Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 993966 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
ByOnu
Pai pleci 2 zile, dar e obligatia ta (proprietar, sofer) sa te asiguri ca locul in care o lasi este regulamentar, ca nu obstructionezi traficul, samd.
Pai pleci 2 zile, dar e obligatia ta (proprietar, sofer) sa te asiguri ca locul in care o lasi este regulamentar, ca nu obstructionezi traficul, samd.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andreiiul
Ai dreptate cu ce spui. Cand pleci, trebuie sa te asiguri ca nu incurci si esti parcat legal. Dar ce te faci cand lucrarile se fac si pe locuri de parcare amenajate? Sunt dese situatiile astea si atunci nu prea mai poti fi tras la raspundere.
Referitor la ce se intampla in video. din pacate, este o practica uzuala a celor de la S6. Ei colaboreaza cu cei de la AutoMili, care lucreaza cam neprofesional din pacate.
Ai dreptate cu ce spui. Cand pleci, trebuie sa te asiguri ca nu incurci si esti parcat legal. Dar ce te faci cand lucrarile se fac si pe locuri de parcare amenajate? Sunt dese situatiile astea si atunci nu prea mai poti fi tras la raspundere.
Referitor la ce se intampla in video. din pacate, este o practica uzuala a celor de la S6. Ei colaboreaza cu cei de la AutoMili, care lucreaza cam neprofesional din pacate.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
ADK
Poți să fi regulamentar și de 7 ori... dacă sub parcarea - poate și cumpărată, nu doar închiriată anual - este o gură de canal, unde băieții au atunci treabă, dacă nu dau de tine așteaptă-te să ți-o ridice poate și în cel mai profesionist mod posibil.
Eu n-am avut mașina sub un pom - parcată regulamentar într-o parcare publică - și vroiau să mi-o asalteze în următoarele ore că lor atunci le-a venit să toaleteze copacii? Niciun preaviz nici măcar cu 2 zile înainte, ce să mai zic de-o săptămână, nimic în știrile locale, doar decizii hotărâte de înțelepții locali în acea zi.
Noi am mai discutat parcă ByOnu - și ți-am zis că de când stau la țară eu nu mai știu ce înseamnă ăla stres urban - sunt mult mai liniștit și în privința vecinilor (n-am cei drept nici pe nimeni gard în gard), nu mai știu ce-i gălăgia, trepidațiile, lipsa de spațiu de orice fel, asociația de proprietari care mi-a mâncat sufletul acum niște ani, urcatul scărilor, căldura aia din betoane, buimăceala și înădușeala de zi de zi și așa mai departe.
Aici este o plăcere prima dată după ce mă trezesc și e încă răcoare, să ud în grădină până să vină soarele arzător, nu să stau încă în pat sau doar pe telefon cum eram obligat înainte de 2020. Plus este o plăcere toți banii care mergeau în trecut în întreținerea blocului să îi investesc acum în grădină, care îmi produce ceva măcar pentru necesarul meu. Eu rar am mai cumpărat legume în general, ci doar ce nu-i în stare pământul să-mi facă în această zonă și ce-i al meu e natural în proporție de cel puțin 99%, deși tot o mai dau și pe mâncare capitalistă.
Andrei98 este singurul care a venit la mine și a înnoptat mai multe zile la bloc, și cu toate că din niște motive confidențiale am încetat comunicarea și colaborarea anterioară, dar poate în câteva cuvinte să confirme sau să adauge alte situații martor care nu erau doar în cazul meu, ci în general. Când am plecat am zis de 10 ori bogdaproste... Welcome country! <3
Poți să fi regulamentar și de 7 ori... dacă sub parcarea - poate și cumpărată, nu doar închiriată anual - este o gură de canal, unde băieții au atunci treabă, dacă nu dau de tine așteaptă-te să ți-o ridice poate și în cel mai profesionist mod posibil.
Eu n-am avut mașina sub un pom - parcată regulamentar într-o parcare publică - și vroiau să mi-o asalteze în următoarele ore că lor atunci le-a venit să toaleteze copacii? Niciun preaviz nici măcar cu 2 zile înainte, ce să mai zic de-o săptămână, nimic în știrile locale, doar decizii hotărâte de înțelepții locali în acea zi.
