Topic: Discuții diverse
356 posts, 123874 views
📖 Pagination options
- Patrick YT
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Patrick YT
Linia 79 nu circulă azi. E propusă să fie desființată, e suspendată din cauza unui maraton, nu mai circulă in weekend ca 65 sau e o eroare de la Info TB?
Linia 79 nu circulă azi. E propusă să fie desființată, e suspendată din cauza unui maraton, nu mai circulă in weekend ca 65 sau e o eroare de la Info TB?
Linia 79 nu circula.
560B07BD-3DEC-47A3-BF35-9A438E49B060.png (1.6 MB; downloaded 2590 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
Linia 79 nu mai circulă în weekend și zile de sărbătoare, similar liniei 65.
Linia 79 nu mai circulă în weekend și zile de sărbătoare, similar liniei 65.
- Patrick YT
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
STB și donațiile. La noi cine să le mai ia? Cred că toți au primit (sau urmează să primească) troleibuze noi. Ăștia nu văd să le de-a nici Ucraniei decât printr-o hotărâre de guvern... Dar nouă ne-a fost bine când am primit după '89 mașini "moka". Înțeleg că Piatra Neamț a casat UE412-urile, eu unul credeam o soluție mai înțeleaptă Ucrainei (era mai important decât muzeul, zic eu) dar la noi ca la nimenea...
Nu cred că le lipsesc ungurilor vreun model de Ikarus...
Mai prelua STB-ul 415T-uri acum câțiva ani după ce în 2006-7 au luat 100 de Citelis noi și low-floor? Făceam un pas înainte și 3 înapoi doar că mașinile lor erau într-o stare mai bună dar erau pe politici vechi iar noi doream să evoluăm? Bunul lor, facă ce-o vrea cu ele... sau ce trebuie, dar varianta asta să fiu sincer era depășită. Așa și cu DeSimon-urile constănțene când le-au retras prin 2010, soluția "salvatoare" de a le prelua Bucureștiul... Când aici erau pe picior de retragere.
Însă dacă îmi aduc aminte, o perioadă ar fi dorit niște trolee de la Cluj? Dar nu le-au mai vrut de... rușine, sau mint eu?
Vasile52 wrote here:
O solutie ar fi sa le doneze catre un oras, dar nu cred ca accepta nimeni troleibuze asa vechi care nu sunt nici macar low floor sau ar putea fi donate din ele catre muzee din strainatate, de exemplu muzeul de stiinta, tehnologii si transporturi din Ungaria, dar aici ar trebui interes din partea muzeelor si a STB.
STB și donațiile. La noi cine să le mai ia? Cred că toți au primit (sau urmează să primească) troleibuze noi. Ăștia nu văd să le de-a nici Ucraniei decât printr-o hotărâre de guvern... Dar nouă ne-a fost bine când am primit după '89 mașini "moka". Înțeleg că Piatra Neamț a casat UE412-urile, eu unul credeam o soluție mai înțeleaptă Ucrainei (era mai important decât muzeul, zic eu) dar la noi ca la nimenea...
Nu cred că le lipsesc ungurilor vreun model de Ikarus...
1689 wrote here:
Daca ar fi existat interes, mai bine ar fi salvat Ikarus-urile din Galati care erau mult mai putin rulate si intr-o stare mult mai buna (probabil comparabila cu 7135…).
Mai prelua STB-ul 415T-uri acum câțiva ani după ce în 2006-7 au luat 100 de Citelis noi și low-floor? Făceam un pas înainte și 3 înapoi doar că mașinile lor erau într-o stare mai bună dar erau pe politici vechi iar noi doream să evoluăm? Bunul lor, facă ce-o vrea cu ele... sau ce trebuie, dar varianta asta să fiu sincer era depășită. Așa și cu DeSimon-urile constănțene când le-au retras prin 2010, soluția "salvatoare" de a le prelua Bucureștiul... Când aici erau pe picior de retragere.
Însă dacă îmi aduc aminte, o perioadă ar fi dorit niște trolee de la Cluj? Dar nu le-au mai vrut de... rușine, sau mint eu?
- valy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
valy
415T nu cred să aibă. Au fost 205 în total, cel pentru Moscova e autobuz dacă mai e și ăla, cel din Tallinn e mort de mult, gălățenele de curând iar din cele de pe la STB nu cred că au ajuns altundeva decât la REMAT.
415T nu cred să aibă. Au fost 205 în total, cel pentru Moscova e autobuz dacă mai e și ăla, cel din Tallinn e mort de mult, gălățenele de curând iar din cele de pe la STB nu cred că au ajuns altundeva decât la REMAT.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Tu te referi la 415.80T cred, troleibuz intuiesc că 415 a mai făcut și alte submodele (Google nu știu dacă îmi oferă corect rezultatele căutate).
