Topic: Acumulatori rame de metrou Bombardier şi CAF
84 posts, 18250 views
📖 Pagination options
- valy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
valy
De curiozitate: CAF și Bombardier pot fi considerate rame? Aș aprecia dacă îmi puteți da și niște argumente de ce sunt sau nu sunt.
De curiozitate: CAF și Bombardier pot fi considerate rame? Aș aprecia dacă îmi puteți da și niște argumente de ce sunt sau nu sunt.
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
Mihaidraghici
Ramele sunt doar IVA. De la 2 REM-uri (Rame Electrice de Metrou) in sus (max. 3) formeaza TEM (Tren Electric de Metrou), din nou, in cazul ivelor.
Restul, Bombardier si CAF sunt TEM-uri, fiind formate din 2 semitrenuri.
Ramele sunt doar IVA. De la 2 REM-uri (Rame Electrice de Metrou) in sus (max. 3) formeaza TEM (Tren Electric de Metrou), din nou, in cazul ivelor.
Restul, Bombardier si CAF sunt TEM-uri, fiind formate din 2 semitrenuri.
- subway guru
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
shoppy
Conform dex o rama este si un schelet in care se monteaza ceva(deci un sasiu singular este o rama) si un convoi de vagoane de tren sau metrou legate intre ele, deci este un termen care a evoluat aiurea si il poti folosi oricum.
Pentru caile ferate orice convoi automotor de vagoane care pot face serviciu comercial doar impreuna este un EMU Electrical Multiple Unit sau DMU Diesel...
Conform dex o rama este si un schelet in care se monteaza ceva(deci un sasiu singular este o rama) si un convoi de vagoane de tren sau metrou legate intre ele, deci este un termen care a evoluat aiurea si il poti folosi oricum.
Pentru caile ferate orice convoi automotor de vagoane care pot face serviciu comercial doar impreuna este un EMU Electrical Multiple Unit sau DMU Diesel...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
cris_m
Sau mai simplu, le ziceti entitati de trafic formate din vehicule (vagoane in cazul de fata) si gata
Sau mai simplu, le ziceti entitati de trafic formate din vehicule (vagoane in cazul de fata) si gata
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
Dristorul Nr.3
Nu cred ca ar conta prea mult.....Personal, eu intodeauna le-am spus si ,,rame'', dar si ,,trenuri de metrou''...... Am vazut ca si pe YouTube multi pun la titlu ,,RAMA BM2/BM21'' etc....
Nu cred ca ar conta prea mult.....Personal, eu intodeauna le-am spus si ,,rame'', dar si ,,trenuri de metrou''...... Am vazut ca si pe YouTube multi pun la titlu ,,RAMA BM2/BM21'' etc....
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
WT_fan06
Rama Bombardier nu are sens dpdv tehnic... cel mult se cheamă TEM, dar cel mai sigur sunt EMU (Electric Multiple Unit), așa cum a zis și @shoppy . Asta dacă interesează pe cineva înțelesul tehnic al lucrurilor. 😀
Rama Bombardier nu are sens dpdv tehnic... cel mult se cheamă TEM, dar cel mai sigur sunt EMU (Electric Multiple Unit), așa cum a zis și @shoppy . Asta dacă interesează pe cineva înțelesul tehnic al lucrurilor. 😀
- valy
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
valy
Care era soluția lor? Recunosc că n-am urmărit licitația dar totuși sunt curios ce idee aveau.
punmeister wrote here:
Revenind la discutie, scena de mai sus imi aduce aminte mereu de contestatia Stadler de la BM4 ca de ce Metrorex solicita caroserii din inox striat
Care era soluția lor? Recunosc că n-am urmărit licitația dar totuși sunt curios ce idee aveau.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
PTMZ
Alternativa uzuală la inox e aluminiul, propusă și de Stadler în acest caz.
Alternativa uzuală la inox e aluminiul, propusă și de Stadler în acest caz.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
punmeister
Iar aluminiul se curata cu solutii chimice, fata de inox unde vopseaua de graffiti nu se usuca si se ia direct si cu degetul.
Iar aluminiul se curata cu solutii chimice, fata de inox unde vopseaua de graffiti nu se usuca si se ia direct si cu degetul.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
Stefan28
Păi acesta este motivul pentru care se insistă cu inox-ul. Curățarea cât mai rapidă a trenurilor de graffiti. Și când ai cazuri unde trenurile se mâzgălesc în toiul zilei, chiar pe peron, cu călători (s-a întâmplat zilele trecute la Dimitrie Leonida), parcă este mai ok așa.
Păi acesta este motivul pentru care se insistă cu inox-ul. Curățarea cât mai rapidă a trenurilor de graffiti. Și când ai cazuri unde trenurile se mâzgălesc în toiul zilei, chiar pe peron, cu călători (s-a întâmplat zilele trecute la Dimitrie Leonida), parcă este mai ok așa.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
punmeister
Inafara de Bucuresti, mai e Hamburg care insista pe inox la viitoarele DT6.
Inafara de Bucuresti, mai e Hamburg care insista pe inox la viitoarele DT6.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
subway guru
Argumentul cel mai important contra aluminiu e riscul de flash-over in caz de incendiu…
Argumentul cel mai important contra aluminiu e riscul de flash-over in caz de incendiu…
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex
1689
Legea de aur a urbex este sa lasi in urma neatins locul pe care l-ai vizitat… Chestie de educatie de baza, as zice.
Da, uneori cei ce practica urbex trec peste limita legii dar atunci cind pleaca nu distrug/fura nimic. Fac poze si atit.
Cristi. wrote here:
Chiar nu înțeleg asta: ei zic că sunt pasionați de metrou dar vandalizează ramele..
Legea de aur a urbex este sa lasi in urma neatins locul pe care l-ai vizitat… Chestie de educatie de baza, as zice.
Da, uneori cei ce practica urbex trec peste limita legii dar atunci cind pleaca nu distrug/fura nimic. Fac poze si atit.
📖 Pagination options