Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 604218 views
 
Go to page:  1  ... 129 130 131 132 133 134 135
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Unde a construit PS3 sau PS4 pasaj peste vreo CF ca sa se inspire PS1 de la ei?
Daca n-ati observat, sectorul 1 este taiat in doua de M800 si exista doar 4 pasaje pe unde se poate trece, voi stiti cat de lungi sunt cozile pe fiecare dintre aceste 4 artere?
Strapungerea Poligrafiei este tot in sectorul 1 si are pasaje supraterane peste Lacul Grivita si Soseaua Sisesti, acolo de ce nu a comentat nimeni ca pasajele supraterane sunt proaste?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective survola

Unirea celor două străzi ar fi foarte utilă, nimic de comentat aici.
Să vedem cum va ieși proiectul, sper că se pot încadra frumos cu rampele.
Acolo e și un garaj STB, pe care eu l-aș muta și aș vinde terenul pe niște bani frumoși. E stupid să parchezi autobuze în cea mai scumpă zonă a capitalei.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective zapacitu

Daca faci strict in capat la Nordului rezolvi practic ... nimic. Iti trebuie si pasaj peste DN1 si o solutie mai desteapta la intersectia tampa de la ambasada Chinei / pod intre Herastrau si Floreasca.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Multi care vor sa iasa pe DN1 folosesc traseul CdG - Aviatorilor - Beijing - Caramfil - Aerogarii ca pe Prezan - Mihai I este o coloana continua de la CdG pana la PPL, doar ca se blocheaza pe Beijing unde au o singura banda pentru inainte si apoi pe Aerogarii unde coloana incepe de la Caramfil din cauza celor care la Baneasa merg inainte pe Ionescu de la Brad sau stanga pe Bucuresti-Ploiesti(functioneaza smecheria sa faci stanga pe Promoroaca(ilegal) sau Ficusului si sa intrii in Bucuresti - Ploiesti printre blocuri pe Marinarilor), deci ar fi bine pentru ei daca putea sa iasa in DN1 pe Aviatorilor - Nord - Elena Vacarescu. La Aviatorilor / Beijing / Nordului se poate face un giratoriu larg, este destul loc, oricum este un cosmar si foarte periculos sa faci stanga acolo.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Adrian Rosca

Pasaj rutier ar trebui neaparat la Petricani, dar mai greu sa aduci doua UAT-uri la aceeasi masa, chiar si atunci cand primarii erau din aceeasi fami(g)lie. Avand in vedere ingustimea strazilor, aici ar putea foarte bine sa faca un pasaj velo-pietonal, sa incurajeze oamenii sa vina la munca in zona de birouri Floreasca - Barbu Vacarescu -Dimitrie Pompei cu bicicleta, pe un traseu mai sigur fata de Nae Caramfil si Alexandru Serbanescu.

Uite un exemplu din tarile situate mai la vest:





Eu unul sper ca epoca pasajelor rutiere supraterane din oras se va incheia odata ce pasajele aflate in constructie vor fi finalizate. Este o solutie de secol 20.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

La Petricani era un proiect foarte frumos in PUZ-ul PS2 cu pasaj subteran care incepe inainte de intersectia cu FdG / A3 la panta de dupa podul peste lacul Tei-Plumbuita si tine pana dupa M800, doar ca din cate am inteles Nicusor se lauda cu anularea in instanta a tuturor PUZ-urilor de sector.

