Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 462789 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
Reamintesc că există niște standarde pentru propunerile de trasee. Rog să le respectați, mai ales pentru că avem de-a face cu fantasmagorii. Mulțumesc.
Reamintesc că există niște standarde pentru propunerile de trasee. Rog să le respectați, mai ales pentru că avem de-a face cu fantasmagorii. Mulțumesc.
Costin wrote here:
Va rugam sa pastrati o minima calitate a mesajelor postate in acest topic. Ati reusit sa il transformati intr-o colectie de fantezii personale fara nici o relevanta pentru alti oameni, si fara nici o legatura cu transportul in comun din Bucuresti. propuneti chestii ca asa vreti voi. Asta este inacceptabil si incepand de acum, orice propunere va trebui sa respecte urmatorul minim standard de calitate:
- exprimare coerenta - CE se propune
- motivatie (DE CE se propune)
- avantaje
- dezavantaje
- o reprezentare vizuala a propunerii (harta,desen etc)
Incepand de acum, orice propunere care NU respecta acest minim standard de calitate va fi penalizata conform articolului I punctele 2 si 3 ale regulamentului forumului.
Si ca sa ma asigur ca informatia este clara, voi da niste contraexemple. Urmatoarele mesaje NU respecta standardul de calitate:lykkelig. wrote here:
330 de la Romprim prin Râmnicu-Vâlcea👍.TPB wrote here:
Ce legătură are Romprim cu 330? Ai liniile 1, 330, 102, 243 si 27 disponibile.lykkelig. wrote here:Axel wrote here:
Ar merge un experiment cu 330 modificat de la Baba Novac pe Rm.Valcea - Vitan-Barzesti pana la Romprim Pe Liviu Rebreanu raman de baza tramvaiele 19 si 23.
Asta e răspunsul .Axel wrote here:
Ar merge un experiment cu 330 modificat de la Baba Novac pe Rm.Valcea - Vitan-Barzesti pana la Romprim Pe Liviu Rebreanu raman de baza tramvaiele 19 si 23.
...etc
- Costin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Costin
@nokia2110 revino cu propunerile intr-un format conform cu regulamentul suplimentar al subforumului, care, iata, e citat fix deasupra acestui mesaj.
@nokia2110 revino cu propunerile intr-un format conform cu regulamentul suplimentar al subforumului, care, iata, e citat fix deasupra acestui mesaj.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_gr
Am tot stat și analizat cel mai mic traseu metropolitan din București și Ilfov și anume 481.
Propun Prelungirea acestui traseu (pe un singur sens) pe Șoseaua Alexandriei până la Intersecția cu Șoseaua Antiaeriană, apoi pe sensul de întoarcere pe următoarele artere:
Șoseaua București-Măgurele,Strada Neptun, Strada Drumul Luptătorilor Antifasciști, Strada Leordeni apoi traseul de bază către Adora Urban.
Avantaje:
-O legătură mult mai bună cu alte linii metropolitane ce ajung la Depoul Alexandria cât și cu cele de pe Șoseaua București-Măgurele .
-zone care nu au beneficiat de transport public până acum vor avea acest privilegiu.
-Cartierul Verde și Independenței sunt cartiere în plină dezvoltare și au nevoie de acces facil la transportul public.
Dezavantaje:
-Având în vedere că linia este deservită decât de un singur autobuz de capacitate mică ar fi un dezavantaj această prelungire deoarece timpii de așteptare ar crește.
-Din cauza străzilor destul de înguste nu se pot introduce autobuze de capacitate normală.
Atașez și o schiță cu harta liniei dacă ar fi prelungită.
Am tot stat și analizat cel mai mic traseu metropolitan din București și Ilfov și anume 481.
Propun Prelungirea acestui traseu (pe un singur sens) pe Șoseaua Alexandriei până la Intersecția cu Șoseaua Antiaeriană, apoi pe sensul de întoarcere pe următoarele artere:
Șoseaua București-Măgurele,Strada Neptun, Strada Drumul Luptătorilor Antifasciști, Strada Leordeni apoi traseul de bază către Adora Urban.
Avantaje:
-O legătură mult mai bună cu alte linii metropolitane ce ajung la Depoul Alexandria cât și cu cele de pe Șoseaua București-Măgurele .
-zone care nu au beneficiat de transport public până acum vor avea acest privilegiu.
-Cartierul Verde și Independenței sunt cartiere în plină dezvoltare și au nevoie de acces facil la transportul public.
