Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
862 posts, 255802 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
ByOnu
@dinudr, te rog sa citezi MEREU CONTINUTUL articolelor (copy-paste continutul, macar paragrafele relevante si precizezi articolul sursa). Linkurile se pierd de-a lungul timpului si devin inactive.
dinudr wrote here:
https://b365.ro/noile-trenuri-de-pe-magi ... -504209/
@dinudr, te rog sa citezi MEREU CONTINUTUL articolelor (copy-paste continutul, macar paragrafele relevante si precizezi articolul sursa). Linkurile se pierd de-a lungul timpului si devin inactive.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
@dinudr
Te bazezi pe declaritiile unuia sau altuia, sunt lipsite de relevanta juridica, conteaza doar contractul, nu mai bate campii…
Pandemia, razboiul sunt clauze de forta majora ce pot fi invocate.
@dinudr
Te bazezi pe declaritiile unuia sau altuia, sunt lipsite de relevanta juridica, conteaza doar contractul, nu mai bate campii…
Pandemia, razboiul sunt clauze de forta majora ce pot fi invocate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Asta cu "Alstom ne-a informat..." este o jumatate de adevar aparuta exclusiv pentru satisfacerea legii accesului liber la informatii, daca directoarea ar fi avut coloana vertebrala atunci ar fi comentat si asupra punctului de vedere al Metrorex in legatura cu problema, rezulta ca este pusa acolo cu acelasi scop ca si toti fostii directori, adica sa semneze ca primarul, ceea ce stiam deja.
Asta cu "Alstom ne-a informat..." este o jumatate de adevar aparuta exclusiv pentru satisfacerea legii accesului liber la informatii, daca directoarea ar fi avut coloana vertebrala atunci ar fi comentat si asupra punctului de vedere al Metrorex in legatura cu problema, rezulta ca este pusa acolo cu acelasi scop ca si toti fostii directori, adica sa semneze ca primarul, ceea ce stiam deja.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Vasile52
Probabil comanda este mai mare si pretul per unitate mai mare, iar termenul mai mic. Probabil astepta componente ieftine sau pana la termenul limita. Asta se intampla cand comanzi trenuri cu un pret execrabil. Nu va asteptati la nimic wow cand vin oricum pentru ca o sa fie echipate doar minimul necesar.
Cat despre de ce Metrorex nu face declaratii despre intarzieri, Metrorex are nevoie de o relatie de prietenie cu Alstom.
Acestia sunt responsabili de mentenanta tuturor trenurilor de metrou din Bucuresti. Daca se comenteaza cu legatura la ramele noi, iar Alstom se supara pot sa gaseasca o chichita ca motiv si sa suspende mentanta. (Intr-un fel e buna mentenanta tuturor trenurilor de catre o singura companie, pe de alta parte creeaza un monopol)
Iar in al doilea rand, Alstom a lucrat neplatit pentru ani de zile, iar daca se comenteaza la adresa livrari Alstom se supara si nu o sa mai aiba buna vointa sa lucreze si apoi dupa ani de zile sa primeasca plata pentru servicii.
dinudr wrote here:
Si totusi, aceleasi procesoare pt trenurile pt Brazilia s-au gasit.
Probabil comanda este mai mare si pretul per unitate mai mare, iar termenul mai mic. Probabil astepta componente ieftine sau pana la termenul limita. Asta se intampla cand comanzi trenuri cu un pret execrabil. Nu va asteptati la nimic wow cand vin oricum pentru ca o sa fie echipate doar minimul necesar.
Cat despre de ce Metrorex nu face declaratii despre intarzieri, Metrorex are nevoie de o relatie de prietenie cu Alstom.
Acestia sunt responsabili de mentenanta tuturor trenurilor de metrou din Bucuresti. Daca se comenteaza cu legatura la ramele noi, iar Alstom se supara pot sa gaseasca o chichita ca motiv si sa suspende mentanta. (Intr-un fel e buna mentenanta tuturor trenurilor de catre o singura companie, pe de alta parte creeaza un monopol)
Iar in al doilea rand, Alstom a lucrat neplatit pentru ani de zile, iar daca se comenteaza la adresa livrari Alstom se supara si nu o sa mai aiba buna vointa sa lucreze si apoi dupa ani de zile sa primeasca plata pentru servicii.
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Budy187
Ce acoperire ai cand faci asemenea afirmatii ? "Probabil astepta componente ieftine sau pana la termenul limita. Asta se intampla cand comanzi trenuri cu un pret execrabil. Nu va asteptati la nimic wow cand vin oricum pentru ca o sa fie echipate doar minimul necesar."
