Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 311831 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Costin
1. Avertisment pentru ortografie si punctuatie precare, mesajul era ilizibil. L-am imbunatatit eu cat de cat. Atentie la avertismente ca nu sunt nelimitate!
2. Care este sursa termenelor avansate? Speculatii? Sau ceva oficial? Nu agream speculatii pe forum, cu atat mai putin cand nu sunt prezentate de la bun inceput ca atare.
3. Daca e "de intrebat" la Metrorex, atunci intreaba si spune-ne si noua ce ti-au raspuns.
1. Avertisment pentru ortografie si punctuatie precare, mesajul era ilizibil. L-am imbunatatit eu cat de cat. Atentie la avertismente ca nu sunt nelimitate!
2. Care este sursa termenelor avansate? Speculatii? Sau ceva oficial? Nu agream speculatii pe forum, cu atat mai putin cand nu sunt prezentate de la bun inceput ca atare.
3. Daca e "de intrebat" la Metrorex, atunci intreaba si spune-ne si noua ce ti-au raspuns.
- ariciu
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
ariciu
1. centralele de ventilatie: Stadiul lucrărilor este de 100%. Aspectele reclamate țin strict de remedieri. Procedura de recepție a fost demarată, au fost trimise adrese de convocare către toate instituțiile statului participante (Primăria Municipiului București, Inspectoratul Situații de Urgență, Inspectoratul de Stat în Construcții, etc) pentru a ne comunica persoana/persoanele desemnate care vor participa la această recepție.
2. Lucrările la depoul Valea Ialomiței sunt realizate în proporție de 99,9%. Se vor finaliza și se va demara procedura de “Recepție la terminarea lucrărilor” în luna iunie.
3. Stâlpul la care faceți referire, de la stația Romancierilor, a fost eliminat.
4. Antreprenorul va umple cu pământ viitoarele spații verzi rămase de finalizat la stațiile liniei 41. La stația Parc Drumul Taberei se lucrează la lifturi și escalatoare, iar odată finalizate aceste lucrări se va face convocarea recepției la terminarea lucrărilor.
1. centralele de ventilatie: Stadiul lucrărilor este de 100%. Aspectele reclamate țin strict de remedieri. Procedura de recepție a fost demarată, au fost trimise adrese de convocare către toate instituțiile statului participante (Primăria Municipiului București, Inspectoratul Situații de Urgență, Inspectoratul de Stat în Construcții, etc) pentru a ne comunica persoana/persoanele desemnate care vor participa la această recepție.
2. Lucrările la depoul Valea Ialomiței sunt realizate în proporție de 99,9%. Se vor finaliza și se va demara procedura de “Recepție la terminarea lucrărilor” în luna iunie.
3. Stâlpul la care faceți referire, de la stația Romancierilor, a fost eliminat.
4. Antreprenorul va umple cu pământ viitoarele spații verzi rămase de finalizat la stațiile liniei 41. La stația Parc Drumul Taberei se lucrează la lifturi și escalatoare, iar odată finalizate aceste lucrări se va face convocarea recepției la terminarea lucrărilor.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Adrian Rosca
Poate postezi si intrebarile catre Metrorex, sa avem o imagine completa.
Poate postezi si intrebarile catre Metrorex, sa avem o imagine completa.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Metrorex e bun e plată zeci de milioane de euro către Webuild la Magistrala 5
https://clubferoviar.ro/metrorex-e-bun-e ... trala-5/
Metrorex e bun e plată zeci de milioane de euro către Webuild la Magistrala 5
https://clubferoviar.ro/metrorex-e-bun-e ... trala-5/
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
ByOnu
Deci astea
sunt lucrari imprevizibile neimputabile constructorului?
Dar unde isi imagina ca sapa? Pe campia Dobrogei?
Cred ca autoriratilor, daca le-ar pasa de banii contribuabililor, s-ar proteja prin contract de astfel de situatii.
Deci astea
lucrări de deviere a iluminatului public, lucrări de deviere a rețelei metropolitane NetCity, lucrări de deviere a rețelelor de canal și lucrări de deviere a rețelelor de termoficare, etc.
sunt lucrari imprevizibile neimputabile constructorului?
Dar unde isi imagina ca sapa? Pe campia Dobrogei?
Cred ca autoriratilor, daca le-ar pasa de banii contribuabililor, s-ar proteja prin contract de astfel de situatii.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Tocmai asta e cauza, nerespectarea conditiilor impuse la licitatie si prin contract iar justitia s-a pronuntat ca atare…
Tocmai asta e cauza, nerespectarea conditiilor impuse la licitatie si prin contract iar justitia s-a pronuntat ca atare…
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
oc7avian
La licitație ofertezi conform caietului de sarcini. Sunt n cazuri în care participanții au cerut clarificări pentru aberații și li s-a răspuns că se respectă caietul de sarcini. Și nici nu poți să ofertezi suplimentar ce nu știi. Ba nici nu are rost că vine alt participant care intenționat ignoră mici aberații, că știe că prin reproiectări și claimuri recuperează banii.
Nu înțeleg de ce doar privatul e bau bau, când statul scoate pe piață unele caiete de sarcini de te iei de cap.. Lucrările alea oricum ar fi trebuit efectuate și plătite dacă proiectul era bun. Nu se ajungea în instanță dacă Metrorex plătea la timp, deci abia aici s-au pierdut bani extra
La licitație ofertezi conform caietului de sarcini. Sunt n cazuri în care participanții au cerut clarificări pentru aberații și li s-a răspuns că se respectă caietul de sarcini. Și nici nu poți să ofertezi suplimentar ce nu știi. Ba nici nu are rost că vine alt participant care intenționat ignoră mici aberații, că știe că prin reproiectări și claimuri recuperează banii.