Macar sa avem pista de biciclete cu bariera proprie la trecerea cu CF si tot o sa fie ceva.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective zapacitu

Solutiile de secol 20 se vor aplica inca 30 de ani de acu incolo, la cat avem de recuperat fata de vest. Si mai e o problema majora ce nu exista in vest: cartierele-dormitor, cu o densitate fenomenala de unitati locative pe metru patrat la sol. Cred ca printre cele mai mari din Europa. Asadar solutiile din vest unde ai blocuri ici-colo s-ar putea sa fie dificil daca nu imposibil de aplicat direct aici.  Cat timp nu obligi extinderea pe orizontala, va trebui sa muti caile de comunicatie pe mai multe niveluri ca sa faci fata.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective cris_m

Da, densitatea populatiei bucurestene este de ~7800 locuitori/km similar cu orase din America sau Asia. Pentru genul acesta de orase singura solutie o reprezinta transportul de mare capacitate, fie ca vorbim doar de metrou sau un mixt intre acesta si tramvai.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective zapacitu

Nu vad o dezvoltare extraordinara a metroului in urmatorii 25 de ani... deci pasajele sigur vor fi utile.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective BGP2597

Până când vor mai fi utile? Dacă americanii sunt nu mai ies din paradigma "one more lane will fix it", noi văd că nu reușim să ieșim din "încă un pasaj și se rezolvă traficul". Până când nu va veni cineva care să le dea o palmă celor cu putere de decizie care bat apa în piuă cu "fluidizarea traficului", orașul ăsta nu are nicio șansă să se mai redreseze în vreun fel. Încă o bandă, încă un pasaj, încă o trecere de pietoni eliminată, încă o străpungere duc doar la ceea ce în ingineria transporturilor se numește "cerere indusă", ATRAG trafic, nici nu-l elimină, nici nu reduc congestia.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Pai si voi ce ziceti, sa nu se mai construiasca nimic?, nici pasaje epste CF, nici strapungerile-radialele?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective cris_m

Sa construiesti cu cap daca tot te apuci, nu adoptata extrema "sa nu se mai faca nimic". Faci un radial, pac trantesti un terminal P+R la intrarea/iesirea din oras, faci un pasaj, lasi si tu loc acolo pentru un tramvai/autobuz rapid, mai ales daca ai niste proiecte in stand-by (tramvai pe inelul median) etc. La fineturi de genul asta corelate cu alte masuri/politici/strategii facem referire unii dintre noi...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Nu vreau sa o dau in extreme dar nu inteleg de ce atunci cand am scris alaturi de radialul Poligrafiei ca nu are loc pentru tramvai nu s-a sesizat nimeni nici ca nu se favorizeaza cu nimic transportul publiuc, nici ca pasajele supraterane genereaza ghetouri, nici ca americanii sunt inculti si tot adauga benzi, nici ca nu are prevazut P+R.

Si nu cred ca ce nu este radial/tramvai/metrou este cu cap si orice alt drum nou este fara cap, este o diferenta intre adaugat benzi la drumurile existente/construit pasaje la intersectii existente(care sunt de acord ca este solutia gresita) si construirea de drumuri noi, pe un drum nou se pot face linii de transport in comun noi care sa circule mai repede intre aceleasi terminale sau sa serveasca oameni care aveau un acces slab la transportul in comun, sau se pot devia liniile de transport in comun afectate de deranjamente pe alte drumuri, deci construirea de drumuri noi este benefica si pentru transportul in comun.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective cris_m

Legat de Poligrafiei:
1. Pentru ca poate nu a atras atentia nimanui acel subiect
2. Pentru ca nu peste tot e nevoie de tramvai (cel putin nu din prima), speram ca e evident acest lucru, daca nu, aia e, se afla acum acest amanunt. :mrgreen:

Iar la modul general, da, orice drum nou care nu ofera alte alternative decat automobilul nu va face altceva decat sa adanceasca problema actuala. O sa fie blocajele distribuite pe mai multe intrari, wow ce "imbunatatire". Cum spuneam, daca se fac drumurile astea chipurile sa ajute decongestionarea orasului, ei bine, soc si groaza ca nu va fi asa. In orice caz, timpul ne va arata ce si cum. Macar sa vedem aceste drumuri radiale construite in totalitate, ca la planuri si studii suntem campioni internationali....

 


Go to page:  1  ... 129 130 131 132 133 134 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433333 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use