Topic: Ikarus 415T
1711 posts, 557180 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Recent au fost mutate „în spic” o parte din troleibuzele conservate, dar care sunt relativ complete. Viitorul nu este prea „roz” pentru rele, unele stau deja de ceva timp și nu se mai întrevăd șanse reale să revină în circulație.
De la stânga la dreapta: 5202, 5275, 5297, 5248, 5261, 5280, 5237 și 5220.
Recent au fost mutate „în spic” o parte din troleibuzele conservate, dar care sunt relativ complete. Viitorul nu este prea „roz” pentru rele, unele stau deja de ceva timp și nu se mai întrevăd șanse reale să revină în circulație.
De la stânga la dreapta: 5202, 5275, 5297, 5248, 5261, 5280, 5237 și 5220.
Depoul Bucurestii Noi - 31.05.2023.jpg (445.21 KB; downloaded 3524 times)
- Cristi.
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Cristi.
Sincer, sunt troleibuzele mele preferate, dar este timpul să iasă din peisajul bucureștean.
Au ajuns la cred 25 de ani de când au intrat în exploatare.
Ar trebui păstrate pentru circulație cele care sunt în cea mai bună stare tehnică, mai ales dacă încă au afișajele interioare funcționale.
Sincer, sunt troleibuzele mele preferate, dar este timpul să iasă din peisajul bucureștean.
Au ajuns la cred 25 de ani de când au intrat în exploatare.
Ar trebui păstrate pentru circulație cele care sunt în cea mai bună stare tehnică, mai ales dacă încă au afișajele interioare funcționale.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ByOnu
Pana nu se aduc alte troleibuze, nu putem vorbi despre retragerea Ikarus-urilor.
Pana nu se aduc alte troleibuze, nu putem vorbi despre retragerea Ikarus-urilor.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
Se mai face RK la vreun Ikarus ? Am senzatia ca toate cele care erau in URAC au revenit intre timp…
Se mai face RK la vreun Ikarus ? Am senzatia ca toate cele care erau in URAC au revenit intre timp…
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Sunt in principiu ultimele troleibuze la care se mai face ceva la uzină: 5118(BN), 5143(Berceni), 5194(Vatra).
Sunt in principiu ultimele troleibuze la care se mai face ceva la uzină: 5118(BN), 5143(Berceni), 5194(Vatra).
- Mat_hias
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Mat_hias
5143 a fost predat depoului Berceni. Acesta a trecut prin RK. Mai urmează să iasă curând și 5194!
5143 a fost predat depoului Berceni. Acesta a trecut prin RK. Mai urmează să iasă curând și 5194!
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
Nici o imagine cu 5143 ?
Sint extrem de curios ce minuni a mai facut URAC-ul de data asta
Nici o imagine cu 5143 ?
Sint extrem de curios ce minuni a mai facut URAC-ul de data asta
- Mat_hias
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Mat_hias
Doar puțin schimbată schema de culori, chiar nu mare lucru. E la fel ca celelalte!
Doar puțin schimbată schema de culori, chiar nu mare lucru. E la fel ca celelalte!
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Cezar210
Schimbarea "majoră", să zicem așa, este modificarea culorii dungii de pe troleibuz. La 5127, 5167 și 5177 era neagră, în timp ce la 5143 este albă. Plus numărul de parc mai mic, amplasat sub ștergător.
Schimbarea "majoră", să zicem așa, este modificarea culorii dungii de pe troleibuz. La 5127, 5167 și 5177 era neagră, în timp ce la 5143 este albă. Plus numărul de parc mai mic, amplasat sub ștergător.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
GPS
Culoarea dungii se alege în funcție de ultima cifră din numărul troleibuzului? Pentru 7 negru, pentru 3 alb etc.? Poate la 5194 o să fie verde ca să nu se mai distingă.
Culoarea dungii se alege în funcție de ultima cifră din numărul troleibuzului? Pentru 7 negru, pentru 3 alb etc.? Poate la 5194 o să fie verde ca să nu se mai distingă.
- valy
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
valy
După ce că sunt câteva le mai fac și diferite între ele...
Mat_hias wrote here:
Doar puțin schimbată schema de culori, chiar nu mare lucru. E la fel ca celelalte!
După ce că sunt câteva le mai fac și diferite între ele...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
WT_fan06
Nu mă prind, voi vă mirați că URAC continuă tradiția de a scoate unicate irepetabile?
Nu mă prind, voi vă mirați că URAC continuă tradiția de a scoate unicate irepetabile?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
URAC probabil știe mai ca sigur că aceste mașini nu vor mai circula mult, iar ce fac ei este doar să le prelungească un pic viața până vine altceva. Ei și prin 2006-7 când ieșeau de la RK vechile autobuze și troleibuze (parcă și tramvaie - V2A) le trânteau sigla și numărul de inventar (și cele de înmatriculare, tot cele uzate și deformate, că ce să mai cheltuie RATB bani pentru numere noi pentru mașini ce peste un an nu vor mai exista) aproape la nimereală că se știa viitorul acestora.
Este păcat într-adevăr de muncă, că cele cu RK vor fi casate la fel ca cele fără RK, în loc să fie (probabil) păstrate. N-ar fi rău să devină troleibuze utilitare (sau ceva transport tehnologic) după sosirea Solarisurilor + vreo 2 din ambele serii originale pentru un eventual muzeu, asta ca nici să nu ne mai batem joc de poluare și să avem și puțină cultură, lucru ce văd că până și la trecerea la STB nu se avea habar de așa ceva...
URAC probabil știe mai ca sigur că aceste mașini nu vor mai circula mult, iar ce fac ei este doar să le prelungească un pic viața până vine altceva. Ei și prin 2006-7 când ieșeau de la RK vechile autobuze și troleibuze (parcă și tramvaie - V2A) le trânteau sigla și numărul de inventar (și cele de înmatriculare, tot cele uzate și deformate, că ce să mai cheltuie RATB bani pentru numere noi pentru mașini ce peste un an nu vor mai exista) aproape la nimereală că se știa viitorul acestora.
Este păcat într-adevăr de muncă, că cele cu RK vor fi casate la fel ca cele fără RK, în loc să fie (probabil) păstrate. N-ar fi rău să devină troleibuze utilitare (sau ceva transport tehnologic) după sosirea Solarisurilor + vreo 2 din ambele serii originale pentru un eventual muzeu, asta ca nici să nu ne mai batem joc de poluare și să avem și puțină cultură, lucru ce văd că până și la trecerea la STB nu se avea habar de așa ceva...
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Vasile52
O solutie ar fi sa le doneze catre un oras, dar nu cred ca accepta nimeni troleibuze asa vechi care nu sunt nici macar low floor sau ar putea fi donate din ele catre muzee din strainatate, de exemplu muzeul de stiinta, tehnologii si transporturi din Ungaria, dar aici ar trebui interes din partea muzeelor si a STB.
O solutie ar fi sa le doneze catre un oras, dar nu cred ca accepta nimeni troleibuze asa vechi care nu sunt nici macar low floor sau ar putea fi donate din ele catre muzee din strainatate, de exemplu muzeul de stiinta, tehnologii si transporturi din Ungaria, dar aici ar trebui interes din partea muzeelor si a STB.
📖 Pagination options