Topic: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
114 posts, 63457 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
Gabi23
Cum adică unde sunt?
Conservate prin reviziile de vagoane din Grivița, Iași, Timișoara, Satu Mare, Cluj, Arad, Suceava, Galați, Brașov etc. Nu cred că mai circulă niciunul din cele 30.
Cum adică unde sunt?
Conservate prin reviziile de vagoane din Grivița, Iași, Timișoara, Satu Mare, Cluj, Arad, Suceava, Galați, Brașov etc. Nu cred că mai circulă niciunul din cele 30.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
PTMZ
Se pare ca aceste vagoane se duc la modernizat prin PNRR, avem asa:
- 22 de vagoane 20-76 vor fi salonizate, vor avea 64 de locuri pe scaune. Sunt doar 4 locuri in plus fata de original, dar in configuratie 2+2, deci foarte probabil vor avea mai mult spatiu pentru picioare (plus cu siguranta un spatiu tehnic). Buget: 35.151.105 Euro
Link SEAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100166926
Caiet de sarcini:
- 20 de vagoane 20-76 vor fi salonizate si facute accesibile pentru persoane cu dizabilitati (vagon tip PMR). 48 de locuri pe scaune. Buget: 31.955.550 Euro
Link SEAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100166930
Caiet de sarcini:
- 30 de vagoane 19-76 vor fi salonizate, dar numarul de locuri scade de la 54 la 52. Buget: 47.933.325 Euro
Link SEAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100167040
Caiet de sarcini:
Atentie, preturile sunt in Euro, nu in RON.
Se pare ca aceste vagoane se duc la modernizat prin PNRR, avem asa:
- 22 de vagoane 20-76 vor fi salonizate, vor avea 64 de locuri pe scaune. Sunt doar 4 locuri in plus fata de original, dar in configuratie 2+2, deci foarte probabil vor avea mai mult spatiu pentru picioare (plus cu siguranta un spatiu tehnic). Buget: 35.151.105 Euro
Link SEAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100166926
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini nr. DMR5_1_116_2023, revizia A-semnat.pdf
Caiet de sarcini nr. DMR5_1_116_2023, revizia A-semnat.pdf (2.4 MB; downloaded 154 times)
- 20 de vagoane 20-76 vor fi salonizate si facute accesibile pentru persoane cu dizabilitati (vagon tip PMR). 48 de locuri pe scaune. Buget: 31.955.550 Euro
Link SEAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100166930
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini nr.DMR5_1_204_2023-semnat.pdf
Caiet de sarcini nr.DMR5_1_204_2023-semnat.pdf (2.5 MB; downloaded 95 times)
- 30 de vagoane 19-76 vor fi salonizate, dar numarul de locuri scade de la 54 la 52. Buget: 47.933.325 Euro
Link SEAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100167040
Caiet de sarcini:
Caiet sarcini DMR5.1.113.2023 Revizia A-semnat.pdf
Caiet sarcini DMR5.1.113.2023 Revizia A-semnat.pdf (2.29 MB; downloaded 104 times)
Atentie, preturile sunt in Euro, nu in RON.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
PTMZ
Pentru cele 2 licitații de salonizare a 20-76, unic ofertant este ELECTROPUTERE VFU PAȘCANI.
Pentru salonizarea vagoanelor 19-76, unicul ofertant este REMARUL "16 FEBRUARIE".
Pentru cele 2 licitații de salonizare a 20-76, unic ofertant este ELECTROPUTERE VFU PAȘCANI.
Pentru salonizarea vagoanelor 19-76, unicul ofertant este REMARUL "16 FEBRUARIE".
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
Gabi23
20-76 027 a fost utilizat azi în compunerea lui RE3003 București-Brașov. Are RTG la Grivița pe 20.05.2023, instalație de climatizare teoretic funcțională. De obicei circulă în trenurile regio de pe raza Regionalei Brașov, fapt ce conduce la o degradare mare + cei 20 de ani trecuți de la modernizare...
20-76 027 a fost utilizat azi în compunerea lui RE3003 București-Brașov. Are RTG la Grivița pe 20.05.2023, instalație de climatizare teoretic funcțională. De obicei circulă în trenurile regio de pe raza Regionalei Brașov, fapt ce conduce la o degradare mare + cei 20 de ani trecuți de la modernizare...
20-76 027 - București Nord - 18.08.2023 - RE3003 Buc-Bv (1).jpg (329.63 KB; downloaded 3076 times)
20-76 027 - București Nord - 18.08.2023 - RE3003 Buc-Bv (2).jpg (267.24 KB; downloaded 3076 times)
20-76 027 - București Nord - 18.08.2023 - RE3003 Buc-Bv (3).jpg (269.41 KB; downloaded 3076 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
Gabi23
În Ploiești Sud sunt „conservate” mai multe vagoane. Le-am identificat de la distanță pe 20-76 008 și 020 (aduse relativ recent din București Basarab), mai fiind vizibile un 19-76 xxx și 20-76 xxx.
În Ploiești Sud sunt „conservate” mai multe vagoane. Le-am identificat de la distanță pe 20-76 008 și 020 (aduse relativ recent din București Basarab), mai fiind vizibile un 19-76 xxx și 20-76 xxx.
19-76 0xx - Ploiești Sud - 19.08.2023.jpg (320.3 KB; downloaded 2974 times)
20-76 008 - Ploiești Sud - 19.08.2023.jpg (215.54 KB; downloaded 2974 times)
20-76 020 - Ploiești Sud - 19.08.2023.jpg (312.27 KB; downloaded 2983 times)
20-76 xxx - Ploiești Sud - 19.08.2023.jpg (222.48 KB; downloaded 2974 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
Gabi23
Pentru cele 42 de vagoane seria 20-76 propuse pentru modernizare au fost semnate contractele pe 19 decembrie. Teoretic vor fi modernizate până la 1 iulie 2026 și vor avea parte de mentenață 9 ani după punerea în circulație.
