Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4852 posts, 1376286 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Axel
In schimb a revenit 4531 care a fost tamponat in urma cu 2 luni ... a primit parbriz nou , coltar si far nou pe dreapta
In schimb a revenit 4531 care a fost tamponat in urma cu 2 luni ... a primit parbriz nou , coltar si far nou pe dreapta
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
Parbrizul lui 4531 era oricum necesar de înlocuit fiind crăpat rău în câmpul vizual al șoferului de mai mult timp.
Parbrizul lui 4531 era oricum necesar de înlocuit fiind crăpat rău în câmpul vizual al șoferului de mai mult timp.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
7121 s-a ales azi cu un geam spart la o ușă pe linai 133 și va lipsi o perioadă.
6579 va lipsi o perioadă pentru geamuri unele sparte ieri după ce un dement a tras ieri în autobuz la intersecția Calea Șerban Vodă x Str. Cuțitul de Argint
6301 (linia 196) circula azi cu instalația de climatizare nefuncțională-defectă, având în salon și cabina șoferului 35 de grade. Autobaza Ferentari... Dumnezeu cu mila
7121 s-a ales azi cu un geam spart la o ușă pe linai 133 și va lipsi o perioadă.
6579 va lipsi o perioadă pentru geamuri unele sparte ieri după ce un dement a tras ieri în autobuz la intersecția Calea Șerban Vodă x Str. Cuțitul de Argint
6301 (linia 196) circula azi cu instalația de climatizare nefuncțională-defectă, având în salon și cabina șoferului 35 de grade. Autobaza Ferentari... Dumnezeu cu mila
6301 - 196 - 11.06.2023.JPG (407.73 KB; downloaded 2014 times)
- Aron
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Aron
Au reusit si la aceste autobuze sa taie 2 fire sau sa suprascrie incat sa mearga cu usa deschisa....
Au reusit si la aceste autobuze sa taie 2 fire sau sa suprascrie incat sa mearga cu usa deschisa....
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Din pacate sunt multe masini(Euro 4 si Otokar) care au diverse "defecte" privind instalatia de AC care nu le repara din ce observ("defectele" fiind lipsa freon/curea AC(Euro 4 si Otokar au asa ceva,nu stiu in schimb daca si Hybridele au asa ceva dar momentan le merg AC ul la hybride) , probleme la compresor etc..)
Gabi23 wrote here:
6301 (linia 196) circula azi cu instalația de climatizare nefuncțională-defectă, având în salon și cabina șoferului 35 de grade. Autobaza Ferentari... Dumnezeu cu mila
Din pacate sunt multe masini(Euro 4 si Otokar) care au diverse "defecte" privind instalatia de AC care nu le repara din ce observ("defectele" fiind lipsa freon/curea AC(Euro 4 si Otokar au asa ceva,nu stiu in schimb daca si Hybridele au asa ceva dar momentan le merg AC ul la hybride) , probleme la compresor etc..)
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Andi_C
La Ferentari ușa deschisă la sofer nu e o noutate, cel putin pe E3 și E4 de vreo 5-6 ani am tot văzut...
La Ferentari ușa deschisă la sofer nu e o noutate, cel putin pe E3 și E4 de vreo 5-6 ani am tot văzut...
- valy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
valy
Chiar voiam să întreb cum. Prin mai am văzut un Kent de 12m pe 336, cu ușa șoferului deschisă.
Aron wrote here:
Au reusit si la aceste autobuze sa taie 2 fire sau sa suprascrie incat sa mearga cu usa deschisa....
Chiar voiam să întreb cum. Prin mai am văzut un Kent de 12m pe 336, cu ușa șoferului deschisă.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Chev Celios
Orice autobuz are un buton care anuleaza frana pe usi, pentru cazuri in care se defecteaza una din usi. De obicei este pus intr-un loc mai ascuns si are o protectie pentru a nu fi actionat din greseala.
Orice autobuz are un buton care anuleaza frana pe usi, pentru cazuri in care se defecteaza una din usi. De obicei este pus intr-un loc mai ascuns si are o protectie pentru a nu fi actionat din greseala.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
WT_fan06
Unele autobuze umblă cu frânele de stație dezactivate, din diverse motive. Inclusiv la unele Citaro Hybrid am observat acest lucru și nu înțeleg de ce se permite.
La autobuzele mai vechi, fără AC sau cu AC defect, este de înțeles că șoferii au nevoie să-și mai ventileze puțin cabina, întrucât sunt greu de îndurat condițiile de condus în zilele caniculare.
Unele autobuze umblă cu frânele de stație dezactivate, din diverse motive. Inclusiv la unele Citaro Hybrid am observat acest lucru și nu înțeleg de ce se permite.
La autobuzele mai vechi, fără AC sau cu AC defect, este de înțeles că șoferii au nevoie să-și mai ventileze puțin cabina, întrucât sunt greu de îndurat condițiile de condus în zilele caniculare.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
SirVlady
De la Titan a revenit 4950 care a stat aproximativ 5 luni pe bară cu geam spart, astăzi fiind repartizat în 253.
De la Titan a revenit 4950 care a stat aproximativ 5 luni pe bară cu geam spart, astăzi fiind repartizat în 253.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
Sunt destul de scumpe și la orice daună peste 10000 de lei se așteaptă aprobare de reparație la autobuzele vechi...
Sunt destul de scumpe și la orice daună peste 10000 de lei se așteaptă aprobare de reparație la autobuzele vechi...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ADK
Pe care treptat nu văd să le mai primească multe, lucru ce s-a întâmplat și cu vechia "garderobă". Nici dacă avariile produse pot fi reparate cu piesele celor retrase?
Geamul lui 4950 este geam nou sau este montat de pe un autobuz retras (lucru ce nu știu cât este de posibil, dat find că geamul nu mai este cu garnitură, ci prin lipire)?
Pe care treptat nu văd să le mai primească multe, lucru ce s-a întâmplat și cu vechia "garderobă". Nici dacă avariile produse pot fi reparate cu piesele celor retrase?
Geamul lui 4950 este geam nou sau este montat de pe un autobuz retras (lucru ce nu știu cât este de posibil, dat find că geamul nu mai este cu garnitură, ci prin lipire)?
- V2A
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
V2A
A revenit 4788, după 5 luni de absență, cu mențiunea că, în acest interval, a circulat 4-5 zile la începutul lunii martie.
A revenit 4788, după 5 luni de absență, cu mențiunea că, în acest interval, a circulat 4-5 zile la începutul lunii martie.
📖 Pagination options