Noi am mai discutat parcă ByOnu - și ți-am zis că de când stau la țară eu nu mai știu ce înseamnă ăla stres urban - sunt mult mai liniștit și în privința vecinilor (n-am cei drept nici pe nimeni gard în gard), nu mai știu ce-i gălăgia, trepidațiile, lipsa de spațiu de orice fel, asociația de proprietari care mi-a mâncat sufletul acum niște ani, urcatul scărilor, căldura aia din betoane, buimăceala și înădușeala de zi de zi și așa mai departe.
Aici este o plăcere prima dată după ce mă trezesc și e încă răcoare, să ud în grădină până să vină soarele arzător, nu să stau încă în pat sau doar pe telefon cum eram obligat înainte de 2020. Plus este o plăcere toți banii care mergeau în trecut în întreținerea blocului să îi investesc acum în grădină, care îmi produce ceva măcar pentru necesarul meu. Eu rar am mai cumpărat legume în general, ci doar ce nu-i în stare pământul să-mi facă în această zonă și ce-i al meu e natural în proporție de cel puțin 99%, deși tot o mai dau și pe mâncare capitalistă.
Andrei98 este singurul care a venit la mine și a înnoptat mai multe zile la bloc, și cu toate că din niște motive confidențiale am încetat comunicarea și colaborarea anterioară, dar poate în câteva cuvinte să confirme sau să adauge alte situații martor care nu erau doar în cazul meu, ci în general. Când am plecat am zis de 10 ori bogdaproste... Welcome country! <3
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
ADK
Cred că e mai bine să continuăm aici:
Am vrut să adaug și asta, dar e ora care e...
Crezi că reușești să găsești înțelegere cu ce categorii de toate neamurile transporți? Că nu poți știi cine stă fix lângă tine, dar el știe că tu ești un șofer "amărât". S-a făcut un test chiar și prin P-ța Unirii, cu un trecător care este căzut și cam nimeni, din toată lumea, nu a reacționat măcar să-l verifice dacă mai trăiește. Și alții s-ar băga să amplaneze cine știe ce conflict aprins, când îi spui cine știe ce boxer, mai mulți mușchi decât minte, să se de-a harcana că el trebuie să fie în centrul atenției, mai zbiară și la telefon să-i știe toți afacerile. Să mai fie și o polițistă de 25-35 ani cu părul desfăcut, prin preajmă, chiar și civilă dar mai ales în uniformă, care se uită ca la circ.
Am fost elev atâția ani la școală, am avut mereu conflicte cu câte unul și altul ba că-s ungur, ba că-s gras, și începea încăierarea pur și simplu degeaba. Nu s-a rezolvat niciodată nimic, cu toate legile pe masă. Doar avertizări celor să nu se mai ia de mine, însă degeaba. O singură dată am reușit să pun pe unul la punct, când am adus poliția în liceu și s-a ales cu o amendă (parcă) de 500 lei, iar directoarea a decăzut din funcție, însă nu din cauza principală a sesizării mele, ci că asta i-a umplut paharul cu ce abateri mai avea. Iar respectivul elev, mi-a "promis-o" însă din 2015 nu mai știu ce s-a ales de el și nici nu mă interesează dacă mai plănuiește vreodată ceva, oriunde aș fi și dacă ar încerca să mă atace (sau oricine altcineva) în semn de răzbunare nu știe ce scot dintr-o borsetuță. S-ar putea să-și dorească să nu se fi întâmplat acest lucru, care apropo, nu-i ceva ilegal.
Eu să am încredere oarbă în sistemul din România, înseamnă că am luat-o razna. Da, se pedepsește un furt de găină și nu ceva mai rău, de asta știu că sunt în stare să se ocupe. În rest, Dumnezeu cu mila.
LE: articulatele să nu fi fost luate doar că "să arătăm că facem ceva", deși dacă vroiau să arate ceva, trebuiau să ia vreo 300, nu doar 30. Sunt infim de puține, părerea mea.
Cred că e mai bine să continuăm aici:
WT_fan06 wrote here:ADK wrote here:În acel moment ai tras autobuzul pe dreapta și aștepți să ți se creeze condițiile pentru a circula în siguranță. Șoferul este responsabil de vehicul. El este autoritatea. Diferența mare este că noi ne credem mai speciali, la noi nu se poate aplica nimic, noi suntem unici, la noi nu merge decât „așa”. Când vom înțelege că nu suntem cu nimic mai presus sau mai prejos decât alții, atunci vom putea avansa.
