Topic: Remorchere KRAZ 255B
29 posts, 4501 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
ADK
Era costisitor rău să exploatezi chiar și un singur KRAZ. După cum spunea și...
Și cred că transmisia era permanentă, deci și fără sarcină trăgeau tot cele 6 roți. Anvelope scumpe de înlocuit, piese probabil greu de găsit cel puțin pe piața internă. Mașini de mers mai degrabă în război decât de tractat autobuzele și tramvaiele defecte, chiar și în momentul apariției lor.
Au fost doar astea 5?
Era costisitor rău să exploatezi chiar și un singur KRAZ. După cum spunea și...
Dominatrix wrote here:
Kraz 255 B. Motor cu 8 cilindri in V, 14866 cmc, Transmisie 6X6.
Consum nominal 40% (~75 L/100 km), in sarcina consumul este irelevant dar depaseste 100%.
Și cred că transmisia era permanentă, deci și fără sarcină trăgeau tot cele 6 roți. Anvelope scumpe de înlocuit, piese probabil greu de găsit cel puțin pe piața internă. Mașini de mers mai degrabă în război decât de tractat autobuzele și tramvaiele defecte, chiar și în momentul apariției lor.
Gabi23 wrote here:
In flota pentru interventii a RATB se gasesc in prezent 4 Krazuri: B 13 RTB, B 14 SAJ, B 25 XCP si B 26 GOU.
In anul 2006 inca mai exista si B 25 PPJ (exista fotografii cu el pe site-ul colegului Dr2005). Din ce am inteles aceasta a fost casat la URAC undeva prin anul 2007, odata cu sosirea de vehicule noi.
Au fost doar astea 5?
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
Utilizator anonim 2
Toate ca toate dar dupa parerea mea nici un alt vehicul nu depasea Krazul la capitolul impresie artistica
Cu ani in urma, cind in traficul bucurestean erau mult mai multi magari si tupeisti ca acum, ma gindeam ca la volanul unuia ca asta nu s-ar mai fi pus problema sa imi fie incalcata prioritatea…sau, ma rog, se putea dar intotdeauna pe pielea celuilalt.
Toate ca toate dar dupa parerea mea nici un alt vehicul nu depasea Krazul la capitolul impresie artistica
Cu ani in urma, cind in traficul bucurestean erau mult mai multi magari si tupeisti ca acum, ma gindeam ca la volanul unuia ca asta nu s-ar mai fi pus problema sa imi fie incalcata prioritatea…sau, ma rog, se putea dar intotdeauna pe pielea celuilalt.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
nokia2110
La asta mă gândeam şi eu. A fost unul care a încercat s-o facă pe şmecheru' cu tramvaiul. La ăsta cine s-ar fi riscat?
On: 1978? Am mers în 2005 cu un camion din ăsta şi unul dintre cei 2 membrii ai echipajului mi-a zis că era din 1965. Poate a greşit.
La asta mă gândeam şi eu. A fost unul care a încercat s-o facă pe şmecheru' cu tramvaiul. La ăsta cine s-ar fi riscat?
On: 1978? Am mers în 2005 cu un camion din ăsta şi unul dintre cei 2 membrii ai echipajului mi-a zis că era din 1965. Poate a greşit.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
Gabi23
E foarte posibil să nu fi fost de noi nouțe la ITB, de aceea anul de fabricație cu anul de inventar să nu fie același.
E foarte posibil să nu fi fost de noi nouțe la ITB, de aceea anul de fabricație cu anul de inventar să nu fie același.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
ADK
Din câte am înțeles în trecut, la fel această variantă am auzit-o și eu. Dar cine le-a donat (am o vagă impresie că armata sovietică, dar nu sunt sigur)? Nu cred că cumpără ITB așa ceva în regimul comunist.
Din câte am înțeles în trecut, la fel această variantă am auzit-o și eu. Dar cine le-a donat (am o vagă impresie că armata sovietică, dar nu sunt sigur)? Nu cred că cumpără ITB așa ceva în regimul comunist.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
nokia2110
Ăsta de la Timişoara era alt model? http://ratt.stfp.net/?ttx=Xi&veh=TM0 ... mp;all=Y
Ăsta de la Timişoara era alt model? http://ratt.stfp.net/?ttx=Xi&veh=TM0 ... mp;all=Y
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
shoppy
Troc, CAER, cine mai stie cum functionau lucrurile in spatiul sovietic.
Troc, CAER, cine mai stie cum functionau lucrurile in spatiul sovietic.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
ADK
Mai mult ca sigur da, se vede vizibil că este o variantă mai low-cost de la KRAZ, cred că submodel 219 dar puțin modificat. Părea cam obosit cel timișorean.
nokia2110 wrote here:
Ăsta de la Timişoara era alt model? http://ratt.stfp.net/?ttx=Xi&veh=TM0 ... mp;all=Y
Mai mult ca sigur da, se vede vizibil că este o variantă mai low-cost de la KRAZ, cred că submodel 219 dar puțin modificat. Părea cam obosit cel timișorean.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
GPS
Da, 258.
nokia2110 wrote here:
Ăsta de la Timişoara era alt model? http://ratt.stfp.net/?ttx=Xi&veh=TM0 ... mp;all=Y
Da, 258.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
idk_vlad
B 13 RTB expus astăzi la Depoul Dudeşti.
B 13 RTB expus astăzi la Depoul Dudeşti.
DSC00384.JPG (1.65 MB; downloaded 594 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
ADK
Inspirată prezență, dar sincer, stickerul de pe ușă nu prea își are locul cu "Primăria Capitalei"...
Inspirată prezență, dar sincer, stickerul de pe ușă nu prea își are locul cu "Primăria Capitalei"...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
Cezar210
Două imagini și de la mine cu bătrânul și puternicul KrAZ B13RTB, dar și un scurt clip de pe canalul meu de YouTube, cu remorcherul părăsind Depoul Dudești, după încheierea evenimentului:
Două imagini și de la mine cu bătrânul și puternicul KrAZ B13RTB, dar și un scurt clip de pe canalul meu de YouTube, cu remorcherul părăsind Depoul Dudești, după încheierea evenimentului:
IMG_7048.jpg (1.66 MB; downloaded 520 times)
IMG_7054.jpg (1.67 MB; downloaded 520 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
GPS
Panoul de informare din dreapta arată cât de „importantă” e informarea asupra exponatelor istorice. Un tabel cu date tehnice și o poză din garaj…
Panoul de informare din dreapta arată cât de „importantă” e informarea asupra exponatelor istorice. Un tabel cu date tehnice și o poză din garaj…
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Remorchere KRAZ 255B
PaulIP
Tata îmi povestea de unul gri amenajat cu o a doua cabină pentru muncitori și benă deschisă (în genul autoatelierelor Roman încă active: B52RTB, B75RTB etc.). Probabil că da, au fost mai mult de 5 cândva...
ADK wrote here:
Au fost doar astea 5?
Tata îmi povestea de unul gri amenajat cu o a doua cabină pentru muncitori și benă deschisă (în genul autoatelierelor Roman încă active: B52RTB, B75RTB etc.). Probabil că da, au fost mai mult de 5 cândva...
📖 Pagination options