Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 524053 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Sa ne intelegem.
15 minute / interval se pune numai in cazul deschiderii santierului pentru racordul M 6 / M 4 sensul Baneasa - 1 Mai ( M 6 ) si numai daca am pune in practica doleanta lui Dominatrix de a nu se intoarce si la 1 Mai, ci numai la Bazilescu. Oricum si in varianta mea cu un cap la Bazilescu si cu unul la 1 Mai metroul de la Bazilescu are o plecare la 15 minute - ca altfel nu se poate.
Pana ce se va deschide santierul pentru acest racord, cand se va circula cu 5 metrouri si pe tronsonul 1 Mai - Bazilescu pe ambele linii si in ambele directii se va putea asigura ca si pana acum un metrou la 7 - 8 - 9 minute, multumitor pentru toata lumea.
Sa ne intelegem.
15 minute / interval se pune numai in cazul deschiderii santierului pentru racordul M 6 / M 4 sensul Baneasa - 1 Mai ( M 6 ) si numai daca am pune in practica doleanta lui Dominatrix de a nu se intoarce si la 1 Mai, ci numai la Bazilescu. Oricum si in varianta mea cu un cap la Bazilescu si cu unul la 1 Mai metroul de la Bazilescu are o plecare la 15 minute - ca altfel nu se poate.
Pana ce se va deschide santierul pentru acest racord, cand se va circula cu 5 metrouri si pe tronsonul 1 Mai - Bazilescu pe ambele linii si in ambele directii se va putea asigura ca si pana acum un metrou la 7 - 8 - 9 minute, multumitor pentru toata lumea.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
De de esti asa sigur ?
andrei11 wrote:
Dupa ce se va da in folosinta si M 6, daca planurile nu se modifica, statia 1 Mai va ramane neschimbata ca infatisare cat si numar de linii .
De de esti asa sigur ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Conform celor declarate in presa tunelul lui M 6 va inţepa M 4 intre PLS Bucegi si statia 1 Mai ceea ce va necesita scoaterea unor inele din tunelul actual al lui M 4 si montarea unui macaz. De pe Google rezulta ca intre Podul Constanta si statia 1 Mai sunt vreo 450 metri, suficienti pentru M 6 sa subtraverseze M 4 si sa castige in inaltime 5- 6 metri pentru a se uni cu M 4 inaintea statiei 1 Mai. Mai scadem 150 metri macazul si altele, rezulta ca avem 300 metri pentru a urca 7 metri rezulta o panta sub 3 %, foarte buna pentru un tren de metrou.
Conform celor declarate in presa tunelul lui M 6 va inţepa M 4 intre PLS Bucegi si statia 1 Mai ceea ce va necesita scoaterea unor inele din tunelul actual al lui M 4 si montarea unui macaz. De pe Google rezulta ca intre Podul Constanta si statia 1 Mai sunt vreo 450 metri, suficienti pentru M 6 sa subtraverseze M 4 si sa castige in inaltime 5- 6 metri pentru a se uni cu M 4 inaintea statiei 1 Mai. Mai scadem 150 metri macazul si altele, rezulta ca avem 300 metri pentru a urca 7 metri rezulta o panta sub 3 %, foarte buna pentru un tren de metrou.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Lasa declaratiile unora...Sunt SF-uri...
Si corelarea M4 cu M6 cum o faci ? Prin stationare in tunel ? In mod sigur vor exista momente cand se vor "nimeri" ambele metrouri in zona 1 Mai... Asta este in principal rolul unui nou peron. Chiar si cu trenuri "superperformante" nu poti sa reduci intervalul dintre trenuri sub 1 min. Iar sa stationezi in tunel chiar si 1 min nu este placut deloc. Doar daca monteaza niste ecrane pe care sa ruleze filmulete in zona "de asteptare", sa captiveze pasagerii.
Altfel si la Eroilor aveau loc destul sa se "intepe" in caseta dubla a M3 si sa nu mai faca peronul 3. Dar ce faceai cu corelarea ?
Lasa declaratiile unora...Sunt SF-uri...
Si corelarea M4 cu M6 cum o faci ? Prin stationare in tunel ? In mod sigur vor exista momente cand se vor "nimeri" ambele metrouri in zona 1 Mai... Asta este in principal rolul unui nou peron. Chiar si cu trenuri "superperformante" nu poti sa reduci intervalul dintre trenuri sub 1 min. Iar sa stationezi in tunel chiar si 1 min nu este placut deloc. Doar daca monteaza niste ecrane pe care sa ruleze filmulete in zona "de asteptare", sa captiveze pasagerii.
Altfel si la Eroilor aveau loc destul sa se "intepe" in caseta dubla a M3 si sa nu mai faca peronul 3. Dar ce faceai cu corelarea ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Si eu as vrea un peron nou la 1 Mai - am facut si niste schite cu asa ceva, dar la economia care bantuie pe la noi se va renunta cu siguranta la un peron nou. Mai ales ca pana la urma cred ca M 4 se va limita la Parc si i se vor monta acolo o pereche de macaze a la 1 Mai pentru rezolvarea problemei. La ora actuala 'Lac Straulesti' este o utopie de proportii.
De data asta declaratia nu e SF, e perfect realizabila. Si are sorti de izbanda, vezi numai si traseul lui M 6 prin M 4 ca sa se faca economie, nici gand ca sa se ajunga la gara. Cu ajunsul la gara sunt povesti, daca M 4 actual ajungea la Victoriei si M 6 ar fi ajuns tot acolo ( adica la Victoriei )
Si eu as vrea un peron nou la 1 Mai - am facut si niste schite cu asa ceva, dar la economia care bantuie pe la noi se va renunta cu siguranta la un peron nou. Mai ales ca pana la urma cred ca M 4 se va limita la Parc si i se vor monta acolo o pereche de macaze a la 1 Mai pentru rezolvarea problemei. La ora actuala 'Lac Straulesti' este o utopie de proportii.
De data asta declaratia nu e SF, e perfect realizabila. Si are sorti de izbanda, vezi numai si traseul lui M 6 prin M 4 ca sa se faca economie, nici gand ca sa se ajunga la gara. Cu ajunsul la gara sunt povesti, daca M 4 actual ajungea la Victoriei si M 6 ar fi ajuns tot acolo ( adica la Victoriei )
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Ar fi o premiera o statie cu doar doua peroane pentru o bifurcatie. Personal cred ca nu este posibil si nici fezabil, asa cum nu cred nici in "solutia" GdN2 capat de linie pentru doua linii. Daca este posibil sa avem bifurcatie intr-o statie cu doar 2 peroane, inseamna ca am facut risipa mare pana acum...
Una este sa faci economie si alta sa faci ceva nefunctional. Poate lipsa macazaului de la Bazilescu se incadreaza in economie, desi nu sunt de acord, dar sa stationezi in tunel nu mai este OK.
Vorbesti de economie, cand proiectam cu fantezie magistrale peste magistrale pentru urmatoarii (doar) zece ani ? Avem bani, ce economie...Luna asta iesim din criza (de nervi poate.. ) si de luna viitoare curg banii...
Ar fi o premiera o statie cu doar doua peroane pentru o bifurcatie. Personal cred ca nu este posibil si nici fezabil, asa cum nu cred nici in "solutia" GdN2 capat de linie pentru doua linii. Daca este posibil sa avem bifurcatie intr-o statie cu doar 2 peroane, inseamna ca am facut risipa mare pana acum...
Una este sa faci economie si alta sa faci ceva nefunctional. Poate lipsa macazaului de la Bazilescu se incadreaza in economie, desi nu sunt de acord, dar sa stationezi in tunel nu mai este OK.
Vorbesti de economie, cand proiectam cu fantezie magistrale peste magistrale pentru urmatoarii (doar) zece ani ? Avem bani, ce economie...Luna asta iesim din criza (de nervi poate.. ) si de luna viitoare curg banii...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Din contra, e un sistem in curs de generalizare in Republica Capitalista Romania. Statia 'Romancierilor' iti spune ceva ? Astept cu interes niste explicatii pentru 'Romancierilor'...
sab wrote:
Ar fi o premiera o statie cu doar doua peroane pentru o bifurcatie.