Diferența mare, este că la unguri și cred că prin orice țară cu apă caldă, se respectă. La noi, nu. Exemplu de situație. Și probabil dacă ceri acest lucru, nu știu dacă ți se va conforma, odată ce cineva este prezent în câmpul tău vizual acesta ori nu conștientizează, ori nu-l interesează. Depinde de educație, care la noi și dacă o primești dar nu se lipește nimic de tine... așa vei proceda poate peste tot.
Gândiți-vă puțin că dacă nu existau troleibuze / tramvaie în București, astăzi toată lumea ar fi zis „la noi nu se poate, păi uite cum se parchează, păi nu are loc să treacă, păi blochează intersecția, etc etc”. Și uite că există. Dar iată că există și autobuze articulate, după vreo 10 ani de zile de zis „la noi nu se poate, păi uite cum se parchează, păi nu are loc să treacă, păi blochează intersecția, etc etc”.
Deci se poate. Limitele sunt impuse doar de noi și de mentalitatea noastră...
Am vrut să adaug și asta, dar e ora care e...
Crezi că reușești să găsești înțelegere cu ce categorii de toate neamurile transporți? Că nu poți știi cine stă fix lângă tine, dar el știe că tu ești un șofer "amărât". S-a făcut un test chiar și prin P-ța Unirii, cu un trecător care este căzut și cam nimeni, din toată lumea, nu a reacționat măcar să-l verifice dacă mai trăiește. Și alții s-ar băga să amplaneze cine știe ce conflict aprins, când îi spui cine știe ce boxer, mai mulți mușchi decât minte, să se de-a harcana că el trebuie să fie în centrul atenției, mai zbiară și la telefon să-i știe toți afacerile. Să mai fie și o polițistă de 25-35 ani cu părul desfăcut, prin preajmă, chiar și civilă dar mai ales în uniformă, care se uită ca la circ.
Am fost elev atâția ani la școală, am avut mereu conflicte cu câte unul și altul ba că-s ungur, ba că-s gras, și începea încăierarea pur și simplu degeaba. Nu s-a rezolvat niciodată nimic, cu toate legile pe masă. Doar avertizări celor să nu se mai ia de mine, însă degeaba. O singură dată am reușit să pun pe unul la punct, când am adus poliția în liceu și s-a ales cu o amendă (parcă) de 500 lei, iar directoarea a decăzut din funcție, însă nu din cauza principală a sesizării mele, ci că asta i-a umplut paharul cu ce abateri mai avea. Iar respectivul elev, mi-a "promis-o" însă din 2015 nu mai știu ce s-a ales de el și nici nu mă interesează dacă mai plănuiește vreodată ceva, oriunde aș fi și dacă ar încerca să mă atace (sau oricine altcineva) în semn de răzbunare nu știe ce scot dintr-o borsetuță. S-ar putea să-și dorească să nu se fi întâmplat acest lucru, care apropo, nu-i ceva ilegal.
Eu să am încredere oarbă în sistemul din România, înseamnă că am luat-o razna. Da, se pedepsește un furt de găină și nu ceva mai rău, de asta știu că sunt în stare să se ocupe. În rest, Dumnezeu cu mila.
LE: articulatele să nu fi fost luate doar că "să arătăm că facem ceva", deși dacă vroiau să arate ceva, trebuiau să ia vreo 300, nu doar 30. Sunt infim de puține, părerea mea.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Triajul București
Utilizator anonim 2
Ehe, ce mi-ar fi placut si mie sa aud fluierele alea. E veriga de legatura cu epoca aburului, probabil de asta ma atrag. Intr-o vreme cica se vindeau pe olx dar nu am fost pe faza sa imi cumpar. L-as fi pus la compresor pe post de sonerie la usa, cum se zvonea ca a facut un forumist renumit pe nume Trifu22
shoppy wrote here:
Povestile sunt toate din comunism sau imediat dupa(sa ai un DA cu fluier la manevra in Basarab s-a intamplat si mai de curand, nu stiu daca in prezent mai are Pitestiul vreun DA cu fluier activ).
