Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 4

722 posts, 287520 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 52
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ikarus13

WT_fan06 wrote here:
Nu știu ce să zic la capitolul tehnic, din poze se observă că mașina e lăsată pe spate, semn că senzorii ECAS nu-și fac treaba prea eficient...


Iti garantez ca este probabil cel mai ingrijit MB euro 4 din toata flota STB. Are 0 defecte. In salonul calatorilor, ce pot sa spun, se vede "calitatea" firmelor de curatenie in toate vehiculele.  Se spala cu aceeasi apa 10-20 de vehicule cu acelasi mop infect. Nu vreau sa discut de scaune, geamuri, bare, manere, plafon etc ca nu are rost... Se observa in colturi pe jos mai ales la Otokar(datorita culorii din salon) cat de "curatate" sunt vehiculele STB

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Victor92

4882 - unul dintre autobuzele titulare de pe linia 442 - a primit o reclama noua, de sezon, cu Therme Balotesti.

4882 - 442 - 27.06.2023.JPG (1.13 MB; downloaded 2527 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Gabi23

4920 este primul autobuz Mercedes-Benz de la Autobaza Titan care a reușit să treacă „borna” de 1.000.000 km, săptămâna trecută. Este fabricat la 25.08.2008 și a fost livrat la RATB în toamna anului 2008, inițial fiind repartizat la Autobaza Obregia, unde a circulat până în martie 2011, când a fost transferat la Autobaza Titan pentru a înlocui vechile autobuze Rocar de Simon. A circulat aproape în permanență de-a lungul anilor și ziua și noaptea, atât în București pe liniile urbane cât și pe liniile din județul Ilfov.
4920.jpg (946.41 KB; downloaded 2306 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 FabiM

De curând, în autobuzele Mercedes-Benz Citaro Euro 4 au început să fie înlocuiți buretii uzați de pe barele de susținere din zona ușilor.  

Cel puțin în 4711 și 4751:
IMG_1295.jpeg (1.54 MB; downloaded 1863 times)
IMG_1296.jpeg (1.52 MB; downloaded 1863 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 WT_fan06

Din păcate ai surprins și improvizația sinistră ce fixează panoul rupt din dreptul ușii drepte. Mai vedem și cum a fost prinsă bara pe care a fost montat buretele. Mai vedem și ușile rămase făcă cauciucurile de protecție și etanșeizare. De interiorul mizer nici nu mai pomenesc.

O stare de întreținere dezgustătoare, regăsită pe mult prea multe vehicule, de altfel...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 GPS

E atât de greu să se cumpere astfel de componente? Nu e Ikarus, unde nu se mai găsesc piese, astfel de componente încă se pun pe vehicule noi…

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 cris_m

Important e ca se pun acei bureti lipsa (tipul lor prea putin conteaza) atat de necesari pentru a reduce urmarile grave ale unei coliziuni...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 GPS

Nu e vorba doar de bureți. Sunt multe elemente lipsă sau deteriorate. Barele de la uși, mânere, butoane STOP etc, la care se adaugă și bureții.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

Deși cred că se mai amintise, din păcate butoanele "stop" sunt deteriorate și de personal, cel puțin în cazul celor blocate din cauza prezenței de super-glue, cele lipsă... presupun că doar călătorii le-au smuls. Ar trebui cine strică să plătească deși garantat rar se întâmplă.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 WT_fan06

cris_m wrote here:
Important e ca se pun acei bureti lipsa (tipul lor prea putin conteaza) atat de necesari pentru a reduce urmarile grave ale unei coliziuni...

Cred că @GPS se referea la panoul ușii. E același tip cu cel pus pe hibride, așadar evident se găsesc în continuare pe piață.

Iar dacă bureții reduc urmările grave ale unei coliziuni (absolut de acord), improvizația de ultimă speță precum cea din poză cum se califică? Este foarte safe să intri cu genunchiul în acea ruginitură și în panoul ciobit?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Costin

Criteriul pentru care au fost alese 4711 si 4751 este cunoscut?

Sunt curios daca e gandit, e pe baza de titulari care vor chestii pentru autobuzul "lor", sau e complet arbitrar (avem X bureti, da primele X/2 autobuze din garaj disponibile acum sa le schimbam).

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 GPS

WT_fan06 wrote here:
cris_m wrote here:
Important e ca se pun acei bureti lipsa (tipul lor prea putin conteaza) atat de necesari pentru a reduce urmarile grave ale unei coliziuni...

Cred că @GPS se referea la panoul ușii. E același tip cu cel pus pe hibride, așadar evident se găsesc în continuare pe piață.



Despre panou era vorba, dar cum am menționat, nu este singurul element ce încă se găsește nou pe piață.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 FabiM

Ideea este ca aca tragem o linie, sunt o gramada de autobuze “chelite” de diverse piese din interior.
Exemple mai des întâlnite sunt la autobaze precum Alexandria, Ferentari, Nordului, șamd.

Prin chelire înseamnă, lipsa camere video, lipsa bare usi , lipsa oglinzi salon, lipsa bare susținere (cele din plastic, gri cu galben), lipsa butoane “STOP” si lista continua.
Este intr-adevar o problema care este trecuta cu vederea pe principiul “roata se invarte”, dar la finalul zilei se pot observa schimbări in bine pe zi ce trece, care ușor mai acoperă din stricăciunile făcute în trecut: igienizări mai bune, autobuze revopsite pe alocuri sau total, etc.

Detalii precum improvizatile făcute la panoul ușilor, dibluri bătute în uși ca să se stea garniturile, sau cine știe ce mai găsesc oamenii ăia… așa vor rămâne. Pentru ca e în firea STB, nu poți scoate “sârma si ciocanul” din ei.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Gabi23

6254 a fost cosmetizat recent la interior.
6254 - 17.07.2023 (2).jpg (289.01 KB; downloaded 1336 times)
6254 - 17.07.2023 (1).jpg (332.59 KB; downloaded 1336 times)

 


Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 52
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424487 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use