Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționalePod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

247 posts, 49564 views
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Oftezi degeaba, e clar ca au statii de asfalt pe ambele maluri dar eu m-am referit la ultimele filmari cu asfaltarea tablierului in care toate basculantele veneau dinspre malul tulcean.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

In sfarsit momentul mult asteptat, testele de rezistenta obligatorii la o astfel de lucrare!
:)


Convoaiele de proba se amplaseaza in pozitiile cele mai solicitante si mai defavorabile.
Ce mai observ e ca basculantele nu sunt toate chiar identice dar asta nu poate influenta prea mult rezultatele.


In faza de proiectare podul se calculeaza si se dimensioneaza la convoaiele (ipotetice) de calcul prescrise de norme.
La testare se incarca cu vehicule fizice reale, se fac masuratorile si se transmit proiectantului care face si el o simulare pe calculator cu incarcari similare testelor si se compara rezultatele pentru a verifica si certifica concordanta intre modelul de calcul si comportarea reala a constructiei.


Si a inceput si tencuirea artistica a turnurilor.
Eu nu sunt fan tencuieli dar e la cererea si spre multumirea publicului spectator.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Basculantele pentru testele de rezistenta par a fi incarcate cu piatra dobrogeana.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului BIGRED1984

Trotuarele le asfalteaza sau raman asa ? Si la inaugurare oare vor fi deschise pentru pietoni/biciclete ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Nu au spus nimic despre o eventuala asfaltare a trotuarelor, pare ca raman doar vopsite si numai pentru personalul de intretinere fara biciclisti si pietoni dispusi sa mearga 2km in bataia vantului.
O sansa unica ar fi la inaugurare inainte de deschiderea circulatiei auto ca publicul sa poata parcurge podul pe jos dar pe carosabil nu pe trotuare asa cum s-a procedat la Basarab.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Vazand stadiul lucrarilor imi pare practic imposibil sa termine tot ce ar mai fi de facut in doar doua saptamani, pur si simplu nu e timp fizic suficient.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

De acord cu mneata, ca rebrenduita nu-i in stare sa tina stocul unei eventuale inaugurari la finele lunii curente!
IHI si-a facut treaba! :applause:  :applause:  :applause:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Sezi bland, si IHI mai are destul de treaba…iar japonezii nu au obiceiul sa lase lucrurile neterminate!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

IHI nu e cauza pentru care n-ar fi PIF podul! :yes:
Ei mai au de demontat piesele (structurile metalice) de pe capul pilonilor de ancorare si...gata!  ;)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Diferenta intre japonezi si italieni e in modul de abordare, sunt prudenti si bine planificati, merg metodic, nu fac promisiuni iresponsabile si nu lasa lucrurile neterminate doar ca sa faca pe plac politicienilor romani, spre deosebire de macaronari, dar si la italieni s-a schimbat garnitura si au fost concediati gargaragii.
Japonezii nu ar indrazni sa dea ochii cu ambasadorul imparatului lor de la soare rasare daca nu ar fi totul in regula din partea lor, e chestiune de onoare, decat sa pateasca o rusine mai bine isi fac harachiri!

 


Re: Iunie 2023 subway guru

orex wrote here:




De fapt e intregirea trotuarului pietonal in dreptul pilonilor.
La gauri se potriveste dar la balustrada nu prea.

 


Re: Știri și articole din presă zapacitu

subway guru wrote here:
Aceleasi proceduri s-au utilizat si la Basarab, nu e nimic nou sub soare, sunt procedurile STAS in Romania. Ce difera e doar anvergura care e pe potriva dimensiunii locrarilor…
Treaba cu testul dinamic in care basculanta trece peste un bustean pus de-a latul e primitiva rau de tot dar e prevazuta in standardul nostru.
Comparativ cu masa totala a tablierului e piscatura de tantar!

Mie mi s-a parut empiric subdimensionat testul de "rezistenta". Daca se plimbau basculantele de 40 de tone pe toate benzile atunci da, intelegeam ca e test de rezistenta. Dar asa dinte pauza laipsa gaura pe un sfert de pod... eu unul nu vad cum testezi cu adevarat structura. Ma rog, nu-s nici specialist, doar spectator. Deci daca asa scrie la proceduri, asa sa ne-ajute Al de sus, sa nu ne trezim cu podu-n garla.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Nu e chiar asa, de exemplu inarcarile pe deschiderile laterale contrabalanseaza incarcarile pe deschiderea centrala.
Masuratorile facute la testele de incarcare statica ofera suficiente date pentru estimarea corecta a solicitarilor in orice configuratie de incarcari.
Eu zic sa nu ne facem probleme, ce s-a facut e suficient pentru a garanta siguranta efectiva a podului, nu se joaca nimeni cu asa ceva.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435102 posts in 5422 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use