Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
247 posts, 49557 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Oftezi degeaba, e clar ca au statii de asfalt pe ambele maluri dar eu m-am referit la ultimele filmari cu asfaltarea tablierului in care toate basculantele veneau dinspre malul tulcean.
Oftezi degeaba, e clar ca au statii de asfalt pe ambele maluri dar eu m-am referit la ultimele filmari cu asfaltarea tablierului in care toate basculantele veneau dinspre malul tulcean.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
In sfarsit momentul mult asteptat, testele de rezistenta obligatorii la o astfel de lucrare!
Convoaiele de proba se amplaseaza in pozitiile cele mai solicitante si mai defavorabile.
Ce mai observ e ca basculantele nu sunt toate chiar identice dar asta nu poate influenta prea mult rezultatele.
In faza de proiectare podul se calculeaza si se dimensioneaza la convoaiele (ipotetice) de calcul prescrise de norme.
La testare se incarca cu vehicule fizice reale, se fac masuratorile si se transmit proiectantului care face si el o simulare pe calculator cu incarcari similare testelor si se compara rezultatele pentru a verifica si certifica concordanta intre modelul de calcul si comportarea reala a constructiei.
Si a inceput si tencuirea artistica a turnurilor.
Eu nu sunt fan tencuieli dar e la cererea si spre multumirea publicului spectator.
In sfarsit momentul mult asteptat, testele de rezistenta obligatorii la o astfel de lucrare!
Convoaiele de proba se amplaseaza in pozitiile cele mai solicitante si mai defavorabile.
Ce mai observ e ca basculantele nu sunt toate chiar identice dar asta nu poate influenta prea mult rezultatele.
In faza de proiectare podul se calculeaza si se dimensioneaza la convoaiele (ipotetice) de calcul prescrise de norme.
La testare se incarca cu vehicule fizice reale, se fac masuratorile si se transmit proiectantului care face si el o simulare pe calculator cu incarcari similare testelor si se compara rezultatele pentru a verifica si certifica concordanta intre modelul de calcul si comportarea reala a constructiei.
Si a inceput si tencuirea artistica a turnurilor.
Eu nu sunt fan tencuieli dar e la cererea si spre multumirea publicului spectator.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Basculantele pentru testele de rezistenta par a fi incarcate cu piatra dobrogeana.
Basculantele pentru testele de rezistenta par a fi incarcate cu piatra dobrogeana.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
BIGRED1984
Trotuarele le asfalteaza sau raman asa ? Si la inaugurare oare vor fi deschise pentru pietoni/biciclete ?
Trotuarele le asfalteaza sau raman asa ? Si la inaugurare oare vor fi deschise pentru pietoni/biciclete ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Nu au spus nimic despre o eventuala asfaltare a trotuarelor, pare ca raman doar vopsite si numai pentru personalul de intretinere fara biciclisti si pietoni dispusi sa mearga 2km in bataia vantului.
O sansa unica ar fi la inaugurare inainte de deschiderea circulatiei auto ca publicul sa poata parcurge podul pe jos dar pe carosabil nu pe trotuare asa cum s-a procedat la Basarab.
Nu au spus nimic despre o eventuala asfaltare a trotuarelor, pare ca raman doar vopsite si numai pentru personalul de intretinere fara biciclisti si pietoni dispusi sa mearga 2km in bataia vantului.
O sansa unica ar fi la inaugurare inainte de deschiderea circulatiei auto ca publicul sa poata parcurge podul pe jos dar pe carosabil nu pe trotuare asa cum s-a procedat la Basarab.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Vazand stadiul lucrarilor imi pare practic imposibil sa termine tot ce ar mai fi de facut in doar doua saptamani, pur si simplu nu e timp fizic suficient.
Vazand stadiul lucrarilor imi pare practic imposibil sa termine tot ce ar mai fi de facut in doar doua saptamani, pur si simplu nu e timp fizic suficient.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
De acord cu mneata, ca rebrenduita nu-i in stare sa tina stocul unei eventuale inaugurari la finele lunii curente!
IHI si-a facut treaba!
De acord cu mneata, ca rebrenduita nu-i in stare sa tina stocul unei eventuale inaugurari la finele lunii curente!
IHI si-a facut treaba!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Sezi bland, si IHI mai are destul de treaba…iar japonezii nu au obiceiul sa lase lucrurile neterminate!