Între timp se mai trec prin revizii la Grivița din cele funcționale.
20-76 052 (stația de domiciliu Brașov) are RTG 21.12.2023.
Pentru cele 42 de vagoane seria 20-76 propuse pentru modernizare au fost semnate contractele pe 19 decembrie. Teoretic vor fi modernizate până la 1 iulie 2026 și vor avea parte de mentenață 9 ani după punerea în circulație.
Între timp se mai trec prin revizii la Grivița din cele funcționale.
20-76 052 (stația de domiciliu Brașov) are RTG 21.12.2023.
20-76 052 - București Nord - 23.12.2023 - RE3003 Buc-Bv (1).jpg (387.07 KB; downloaded 2572 times)
20-76 052 - București Nord - 23.12.2023 - RE3003 Buc-Bv (2).jpg (349.16 KB; downloaded 2572 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
Gabi23
20-76 002 (RTG 03.02.2024) și 004 (RTG 28.10.2023) utilizate în compunerea de tren Brașov - București - Constanța:
20-76 002 (RTG 03.02.2024) și 004 (RTG 28.10.2023) utilizate în compunerea de tren Brașov - București - Constanța:
20-76 002 - București Nord - 15.02.2024 (1).jpg (273.57 KB; downloaded 2265 times)
20-76 002 - București Nord - 15.02.2024 (2).jpg (274.22 KB; downloaded 2265 times)
20-76 002 - București Nord - 15.02.2024 (3).jpg (171.07 KB; downloaded 2265 times)
20-76 002 - București Nord - 15.02.2024 (4).jpg (185.31 KB; downloaded 2265 times)
20-76 004 - București Nord - 15.02.2024 (1).jpg (351.06 KB; downloaded 2265 times)
20-76 004 - București Nord - 15.02.2024 (2).jpg (179.91 KB; downloaded 2265 times)
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
Dristorul Nr.3
Vagoanele acestea aveau nevoie decat de o reparatie mai amanuntita cu revitalizarea interiorului in configuratia ACTUALA, nicidecum salonizarea aceasta prosteasca.
Prima modernizare din 2002 a mers mult si bine la trenurile IC din perioada respectiva, vagoanele fiind considerate printre cele mai bune de la CFR Calatori. Iar daca intra pe mana celor de la ELECTROPUTERE VFU Pascani cred ca ne putem imagina ce pocnitori in genul 20-68 vor iesi..... Scaune inconfortabile, inghesuite...Plastice vai de mama lor in tot interiorul.....
Vagoanele acestea aveau nevoie decat de o reparatie mai amanuntita cu revitalizarea interiorului in configuratia ACTUALA, nicidecum salonizarea aceasta prosteasca.
Prima modernizare din 2002 a mers mult si bine la trenurile IC din perioada respectiva, vagoanele fiind considerate printre cele mai bune de la CFR Calatori. Iar daca intra pe mana celor de la ELECTROPUTERE VFU Pascani cred ca ne putem imagina ce pocnitori in genul 20-68 vor iesi..... Scaune inconfortabile, inghesuite...Plastice vai de mama lor in tot interiorul.....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
shoppy
Vagoanele de clasa compartimentate sunt de domeniul trecutului, nu se mai justifica si nu le mai produce nimeni, daca nu exista civilizatie si confort la comun atunci trebuie luate masuri ca sa existe nu sa cari 10 pereti si cu 10 pasageri mai putin pe vagon ca sa-si faca fiecare microspatiul personal.
Vagoanele de clasa compartimentate sunt de domeniul trecutului, nu se mai justifica si nu le mai produce nimeni, daca nu exista civilizatie si confort la comun atunci trebuie luate masuri ca sa existe nu sa cari 10 pereti si cu 10 pasageri mai putin pe vagon ca sa-si faca fiecare microspatiul personal.
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
Dristorul Nr.3
Numai ca acestea erau partial compartimentate precum 22-76/22-96/30-76, la mijloc avand "mini-salonul" acela. Deci o combinatie cat de cat ok dpdv a confortului pe distante lungi.
Adevarat ca nu se mai produc, dar totusi unele tari continua sa utilizeze vagoanele compartimentate chiar modernizandu-le, precum maghiarii de la MAV.
Numai ca acestea erau partial compartimentate precum 22-76/22-96/30-76, la mijloc avand "mini-salonul" acela. Deci o combinatie cat de cat ok dpdv a confortului pe distante lungi.
Adevarat ca nu se mai produc, dar totusi unele tari continua sa utilizeze vagoanele compartimentate chiar modernizandu-le, precum maghiarii de la MAV.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
shoppy
Sa mergi cu vagonul de clasa inspe ore la distanta lunga este o ramasita comunista si anormal azi.
Sa mergi cu vagonul de clasa inspe ore la distanta lunga este o ramasita comunista si anormal azi.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Robert
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
Robert
Se mai raspandea pe aici zvonul că vagoanele vor avea scheme diferite de culoare. Aparent cam toată lumea se ține de schema PNRR. 🥹
Se mai raspandea pe aici zvonul că vagoanele vor avea scheme diferite de culoare. Aparent cam toată lumea se ține de schema PNRR. 🥹
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-76 (Atelierele Grivița)
AndreyCFR
Mi se pare că sunt obligați să respecte o singură schema de vopsire (corectați-mă dacă greșesc).
Mi se pare că sunt obligați să respecte o singură schema de vopsire (corectați-mă dacă greșesc).
📖 Pagination options