Ehe, ce mi-ar fi placut si mie sa aud fluierele alea. E veriga de legatura cu epoca aburului, probabil de asta ma atrag. Intr-o vreme cica se vindeau pe olx dar nu am fost pe faza sa imi cumpar. L-as fi pus la compresor pe post de sonerie la usa, cum se zvonea ca a facut un forumist renumit pe nume Trifu22
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Triajul București
shoppy
Acea persoana spune multe prostii mai mari decat el, ti-ar trebui un compresor de 10bar care costa peste 1.000ron si face periodic ditamai zgomotul de ar veni politia sa te amendeze pentru zgomotul compresorului pana sa ajungi sa fluieri cu fluierul.
Acea persoana spune multe prostii mai mari decat el, ti-ar trebui un compresor de 10bar care costa peste 1.000ron si face periodic ditamai zgomotul de ar veni politia sa te amendeze pentru zgomotul compresorului pana sa ajungi sa fluieri cu fluierul.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Triajul București
cris_m
Nu chiar, lucrurile au mai evoluat nitel, in bine. Eu mi-am luat recent compresor Stanley de 8 bar cu 740 lei. Este un model foarte silentios (59 dB), acum sunt mai galagioase aspiratorul si masina de spalat
Nu chiar, lucrurile au mai evoluat nitel, in bine. Eu mi-am luat recent compresor Stanley de 8 bar cu 740 lei. Este un model foarte silentios (59 dB), acum sunt mai galagioase aspiratorul si masina de spalat
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Triajul București
shoppy
Trebuie 10bari, asa este instalatia de pe locomotiva, si daca vrei 10bari curati practic iti trebuie unul de 12bari ca sa pui regulatorul la 10bari.
Trebuie 10bari, asa este instalatia de pe locomotiva, si daca vrei 10bari curati practic iti trebuie unul de 12bari ca sa pui regulatorul la 10bari.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Triajul București
Utilizator anonim 2
Eu am un compresor mai amarit, la 6 bari incepe sa comenteze si nu am avut curaj sa il duc mai sus. Oricum, era o chestie mai mult in gluma
Eu am un compresor mai amarit, la 6 bari incepe sa comenteze si nu am avut curaj sa il duc mai sus. Oricum, era o chestie mai mult in gluma
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Triajul București
shoppy
Stiu, initial intreba peste tot cum sa-si puna goarna de locomotiva pe Dacie.
Stiu, initial intreba peste tot cum sa-si puna goarna de locomotiva pe Dacie.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
ADK
Voi ați mai auzit, ca un examinator auto, să aibă voie dpdv legal, să oblige elevul care susține proba practică, să încalce reguli de circulație?
Spre exemplu, acesta să spună să intrii pe interzis, deși tu (elevul) probabil crezând că te încearcă, să zici politicos că pe segmentul respectiv de drum nu ai voie să intrii, iar aceste să spună intrii pe răspunderea mea. De când și până când, mașinile de școală sunt scutite de reguli de circulație, ca și cum ar fi mașini MAI aflate în misiune, până și prin ordinele instructorui? Astăzi am rămas cu gura căscată când am auzit că aceștia au voie, legal să te pună, ca elev, să intrii pe interzis, oprești la întâlnirea indicatorului "oprirea interzisă" sau mai rău, să treci calea ferată, "doar" cu semi-barierele coborâte. Dacă mai sunt normal măcar eu, atunci în privat, v-aș lăsa numărul respectivului, șofer profesionist, să îi spuneți să-și caute altă meserie, să facem o mică strângere de fonduri să îi donăm metode contraceptive să nu se mai înmulțească așa specimene, și nu în ultimul rând să punem câte un acatist să nu mai întâlnim la volan așa creaturi, cât încă n-a murit nimeni din cauza lor.
Dacă și la școala de șoferi, ești învățat să încalci reguli de circulație... Atunci la ce ne mai mirăm ce avem pe șosele? Înțeleg că de instructor și examinator trebuie să asculți, și ei răspund, deși ai și tu un cap pe umeri care ar trebuii obligat să-l folosești dacă tot ce ți se spune, ai voie sau nu să faci. Tot respectivul, l-am auzit mai demult că orice mașină aflată în misiune, are voie să treacă calea ferată cu orice tip de barieră coborâtă, îmi venea să zic să NU de-a Dumnezeu să fii tu șofer într-una din mașinile acelea, și te rog eu, du-te la moderat covrigi că acolo nu te condamnă nimeni dacă mai greșești la forme...