Sezi bland, si IHI mai are destul de treaba…iar japonezii nu au obiceiul sa lase lucrurile neterminate!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
IHI nu e cauza pentru care n-ar fi PIF podul!
Ei mai au de demontat piesele (structurile metalice) de pe capul pilonilor de ancorare si...gata!
IHI nu e cauza pentru care n-ar fi PIF podul!
Ei mai au de demontat piesele (structurile metalice) de pe capul pilonilor de ancorare si...gata!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Diferenta intre japonezi si italieni e in modul de abordare, sunt prudenti si bine planificati, merg metodic, nu fac promisiuni iresponsabile si nu lasa lucrurile neterminate doar ca sa faca pe plac politicienilor romani, spre deosebire de macaronari, dar si la italieni s-a schimbat garnitura si au fost concediati gargaragii.
Japonezii nu ar indrazni sa dea ochii cu ambasadorul imparatului lor de la soare rasare daca nu ar fi totul in regula din partea lor, e chestiune de onoare, decat sa pateasca o rusine mai bine isi fac harachiri!
Diferenta intre japonezi si italieni e in modul de abordare, sunt prudenti si bine planificati, merg metodic, nu fac promisiuni iresponsabile si nu lasa lucrurile neterminate doar ca sa faca pe plac politicienilor romani, spre deosebire de macaronari, dar si la italieni s-a schimbat garnitura si au fost concediati gargaragii.
Japonezii nu ar indrazni sa dea ochii cu ambasadorul imparatului lor de la soare rasare daca nu ar fi totul in regula din partea lor, e chestiune de onoare, decat sa pateasca o rusine mai bine isi fac harachiri!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Iunie 2023
subway guru
De fapt e intregirea trotuarului pietonal in dreptul pilonilor.
La gauri se potriveste dar la balustrada nu prea.
orex wrote here:
De fapt e intregirea trotuarului pietonal in dreptul pilonilor.
La gauri se potriveste dar la balustrada nu prea.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
zapacitu
Mie mi s-a parut empiric subdimensionat testul de "rezistenta". Daca se plimbau basculantele de 40 de tone pe toate benzile atunci da, intelegeam ca e test de rezistenta. Dar asa dinte pauza laipsa gaura pe un sfert de pod... eu unul nu vad cum testezi cu adevarat structura. Ma rog, nu-s nici specialist, doar spectator. Deci daca asa scrie la proceduri, asa sa ne-ajute Al de sus, sa nu ne trezim cu podu-n garla.
subway guru wrote here:
Aceleasi proceduri s-au utilizat si la Basarab, nu e nimic nou sub soare, sunt procedurile STAS in Romania. Ce difera e doar anvergura care e pe potriva dimensiunii locrarilor…
Treaba cu testul dinamic in care basculanta trece peste un bustean pus de-a latul e primitiva rau de tot dar e prevazuta in standardul nostru.
Comparativ cu masa totala a tablierului e piscatura de tantar!
Mie mi s-a parut empiric subdimensionat testul de "rezistenta". Daca se plimbau basculantele de 40 de tone pe toate benzile atunci da, intelegeam ca e test de rezistenta. Dar asa dinte pauza laipsa gaura pe un sfert de pod... eu unul nu vad cum testezi cu adevarat structura. Ma rog, nu-s nici specialist, doar spectator. Deci daca asa scrie la proceduri, asa sa ne-ajute Al de sus, sa nu ne trezim cu podu-n garla.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Nu e chiar asa, de exemplu inarcarile pe deschiderile laterale contrabalanseaza incarcarile pe deschiderea centrala.
Masuratorile facute la testele de incarcare statica ofera suficiente date pentru estimarea corecta a solicitarilor in orice configuratie de incarcari.
Eu zic sa nu ne facem probleme, ce s-a facut e suficient pentru a garanta siguranta efectiva a podului, nu se joaca nimeni cu asa ceva.
Nu e chiar asa, de exemplu inarcarile pe deschiderile laterale contrabalanseaza incarcarile pe deschiderea centrala.
Masuratorile facute la testele de incarcare statica ofera suficiente date pentru estimarea corecta a solicitarilor in orice configuratie de incarcari.
Eu zic sa nu ne facem probleme, ce s-a facut e suficient pentru a garanta siguranta efectiva a podului, nu se joaca nimeni cu asa ceva.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)
•
Choose destination