Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 312395 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
aztec
A...la Eroilor statia nou
Scarile cele mai lungi...cele cu ierire spre Medicină.
Astea se adauga la cea moarta de peste 2 luni....
A...la Eroilor statia nou
Scarile cele mai lungi...cele cu ierire spre Medicină.
Astea se adauga la cea moarta de peste 2 luni....
IMG_20230722_143354.jpg (1.94 MB; downloaded 1744 times)
IMG_20230722_143339.jpg (1.55 MB; downloaded 1744 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
punmeister
Calitate made in china 💀
Calitate made in china 💀
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Prostioare @punmeister!
Nu e vorba de chinezarii, ci de mentenanta deficitara in situ.
PS
Sunt posesor de SONY VAIO, made in China, si functioneaza snur!
Prostioare @punmeister!
Nu e vorba de chinezarii, ci de mentenanta deficitara in situ.
PS
Sunt posesor de SONY VAIO, made in China, si functioneaza snur!
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Nu ar trebui sa conteze UNDE este fabricată, o marcă respectabilă ar trebui sa ofere aceeași calitate, indiferent de fabrică. Poate problema este la marcă, nu unde este fabrica. Prea se defectează des si multe ...
A doua problemă (poate cea mai mare), repet, este la proiectare, că am vrut sa rupem gura târgului acolo. Am dorit un acces unicat, dar care s-a executat cu doar două scări rulante in loc de trei. Când se întâlnesc două prostii, proasta proiectare si calitatea deficitară, rezultatul este acesta, un acces nefuncțional. Dacă se defectează o scară, închidem taraba cu totul. Chiar nu s-a gândit nimeni că acesta va fi rezultatul la acest acces fără scară fixa ? Se pare că nu...
Nu ar trebui sa conteze UNDE este fabricată, o marcă respectabilă ar trebui sa ofere aceeași calitate, indiferent de fabrică. Poate problema este la marcă, nu unde este fabrica. Prea se defectează des si multe ...
A doua problemă (poate cea mai mare), repet, este la proiectare, că am vrut sa rupem gura târgului acolo. Am dorit un acces unicat, dar care s-a executat cu doar două scări rulante in loc de trei. Când se întâlnesc două prostii, proasta proiectare si calitatea deficitară, rezultatul este acesta, un acces nefuncțional. Dacă se defectează o scară, închidem taraba cu totul. Chiar nu s-a gândit nimeni că acesta va fi rezultatul la acest acces fără scară fixa ? Se pare că nu...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Daca se defecteaza un escalator celalalt trebuie sa fie de urcare iar cel defect ca scara fixa de coborare.
Daca se defecteaza un escalator celalalt trebuie sa fie de urcare iar cel defect ca scara fixa de coborare.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
punmeister
Atunci de ce Schindlerele din Austria (si Slovacia in cazul celor noi de la Basarab) n-au avut aceleasi probleme in primii ani? Ca doar nu ma astept sa se faca mentenanta diferentiala dupa producator.
orex wrote here:
Prostioare @punmeister!
Nu e vorba de chinezarii, ci de mentenanta deficitara in situ.
PS
Sunt posesor de SONY VAIO, made in China, si functioneaza snur!
Atunci de ce Schindlerele din Austria (si Slovacia in cazul celor noi de la Basarab) n-au avut aceleasi probleme in primii ani? Ca doar nu ma astept sa se faca mentenanta diferentiala dupa producator.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Am mai discutat subiectul...Sa cobori matale pe un escalator de lungimea acestuia și sa te vad după aceea dacă mai "arunci" așa ușor cu "prințipii"...
Oricum, folosirea escalatoarelor pe post de scară fixă (chiar și când acestea funcționează, mai ales încercarea de a impune o astfel de "regulă"), este o prostie importată din occident. Nu de aceea au fost inventate escalatoarele... Este o folosire total improprie.
subway guru wrote here:
Daca se defecteaza un escalator celalalt trebuie sa fie de urcare iar cel defect ca scara fixa de coborare.
Am mai discutat subiectul...Sa cobori matale pe un escalator de lungimea acestuia și sa te vad după aceea dacă mai "arunci" așa ușor cu "prințipii"...
Oricum, folosirea escalatoarelor pe post de scară fixă (chiar și când acestea funcționează, mai ales încercarea de a impune o astfel de "regulă"), este o prostie importată din occident. Nu de aceea au fost inventate escalatoarele... Este o folosire total improprie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
shoppy
Sony este alta treaba, Sony este marca premium cu standarde de calitate si finisaje peste Samsung, Huawey si restul, a fost multa vreme facut in Japonia si printre ultimele care si-au mutat productia in China.
In domeniul nostru Schiendler a fost mereu marca premium fabricat in Germania iar Otis a fost mainstream fabricat prin alte locuri, si cand la calitate medie te duci in China ca sa produci mai ieftin sigur calitatea va scadea.
Sony este alta treaba, Sony este marca premium cu standarde de calitate si finisaje peste Samsung, Huawey si restul, a fost multa vreme facut in Japonia si printre ultimele care si-au mutat productia in China.
In domeniul nostru Schiendler a fost mereu marca premium fabricat in Germania iar Otis a fost mainstream fabricat prin alte locuri, si cand la calitate medie te duci in China ca sa produci mai ieftin sigur calitatea va scadea.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
punmeister
Motiv pentru care la statia Tudor Arghezi s-au intors la produsele Schindler.
Motiv pentru care la statia Tudor Arghezi s-au intors la produsele Schindler.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Da, dar o întreaga magistrala va suferi timp de 25-30 ani pentru acest experiment nefericit...
Da, dar o întreaga magistrala va suferi timp de 25-30 ani pentru acest experiment nefericit...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
punmeister
OTISurile au fost aduse in 2016. Nu stiu cand au fost puse in functiune, dar normal la 12 ani ar trebui inlocuite cu totul, n-ar mai trebui sa ajungem in situatii gen Gorjului.
Ca tot am pomenit de Gorjului, bine ca s-au bagat KONE.
OTISurile au fost aduse in 2016. Nu stiu cand au fost puse in functiune, dar normal la 12 ani ar trebui inlocuite cu totul, n-ar mai trebui sa ajungem in situatii gen Gorjului.
Ca tot am pomenit de Gorjului, bine ca s-au bagat KONE.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Ar fi o premieră, nicio scara rulantă nu a fost înlocuită la Metrorex după doar 12 ani. Si nu cred ca își permit așa ceva...
Ar fi o premieră, nicio scara rulantă nu a fost înlocuită la Metrorex după doar 12 ani. Si nu cred ca își permit așa ceva...
- adila
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
adila
Este bataie de joc ce se intampla pe magistrala asta cu panourile de afisare. Cand era afisat timpul de asteptare puteam sa decid daca raman sau nu in statie. Am asteptat azi 15 minute dimineata la ora 7:50. Si nu cred ca a plecat de sub nasul meu ca era lume deja in statie. Mai degraba stiu cand vine autobuzul la suprafata decat metroul pe o magistrala nou nouta. Nu mai zic ca sunt prea multi angajati. Ce trebuie doua case la intrare si un asa-zis paznic? Metrorex sifoneaza bani la greu si cu personalul.
Este bataie de joc ce se intampla pe magistrala asta cu panourile de afisare. Cand era afisat timpul de asteptare puteam sa decid daca raman sau nu in statie. Am asteptat azi 15 minute dimineata la ora 7:50. Si nu cred ca a plecat de sub nasul meu ca era lume deja in statie. Mai degraba stiu cand vine autobuzul la suprafata decat metroul pe o magistrala nou nouta. Nu mai zic ca sunt prea multi angajati. Ce trebuie doua case la intrare si un asa-zis paznic? Metrorex sifoneaza bani la greu si cu personalul.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Nu mai au cum sa afișeze ceva, deoarece nu mai pot respecta un grafic de circulație . Asta se întâmpla peste tot, la stațiile apropiate capete nu se mai afișează nimic. Doar in momentul in care pleacă efectiv pot sa se afișeze ceva, deoarece se detectează metroul in rețea. Daca nu exista metrou in circulație nu are ce sa afișeze.
Oricum înainte se afișa o bălărie, adică inițial apare graficul standard, adică aceleași ore in fiecare zi , nu ora exacta la care vine/pleca metroul. Abia după ce metroul este efectiv in circulație poți sa spui ca te bazezi pe ce afișează. Însă tu, ca si calator, nu ai de unde sa știi daca ce vezi pe monitor este un grafic standard sau real. Doar daca știi ca de la capătul X pana in stația in care te afli metroul face X minute si, daca ție iți afișează ca următorul metrou este la X+3 minute (de exemplu), înseamnă ca el nu a plecat efectiv de la capăt. Deci nu este real ce vezi.
Nu mai au cum sa afișeze ceva, deoarece nu mai pot respecta un grafic de circulație . Asta se întâmpla peste tot, la stațiile apropiate capete nu se mai afișează nimic. Doar in momentul in care pleacă efectiv pot sa se afișeze ceva, deoarece se detectează metroul in rețea. Daca nu exista metrou in circulație nu are ce sa afișeze.
Oricum înainte se afișa o bălărie, adică inițial apare graficul standard, adică aceleași ore in fiecare zi , nu ora exacta la care vine/pleca metroul. Abia după ce metroul este efectiv in circulație poți sa spui ca te bazezi pe ce afișează. Însă tu, ca si calator, nu ai de unde sa știi daca ce vezi pe monitor este un grafic standard sau real. Doar daca știi ca de la capătul X pana in stația in care te afli metroul face X minute si, daca ție iți afișează ca următorul metrou este la X+3 minute (de exemplu), înseamnă ca el nu a plecat efectiv de la capăt. Deci nu este real ce vezi.
📖 Pagination options