Topic: V3A-93-PPC-PAFS
94 posts, 23386 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC-PAFS
punmeister
La URAC inteleg ca ramane doar asamblarea de facut, restul va fi externalizat.
La URAC inteleg ca ramane doar asamblarea de facut, restul va fi externalizat.
- edi1717
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC-PAFS
edi1717
Exista vreo posibilitate ca pe viitor sa le poata echipa cu unitate de aer conditionat?
Exista vreo posibilitate ca pe viitor sa le poata echipa cu unitate de aer conditionat?
- valy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC-PAFS
valy
Având în vedere că asta este o cârpeală creată strict pentru a reduce costul și timpul de execuție comparativ cu un CA aerul condiționat nu știu dacă își justifică apariția.
Având în vedere că asta este o cârpeală creată strict pentru a reduce costul și timpul de execuție comparativ cu un CA aerul condiționat nu știu dacă își justifică apariția.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC-PAFS
reiny2000
Din știrea cu modernizarea:
Din știrea cu modernizarea:
„Practic, prin modernizare se va schimba şi echipamentul de tracţiune. Toate tramvaiele vor fi transformate în tramvaie cu accesibilitate sporită, cu podeaua la nivelul peronului pentru o porţiune de cel puţin 35% din întreaga suprafaţă a tramvaiului şi dotarea cu sisteme de climatizare pentru salonul pasagerilor şi cabina manipulantului”, a spus directorul STB.Până la urmă cum e? Înțeleg că la aer condiționat au renunțat, dar la tracțiune au schimbat ceva?
- JAMS
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC-PAFS
JAMS
Doamne ce hidoșenie. Pare desenat de un copil de 5 ani în Paint, îmi aduce aminte de jucăriile ambutisate de pe vremea lui Ceașcă. Pe lângă orătăniile astea Bucur LF arată a navă spațială.
valy wrote here:
Având în vedere că asta este o cârpeală creată strict pentru a reduce costul și timpul de execuție comparativ cu un CA aerul condiționat nu știu dacă își justifică apariția.
Doamne ce hidoșenie. Pare desenat de un copil de 5 ani în Paint, îmi aduce aminte de jucăriile ambutisate de pe vremea lui Ceașcă. Pe lângă orătăniile astea Bucur LF arată a navă spațială.
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC-PAFS
Vatmanul constanțean
Ma gandeam, oare nu ar fi mai usor ca la fiecare RK afisajele flip-dot sa fie "revopsite" in verde/galben fluorescent? Vad ca la toate RK-urile revitalizarea afisajelor este ignorata.
TrainWrecker wrote here:
Jur daca inteleg, de ce nu inlocuiesc afisajele astea vechi cu cele noi (LED), chiar nu au pe stock?
Ma gandeam, oare nu ar fi mai usor ca la fiecare RK afisajele flip-dot sa fie "revopsite" in verde/galben fluorescent? Vad ca la toate RK-urile revitalizarea afisajelor este ignorata.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC-PAFS
Gabi23
309 este un prototip și rămâne de văzut dacă se va continua și în viitor proiectul PAFS. În principiu vagonul se comportă bine în primele zile de rulaj, circulând pe liniile 45, 44, iar în acest weekend este pe linia 24. Rămân la părea că adăugarea secțiunii centrale PPC este cel mai important avantaj cu care a venit acest vagon. Trapa pentru poate fi utilizată în stațiile în care peronul permite coborârea ei. Validatorul pentru cardul bancar ar trebui montat la o înălțime care să permită validarea și de către o persoană într-un scaun rulant. Este un lucru pozitiv și că nu s-au mai utilizat geamurile rabatabile gândite în urmă cu zeci de ani și a primit geamurile culisante „reciclate” de la CH-PPC-ul 4008. Iluminatul cu lămpi led este deja dovedit ca eficiență și ar trebui extins la toate vagoanele STB, indiferent de vehime și mod constructiv. Noile scaune aduc un aspect nou, acum ține și de civilizația călătorilor pentru a nu le distruge, dar și a personalului care efectuează curățenia și mentenanța în depou.Din păcate în București avem destui călători certați cu normele elementare de civilizație...
309 este un prototip și rămâne de văzut dacă se va continua și în viitor proiectul PAFS. În principiu vagonul se comportă bine în primele zile de rulaj, circulând pe liniile 45, 44, iar în acest weekend este pe linia 24. Rămân la părea că adăugarea secțiunii centrale PPC este cel mai important avantaj cu care a venit acest vagon. Trapa pentru poate fi utilizată în stațiile în care peronul permite coborârea ei. Validatorul pentru cardul bancar ar trebui montat la o înălțime care să permită validarea și de către o persoană într-un scaun rulant. Este un lucru pozitiv și că nu s-au mai utilizat geamurile rabatabile gândite în urmă cu zeci de ani și a primit geamurile culisante „reciclate” de la CH-PPC-ul 4008. Iluminatul cu lămpi led este deja dovedit ca eficiență și ar trebui extins la toate vagoanele STB, indiferent de vehime și mod constructiv. Noile scaune aduc un aspect nou, acum ține și de civilizația călătorilor pentru a nu le distruge, dar și a personalului care efectuează curățenia și mentenanța în depou.Din păcate în București avem destui călători certați cu normele elementare de civilizație...
309 - 44 - 09.06.2023 (1).jpg (556.3 KB; downloaded 3541 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (2).jpg (452.52 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (3).jpg (348.85 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (4).jpg (454.46 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (5).jpg (232.38 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (6).jpg (243.52 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (7).jpg (445.78 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (8).jpg (413.78 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (9).jpg (433.16 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (10).jpg (361.3 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (11).jpg (444.93 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (12).jpg (244.03 KB; downloaded 3542 times)
309 - 44 - 09.06.2023 (13).jpg (237.22 KB; downloaded 3542 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC-PAFS
Cezar210
E bine că momentan acest tramvai nu a făcut blocaje, precum vagoanele CH-PPC ieșite de la reparații.
Personal nu înțeleg un lucru - de ce scaunele din CH-PPCuri (și din CAuri, se pare) trebuie să fie diferite de cele din V3A-urile "normale"? Se observă diferențe la așezarea tapiseriei.
Și din partea mea câteva cadre cu acest vagon, în a doua și a treia zi de exploatare.
V3A-93-PPC-PAFS 309 - Șoseaua Orhideelor x Calea Giulești - Linia 44 - 9 iunie 2023
V3A-93-PPC-PAFS 309 - Gara de Nord - Linia 44 - 9 iunie 2023
V3A-93-PPC-PAFS 309 - Strada Berzei - Linia 24 - 10 iunie 2023
E bine că momentan acest tramvai nu a făcut blocaje, precum vagoanele CH-PPC ieșite de la reparații.
Personal nu înțeleg un lucru - de ce scaunele din CH-PPCuri (și din CAuri, se pare) trebuie să fie diferite de cele din V3A-urile "normale"? Se observă diferențe la așezarea tapiseriei.
Și din partea mea câteva cadre cu acest vagon, în a doua și a treia zi de exploatare.
V3A-93-PPC-PAFS 309 - Șoseaua Orhideelor x Calea Giulești - Linia 44 - 9 iunie 2023
309 (44) - Calea Giulești.jpg (702.11 KB; downloaded 3497 times)
309 (44) - Gara de Nord.jpg (841.19 KB; downloaded 3497 times)
309 (24) - Berzei.jpg (917.75 KB; downloaded 3497 times)
- GPS
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC-PAFS
Gabi23
@Cezar210 Frumoase cadre.
@GPS Da. Și dacă funcționează motorașul pantografului, sfoara aceea nu încurcă cu nimic
@Cezar210 Frumoase cadre.
@GPS Da. Și dacă funcționează motorașul pantografului, sfoara aceea nu încurcă cu nimic
- Cezar210
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
- Robert
-
Posted:
-
- Orgonon
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC-PAFS
Orgonon
Ideea în sine nu e rea. Problema, bineînțeles, este execuția. Pare neterminat. Este necesar un element de fibră de sticlă care să înconjoare parbrizul, respectiv luneta, să mai îndulcească un pic colțurile și muchiile, care au rămas din alt film. Din punctul meu de vedere toate tramvaiele V3A-93 ar trebui înlocuite, fiind depășite și mult prea rudimentare, dar dacă acest lucru este imposibil pe termen scurt și mediu, trebuie aduse la o formă civilizată, din punct de vedere al accesibilității, designului și confortului.
Ideea în sine nu e rea. Problema, bineînțeles, este execuția. Pare neterminat. Este necesar un element de fibră de sticlă care să înconjoare parbrizul, respectiv luneta, să mai îndulcească un pic colțurile și muchiile, care au rămas din alt film. Din punctul meu de vedere toate tramvaiele V3A-93 ar trebui înlocuite, fiind depășite și mult prea rudimentare, dar dacă acest lucru este imposibil pe termen scurt și mediu, trebuie aduse la o formă civilizată, din punct de vedere al accesibilității, designului și confortului.
📖 Pagination options