Topic: Stațiile Dristor 1 și 2
36 posts, 8287 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
andrei11
Dristor 1 e sub Dristor 2.
Dristor 2 poate fi prelungit pe sub Râmnicu Vâlcea deşi guru nu e de acord
Dristor 1 e sub Dristor 2.
Dristor 2 poate fi prelungit pe sub Râmnicu Vâlcea deşi guru nu e de acord
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
sab
Am discutat de atâtea ori subiectul...
TEORETIC da, se poate prelungi, pentru că D2 este peste D1. Practic, la cum arată situația din teren, asta înseamnă distrugerea pasajului pietonal si a gurii de acces a stației D2 dinspre pasaj. Nu ar fi o tragedie, mai ales pasajul acela gândit cu pârțile moi. Nici accesul nu este o problema, se folosesc cele ale stației D1.
In practică însă nu prea vad cum sa se facă aceasta lucrare. Adică ar trebui să înceapă să se construiască un nou pasaj, PESTE nivelul liniilor de la D2 si peste pasajul actual, după care să se înceapă prelungirea. Nu știu cât mai este pană la suprafață peste stația D2, mie mi se pare destul de sus. Dar unde să mai ducă noul pasaj la D1? Si așa cel din 1989 a fost făcut chinuit tocmai din acest motiv.
Cel mai fezabil, astfel încât să nu se distrugă nimic din ce exista acum, mie mi se pare o stație D3. Însă nu prea vad unde ar fi loc sub Râmnicu Sărat. Spațiul este cam la limita si stația ar fi in spatele primului rând de blocuri. Sau poate o stație suprapusă, că tot vom experimenta asta la M5.2.
Însă cele mai mari dubii sunt cu privire la cum ar funcționa o inelara continuă, care sa nu se oprească in niciun capăt...
Am discutat de atâtea ori subiectul...
TEORETIC da, se poate prelungi, pentru că D2 este peste D1. Practic, la cum arată situația din teren, asta înseamnă distrugerea pasajului pietonal si a gurii de acces a stației D2 dinspre pasaj. Nu ar fi o tragedie, mai ales pasajul acela gândit cu pârțile moi. Nici accesul nu este o problema, se folosesc cele ale stației D1.
In practică însă nu prea vad cum sa se facă aceasta lucrare. Adică ar trebui să înceapă să se construiască un nou pasaj, PESTE nivelul liniilor de la D2 si peste pasajul actual, după care să se înceapă prelungirea. Nu știu cât mai este pană la suprafață peste stația D2, mie mi se pare destul de sus. Dar unde să mai ducă noul pasaj la D1? Si așa cel din 1989 a fost făcut chinuit tocmai din acest motiv.
Cel mai fezabil, astfel încât să nu se distrugă nimic din ce exista acum, mie mi se pare o stație D3. Însă nu prea vad unde ar fi loc sub Râmnicu Sărat. Spațiul este cam la limita si stația ar fi in spatele primului rând de blocuri. Sau poate o stație suprapusă, că tot vom experimenta asta la M5.2.
Însă cele mai mari dubii sunt cu privire la cum ar funcționa o inelara continuă, care sa nu se oprească in niciun capăt...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
shoppy
De cate ori am luat la picior Ramnicu Sarat sau Splaiul ca sa ajung de la Dristor sau Mihai Bravu la Vitan, incep sa inteleg de ce se merge cu masina personala prin oras.
Teoretic se poate construi orice, eu asi face un pasaj pietonal care sa coboare din peronul central de la D2 si sa duca in actualul pasaj de legatura D1 D2 in zona scarilor.
De cate ori am luat la picior Ramnicu Sarat sau Splaiul ca sa ajung de la Dristor sau Mihai Bravu la Vitan, incep sa inteleg de ce se merge cu masina personala prin oras.
Teoretic se poate construi orice, eu asi face un pasaj pietonal care sa coboare din peronul central de la D2 si sa duca in actualul pasaj de legatura D1 D2 in zona scarilor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
sab
Hmm, ne-a explicat guru ca radierul nu prea poate fi transformat in planșeu așa ușor pentru ca nu are armarea necesara.
Dar DA, aceasta ar fi cea mai buna solutie, daca s-ar putea executa.
M8 nu a fost deocamdată "gândită" decât ca o simplă linie pe harta. Mai este mult până acolo, este ultima magistrală care se va face, cel mai probabil... Sunt foarte multe necunoscute legate de traseul ei. Eu nu cred ca va fi in continuarea D2, ci ca o linie separată. Metroul nu este perpetuum mobile.
Ar exista si varianta inelarei inițiale, care sa nu ajungă la Dristor, ci la Grigorescu.
Hmm, ne-a explicat guru ca radierul nu prea poate fi transformat in planșeu așa ușor pentru ca nu are armarea necesara.
Dar DA, aceasta ar fi cea mai buna solutie, daca s-ar putea executa.
fl82 wrote here:
Si aceasta viitoare M8 (Dristor- Crangasi) a fost gandita sa plece in continuarea liniei care in prezent se termina in statia Dristor-2 ?
M8 nu a fost deocamdată "gândită" decât ca o simplă linie pe harta. Mai este mult până acolo, este ultima magistrală care se va face, cel mai probabil... Sunt foarte multe necunoscute legate de traseul ei. Eu nu cred ca va fi in continuarea D2, ci ca o linie separată. Metroul nu este perpetuum mobile.
