Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 599968 views
📖 Pagination options
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
cosmindaniel
Dar la ce are nevoie o linie ca N115 mai mult de 2 ture dacă doar 2 vehicule circula pe traseu deodată? La N119 sa zicem că înțeleg, pentru că am văzut de multe ori să nu ajungă la timp la capăt de linie.
Dar la ce are nevoie o linie ca N115 mai mult de 2 ture dacă doar 2 vehicule circula pe traseu deodată? La N119 sa zicem că înțeleg, pentru că am văzut de multe ori să nu ajungă la timp la capăt de linie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
cris_m
Cererea de transport, lungimea si durata semicursei sunt factori decisivi in alocarea parcului pe o linie. Pentru nerespectarea programului poti face sesizare.
Cererea de transport, lungimea si durata semicursei sunt factori decisivi in alocarea parcului pe o linie. Pentru nerespectarea programului poti face sesizare.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
sorin.niculescu_
@cris_m Păi și având în vedere că anumite linii de noapte au 4 autobuze în loc de 2, ca celelalte, nu ar trebui să vină toată noaptea, chiar și în intervalul 01:00-04:00, din 30 în 30 de minute? Întreb asta pentru că vreau să știu exact ce program au liniile de noapte ca să știu cum să mă orientez cu prietenii mei alături de care voi face turul liniilor de autobuze de noapte din București.
@cris_m Păi și având în vedere că anumite linii de noapte au 4 autobuze în loc de 2, ca celelalte, nu ar trebui să vină toată noaptea, chiar și în intervalul 01:00-04:00, din 30 în 30 de minute? Întreb asta pentru că vreau să știu exact ce program au liniile de noapte ca să știu cum să mă orientez cu prietenii mei alături de care voi face turul liniilor de autobuze de noapte din București.
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
bgd70
Cererea este mai mica in acel interval orar si nu se justifica sa vina la 30 de minute. Programul il gasesti in aplicatie si pe site-ul STB.
Cererea este mai mica in acel interval orar si nu se justifica sa vina la 30 de minute. Programul il gasesti in aplicatie si pe site-ul STB.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Chev Celios
Este simplu. Pentru o gasca de pasionati trebuia sa stiti deja. Intre 23-1 din 30 in 30 de minute, intre 01-04 din 60 in 60 de minute, intre 4-5 din 30 in 30 de minute.
L.E. : Am uitat sa specific ca linia 783 circula la 30 de minute toata noaptea.
De la capete se pleaca tot timpul la XX:00 si la XX:30, la toate liniile.
Este simplu. Pentru o gasca de pasionati trebuia sa stiti deja. Intre 23-1 din 30 in 30 de minute, intre 01-04 din 60 in 60 de minute, intre 4-5 din 30 in 30 de minute.
L.E. : Am uitat sa specific ca linia 783 circula la 30 de minute toata noaptea.
De la capete se pleaca tot timpul la XX:00 si la XX:30, la toate liniile.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Valentin
Eu am totusi o curiozitate, de ce nu s ar putea extinde programul de funcționare măcar vara de la 23:00 la 0:00?
Nu de multe ori am prins la limita ultimele ture si cel putin pe anumite linii gradul de incarcare nu era atat de mic, cu atat mai mult cu cat te aflai langa parcurile mari sau centrul cu restaurante.
Evident nu se asteapta nimeni la nu stiu ce frecventa, dar macar la un interval de 15-30min in funcție de linie.
Eu am totusi o curiozitate, de ce nu s ar putea extinde programul de funcționare măcar vara de la 23:00 la 0:00?
Nu de multe ori am prins la limita ultimele ture si cel putin pe anumite linii gradul de incarcare nu era atat de mic, cu atat mai mult cu cat te aflai langa parcurile mari sau centrul cu restaurante.
Evident nu se asteapta nimeni la nu stiu ce frecventa, dar macar la un interval de 15-30min in funcție de linie.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Andrei98
Pentru ca sunt niste limite de ore de lucru in care trebuie sa se incadreze conducatorii si mai trebuie sa pui la socoteala si cat dureaza retragerea.
Pentru ca sunt niste limite de ore de lucru in care trebuie sa se incadreze conducatorii si mai trebuie sa pui la socoteala si cat dureaza retragerea.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Vasile52
Într-adevăr e nevoie de o frecventa mai mare a liniilor de noapte. Am multe cunoștințe care ar renunța la masina personala (sau macar ar lasa-o la periferie) daca ar avea transport de noapte la o frecventa rezonabila.
Dar cam s-a pus capac oricărei sperante cu leasing-ul celor 70 de electrice, aproximativ cam cate ture sunt acum. Poate daca ar insista TPBI, dar nu vad momentan vreo mișcare de la ei.
Într-adevăr e nevoie de o frecventa mai mare a liniilor de noapte. Am multe cunoștințe care ar renunța la masina personala (sau macar ar lasa-o la periferie) daca ar avea transport de noapte la o frecventa rezonabila.
Dar cam s-a pus capac oricărei sperante cu leasing-ul celor 70 de electrice, aproximativ cam cate ture sunt acum. Poate daca ar insista TPBI, dar nu vad momentan vreo mișcare de la ei.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
sorin.niculescu_
@Chev Celios știu programul de noapte… Curiozitatea mea era dacă este adevărat zvonul cum că doar anumite linii de noapte circulă mereu din 30 în 30 de min. Jur că nu vă înțeleg pe mulți dintre voi care sunteți răutăcioși gratuit…
@Chev Celios știu programul de noapte… Curiozitatea mea era dacă este adevărat zvonul cum că doar anumite linii de noapte circulă mereu din 30 în 30 de min. Jur că nu vă înțeleg pe mulți dintre voi care sunteți răutăcioși gratuit…
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Andrei98
Exista niste programe de circulatie disponibile pentru toata lumea, de unde pana unde zvonuri?