Nu înțeleg de ce doar privatul e bau bau, când statul scoate pe piață unele caiete de sarcini de te iei de cap.. Lucrările alea oricum ar fi trebuit efectuate și plătite dacă proiectul era bun. Nu se ajungea în instanță dacă Metrorex plătea la timp, deci abia aici s-au pierdut bani extra
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Adrian Rosca
De la Metrorex citire:
De la Metrorex citire:
Ca urmare a adresei dumneavoastră înregistrată la Metrorex cu numărul M 01/10206/06.07.2023 și în baza Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, vă comunicăm următoarele:
Stadiul actual de realizare a lucrărilor de C + M atât pentru lucrările de arhitectură, cât și pentru lucrările de instalații, pentru accesurile A – A1 – B1 – B de la stația Parc Drumul Taberei și cele de la accesul B de la stația Academia Militară este de aproximativ 99,9%. Practic, în acest moment, se execută probele tehnologice, ultimele retușuri, ajustări și reglaje. În perioada imediat următoare va fi demarată procedura de recepție la terminarea lucrărilor.
- Dorugrz
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Dorugrz
Ar mai scrie inca 4 paragrafe in informarea aia, decat sa dea un termen concret de deschidere.
Sa stai aproape 8 luni sa finisezi 3 guri de acces este absolut rusinos
Ar mai scrie inca 4 paragrafe in informarea aia, decat sa dea un termen concret de deschidere.
Sa stai aproape 8 luni sa finisezi 3 guri de acces este absolut rusinos
- adila
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
adila
Nefuctionarea tabelelor la VI si nu numai a devenit ceva normal pe aceasta magistrala. La Eroilor 2 un escalator de urcare nu functioneaza de cateva saptamani am impresia. Ideea este ca nu suntem in stare sa facem un lucru pana la capat si nici sa avem grija de ce este facut.
In alta ordine de idei ineficienta acestei linii stiti prea bine se datoreaza si capatului ramificat al magistralei, in loc sa fie doar unul singur. Daca devine asa ineficient, nu au decat sa inchida VI sau Raul Doamnei, si se rezolva.
Nefuctionarea tabelelor la VI si nu numai a devenit ceva normal pe aceasta magistrala. La Eroilor 2 un escalator de urcare nu functioneaza de cateva saptamani am impresia. Ideea este ca nu suntem in stare sa facem un lucru pana la capat si nici sa avem grija de ce este facut.
In alta ordine de idei ineficienta acestei linii stiti prea bine se datoreaza si capatului ramificat al magistralei, in loc sa fie doar unul singur. Daca devine asa ineficient, nu au decat sa inchida VI sau Raul Doamnei, si se rezolva.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
ByOnu
De inchis nu se pune problema.
Nu stiu cum e acum: 50/50 intre VI si RD? Un tren rebruseaza la VI, urmatorul la RD, si tot asa?
Ar putea aplica metoda statiei Pantelimon, iar la fiecare 2-3 trenuri, doar unul sa rebruseze la VI. Afisat frumos orarul precis de circulatie, iar lumea s-ar invata, timp in care ai mentine mai bine deservit segmentul solicitat, cel spre RD.
De inchis nu se pune problema.
Nu stiu cum e acum: 50/50 intre VI si RD? Un tren rebruseaza la VI, urmatorul la RD, si tot asa?
Ar putea aplica metoda statiei Pantelimon, iar la fiecare 2-3 trenuri, doar unul sa rebruseze la VI. Afisat frumos orarul precis de circulatie, iar lumea s-ar invata, timp in care ai mentine mai bine deservit segmentul solicitat, cel spre RD.
- cris_m
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Pai daca mărim intervalul la VI de la 12 minute acum (minim) la 24 min, înseamnă clar ca NU se justifica acea stație. Oricum știam de la început, nu trebuie sa ai trei doctorate ca sa realizezi asta.
Cum nu se justifica nici Pantelimon decât in mintea celor care au venit cu ideea sa faci jumătate de stație pe o linie care este o linie către depou, jumătate de stație cu care nu prea ai ce sa faci in viitor.
Pai daca mărim intervalul la VI de la 12 minute acum (minim) la 24 min, înseamnă clar ca NU se justifica acea stație. Oricum știam de la început, nu trebuie sa ai trei doctorate ca sa realizezi asta.
Cum nu se justifica nici Pantelimon decât in mintea celor care au venit cu ideea sa faci jumătate de stație pe o linie care este o linie către depou, jumătate de stație cu care nu prea ai ce sa faci in viitor.
- adila
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
adila
Eu as “desfiinta” VI si as lasa Raul Doamnei ca si capat. Cei care iau acum trenul de la VI, adica inclusiv eu, pot merge frumos pe jos la Brancusi, si asa vom avea un tren plin, si cu intervale de succedare mai mici. Acum la VI este bataie de joc. Panourile de afisare nu arata nimic, iar prin statie anunta cand vine trenul, nu cand pleaca. Bani aruncati aiurea.
Eu as “desfiinta” VI si as lasa Raul Doamnei ca si capat. Cei care iau acum trenul de la VI, adica inclusiv eu, pot merge frumos pe jos la Brancusi, si asa vom avea un tren plin, si cu intervale de succedare mai mici. Acum la VI este bataie de joc. Panourile de afisare nu arata nimic, iar prin statie anunta cand vine trenul, nu cand pleaca. Bani aruncati aiurea.
📖 Pagination options