Dezavantaje:
-Având în vedere că linia este deservită decât de un singur autobuz de capacitate mică ar fi un dezavantaj această prelungire deoarece timpii de așteptare ar crește.
-Din cauza străzilor destul de înguste nu se pot introduce autobuze de capacitate normală.
Atașez și o schiță cu harta liniei dacă ar fi prelungită.
Traseul actual al liniei 481.
Screenshot_20230605_193457_Info TB.jpg (127.3 KB; downloaded 3918 times)
Traseu propus linia 481.
Screenshot_20230605_193632~2.jpg (164.3 KB; downloaded 3918 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
De la moderator citire
@Bogdan Ciorascu, te rog sa rescrii propunerea in conformitate cu regulamentul subforumului. Multumesc. Toate discutiile complementare au fost sterse.
De la moderator citire
@Bogdan Ciorascu, te rog sa rescrii propunerea in conformitate cu regulamentul subforumului. Multumesc. Toate discutiile complementare au fost sterse.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_gr
Recent am trimis din nou o noua propunere către TPBI în ceea ce privește introducerea transportului public pe strada Brățării.
Față de răspunsul anterior(de anul trecut) cel de acum este unul mai ok dpmdv.
Speram sa vedem curând autobuze și prin cartierul nou construit.
Recent am trimis din nou o noua propunere către TPBI în ceea ce privește introducerea transportului public pe strada Brățării.
Față de răspunsul anterior(de anul trecut) cel de acum este unul mai ok dpmdv.
Speram sa vedem curând autobuze și prin cartierul nou construit.
Screenshot_20230621_203830_Yahoo Mail.jpg (248.21 KB; downloaded 3388 times)
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Calaretul
Astazi s-au trasat statiile pe asfalt si s-au pus indicatoare pe strada Bratarii. Ramane de vazut ce linie si cand va fi introdusa.
Astazi s-au trasat statiile pe asfalt si s-au pus indicatoare pe strada Bratarii. Ramane de vazut ce linie si cand va fi introdusa.
SmartSelect_20230630_173054_Gallery.jpg (925.14 KB; downloaded 3076 times)
- Vlad V
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Vlad V
Saltuare tuturor!
Sunt relativ nou pe acest forum si am vazut in trecut diverse discutii despre introducerea, redirectionarea sau modificarea unor linii, oferindu-se acces locuitorilor din perimetrul strazilor, Ramnicu Valcea, Ramnicu Sarat la transport in comun. Sunt recent mutat in zona si intr-adevar, o linie pe aceste strazi ar fi un ajutor semnificativ. Imi puteti spune ce pot face, care ar fi solutiile si ce optiuni avem pentru a propune acest lucru catre STB? Imi pare rau daca am incalcat vreo regula ca am scris aici
Saltuare tuturor!
Sunt relativ nou pe acest forum si am vazut in trecut diverse discutii despre introducerea, redirectionarea sau modificarea unor linii, oferindu-se acces locuitorilor din perimetrul strazilor, Ramnicu Valcea, Ramnicu Sarat la transport in comun. Sunt recent mutat in zona si intr-adevar, o linie pe aceste strazi ar fi un ajutor semnificativ. Imi puteti spune ce pot face, care ar fi solutiile si ce optiuni avem pentru a propune acest lucru catre STB? Imi pare rau daca am incalcat vreo regula ca am scris aici
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ByOnu
Trimiteti atat tu, cat si vecinii tai, petitii la PMB, TPBI si STB.
relatiipublice@pmb.ro
office@tpbi.ro
info@stbsa.ro
Argumentati-va nevoia intr-un mod coerent si detaliati-va propunerea. Nu uita sa soliciti si nr. de inregistrare!
Este important sa convingi cat mai multi riverani sa trimita, de asemenea, petitii in acest sens.
Este foarte simplu, un banal e-mail.
Sa ne tii la curent cu raspunsurile oficiale pe care le vei primi.
Trimiteti atat tu, cat si vecinii tai, petitii la PMB, TPBI si STB.
relatiipublice@pmb.ro
office@tpbi.ro
info@stbsa.ro
Argumentati-va nevoia intr-un mod coerent si detaliati-va propunerea. Nu uita sa soliciti si nr. de inregistrare!
Este important sa convingi cat mai multi riverani sa trimita, de asemenea, petitii in acest sens.
Este foarte simplu, un banal e-mail.