Iar cu așa ceva lăsat pe pământ, al căre-i rost nu-l văd, o fi mai importantă liniștea decât dreptatea, dar pentru liniștea mea am avut "tupeul" să-l contrazic și să-mi stric și mai mult sănătatea cu răspunsurile lui specific de ne-am prost... măcar am încercat, restul Dumnezeu cu mila. Vedem ce o mai da la știri. Păcat de instructor și examinator că au pus în mână așa permis, cu așa "cunoștințe", că sigur s-a ales praful de ei și de ce le era mai drag lor (defapt, să-mi pară rău...?).
Voi ați mai auzit, ca un examinator auto, să aibă voie dpdv legal, să oblige elevul care susține proba practică, să încalce reguli de circulație?
Spre exemplu, acesta să spună să intrii pe interzis, deși tu (elevul) probabil crezând că te încearcă, să zici politicos că pe segmentul respectiv de drum nu ai voie să intrii, iar aceste să spună intrii pe răspunderea mea. De când și până când, mașinile de școală sunt scutite de reguli de circulație, ca și cum ar fi mașini MAI aflate în misiune, până și prin ordinele instructorui? Astăzi am rămas cu gura căscată când am auzit că aceștia au voie, legal să te pună, ca elev, să intrii pe interzis, oprești la întâlnirea indicatorului "oprirea interzisă" sau mai rău, să treci calea ferată, "doar" cu semi-barierele coborâte. Dacă mai sunt normal măcar eu, atunci în privat, v-aș lăsa numărul respectivului, șofer profesionist, să îi spuneți să-și caute altă meserie, să facem o mică strângere de fonduri să îi donăm metode contraceptive să nu se mai înmulțească așa specimene, și nu în ultimul rând să punem câte un acatist să nu mai întâlnim la volan așa creaturi, cât încă n-a murit nimeni din cauza lor.
Dacă și la școala de șoferi, ești învățat să încalci reguli de circulație... Atunci la ce ne mai mirăm ce avem pe șosele? Înțeleg că de instructor și examinator trebuie să asculți, și ei răspund, deși ai și tu un cap pe umeri care ar trebuii obligat să-l folosești dacă tot ce ți se spune, ai voie sau nu să faci. Tot respectivul, l-am auzit mai demult că orice mașină aflată în misiune, are voie să treacă calea ferată cu orice tip de barieră coborâtă, îmi venea să zic să NU de-a Dumnezeu să fii tu șofer într-una din mașinile acelea, și te rog eu, du-te la moderat covrigi că acolo nu te condamnă nimeni dacă mai greșești la forme...
Iar cu așa ceva lăsat pe pământ, al căre-i rost nu-l văd, o fi mai importantă liniștea decât dreptatea, dar pentru liniștea mea am avut "tupeul" să-l contrazic și să-mi stric și mai mult sănătatea cu răspunsurile lui specific de ne-am prost... măcar am încercat, restul Dumnezeu cu mila. Vedem ce o mai da la știri. Păcat de instructor și examinator că au pus în mână așa permis, cu așa "cunoștințe", că sigur s-a ales praful de ei și de ce le era mai drag lor (defapt, să-mi pară rău...?).
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
cris_m
Ba da, am patit, m-a pus sa fac stanga in parcarea Cora Pantelimon aici unde marcajul zice ca nu ai avea voie... Nu mai spun ca n-aveam ce cauta prin acea parcare, intre timp au pus la intrari semn de interzis accesul masinilor de scoala.
Ba da, am patit, m-a pus sa fac stanga in parcarea Cora Pantelimon aici unde marcajul zice ca nu ai avea voie... Nu mai spun ca n-aveam ce cauta prin acea parcare, intre timp au pus la intrari semn de interzis accesul masinilor de scoala.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
ADK
Apoi, dacă din primele ore de condus în viață acești "experți" ne învață intenționat să facem lucruri greșite... La ce mai sunt indicatoare și/sau marcaje? Să aibă poliția ce amenda dacă vrea? Înțeleg să "te încerce" să vadă dacă tu ții cont și de reguli, dar la o adică (zic în caz de accident sau la un pas) sunt curios ce discuții ar urma. Să intrii pe interzis cu mașina de școala și să te trezești, venind regulamentar din sensul opus, 10 mașini, ce face domnul instructor/examinator? Îi pune, și dacă da pe ce bază, să se de-a laoparte? Că participanții din trafic nu au nimic cu elevul, ci cu însoțitorul acestuia, iar un polițist, pompier etc dacă nu-i în misiune trebuie să respecte aceleași reguli ca un civil.
