulterior sudurii.
Toate celelalte accesorii se pot monta. Oricum există discontinuitate chiar la țevile preizolate: capetele sunt goale pentru a permite sudura.
În general, preizolarea jenează sudura, depinde foarte mult de condițiile din teren și nu se pretează în orice situație de instalare.

 


Re: Termoficare Gabi23

Se folosesc „manșoane” acolo la capete, operațiunea numindu-se manșonare. În cadrul operațiunii se fac și conexiunile firelor de semnalizare avarii.

 


Re: Termoficare omirica

Exact la fel se procedează și în cazul folosirii cochiliilor.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Termoficare Utilizator anonim 2

In cazul Apusului canivoul nu e vizitabil asa ca izolarea nu se poate face decit atunci cind e decopertat. In 2020 au pus doar citeva saltele de vata din loc in loc, doar deasupra, practic degeaba.

 


Re: Termoficare omirica

Păi atunci nici preizolarea nu face mare brânză, că se face țăndări când împingi țeava prin canivou. Plus că dacă tronsonul e lung, nu văd cum rezistă sudura.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Termoficare Utilizator anonim 2

Am facut un scurt turneu pentru documentare pe str. Dezrobirii si Apusului.
Pe Dezrobirii vad ca reduc diametrul nominal de la 1000 la 800 mm. Nu e vorba, ca inainte era la fel, un mic tronson de vreo 2m fiind de 800mm. Iata vechea piesa de legatura:

20230830_154206.jpg (1.62 MB; downloaded 1230 times)


Teava veche:

20230830_154404.jpg (1.89 MB; downloaded 1230 times)


Si cea noua:

20230830_154311.jpg (1.96 MB; downloaded 1230 times)

 


Go to page:  1  ... 74 75 76 77 78 79 80 81
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433391 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use