Sa ne tii la curent cu raspunsurile oficiale pe care le vei primi.
- MotoSerban32
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
MotoSerban32
Am trimis la STB și la TPBI propunerile mele de noi linii:
•Linia 5 Băneasa - Obor - Iancului - Pantelimon
Avantaje: o legătură rapida între Pantelimon, Obor și Băneasa ; Poate sa facă legătura cu stațiile de metrou: Piata Iancului, Obor, Stefan Cel Mare și Aurel Vlaicu
Dezavantaje: Calea de rulare a tramvaielor de pe Strada Barbu Văcărescu și Strada Alexandru Șerbănescu este într-o stare proasta ; Nu va mai exista legătura dintre Cartierul Băneasa și Centrul Orașului
•Linia 31 Gara de Nord - Strada Tunari - Piata Sf Gheorghe
Avantaje: Legătura dintre Gară și Zona Piata Sf Gheorghe este foarte solicitata ar aduce un flux de călători foarte mare ; Liniile de pe Strada Tunari și din zona Gării de Nord vor putea fi folosite dupa modificarea liniei 5 in Iancului și desființarea lui 45.
Dezavantaje: Calea de rulare din bucla Gara de Nord și a străzii Vasile Lascar sunt într-o stare proasta
•Linia 8 Zețari - Giurgiului - Pasaj Basarab - Mezes
Avantaje: Legătură între cartierul Chitila și cartierele Militari și Ferentari ; Călătorii pot sa facă transbordarea cu Liniile 25 și 44 ; Un nou traseu de tramvai pe Pasajul Basarab
Dezavantaje: Nu va mai fi o legătură între Mezes și Gara de Nord ; Va rezulta in Desființarea liniei 11 și în Giulești vor rămâne 44, 162 și 163
•Linia 120 Semănătoarea - Faur (201+311)
Avantaje: O legătură între Titan, Universitate și Bulevardul Regie ; Nu vor mai fi separate liniile 201 și 311
Dezavantaje: Indicativul va cauza confuzie călătorilor
Am trimis la STB și la TPBI propunerile mele de noi linii:
•Linia 5 Băneasa - Obor - Iancului - Pantelimon
Avantaje: o legătură rapida între Pantelimon, Obor și Băneasa ; Poate sa facă legătura cu stațiile de metrou: Piata Iancului, Obor, Stefan Cel Mare și Aurel Vlaicu
Dezavantaje: Calea de rulare a tramvaielor de pe Strada Barbu Văcărescu și Strada Alexandru Șerbănescu este într-o stare proasta ; Nu va mai exista legătura dintre Cartierul Băneasa și Centrul Orașului
•Linia 31 Gara de Nord - Strada Tunari - Piata Sf Gheorghe
Avantaje: Legătura dintre Gară și Zona Piata Sf Gheorghe este foarte solicitata ar aduce un flux de călători foarte mare ; Liniile de pe Strada Tunari și din zona Gării de Nord vor putea fi folosite dupa modificarea liniei 5 in Iancului și desființarea lui 45.
Dezavantaje: Calea de rulare din bucla Gara de Nord și a străzii Vasile Lascar sunt într-o stare proasta
•Linia 8 Zețari - Giurgiului - Pasaj Basarab - Mezes
Avantaje: Legătură între cartierul Chitila și cartierele Militari și Ferentari ; Călătorii pot sa facă transbordarea cu Liniile 25 și 44 ; Un nou traseu de tramvai pe Pasajul Basarab
Dezavantaje: Nu va mai fi o legătură între Mezes și Gara de Nord ; Va rezulta in Desființarea liniei 11 și în Giulești vor rămâne 44, 162 și 163
•Linia 120 Semănătoarea - Faur (201+311)
Avantaje: O legătură între Titan, Universitate și Bulevardul Regie ; Nu vor mai fi separate liniile 201 și 311
Dezavantaje: Indicativul va cauza confuzie călătorilor
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB Spotting 21
Am tranzitat zona in zilele trecute si am remarcat, pe langa cateva statii, si prezenta a ceea ce zic eu ca ar fi terminalul viitoarei linii ce va fi introdusa pe aici. Este bine delimitat, amenajat, cu marcajele BUS aplicate, amplasat inaintea giratoriului de la intersectia Drumul Gura Badicului cu Strada Ghetu Anghel (daca imi amintesc bine), asa cum se va vedea in screenshoturile atasate.