Și eu care am ocolit de atâtea ori o linie continuă (și continui să ocolesc, că permisul este oficial pâinea mea ca și a altora de aici) și aia cam ștearsă (deci de puteam să-l fac pe prostul liniștit la o adică că nu s-a văzut), și pentru evitarea unei eventuale amenzi, dar mai rău că în caz de accident nu-i nimeni altul de vină decât eu. Sunt sigur că nu se merită să te joci cu viețile omenești, că vrei tu să ajungi cu 2 minute mai repede. Poate că respect la maxim regulile de circulație, dar acesta este și morarul meu să fiu cât mai corect în general mai ales în domeniul acesta (la câți proști văd pe șosele, nu știu cum îi mai rabdă Dumnezeu). Mâine-poimâine o să se zică că-i normal și orice mașină aflată în misiune să-ți bage sirena în spate când se apropie de o intersecție iar după s-o oprească, că "ce e șoferul obligat să-și îndure sirena aia în cap". Ca la România.
Încă odată, nu știu încotro ne îndreptăm...
Apoi, dacă din primele ore de condus în viață acești "experți" ne învață intenționat să facem lucruri greșite... La ce mai sunt indicatoare și/sau marcaje? Să aibă poliția ce amenda dacă vrea? Înțeleg să "te încerce" să vadă dacă tu ții cont și de reguli, dar la o adică (zic în caz de accident sau la un pas) sunt curios ce discuții ar urma. Să intrii pe interzis cu mașina de școala și să te trezești, venind regulamentar din sensul opus, 10 mașini, ce face domnul instructor/examinator? Îi pune, și dacă da pe ce bază, să se de-a laoparte? Că participanții din trafic nu au nimic cu elevul, ci cu însoțitorul acestuia, iar un polițist, pompier etc dacă nu-i în misiune trebuie să respecte aceleași reguli ca un civil.
Și eu care am ocolit de atâtea ori o linie continuă (și continui să ocolesc, că permisul este oficial pâinea mea ca și a altora de aici) și aia cam ștearsă (deci de puteam să-l fac pe prostul liniștit la o adică că nu s-a văzut), și pentru evitarea unei eventuale amenzi, dar mai rău că în caz de accident nu-i nimeni altul de vină decât eu. Sunt sigur că nu se merită să te joci cu viețile omenești, că vrei tu să ajungi cu 2 minute mai repede. Poate că respect la maxim regulile de circulație, dar acesta este și morarul meu să fiu cât mai corect în general mai ales în domeniul acesta (la câți proști văd pe șosele, nu știu cum îi mai rabdă Dumnezeu). Mâine-poimâine o să se zică că-i normal și orice mașină aflată în misiune să-ți bage sirena în spate când se apropie de o intersecție iar după s-o oprească, că "ce e șoferul obligat să-și îndure sirena aia în cap". Ca la România.
Încă odată, nu știu încotro ne îndreptăm...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
ADK
Acum ... Sunt "informat" ca pe un începător, că acostamentul pe E85, zis și "drumul morții", NU este bandă de circulație.
Eu asta știu. Și NU circul pe porțiunea respectivă de un metru și jumătate, dar și când am viteza maxim admisă (100 km/h, înafara localităților) pe banda normală, e cam imposibil în 2-3 km de mers, să nu am flash-uri și/sau claxoane, bineînțeles de către toți teribiliștii cu scopul de a "elibera" respectiva bandă. Acum, întreb și eu, ceva puțin evident, care dintre următoarele 2 soluții este ce-a mai bună?
1. Ce-a regulamentară, în care îmi păstrez în teorie permisul de a-mi păstra banda și de a ignora găinăriile celorlalți, dar cu >90% riscul de a fi în cel mai fericit caz doar înjurat, dar mai de regulă scuipat la greu și cu marile șanse de a mi se pune frână în față cu scop de intimidare, lucru ce ar contribui enorm de mult unui accident catastrofal, și dacă sun la poliție sun practic degeaba, sau ...
2. Ce-a mai puțin regulamentară, în care în teorie este contravențional și posibil să-mi pierd permisul, să eliberez banda în siguranță, și am >95% șanse să ajung întreg acasă (și să ajungă și alții).
