Topic: Ikarus 415T
1711 posts, 556060 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
Daca tot e asa de vigilent juridicu&economicu’, cum de nu s-au sesizat ca Gheo a “uitat” sa mai puna ochelarii la faruri la 5194
Daca tot e asa de vigilent juridicu&economicu’, cum de nu s-au sesizat ca Gheo a “uitat” sa mai puna ochelarii la faruri la 5194
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
5104, unul dintre primele 415T-uri supraviețuitoare (circulă cel puțin și 5103, nu știu 5102) la Gara de Nord pe linia 97:
5104, unul dintre primele 415T-uri supraviețuitoare (circulă cel puțin și 5103, nu știu 5102) la Gara de Nord pe linia 97:
IMG_20230820_180014274_copy_1440x1080.jpg (407.64 KB; downloaded 3419 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Sunt funcționale 5102, 5103, 5104, 5107, sunt toate pe traseu la această oră. 5104 a mers aproape în permanență de când a fost adus de la Vatra Luminoasă la Bucureștii Noi.
Sunt funcționale 5102, 5103, 5104, 5107, sunt toate pe traseu la această oră. 5104 a mers aproape în permanență de când a fost adus de la Vatra Luminoasă la Bucureștii Noi.
- Luca M.
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Andi_C
5143 a intrat astăzi in circulație, după RK-ul realizat la URAC. Cateva cadre cu el de astăzi, din punctul meu de vedere se vede că este făcut in grabă cât să mai circule câteva luni. Nu apare pe InfoTB, (pentru cine vrea să il vadă se află astăzi dupa 5130).
De precizat că acel clopot ce anunță inchiderea ușilor se auzea constant pe timpul mersului, dar și becul de la uși era mereu aprins.
5143 a intrat astăzi in circulație, după RK-ul realizat la URAC. Cateva cadre cu el de astăzi, din punctul meu de vedere se vede că este făcut in grabă cât să mai circule câteva luni. Nu apare pe InfoTB, (pentru cine vrea să il vadă se află astăzi dupa 5130).
De precizat că acel clopot ce anunță inchiderea ușilor se auzea constant pe timpul mersului, dar și becul de la uși era mereu aprins.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Interiorul mi se pare mie, sau oferă o impresie de BKV Budapesta?
La ultima ușă este vorba de contactul uneia (sau ambelor) uși, nu mai închide (mă îndoiesc că n-ar mai exista), deși iar mă îndoiesc ca sunetul de avertizare să mai sune cum era odată, în acest caz deranjant din cauza defectului menționat, RK-urile actuale find departe de ce făcea URAC odată (pe scurt este același dinainte, nu cred deloc să fi fost pus nou, și la ce să pui, unui RK de mântuială și peste un an pe vremea asta să fie vândut pentru fier vechi?).
Nu cred că mai trece mult și subiectul va deveni Ikarus 415T (1997-2024).
Interiorul mi se pare mie, sau oferă o impresie de BKV Budapesta?
La ultima ușă este vorba de contactul uneia (sau ambelor) uși, nu mai închide (mă îndoiesc că n-ar mai exista), deși iar mă îndoiesc ca sunetul de avertizare să mai sune cum era odată, în acest caz deranjant din cauza defectului menționat, RK-urile actuale find departe de ce făcea URAC odată (pe scurt este același dinainte, nu cred deloc să fi fost pus nou, și la ce să pui, unui RK de mântuială și peste un an pe vremea asta să fie vândut pentru fier vechi?).
Nu cred că mai trece mult și subiectul va deveni Ikarus 415T (1997-2024).
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
PTMZ
Mă îndoiesc că le vor retrage în 2024. Nu cred că pentru o turație îndestulătoare ajung doar cele 100 de Solaris-uri plus câte Citelis or mai fi disponibile. Mai ales că dacă le tot fac RK unor Ikarus-uri, normal ar trebui să se amortizeze investiția.
Mă îndoiesc că le vor retrage în 2024. Nu cred că pentru o turație îndestulătoare ajung doar cele 100 de Solaris-uri plus câte Citelis or mai fi disponibile. Mai ales că dacă le tot fac RK unor Ikarus-uri, normal ar trebui să se amortizeze investiția.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ByOnu
Nu cred ca am vazut vreodata peretele cabinei fara perdelute.
O igienizare binevenita.
Nu cred ca am vazut vreodata peretele cabinei fara perdelute.
O igienizare binevenita.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
PTMZ wrote here:Astăzi sunt 147 de ture maxim în traseu, iar parcul activ de troleibuze este de 149 de vehicule (71 Ikarus + 78 Irisbus). La momentul sosirii celor 100 de troleibuze Solaris, troleibuzele Ikarus vor deveni istorie. În plus începerea preconizată a lucrărilor la Magistrala 5 (secțiunea centrală) va afecta serios și irecuperabil rețeaua de troleibuz din București.