Asa intuiesc ca va arata traseul pe portiunea asta, dupa cum sunt marcate statiile de pe Strada Bratarii, conform schitei.
alexandru_gr wrote here:
Recent am trimis din nou o noua propunere către TPBI în ceea ce privește introducerea transportului public pe strada Brățării.
Față de răspunsul anterior(de anul trecut) cel de acum este unul mai ok dpmdv.
Speram sa vedem curând autobuze și prin cartierul nou construit.
Am tranzitat zona in zilele trecute si am remarcat, pe langa cateva statii, si prezenta a ceea ce zic eu ca ar fi terminalul viitoarei linii ce va fi introdusa pe aici. Este bine delimitat, amenajat, cu marcajele BUS aplicate, amplasat inaintea giratoriului de la intersectia Drumul Gura Badicului cu Strada Ghetu Anghel (daca imi amintesc bine), asa cum se va vedea in screenshoturile atasate.
20230725_174513.jpg (89.04 KB; downloaded 2263 times)
20230725_174358.jpg (64.42 KB; downloaded 2263 times)
- Vlad V
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Vlad V
@ByOnu Ai cumva un model de astfel de petitie?
ByOnu wrote here:
Trimiteti atat tu, cat si vecinii tai, petitii la PMB, TPBI si STB.
relatiipublice@pmb.ro
office@tpbi.ro
info@stbsa.ro
Argumentati-va nevoia intr-un mod coerent si detaliati-va propunerea. Nu uita sa soliciti si nr. de inregistrare!
Este important sa convingi cat mai multi riverani sa trimita, de asemenea, petitii in acest sens.
Este foarte simplu, un banal e-mail.
Sa ne tii la curent cu raspunsurile oficiale pe care le vei primi.
@ByOnu Ai cumva un model de astfel de petitie?
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cosminduru
Am văzut un marcaj nou de statie BUS pe strada Schitu Măgureanu, in dreptul liceului Lazăr. Se pregătește vreo linie care sa o ia pe acolo?
Mă gândesc doar la eventualele lucrări la M5 și poate anumite trasee de pe regina Elisabeta (201 336) sa fie deviate pe acolo spre Știrbei Vodă, Ateneu, Universitate. Sau poate dus 136 pe acolo!?
Am văzut un marcaj nou de statie BUS pe strada Schitu Măgureanu, in dreptul liceului Lazăr. Se pregătește vreo linie care sa o ia pe acolo?
Mă gândesc doar la eventualele lucrări la M5 și poate anumite trasee de pe regina Elisabeta (201 336) sa fie deviate pe acolo spre Știrbei Vodă, Ateneu, Universitate. Sau poate dus 136 pe acolo!?
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_gr
Intr-o petiție recenta către TPBI am propus o modificare a liniei 220 în ambele sensuri după cum urmeaza:
De la intersecția Străzilor Luica cu Reșița autobuzele sa meargă pe Strada Reșița, Drumul Gazarului ,Șoseaua Giurgiului apoi traseul de bază. Modificarea aduce un plus locuitorilor de pe strada Drumul Gazarului strada care în acest moment nu este tranzitata de niciun mijloc de transport. Capacitatea de transport pe tronsonul cuprins intre strada Reșița și Șoseaua Giurgiului va fi suplinita de autobuzele celorlalte 2 linii prezente pe aceasta arteră respectiv 102 și 116 linii ce au un program ok de circulație.
O mica schiță cu modificarea propusă
Și răspunsul TPBI:
Intr-o petiție recenta către TPBI am propus o modificare a liniei 220 în ambele sensuri după cum urmeaza:
De la intersecția Străzilor Luica cu Reșița autobuzele sa meargă pe Strada Reșița, Drumul Gazarului ,Șoseaua Giurgiului apoi traseul de bază. Modificarea aduce un plus locuitorilor de pe strada Drumul Gazarului strada care în acest moment nu este tranzitata de niciun mijloc de transport. Capacitatea de transport pe tronsonul cuprins intre strada Reșița și Șoseaua Giurgiului va fi suplinita de autobuzele celorlalte 2 linii prezente pe aceasta arteră respectiv 102 și 116 linii ce au un program ok de circulație.
O mica schiță cu modificarea propusă
Și răspunsul TPBI:
Screenshot_20230801_205554.jpg (229.98 KB; downloaded 1766 times)
Screenshot_20230801_152521_Yahoo Mail.jpg (103.71 KB; downloaded 1766 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination