Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4856 posts, 1376720 views
📖 Pagination options
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
3mil
Păi degeaba pui antigel în al 12-lea ceas după ce ai mers cu apă ani de zile și s-a colmatat tot circuitul...
Păi degeaba pui antigel în al 12-lea ceas după ce ai mers cu apă ani de zile și s-a colmatat tot circuitul...
- Cristi.
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Cristi.
6808 a căzut la datorie în stația Sarafinești(Linia 335)
6808 a căzut la datorie în stația Sarafinești(Linia 335)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Iarna trebuie sa pui antigel ca altfel ingheata peste noapte. Asta cu temperatura peste 100 de grade nu inseamna ca nu exista antigel, sunt multe cauze, instalatie colmatata, pompa de apa neconforma, termostat neconform, radiatoare cu depuneri de calciu pe interior sau umplut cu praf la exterior.
Iarna trebuie sa pui antigel ca altfel ingheata peste noapte. Asta cu temperatura peste 100 de grade nu inseamna ca nu exista antigel, sunt multe cauze, instalatie colmatata, pompa de apa neconforma, termostat neconform, radiatoare cu depuneri de calciu pe interior sau umplut cu praf la exterior.
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
@shoppy fara suparare dar ai uitat si de racitorul de la CV pe timp de vara(nu stiu exact care este rolul lui dar acum ceva timp era un autobuz care ajungea la 105-106 si dupa schimbarea la racitor si completare la antigel se mentinea in 84-85 cand stationa)
@shoppy fara suparare dar ai uitat si de racitorul de la CV pe timp de vara(nu stiu exact care este rolul lui dar acum ceva timp era un autobuz care ajungea la 105-106 si dupa schimbarea la racitor si completare la antigel se mentinea in 84-85 cand stationa)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Ce este CV?
Daca nivelul lichidului era sub minim este normal sa creasca temperatura ca nu mai ai lichid destul pentru intreg sistemul si dupa completare in limite normale sa scada.
Am mers personal intr-o vara cu un Duster inchiriat care avea un por la radiator si pierdea lichid, mi-au spus ca dureaza pana gasesc un radiator after market(ca n-au bani de unul original) asa ca au completat doar cu apa demineralizata(ca nu avea rost sa-i faca antigelul daca oricum curge pe sosea si il aruncau cand vine radiatorul de schimb) si mi-au mai dat si mie 3 sticle de 2 litrii de apa demineralizata, in fiecare dimineata completam sa fie nivelul intre minim si maxim, dupa o luna cand le-am terminat si a venit radiatorul de schimb clar nu mai aveam neam de antigel in sistem si temperatuara in bord a fost mereu ca atunci cand aveam antigel, adica normala, la mijloc, 6/12 diviziuni cum arata la Duster(bine, o facatura ca la temperatura mergea din 3 in 3 diviziuni si nu scrie nicaieri ce inseamna minim / normal / maxim).
La Volskwagen la mijlocul scalei la "normal" scrie 90 de grade si la BMW scrie 100 de grade, si la fiecare sta acul fix acolo la mijloc, deci cine sa mai inteleaga ce se intampla cu adevarat pe acolo.
Ce este CV?
Daca nivelul lichidului era sub minim este normal sa creasca temperatura ca nu mai ai lichid destul pentru intreg sistemul si dupa completare in limite normale sa scada.
Am mers personal intr-o vara cu un Duster inchiriat care avea un por la radiator si pierdea lichid, mi-au spus ca dureaza pana gasesc un radiator after market(ca n-au bani de unul original) asa ca au completat doar cu apa demineralizata(ca nu avea rost sa-i faca antigelul daca oricum curge pe sosea si il aruncau cand vine radiatorul de schimb) si mi-au mai dat si mie 3 sticle de 2 litrii de apa demineralizata, in fiecare dimineata completam sa fie nivelul intre minim si maxim, dupa o luna cand le-am terminat si a venit radiatorul de schimb clar nu mai aveam neam de antigel in sistem si temperatuara in bord a fost mereu ca atunci cand aveam antigel, adica normala, la mijloc, 6/12 diviziuni cum arata la Duster(bine, o facatura ca la temperatura mergea din 3 in 3 diviziuni si nu scrie nicaieri ce inseamna minim / normal / maxim).
La Volskwagen la mijlocul scalei la "normal" scrie 90 de grade si la BMW scrie 100 de grade, si la fiecare sta acul fix acolo la mijloc, deci cine sa mai inteleaga ce se intampla cu adevarat pe acolo.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
cris_m
CV ar trebui sa fie prescurtarea pentru cutie de viteza.
CV ar trebui sa fie prescurtarea pentru cutie de viteza.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Pai daca sta pe loc atunci cutia de viteze nu ar trebui sa genereze caldura ca ambreiajul este decuplat si nu se invarte nimic pe acolo.
Pai daca sta pe loc atunci cutia de viteze nu ar trebui sa genereze caldura ca ambreiajul este decuplat si nu se invarte nimic pe acolo.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
Va lipsi o perioadă 6460 (geam lateral spart).
Va lipsi o perioadă 6460 (geam lateral spart).
- joker
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Intradevar,dar totul depinde de starea masinii si a componentelor
shoppy wrote here:
Pai daca sta pe loc atunci cutia de viteze nu ar trebui sa genereze caldura ca ambreiajul este decuplat si nu se invarte nimic pe acolo.
Intradevar,dar totul depinde de starea masinii si a componentelor
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Da, asta ziceam si eu, vara trebuie sa fie totul curat si sa mearga totul bine, nu conteaza ca ai antigel sau apa chioara.
Da, asta ziceam si eu, vara trebuie sa fie totul curat si sa mearga totul bine, nu conteaza ca ai antigel sau apa chioara.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
V2A
A revenit 4219, după aproape un an de absență.
A revenit 4219, după aproape un an de absență.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
V2A
De la Ferentari a revenit 4429, după 2 ani și 4 luni de absență. Circulă pe linia 323.
De la Ferentari a revenit 4429, după 2 ani și 4 luni de absență. Circulă pe linia 323.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
Gabi23 wrote here:A revenit de azi pe linia 105.
4932 (geam lateral spart).
📖 Pagination options