Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.AVehicule utilitare

 

Topic: Remorchere KRAZ 255B

29 posts, 4503 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Remorchere KRAZ 255B ADK

Era costisitor rău să exploatezi chiar și un singur KRAZ. După cum spunea și...
Dominatrix wrote here:
Kraz 255 B. Motor cu 8 cilindri in V, 14866 cmc, Transmisie 6X6.
Consum nominal 40% (~75 L/100 km), in sarcina consumul este irelevant dar depaseste 100%.


Și cred că transmisia era permanentă, deci și fără sarcină trăgeau tot cele 6 roți. Anvelope scumpe de înlocuit, piese probabil greu de găsit cel puțin pe piața internă. Mașini de mers mai degrabă în război decât de tractat autobuzele și tramvaiele defecte, chiar și în momentul apariției lor.

Gabi23 wrote here:
In flota pentru interventii a RATB se gasesc in prezent 4 Krazuri: B 13 RTB, B 14 SAJ, B 25 XCP si B 26 GOU.
In anul 2006 inca mai exista si B 25 PPJ (exista fotografii cu el pe site-ul colegului Dr2005). Din ce am inteles aceasta a fost casat la URAC undeva prin anul 2007, odata cu sosirea de vehicule noi.

Au fost doar astea 5?

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Remorchere KRAZ 255B Utilizator anonim 2

Toate ca toate dar dupa parerea mea nici un alt vehicul nu depasea Krazul la capitolul impresie artistica :)
Cu ani in urma, cind in traficul bucurestean erau mult mai multi magari si tupeisti ca acum, ma gindeam ca la volanul unuia ca asta nu s-ar mai fi pus problema sa imi fie incalcata prioritatea…sau, ma rog, se putea dar intotdeauna pe pielea celuilalt.

 


Re: Remorchere KRAZ 255B nokia2110

La asta mă gândeam şi eu. A fost unul care a încercat s-o facă pe şmecheru' cu tramvaiul. La ăsta cine s-ar fi riscat?    :twisted:
On: 1978? Am mers în 2005 cu un  camion din ăsta şi unul dintre cei 2 membrii ai echipajului mi-a zis că era din 1965. Poate a greşit.

 


Re: Remorchere KRAZ 255B Gabi23

E foarte posibil să nu fi fost de noi nouțe la ITB, de aceea anul de fabricație cu anul de inventar să nu fie același.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Remorchere KRAZ 255B ADK

Din câte am înțeles în trecut, la fel această variantă am auzit-o și eu. Dar cine le-a donat (am o vagă impresie că armata sovietică, dar nu sunt sigur)? Nu cred că cumpără ITB așa ceva în regimul comunist.

 


Re: Remorchere KRAZ 255B nokia2110

Ăsta de la Timişoara era alt model? http://ratt.stfp.net/?ttx=Xi&veh=TM0 ... mp;all=Y

 


Re: Remorchere KRAZ 255B shoppy

Troc, CAER, cine mai stie cum functionau lucrurile in spatiul sovietic.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Remorchere KRAZ 255B ADK

nokia2110 wrote here:
Ăsta de la Timişoara era alt model? http://ratt.stfp.net/?ttx=Xi&veh=TM0 ... mp;all=Y

Mai mult ca sigur da, se vede vizibil că este o variantă mai low-cost de la KRAZ, cred că submodel 219 dar puțin modificat. Părea cam obosit cel timișorean.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Remorchere KRAZ 255B GPS

nokia2110 wrote here:
Ăsta de la Timişoara era alt model? http://ratt.stfp.net/?ttx=Xi&veh=TM0 ... mp;all=Y

Da, 258.

 


Re: Remorchere KRAZ 255B idk_vlad

B 13 RTB expus astăzi la Depoul Dudeşti.

DSC00384.JPG (1.65 MB; downloaded 595 times)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Remorchere KRAZ 255B ADK

Inspirată prezență, dar sincer, stickerul de pe ușă nu prea își are locul cu "Primăria Capitalei"...

 


Re: Remorchere KRAZ 255B Cezar210

Două imagini și de la mine cu bătrânul și puternicul KrAZ B13RTB, dar și un scurt clip de pe canalul meu de YouTube, cu remorcherul părăsind Depoul Dudești, după încheierea evenimentului:
IMG_7048.jpg (1.66 MB; downloaded 521 times)
IMG_7054.jpg (1.67 MB; downloaded 521 times)




 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Remorchere KRAZ 255B GPS

Panoul de informare din dreapta arată cât de „importantă” e informarea asupra exponatelor istorice. Un tabel cu date tehnice și o poză din garaj…

 


Re: Remorchere KRAZ 255B PaulIP

ADK wrote here:
Au fost doar astea 5?


Tata îmi povestea de unul gri amenajat cu o a doua cabină pentru muncitori și benă deschisă (în genul autoatelierelor Roman încă active: B52RTB, B75RTB etc.). Probabil că da, au fost mai mult de 5 cândva...

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vehicule utilitare  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425733 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use