Din contra, e un sistem in curs de generalizare in Republica Capitalista Romania. Statia 'Romancierilor' iti spune ceva ? Astept cu interes niste explicatii pentru 'Romancierilor'...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
@sab & andrei11:
Ce tot o 'aburiti' voi acolo???
Bifurcatia M4-M6 e identica 'principial' cu toate celelalte 'bifurcatii', peste tot e vorba de 'trei peroane', fie ele la Grigorescu, fie la Eroilor, fie la 1Mai...
Hai, concentrati-va pe 'lucruri reale', nu pe 'povesti' de adormit copiii sau de 'ametzit' fatucile...
E aceeasi 'tehnica' de 'inserare' 2 in 1...
@sab & andrei11:
Ce tot o 'aburiti' voi acolo???
Bifurcatia M4-M6 e identica 'principial' cu toate celelalte 'bifurcatii', peste tot e vorba de 'trei peroane', fie ele la Grigorescu, fie la Eroilor, fie la 1Mai...
Hai, concentrati-va pe 'lucruri reale', nu pe 'povesti' de adormit copiii sau de 'ametzit' fatucile...
E aceeasi 'tehnica' de 'inserare' 2 in 1...
m4m6.jpg (15.8 KB; downloaded 2366 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
@ Sab
Ce ti-am spus eu, am dreptate. Am facut o mica corectie la schema lui Subway sa se inteleaga mai bine.
@ Sab
Ce ti-am spus eu, am dreptate. Am facut o mica corectie la schema lui Subway sa se inteleaga mai bine.
3-15-2011 10-22-01 PM.jpg (46.79 KB; downloaded 2367 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
N-am inteles, pai ori este vorba de trei peroane, ori de doua la 1MAI ?...
Textul spune trei, desenul spune doua... Sau este vreun lucru "de finete" si nu l-am inteles ? Cumva "Peronul 3" este statia Pajura 2 ?
subway guru wrote:
Bifurcatia M4-M6 e identica 'principial' cu toate celelalte 'bifurcatii', peste tot e vorba de 'trei peroane', fie ele la Grigorescu, fie la Eroilor, fie la 1Mai.....
N-am inteles, pai ori este vorba de trei peroane, ori de doua la 1MAI ?...
Textul spune trei, desenul spune doua... Sau este vreun lucru "de finete" si nu l-am inteles ? Cumva "Peronul 3" este statia Pajura 2 ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Corectie: e vorba de trei peroane, doua 'in amonte' de insertie, deci la Pajura (M4+M6) si unul 'in aval' (1Mai)...
Trei peroane ar fi fost necesare la 1Mai doar daca 'insertia' se facea in interstatia 1Mai-Grivita...
OK?
Corectie: e vorba de trei peroane, doua 'in amonte' de insertie, deci la Pajura (M4+M6) si unul 'in aval' (1Mai)...
Trei peroane ar fi fost necesare la 1Mai doar daca 'insertia' se facea in interstatia 1Mai-Grivita...
OK?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
O sa traduc eu :
Statia 'Pajura' de pe M 4 o stim unde este, ok ? Am rezolvat.
Statia 'Pajura' de pe M 6 o sa fie undeva in cartierul de blocuri 'Pajura' la vreo 1300 metri de actuala statie 1 Mai. Ok ? Am rezolvat-o si pe asta.
O sa fie un grafic de a corela plecarile din cele 2 statii 'Pajura' ( de pe M 4 si de pe M 6) in asa fel incat metrourile sa gaseasca statia 1 Mai in permanenta libera, indiferent de la care statie 'Pajura' vin ele ( M 4 sau M 6 ).
Sa ne imaginam ca statia 'Eroilor' ar dispune de o singura linie pentru primirile de la Grozavesti si Politehnica. Se coreleaza plecarile din Politehnica si Grozavesti in asa fel incat metrourile sa nu se incurce in statia Eroilor pentru Izvor.
Gata, am dezlegat misterul, 1 Mai va ramane asa cum este acum cu un singur peron si 2 linii, in schimb va beneficia de sosiri bine calculate din statiile 'Pajura" ( M 4 si M 6 ) ca metrourile sa nu stea prin tunele.
O sa traduc eu :
Statia 'Pajura' de pe M 4 o stim unde este, ok ? Am rezolvat.
Statia 'Pajura' de pe M 6 o sa fie undeva in cartierul de blocuri 'Pajura' la vreo 1300 metri de actuala statie 1 Mai. Ok ? Am rezolvat-o si pe asta.
O sa fie un grafic de a corela plecarile din cele 2 statii 'Pajura' ( de pe M 4 si de pe M 6) in asa fel incat metrourile sa gaseasca statia 1 Mai in permanenta libera, indiferent de la care statie 'Pajura' vin ele ( M 4 sau M 6 ).
Sa ne imaginam ca statia 'Eroilor' ar dispune de o singura linie pentru primirile de la Grozavesti si Politehnica. Se coreleaza plecarile din Politehnica si Grozavesti in asa fel incat metrourile sa nu se incurce in statia Eroilor pentru Izvor.
Gata, am dezlegat misterul, 1 Mai va ramane asa cum este acum cu un singur peron si 2 linii, in schimb va beneficia de sosiri bine calculate din statiile 'Pajura" ( M 4 si M 6 ) ca metrourile sa nu stea prin tunele.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Aha, deci insertia se va face inainte de 1Mai , asa cum scria in interviul la care face mentiune andrei11...
Inseamna ca stationarea trenurilor M4 sau M6 pentru reglarea traficului se va face la statiile Pajura 1 si 2, asa cum spune si andrei11. Oricum situatia nu se compara cu Eroilor sau NG. Hai sa zicem ca la NG datorita configuratiei M1 nu exista alta solutie decat "inteparea" M3 in M1 dincolo de statie, dar la Eroilor se putea ceva similar cu Pajura-1Mai, adica "inteparea" sa se faca inainte de statie, undeva in zona Spitalului Municipal ?
Oricum din ce mi s-a parut mie nici nu prea este loc pt un nou peron la 1Mai. S-ar putea sa ma insel insa, dar asta a fost impresia mea "ochiometric"..
subway guru wrote:
Trei peroane ar fi fost necesare la 1Mai doar daca 'insertia' se facea in interstatia 1Mai-Grivita...
Aha, deci insertia se va face inainte de 1Mai , asa cum scria in interviul la care face mentiune andrei11...
Inseamna ca stationarea trenurilor M4 sau M6 pentru reglarea traficului se va face la statiile Pajura 1 si 2, asa cum spune si andrei11. Oricum situatia nu se compara cu Eroilor sau NG. Hai sa zicem ca la NG datorita configuratiei M1 nu exista alta solutie decat "inteparea" M3 in M1 dincolo de statie, dar la Eroilor se putea ceva similar cu Pajura-1Mai, adica "inteparea" sa se faca inainte de statie, undeva in zona Spitalului Municipal ?
Oricum din ce mi s-a parut mie nici nu prea este loc pt un nou peron la 1Mai. S-ar putea sa ma insel insa, dar asta a fost impresia mea "ochiometric"..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Loc la 1 Mai pentru un nou peron e cat vrei, dar solutia adoptata ca sa nu se modifice statia rezulta din economia la sange practicata la ora actuala. Evident ca solutia corecta este cea gen 'Eroilor' / 'Crangasi' dar pe atunci se gaseau infinit mai multi bani ca acum. Asa cum se cunoaste am propus si eu in cadrul forumului o statie 1 Mai cu 3 linii..
Poate vor fi timpuri mai bune peste 'n' ani cand se va pune in discutie M 6. Sa se apuce / sa-l termine ei primul tronson din M 5 dupa aceea mai discutam...
Loc la 1 Mai pentru un nou peron e cat vrei, dar solutia adoptata ca sa nu se modifice statia rezulta din economia la sange practicata la ora actuala. Evident ca solutia corecta este cea gen 'Eroilor' / 'Crangasi' dar pe atunci se gaseau infinit mai multi bani ca acum. Asa cum se cunoaste am propus si eu in cadrul forumului o statie 1 Mai cu 3 linii..
Poate vor fi timpuri mai bune peste 'n' ani cand se va pune in discutie M 6. Sa se apuce / sa-l termine ei primul tronson din M 5 dupa aceea mai discutam...
📖 Pagination options