Topic: Generalități despre tramvaiele din Oradea
21 posts, 7317 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Generalități despre tramvaiele din Oradea
cris_m
Dedic cateva poze extinderii construite de la Strada Aviatorilor pana la Nufarul, intrucat din cate cunosc este singura extensie de retea din Romania executata dupa 1989... Corectati-ma daca gresesc.
Pe Calea Aradului au sacrificat o banda de circulatie, in timp ce pe restul tronsonului au construit de la 0, prin camp, insa deja s-au inceput dezvoltari rezidentiale sau industriale de-o parte si de alta a noii linii.
Dedic cateva poze extinderii construite de la Strada Aviatorilor pana la Nufarul, intrucat din cate cunosc este singura extensie de retea din Romania executata dupa 1989... Corectati-ma daca gresesc.
Pe Calea Aradului au sacrificat o banda de circulatie, in timp ce pe restul tronsonului au construit de la 0, prin camp, insa deja s-au inceput dezvoltari rezidentiale sau industriale de-o parte si de alta a noii linii.
DSC_2457.jpg (1.63 MB; downloaded 1288 times)
DSC_2458.jpg (1.62 MB; downloaded 1288 times)
DSC_2466.jpg (1.88 MB; downloaded 1288 times)
DSC_2467.jpg (1.89 MB; downloaded 1288 times)
DSC_2477.jpg (1.57 MB; downloaded 1288 times)
DSC_2479.jpg (1.88 MB; downloaded 1288 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Generalități despre tramvaiele din Oradea
Costin
Linia se tramvai de pe Calea Vitan din Bucuresti a fost construita de la zero pe la mijlocul anilor '90. Dar alta extensie nu mai stiu.
Linia se tramvai de pe Calea Vitan din Bucuresti a fost construita de la zero pe la mijlocul anilor '90. Dar alta extensie nu mai stiu.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Generalități despre tramvaiele din Oradea
PTMZ
Pe lângă Vitan (1.3 km), mai e și extensia spre Shopping City de la Timișoara (0.5 km), și Pasajul Basarab (1.3 km) poate fi pus drept extensie. Dar aia de la Oradea e cea mai lungă, 3.5 km, mai mult decât toate cele 3 la un loc.
Altfel, nu prea mai putem vorbi de extensii. Da, narativul orădean o vinde ca pe singura extensie făcută ca să aibă validitate în ochii electoratului local și național, cum se mai întâmplă prin unele orașe ardelenești, dar atât.
Însuși Botoșaniul (deși a fost rețea nouă la vremea ei) s-a extins ulterior, deci exemple sunt. Nu l-am pus la socoteală deoarece Botoșani și-a desființat în mod rușinos rețeaua, dar dacă vorbim de principiu, au avut și ei o extindere.
Pe lângă Vitan (1.3 km), mai e și extensia spre Shopping City de la Timișoara (0.5 km), și Pasajul Basarab (1.3 km) poate fi pus drept extensie. Dar aia de la Oradea e cea mai lungă, 3.5 km, mai mult decât toate cele 3 la un loc.
Altfel, nu prea mai putem vorbi de extensii. Da, narativul orădean o vinde ca pe singura extensie făcută ca să aibă validitate în ochii electoratului local și național, cum se mai întâmplă prin unele orașe ardelenești, dar atât.
Însuși Botoșaniul (deși a fost rețea nouă la vremea ei) s-a extins ulterior, deci exemple sunt. Nu l-am pus la socoteală deoarece Botoșani și-a desființat în mod rușinos rețeaua, dar dacă vorbim de principiu, au avut și ei o extindere.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Generalități despre tramvaiele din Oradea
GPS
Au mai fost extinderi de rețea, și pe Bulevardul 1 Decembrie 1918 între Faur și Basarabia sau la Arad către vama Nădlac, linia spre Zona Industrială.
Au mai fost extinderi de rețea, și pe Bulevardul 1 Decembrie 1918 între Faur și Basarabia sau la Arad către vama Nădlac, linia spre Zona Industrială.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Generalități despre tramvaiele din Oradea
Victor92
Tipic oradean: totul cu fast si inutil.
Alti operatori locali de transport sunt cu o clasa peste ei
Tipic oradean: totul cu fast si inutil.
Alti operatori locali de transport sunt cu o clasa peste ei
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Generalități despre tramvaiele din Oradea
ByOnu
De unde obsesia pentru aceste mini-inele?
Deci 1+3 si 6+7 sunt inele pereche.
2-ul doar te duce in centru, dar nu te poti intoarce cu el.
O multime de indicative degeaba. Nu inteleg ce au vrut sa obtina prin aceasta reorganizare. Sa-ti transformi intreaga retea de tramvai intr-un experiment cu mini-trasee.
Victor92 wrote here:
🚋 Anunț important pentru călătorii OTL!
Dragi călători,
Dorim să vă aducem la cunoștință modificările semnificative pe care Oradea Transport Local (OTL) le va implementa în circulația tramvaielor, cu scopul de a răspunde nevoilor exprimate de călătorii noștri fideli. Feedback-ul și sugestiile primite de la voi au stat la baza acestor schimbări, iar scopul nostru este să vă oferim o experiență de călătorie cât mai plăcută și eficientă.
📅 Data intrării în vigoare: Luni, 19 februarie 2024.
🚉 Principalele modificări:
Optimizarea traseelor: Introducem 8 trasee noi, inclusiv linii directe și circulare, pentru a facilita conexiunile între punctele cheie din oraș și pentru a reduce durata călătoriei.
Reducerea intervalului de succedare a tramvaielor: Vom reduce semnificativ perioadele de așteptare în stații, cu sosiri la 3-6 minute în orele de vârf din zilele lucrătoare.
Schimbarea și simplificarea denumirii liniilor: Pentru o mai bună înțelegere a traseelor, vom simplifica și ajusta denumirile liniilor.
📝 Detalii despre noile linii și trasee:
Vezi informațiile detaliate despre fiecare linie și traseu pe afișul atașat.
🔍 Informații suplimentare:
Pentru mai multe informații și actualizări, vă rugăm să urmăriți paginile noastre de social media și website-ul oficial.
Suntem dedicați să aducem un plus de confort și eficiență călătoriilor dumneavoastră și suntem bucuroși să răspundem nevoilor exprimate de comunitatea noastră. Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!
Cu stimă,
Echipa OTL 🚌
Sursa: https://www.facebook.com/OradeaTransportLocalSA
De unde obsesia pentru aceste mini-inele?
Deci 1+3 si 6+7 sunt inele pereche.
2-ul doar te duce in centru, dar nu te poti intoarce cu el.
O multime de indicative degeaba. Nu inteleg ce au vrut sa obtina prin aceasta reorganizare. Sa-ti transformi intreaga retea de tramvai intr-un experiment cu mini-trasee.
- TPB
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Oradea (SC OTL SA)
•
Choose destination