Tu te referi la 415.80T cred, troleibuz intuiesc că 415 a mai făcut și alte submodele (Google nu știu dacă îmi oferă corect rezultatele căutate).
- valy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
valy
415T de toate tipurile, că-s doar 3 (Moscova, Tallinn, București + Galați). Acest model n-a avut chiar mare succes în nici o variantă.
Să fiu clar, cel din Tallinn e alt subtip față de bucureștene deși par identice. Cel pentru Moscova se vede cu ochiul liber că e alt tip.
415T de toate tipurile, că-s doar 3 (Moscova, Tallinn, București + Galați). Acest model n-a avut chiar mare succes în nici o variantă.
Să fiu clar, cel din Tallinn e alt subtip față de bucureștene deși par identice. Cel pentru Moscova se vede cu ochiul liber că e alt tip.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
punmeister
Da cele propuse pentru Moscova (si restul Rusiei) sunt alt tip, fiind echipate cu aceleasi echipamente reostatice fabricate de uzina Dinamo de pe ZiU-9. Asta a fost ultima sansa pentru Ikarus de a se salva de la faliment, dar n-au reusit pentru ca modelul propus, chiar si cu echipamentele de pe ZiU-9, tot era mai scump, astfel n-a generat comenzi.
Stiu ca a fost convertit in final in autobuz si a fost folosit de Alba Volan Zrt in Ungaria.
Da cele propuse pentru Moscova (si restul Rusiei) sunt alt tip, fiind echipate cu aceleasi echipamente reostatice fabricate de uzina Dinamo de pe ZiU-9. Asta a fost ultima sansa pentru Ikarus de a se salva de la faliment, dar n-au reusit pentru ca modelul propus, chiar si cu echipamentele de pe ZiU-9, tot era mai scump, astfel n-a generat comenzi.
Stiu ca a fost convertit in final in autobuz si a fost folosit de Alba Volan Zrt in Ungaria.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ByOnu
Budapesta nu a avut/are troleibuze Ikarus din seria 400 (articulate sau nu)?
Budapesta nu a avut/are troleibuze Ikarus din seria 400 (articulate sau nu)?
- PTMZ
-
Posted:
-
- valy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
valy
Are / a avut:
- 411T - prototip lf
- 412T - serie mica lf
- 435T - articulatul lui 415T
Are / a avut:
- 411T - prototip lf
- 412T - serie mica lf
- 435T - articulatul lui 415T
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Din câte cunosc, pentru prima frază ar fi un mic strop de adevăr, însă nu unul încât să "merite" să trimiți la casat o mașină cu multe piese bune...
Mă bazez pe asta văzând politicile (bazate la rândul său pe altele) directorului buzoian de la transportul local. El nu-i de acord cu mutatul pieselor de pe o mașină pe alta, ci cu cumpărarea altora noi unde dacă ai 3 mașini identice, s-ar putea să trebuiască talonul și/sau cartea individuale. O mică excepție au făcut doar BMC-urile, dar nici aici prea mult, de aia se explică că au păstrat rapandula de VDW care nu-i cu ceva prea diferită față cam de oricare alta plecată la casare.
Deși în continuare nu consider lucruri făcute cu înțelepciune... S-a contribuit în principiu la poluare și cheltuiala fără noimă a banului public, când se puteau scuti cu mult aceste treburi unde se puteau scuti, adică cam în majoritatea situațiilor. Aș da câteva exemple la subiectul potrivit.
Pentru a doua fază, sunt de părere că în ce-a mai mare parte a fost vorba și de nepăsare plus lipsă de chef de muncă. Multă bătaie de cap mai e la noi, stă câte un (auto)vehicul pentru piese că nu poți comanda doar o bară spre exemplu, când alta, retrasă, o are în stare foarte bună dar pleacă la remat cu tot cu ea că de ce nu... Și așa, minus o mașină dintr-un motiv de genul, apoi descompletată, un tur redus apoi călători "revoltați". Aproape ce discutam într-un subiect zilele trecute, că în România sistemul merge cum merge.
cris_m wrote here:GPS wrote here:
Ce piese? Pun afișajele stricate în locul celor bune luate. Nu trebuie doar luat, se pot înlocui astfel încât să nu sară nimeni. În alte țări se păstrează și șuruburile, nu mai zic de componente esențiale pentru ca un vehicul să fie apt de circulație.
Afisajele sunt si ele niste piese care sunt consemnate undeva. Si tot asa iti vor sari economicul si juridicul in cap ca muti componente, ca nu mai coincid etc. Cum altfel iti explici ca s-au casat de-a lungul timpului vehicule cu piese perfect functionale, in conditiile in care altele aflate in circulatie abia de mai aveau piese?