Mă îndoiesc că le vor retrage în 2024. Nu cred că pentru o turație îndestulătoare ajung doar cele 100 de Solaris-uri plus câte Citelis or mai fi disponibile.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
WT_fan06
Andi_C wrote here:"Confort" acustic asigurat cu succes de electricienii din URAC, pentru că sauna din aceste troleibuze nu era suficientă pentru o călătorie "memorabilă".
De precizat că acel clopot ce anunță inchiderea ușilor se auzea constant pe timpul mersului, dar și becul de la uși era mereu aprins.
ByOnu wrote here:Acele perdeluțe probabil aveau rolul principal de a diminua lumina din salon care se reflecta pe timpul nopții, îngreunând condițiile de condus. Este într-adevăr ceva revigorant să vezi cabina fără perdele, însă probabil vor reveni la un moment dat și nu mi s-ar părea un lucru rău.
Nu cred ca am vazut vreodata peretele cabinei fara perdelute.
O igienizare binevenita.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Soluția (ce-a mai bună, dpmdv) ar fi ca respectivele care au beneficiat de acest RK să fie păstrate ca troleibuze tehnologice, pe scurt de transport marfă între depouri. Ecologic, fără risipă și bătaie de joc a banului public, măcar pentru următorii 5 ani dacă vor circula des.
În 2008, nu chiar toate autobuzele vechi au fost retrase, tocmai din cauza neamortizării. Ikarusurile 260 #46 și #55 adaptate persoanelor cu dizabilități chiar de circulau rar, au fost retrase în 2011 iar UDAN-urile în 2009 (unul chiar în ultima zi). Cele cu RK >90% nu și-au amortizat cheltuielile, dar probabil am suportat cu toții criza din următorul an puțin și din acest motiv. Ca și cum astăzi îți cumperi un telefon nou, iar peste o lună îl arunci, că ți-ai găsit altul...
Revenind la subiect, să mai rămână un 415T în serviciul comercial odată cu sosirea noilor troleibuze este cam exclus. Odată că ajung, pot fi înlocuite cu succes iar ca condiții pentru personalul călător, sunt cam fix ce oferă și un DAC. Acum, dacă o fi oprit vreunul sau două și pentru MTB, n-ar fi o idee rea, au scris totuși destulă istorie, dar care să fie, să le decidă cineva mai experimentat (probabil sigur cele fără uzură, ca 5135 spre exemplu, și un 5200).
PTMZ wrote here:
Mai ales că dacă le tot fac RK unor Ikarus-uri, normal ar trebui să se amortizeze investiția.
Soluția (ce-a mai bună, dpmdv) ar fi ca respectivele care au beneficiat de acest RK să fie păstrate ca troleibuze tehnologice, pe scurt de transport marfă între depouri. Ecologic, fără risipă și bătaie de joc a banului public, măcar pentru următorii 5 ani dacă vor circula des.
În 2008, nu chiar toate autobuzele vechi au fost retrase, tocmai din cauza neamortizării. Ikarusurile 260 #46 și #55 adaptate persoanelor cu dizabilități chiar de circulau rar, au fost retrase în 2011 iar UDAN-urile în 2009 (unul chiar în ultima zi). Cele cu RK >90% nu și-au amortizat cheltuielile, dar probabil am suportat cu toții criza din următorul an puțin și din acest motiv. Ca și cum astăzi îți cumperi un telefon nou, iar peste o lună îl arunci, că ți-ai găsit altul...
Revenind la subiect, să mai rămână un 415T în serviciul comercial odată cu sosirea noilor troleibuze este cam exclus. Odată că ajung, pot fi înlocuite cu succes iar ca condiții pentru personalul călător, sunt cam fix ce oferă și un DAC. Acum, dacă o fi oprit vreunul sau două și pentru MTB, n-ar fi o idee rea, au scris totuși destulă istorie, dar care să fie, să le decidă cineva mai experimentat (probabil sigur cele fără uzură, ca 5135 spre exemplu, și un 5200).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
5174 i-a fost reparat (schimbat mai de grabă) afișajul frontal care nu afișa decât parțial prima cifră din indicativul traseului de ani de zile .
5194 a început să circule constant după câteva „sincope” specifice după RK-urile realizate la URAC. Și lui i-a fost făcut funcțional afișajul din spate care era blocat cu „P”, frontalul fiind însă deteriorat...
5174 i-a fost reparat (schimbat mai de grabă) afișajul frontal care nu afișa decât parțial prima cifră din indicativul traseului de ani de zile .
5174 - 69 - 07.09.2023.JPG (292.49 KB; downloaded 2016 times)
5194 - 85 - 07.09.2023.JPG (293.65 KB; downloaded 2016 times)
📖 Pagination options