Domnii polițiști fac ceva dacă am cameră de bord, și dau toate numerele de înmatriculare (asta dacă... mai apuc, zic și eu) cu care am avut probleme, dacă procedez ca în prima frază? Ia permisul acestora și dacă fac accident din cauza intimidării lor, îmi refac ei toate oasele cum erau? Procedați voi ca în prima opțiune doar de la București până la intersecție la Urziceni să vă "păstrați" permisul, și spuneți-mi vă rog, ce ați trăit și dacă poliția a făcut ceva, ori justiția (dacă da-ți în judecată poliția), pentru voi, sunt >95% sigur că nu. Dacă face ceva, face în a doua opțiune, aia de a te lăsa pieton, că atâta se poate și asta meriți dacă ai vrut să ajungi acasă, doar bombardierii scapă basma curată. Mie de fiecare dată îmi este un chin acest drum, că fiecare are regulile sale și toți sunt cuminți doar dacă se "anunță" radar, in rest...
Pot zice, la situația reală din 2023, că acest drum este mereu o loterie pentru oricine face parte din el, iar teoriile cu practica de la noi n-au de multe ori nici ce-a mai mică asemănare. România, este în continuare țara nimănui unde te judeci cu morile de vânt, murind (și la propriu) cu dreptatea în mână, tupeul este ceva absolut normal (chiar și dus la extrem) iar singura opțiune de a scăpa de problemele de la noi este... mutatul în altă țară. În rest, Dumnezeu cu mila.
Acum ... Sunt "informat" ca pe un începător, că acostamentul pe E85, zis și "drumul morții", NU este bandă de circulație.
Eu asta știu. Și NU circul pe porțiunea respectivă de un metru și jumătate, dar și când am viteza maxim admisă (100 km/h, înafara localităților) pe banda normală, e cam imposibil în 2-3 km de mers, să nu am flash-uri și/sau claxoane, bineînțeles de către toți teribiliștii cu scopul de a "elibera" respectiva bandă. Acum, întreb și eu, ceva puțin evident, care dintre următoarele 2 soluții este ce-a mai bună?
1. Ce-a regulamentară, în care îmi păstrez în teorie permisul de a-mi păstra banda și de a ignora găinăriile celorlalți, dar cu >90% riscul de a fi în cel mai fericit caz doar înjurat, dar mai de regulă scuipat la greu și cu marile șanse de a mi se pune frână în față cu scop de intimidare, lucru ce ar contribui enorm de mult unui accident catastrofal, și dacă sun la poliție sun practic degeaba, sau ...
2. Ce-a mai puțin regulamentară, în care în teorie este contravențional și posibil să-mi pierd permisul, să eliberez banda în siguranță, și am >95% șanse să ajung întreg acasă (și să ajungă și alții).
Domnii polițiști fac ceva dacă am cameră de bord, și dau toate numerele de înmatriculare (asta dacă... mai apuc, zic și eu) cu care am avut probleme, dacă procedez ca în prima frază? Ia permisul acestora și dacă fac accident din cauza intimidării lor, îmi refac ei toate oasele cum erau? Procedați voi ca în prima opțiune doar de la București până la intersecție la Urziceni să vă "păstrați" permisul, și spuneți-mi vă rog, ce ați trăit și dacă poliția a făcut ceva, ori justiția (dacă da-ți în judecată poliția), pentru voi, sunt >95% sigur că nu. Dacă face ceva, face în a doua opțiune, aia de a te lăsa pieton, că atâta se poate și asta meriți dacă ai vrut să ajungi acasă, doar bombardierii scapă basma curată. Mie de fiecare dată îmi este un chin acest drum, că fiecare are regulile sale și toți sunt cuminți doar dacă se "anunță" radar, in rest...
Pot zice, la situația reală din 2023, că acest drum este mereu o loterie pentru oricine face parte din el, iar teoriile cu practica de la noi n-au de multe ori nici ce-a mai mică asemănare. România, este în continuare țara nimănui unde te judeci cu morile de vânt, murind (și la propriu) cu dreptatea în mână, tupeul este ceva absolut normal (chiar și dus la extrem) iar singura opțiune de a scăpa de problemele de la noi este... mutatul în altă țară. În rest, Dumnezeu cu mila.
📖 Pagination options