MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Acumulatori rame de metrou Bombardier şi CAF

84 posts, 18250 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex valy

De curiozitate: CAF și Bombardier pot fi considerate rame? Aș aprecia dacă îmi puteți  da și niște argumente de ce sunt sau nu sunt.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex Mihaidraghici

Ramele sunt doar IVA. De la 2 REM-uri (Rame Electrice de Metrou) in sus (max. 3) formeaza TEM (Tren Electric de Metrou), din nou, in cazul ivelor.
Restul, Bombardier si CAF sunt TEM-uri, fiind formate din 2 semitrenuri.  ;)

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex subway guru

Definitia ceferistica e alta…

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex shoppy

Conform dex o rama este si un schelet in care se monteaza ceva(deci un sasiu singular este o rama) si un convoi de vagoane de tren sau metrou legate intre ele, deci este un termen care a evoluat aiurea si il poti folosi oricum.

Pentru caile ferate orice convoi automotor de vagoane care pot face serviciu comercial doar impreuna este un EMU Electrical Multiple Unit sau DMU Diesel...

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex cris_m

Sau mai simplu, le ziceti entitati de trafic formate din vehicule (vagoane in cazul de fata) si gata :)

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex Dristorul Nr.3

Nu cred ca ar conta prea mult.....Personal, eu intodeauna le-am spus si ,,rame'', dar si ,,trenuri de metrou''...... Am vazut ca si pe YouTube multi pun la titlu ,,RAMA BM2/BM21'' etc....

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex WT_fan06

Rama Bombardier nu are sens dpdv tehnic... cel mult se cheamă TEM, dar cel mai sigur sunt EMU (Electric Multiple Unit), așa cum a zis și @shoppy . Asta dacă interesează pe cineva înțelesul tehnic al lucrurilor. 😀

 


Re: Despre civilizatie la metrou valy

punmeister wrote here:
Revenind la discutie, scena de mai sus imi aduce aminte mereu de contestatia Stadler de la BM4 ca de ce Metrorex solicita caroserii din inox striat :rofl:

Care era soluția lor? Recunosc că n-am urmărit licitația dar totuși sunt curios ce idee aveau.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex PTMZ

Alternativa uzuală la inox e aluminiul, propusă și de Stadler în acest caz.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex punmeister

Iar aluminiul se curata cu solutii chimice, fata de inox unde vopseaua de graffiti nu se usuca si se ia direct si cu degetul.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex Stefan28

Păi acesta este motivul pentru care se insistă cu inox-ul. Curățarea cât mai rapidă a trenurilor de graffiti. Și când ai cazuri unde trenurile se mâzgălesc în toiul zilei, chiar pe peron, cu călători (s-a întâmplat zilele trecute la Dimitrie Leonida), parcă este mai ok așa.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex punmeister

Inafara de Bucuresti, mai e Hamburg care insista pe inox la viitoarele DT6.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex subway guru

Argumentul cel mai important contra aluminiu e riscul de flash-over in caz de incendiu…

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex 1689

Cristi. wrote here:
Chiar nu înțeleg asta: ei zic că sunt pasionați de metrou dar vandalizează ramele..

Legea de aur a urbex este sa lasi in urma neatins locul pe care l-ai vizitat… Chestie de educatie de baza, as zice.

Da, uneori cei ce practica urbex trec peste limita legii dar atunci cind pleaca nu distrug/fura nimic. Fac poze si atit.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433707 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use