Din câte cunosc, pentru prima frază ar fi un mic strop de adevăr, însă nu unul încât să "merite" să trimiți la casat o mașină cu multe piese bune...
Mă bazez pe asta văzând politicile (bazate la rândul său pe altele) directorului buzoian de la transportul local. El nu-i de acord cu mutatul pieselor de pe o mașină pe alta, ci cu cumpărarea altora noi unde dacă ai 3 mașini identice, s-ar putea să trebuiască talonul și/sau cartea individuale. O mică excepție au făcut doar BMC-urile, dar nici aici prea mult, de aia se explică că au păstrat rapandula de VDW care nu-i cu ceva prea diferită față cam de oricare alta plecată la casare.
Deși în continuare nu consider lucruri făcute cu înțelepciune... S-a contribuit în principiu la poluare și cheltuiala fără noimă a banului public, când se puteau scuti cu mult aceste treburi unde se puteau scuti, adică cam în majoritatea situațiilor. Aș da câteva exemple la subiectul potrivit.
Pentru a doua fază, sunt de părere că în ce-a mai mare parte a fost vorba și de nepăsare plus lipsă de chef de muncă. Multă bătaie de cap mai e la noi, stă câte un (auto)vehicul pentru piese că nu poți comanda doar o bară spre exemplu, când alta, retrasă, o are în stare foarte bună dar pleacă la remat cu tot cu ea că de ce nu... Și așa, minus o mașină dintr-un motiv de genul, apoi descompletată, un tur redus apoi călători "revoltați". Aproape ce discutam într-un subiect zilele trecute, că în România sistemul merge cum merge.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
GPS
S-au trimis la casat mașini cu elemente de caroserie, scaune, afișaje, bare, geamuri, parbrize etc. care puteau fi refolosite. După ce au tăiat acele mașini, băieții au făcut licitație pentru fix aceste piese care puteau fi recuperate și care costau 0 lei.
S-au trimis la casat mașini cu elemente de caroserie, scaune, afișaje, bare, geamuri, parbrize etc. care puteau fi refolosite. După ce au tăiat acele mașini, băieții au făcut licitație pentru fix aceste piese care puteau fi recuperate și care costau 0 lei.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Păi, indirect asta ziceam și eu:
Știu că pe undeva Gabi23 aplauda inițiativa când s-au recuperat butoanele de STOP de pe DeSimon-uri (parcă și DAF-uri) și s-au montat în V3A-uri (cel puțin în FAUR). Costuri zero, doar puțină manoperă. Dar exemplele pozitive pot continua, însă sunt cu desăvârșire și multe negative.
Nu sunt foarte sigur dar parcă și parbrizele de pe DeSimon-urile păstrate și după 2012 s-au demontat, find drepte, pentru a decupa geamuri pentru tramvaie. La fel și afișajele. Inițiative foarte economice, practice și mai puțin poluante, că nu se prea mai arunca nimic așa care evident afecta mediul. Păcat însă, că întreprinderile nu prea mai donează unor organizații (auto)vehicule, cu tot felul de piese venite la pachet, chiar și cele defecte care poate pot fi reparate sau măcar păstrate ca model ori de alte piese mărunte, și preferă să le vândă pe bani groși rematurilor teoretic autorizate, dar care ajung distruse, de parcă banul este mai important ca plămânii oamenilor și este în stare să salveze tot ce înseamnă viață...
Păi, indirect asta ziceam și eu:
S-a contribuit în principiu la poluare și cheltuiala fără noimă a banului public, când se puteau scuti cu mult aceste treburi unde se puteau scuti, adică cam în majoritatea situațiilor.
Știu că pe undeva Gabi23 aplauda inițiativa când s-au recuperat butoanele de STOP de pe DeSimon-uri (parcă și DAF-uri) și s-au montat în V3A-uri (cel puțin în FAUR). Costuri zero, doar puțină manoperă. Dar exemplele pozitive pot continua, însă sunt cu desăvârșire și multe negative.
Nu sunt foarte sigur dar parcă și parbrizele de pe DeSimon-urile păstrate și după 2012 s-au demontat, find drepte, pentru a decupa geamuri pentru tramvaie. La fel și afișajele. Inițiative foarte economice, practice și mai puțin poluante, că nu se prea mai arunca nimic așa care evident afecta mediul. Păcat însă, că întreprinderile nu prea mai donează unor organizații (auto)vehicule, cu tot felul de piese venite la pachet, chiar și cele defecte care poate pot fi reparate sau măcar păstrate ca model ori de alte piese mărunte, și preferă să le vândă pe bani groși rematurilor teoretic autorizate, dar care ajung distruse, de parcă banul este mai important ca plămânii oamenilor și este în stare să salveze tot ce înseamnă viață...
📖 Pagination options