Exista niste programe de circulatie disponibile pentru toata lumea, de unde pana unde zvonuri?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Chev Celios
Exact. Erau pe vremuri ture care ieseau mai devreme si intrau mai tarziu. Cand au fost bagate liniile de noapte prima oara sa luat decizia sa se taie prima si ultima cursa de la turele care aveau prima plecare la 4 si cele care aveau ultima plecare dupa 23:30/24:00. Si mi-se pare si logic ca le-au scos. Acum pe bune vreti sa vina mai repede liniile noapte, in conditia in care liniile de noapte abia umpli jumatate de autobuz in cel mai aglomnerat scenariu. Nu degeaba pe liniile de noapte se baga doar Otokar si Hybrid. Acestea au senzori de masurare al numarului de pasagerii din autobuz. Daca e nevoie vrodata sa fie micsorat intervalul TPBI il va modifica. Puneti mana si folositile si dupa mai vorbim de intervale. Si sincer un interval de 30 de minute pe noapte mie unu mi-se pare decent. Poate niste prelungiri de linii prin zone care chiar ar avea posibilitatea sa deviona mai atractive. Un exemplu care imi vine in minte este N108 care foarte usor poate fi prelungit pana la Centura la Afumati prin Voluntari. Ar avea destui clienti si daca e nevoie sunt sigur ca si STV poate sa vine cu un tur pe linia aceasta, pentru a putea pastra intervalul.
Exact. Erau pe vremuri ture care ieseau mai devreme si intrau mai tarziu. Cand au fost bagate liniile de noapte prima oara sa luat decizia sa se taie prima si ultima cursa de la turele care aveau prima plecare la 4 si cele care aveau ultima plecare dupa 23:30/24:00. Si mi-se pare si logic ca le-au scos. Acum pe bune vreti sa vina mai repede liniile noapte, in conditia in care liniile de noapte abia umpli jumatate de autobuz in cel mai aglomnerat scenariu. Nu degeaba pe liniile de noapte se baga doar Otokar si Hybrid. Acestea au senzori de masurare al numarului de pasagerii din autobuz. Daca e nevoie vrodata sa fie micsorat intervalul TPBI il va modifica. Puneti mana si folositile si dupa mai vorbim de intervale. Si sincer un interval de 30 de minute pe noapte mie unu mi-se pare decent. Poate niste prelungiri de linii prin zone care chiar ar avea posibilitatea sa deviona mai atractive. Un exemplu care imi vine in minte este N108 care foarte usor poate fi prelungit pana la Centura la Afumati prin Voluntari. Ar avea destui clienti si daca e nevoie sunt sigur ca si STV poate sa vine cu un tur pe linia aceasta, pentru a putea pastra intervalul.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
WT_fan06
E bine că se numără pasagerii de pe cursele de noapte, dar nu e suficient să existe cerere. Trebuie să existe și bani pentru kilometri în plus. Din fericire, s-au mai dat câțiva bănuți la ultima rectificare, mulțumită cărora au fost posibile suplimentările anunțate (pentru liniile de zi) de TPBI. Suplimentări foarte bine venite.
E bine că se numără pasagerii de pe cursele de noapte, dar nu e suficient să existe cerere. Trebuie să existe și bani pentru kilometri în plus. Din fericire, s-au mai dat câțiva bănuți la ultima rectificare, mulțumită cărora au fost posibile suplimentările anunțate (pentru liniile de zi) de TPBI. Suplimentări foarte bine venite.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Gabi23
Toate autobuzele liniilor 103, 406, 407, 451, 452, 454, 457, 458 + traficul auto general este afectat de relicvele preistorice de șine CF care nu au fost indepărtate de pe Șoseaua Dudești-Pantelimon. Odinioară aceste linii industriale care porneau din gara Titan Sud, mergeau către fabricile (?), depozitele din zonă. Timpul a trecut, zona s-a modernizat la construcția magazinului Dedeman, PS3 a pavat trotuarele dar carosabilul a rămas cu acele șine care în acest moment sunt un chin pentru orice le traversează. Produc și un zgomot infernal.
Administrația Străzilor, PS3, CFR SA sau cine e responsabil ar trebui să ia măsuri de dezafectare și refacere a carosabilului.
Toate autobuzele liniilor 103, 406, 407, 451, 452, 454, 457, 458 + traficul auto general este afectat de relicvele preistorice de șine CF care nu au fost indepărtate de pe Șoseaua Dudești-Pantelimon. Odinioară aceste linii industriale care porneau din gara Titan Sud, mergeau către fabricile (?), depozitele din zonă. Timpul a trecut, zona s-a modernizat la construcția magazinului Dedeman, PS3 a pavat trotuarele dar carosabilul a rămas cu acele șine care în acest moment sunt un chin pentru orice le traversează. Produc și un zgomot infernal.
Administrația Străzilor, PS3, CFR SA sau cine e responsabil ar trebui să ia măsuri de dezafectare și refacere a carosabilului.
Șoseaua Dudești-Pantelimon - 05.06.2023 (1).jpg (520.32 KB; downloaded 1474 times)
Șoseaua Dudești-Pantelimon - 05.06.2023 (2).jpg (348.06 KB; downloaded 1475 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
shoppy
Nu o sa faca nimic CFR SA decat daca ii platesti, deci mai bine faci singur, probabil o sa fie scoase cand o sa se refaca Soseaua Dudesti-Pantelimon.
Nu o sa faca nimic CFR SA decat daca ii platesti, deci mai bine faci singur, probabil o sa fie scoase cand o sa se refaca Soseaua Dudesti-Pantelimon.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination