Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Triajul București

69 posts, 10800 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Triajul București matey24

Salut! Acum cateva luni am mers cu un prieten prin triaj si am observat ca in afara de depou totul pare abandonat de la vagoane la linii. Intrebarea este mai trec trenuri prin triaj sau e complet abandonat?

 


Re: Triajul București shoppy

Toate triajele sunt abandonate, cel mult folosite ca linii de stocare.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Triajul București Utilizator anonim 2

Pai functia acestor triaje de cine e preluata? Sau circula garnituri complete de la origine pina la destinatie fara nici o descompunere si recompunere pe traseu, in afara de eventuala segmentare la trecerea peste Predeal/Balota/etc?

 


Re: Triajul București shoppy

Marfarele sunt de doua feluri: navete(ca merge trenul de 40 de cisterne de la Brazi la Constanta si inapoi) si combine(trenurile alcatuite in triaje din 3 vagoane de aici, 2 de dincolo, etc).
La noi privatii fac doar navete, doar CFR Marfa facea combine si acum nu mai face, sau poate se mai face ceva la scara mica adica mai adaugi cateva vagoane la o naveta existenta, manevrele astea se fac pe liniile garilor.

 


Re: Triajul București BMihai

Trebuie să fi fost interesant când erau și locomotive cu abur la manevră.

Inginerul de care am povestit mai pe la începutul topicului mi-a zis că triajul vechi avea frânare cu saboți, iar cel nou avea cocoașă de manevre.

Când a fost electrificat Triajul ?

Pe Bing Maps la Perspectivă aeriană apar poze de prin 2008, când era ceva activitate.

 


Re: Triajul București BMihai

Ce este/era aici ?

Pare o clădire de cărămidă foarte veche, cum erau gările din cărămidă roșie.

https://www.google.com/maps/@44.4788768, ... ntry=ttu

 


Re: Triajul București shoppy

Magaziile 16 Februarie, cred ca aici se descarcau in comunism vagoanele cu alimente pentru Bucuresti, mai incolo este fostul terminal de containere al Bucurestiului construit tot de comunisti.

 


Re: Triajul București BMihai

Îmi imaginez ce activitate era acolo acum zeci de ani să zicem. Cred că erau sute de trenuri sortate pe zi. Vă dați seama, în același timp venea în Triaj un tren dintr-o direcție, altul pleca din Triaj în altă direcție, altul era deja în triere, mai venea unul mai scurt cu LDH de prin împrejurimile Bucureștiului din a treia direcție să intre la triere, mai ieșeau vagoane de marfă de la reparație de la atelierul de lângă, alte vagoane intrau la triere la containere, sau ieșeau și se duceau spre cocoașă, mai venea un utilaj la un fir să facă reparație, mai intra/pleca o locomotivă din depou.
Noaptea cred că era o lumină acolo ! Dar mai ales, să locuiești prin zonă și să auzi fluiere de locomotive cu abur și de LDE, sau claxoane de LDH era ceva și mai ales noaptea. Ideea e că bunicii mei au locuit acolo pe Marginei, după căsătorie din 1964 până în 1968, când s-au mutat. Mama are o poză de când era copil și se juca acolo pe stradă, prin anii 70 și se văd stâlpii racordului dinspre Băneasa.

 


Re: Triajul București shoppy

Daaa, amintiri, il "aveam" pe bunicu pe Giulesti la Adormirea Maicii Domnului vizavi de fostul Depou Giulesti, cat trebaluia bunica pe acolo eu ma uitam la marfarele combinate care intrau in triaj din Bucurestii Noi pe bucla de intoarcere, trebuie sa fi fost un marfar la fiecare 15-20 de minute. Sau sa treci fosta Pasarela Halta Basarab(actuala Pasarela Basarab) sa vezi reviziile Grivita si Basarab pline, toate liniile ocupate, de vedeai doar acoperisurile vagoanelor cum se misca. Sau sa stai vara la casa pe Mihalache sa dormi cu geamul deschis cand detasa Pitestiul un DA cu fluier sa faca manevra in Basarab.
(Sau cand asteptam trenul in Predeal, marfare pe toate liniile garii, era deschisa sala de asteptare de la etajul 1 al garii si ma uitam pe geam, din nou vedeai doar acoperisurile vagoanelor cum se misca.)

 


Re: Triajul București BMihai

Manevra din Basarab era la revizia de la capătul dinspre Calea Giulești a pasarelei Prunaru ? Când se întâmplau tot ce povestiți ?

 


Re: Triajul București shoppy

Vad ca fiecare sector ii spune pasarelei altfel, in sectorul 6 ii spun Prunaru dupa strada Prunaru, in sectorul 1 inainte de pasajul Basarab ii spuneam Pasarela Halta Basarab(acolo este Halta Basarab) pentru ca Pasarela Basarab era fosta pasarela demontata la constructia Pasajului Basarab, dupa demontarea Pasarelei Basarab Pasarela Halta Basarab a devenit Pasarela Basarab, vad ca pe Google Maps apare ca Pasarela Halta Grivita dupa Strada Halta Grivita, se pare ca unii din sectorul 1 au inceput sa-i spuna Pasarela Grivita(vine mai usor la gura).
Da, pe partea cu Giulesti este Revizia de Vagoane Basarab.
Povestile sunt toate din comunism sau imediat dupa(sa ai un DA cu fluier la manevra in Basarab s-a intamplat si mai de curand, nu stiu daca in prezent mai are Pitestiul vreun DA cu fluier activ).

 


Re: Triajul București Costin

Discutiile despre ce ar fi facut unii forumisti cu goarne, fluiere etc au fost mutate la Club. Puteti continua acolo subiectul, daca vreti. Dar pastrati acest topic pentru subiectul original, va rog.

 


Re: Triajul București BMihai

Dar în ce parte a Triajului se află un monument cu inscripția "Cinste lor" ?

 


Re: Triajul București BMihai

Mă refer la acest monument. E cumva pe lângă Halta Pajura. Unde se află ?

Și mai era pozat un camion. Acesta unde se afla mai exact ?

Fac referire la unele poze găsite pe acest site transport-in-comun.ro:

http://transport-in-comun.ro/trenuri/gar ... 0lor.jpg

http://transport-in-comun.ro/bucuresti/u ... 20FN.jpg


Nu îmi dau seama pe unde ar veni, m-am uitat pe celelalte poze de pe site, de la București Triaj, din spatele clădirii unde sunt cele două fire și am încercat să le iau ca reper, dar degeaba. Posibil să fie dinspre Halta Pajura spre Grupa A2 ?

Și la camion la fel.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2404 forum members have written 432388 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use