Ar exista si varianta inelarei inițiale, care sa nu ajungă la Dristor, ci la Grigorescu.
- subway guru
-
Posted:
-
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
andrei11
Care radier ?
Inelara poate să fie discontinuă cu o staţie dublă de cap care să fie suprapusă, cu peroane stânga sau dreapta, de exemplu în această zonă:
Şi evident M 1 de la Petrache Poenaru să ajungă sub Bulevardul Constructorilor, adică aici:
sab wrote here:
Hmm, ne-a explicat guru ca radierul nu prea poate fi transformat in planșeu așa ușor pentru ca nu are armarea necesara.
Care radier ?
Inelara poate să fie discontinuă cu o staţie dublă de cap care să fie suprapusă, cu peroane stânga sau dreapta, de exemplu în această zonă:
2023-07-08_17-27-31.jpg (559.75 KB; downloaded 2264 times)
Şi evident M 1 de la Petrache Poenaru să ajungă sub Bulevardul Constructorilor, adică aici:
2023-07-08_17-32-41.jpg (382.02 KB; downloaded 2265 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
sab
Ca sa sapi în jos de pe peronul D2 către D1, asa cum a propus shoppy, ar trebui sa treci pe sub radierul D2. Am presupus ca se dorește plecarea către D1 de pe peron, ca să rămână și actualul pasaj deschis
Altfel nu vad decât sa blochezi stația D2 în zona tampoanelor și sa faci acolo un "apendice" nou al stației D2, de unde sa te duci către D1 fie pe deasupra, fie pe sub actuala corespondență. Care corespondență repet, trebuie sa rămână deschisa pe toata perioada lucrărilor.
M1 trebuie sa rămână la D2. Doar asa, combinata cu inelara de sud tot la D2, se poate asigura frecventa necesara pentru tronsonul aglomerat al M1 Crangasi-D2. Daca ducem M1 in alta parte vom avea aceeași problema ca azi, dacă nu asiguram inelarei o frecventa ridicata.
Problema majora cu o inelara cu alt capăt este însă sa treci de D2. După părerea mea nu se va face, se va merge pe calea simpla, o stație D3 și un pasaj de corespondenta D3-D2&D1. Iar D2 rămâne ca azi, inclusiv pasajul.
Ca sa sapi în jos de pe peronul D2 către D1, asa cum a propus shoppy, ar trebui sa treci pe sub radierul D2. Am presupus ca se dorește plecarea către D1 de pe peron, ca să rămână și actualul pasaj deschis
Altfel nu vad decât sa blochezi stația D2 în zona tampoanelor și sa faci acolo un "apendice" nou al stației D2, de unde sa te duci către D1 fie pe deasupra, fie pe sub actuala corespondență. Care corespondență repet, trebuie sa rămână deschisa pe toata perioada lucrărilor.
M1 trebuie sa rămână la D2. Doar asa, combinata cu inelara de sud tot la D2, se poate asigura frecventa necesara pentru tronsonul aglomerat al M1 Crangasi-D2. Daca ducem M1 in alta parte vom avea aceeași problema ca azi, dacă nu asiguram inelarei o frecventa ridicata.
Problema majora cu o inelara cu alt capăt este însă sa treci de D2. După părerea mea nu se va face, se va merge pe calea simpla, o stație D3 și un pasaj de corespondenta D3-D2&D1. Iar D2 rămâne ca azi, inclusiv pasajul.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
Gabi23
Informarea călătorilor din stația Dristor 1
Informarea călătorilor din stația Dristor 1
DRISTOR 1.jpg (440.51 KB; downloaded 1851 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
WT_fan06
Nu știu despre ce vorbești, Gabi. Tabloul informează călătorii foarte bine, cu privire la nepăsarea celor ce-și iau salariile din banii contribuabililor.
Nu știu despre ce vorbești, Gabi. Tabloul informează călătorii foarte bine, cu privire la nepăsarea celor ce-și iau salariile din banii contribuabililor.
- valy
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
sab
Ar putea sa scoată aceste panouri, oricum nu se uita nimeni pe ele. Sunt prost concepute, unele sunt si greșite, culmea chiar in stațiile de corespondenta (dar nu numai aici...).
La U1, capătul dintre Manuc acest afișaj a dispărut de multa vreme si nu cred ca ii simte cineva lipsa.
Ar putea sa scoată aceste panouri, oricum nu se uita nimeni pe ele. Sunt prost concepute, unele sunt si greșite, culmea chiar in stațiile de corespondenta (dar nu numai aici...).
La U1, capătul dintre Manuc acest afișaj a dispărut de multa vreme si nu cred ca ii simte cineva lipsa.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
GPS
Este montat de ceva timp, pozat pe 10 iulie.
Este montat de ceva timp, pozat pe 10 iulie.
2508101B-F37A-4A9E-BA39-1B5E80E1C857.jpeg (1.72 MB; downloaded 1664 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stațiile Dristor 1 și 2
Gabi23
Harta în limbaj Braille a stației Dristor 1:
Harta în limbaj Braille a stației Dristor 1:
Dristor 1 - 11.09.2023.jpg (1.78 MB; downloaded 1352 times)
📖 Pagination options