Ce legatura are Alstom Romania cu Alstom Corporate ?
Ce acoperire ai cand faci asemenea afirmatii ? "Probabil astepta componente ieftine sau pana la termenul limita. Asta se intampla cand comanzi trenuri cu un pret execrabil. Nu va asteptati la nimic wow cand vin oricum pentru ca o sa fie echipate doar minimul necesar."
Ce legatura are Alstom Romania cu Alstom Corporate ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
E subsidiara, aceasi patroni, aceasi politica, nu sunt de capul lor…
E subsidiara, aceasi patroni, aceasi politica, nu sunt de capul lor…
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
cosminduru
După cum am anticipat, se confirmă că termenul de 2 septembrie este cel vizat. Ei au declarat că livrează primul tren în august.
După cum am anticipat, se confirmă că termenul de 2 septembrie este cel vizat. Ei au declarat că livrează primul tren în august.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
alchimistul
Domnilor, vor avea aer conditionat? Daca da, ar fi mai eficient sa fie introduse pe M2, unde, la orele de varf, nu scapi netranspirat de la Unirii la Vlaicu nici purtand tricou extra subtire.
Exista constrangeri de ordin tehnic care sa le impiedice sa circule si pe alte magistrale? Constrangeri de genul...trebuie sa taiem din peron pentru a incapea fara zgarieturi? Ma refer aici la absolut TOATE celelalte magistrale
Domnilor, vor avea aer conditionat? Daca da, ar fi mai eficient sa fie introduse pe M2, unde, la orele de varf, nu scapi netranspirat de la Unirii la Vlaicu nici purtand tricou extra subtire.
Exista constrangeri de ordin tehnic care sa le impiedice sa circule si pe alte magistrale? Constrangeri de genul...trebuie sa taiem din peron pentru a incapea fara zgarieturi? Ma refer aici la absolut TOATE celelalte magistrale
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
BGP2597
Da, constrângerea este că vor fi echipate cu sistemul de signalling de pe M5, diferit de cel de pe M1/2/3.
Da, constrângerea este că vor fi echipate cu sistemul de signalling de pe M5, diferit de cel de pe M1/2/3.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Ceva la mijloc, este vorba aici de ventilatie fortata cu refrigerare, deci oricum mult peste ce avem acum.
Nu au voie, atat datorita partii de interlocking, ele venind cu URBALIS 400 imbarcat dar si pentru faptul ca in momentul in care s-a facut imprumutul la BEI pentru ele, s-a specificat clar ca sunt destinate M5.
Domnilor, vor avea aer conditionat? Daca da, ar fi mai eficient sa fie introduse pe M2, unde, la orele de varf, nu scapi netranspirat de la Unirii la Vlaicu nici purtand tricou extra subtire.
Ceva la mijloc, este vorba aici de ventilatie fortata cu refrigerare, deci oricum mult peste ce avem acum.
Nu au voie, atat datorita partii de interlocking, ele venind cu URBALIS 400 imbarcat dar si pentru faptul ca in momentul in care s-a facut imprumutul la BEI pentru ele, s-a specificat clar ca sunt destinate M5.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
alchimistul
Din raspunsurile voastre, inteleg ca nu ar functiona impreuna cu automatizarea de pe M1,2,3,4. Dar conduse in modul manual, ar fi probleme de gabarit in tuneluri/statii, in curbele pronuntate? Inteleg ca cel mai eficient este cu automatizare; ma intereseaza la modul strict teoretic.
In alta ordine de idei, la trenurile CAF am remarcat un sunet din podea in capatele anumitor vagoane, probabil al unui ventilator care porneste la anumite intervale de timp, fie in statie, fie in mers. Care este rolul lui? Racirea motoarelor, evacuarea aerului uzat din tren sau introducerea de aer "proaspat" din tunel?
Mersi
Din raspunsurile voastre, inteleg ca nu ar functiona impreuna cu automatizarea de pe M1,2,3,4. Dar conduse in modul manual, ar fi probleme de gabarit in tuneluri/statii, in curbele pronuntate? Inteleg ca cel mai eficient este cu automatizare; ma intereseaza la modul strict teoretic.
In alta ordine de idei, la trenurile CAF am remarcat un sunet din podea in capatele anumitor vagoane, probabil al unui ventilator care porneste la anumite intervale de timp, fie in statie, fie in mers. Care este rolul lui? Racirea motoarelor, evacuarea aerului uzat din tren sau introducerea de aer "proaspat" din tunel?
Mersi
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
PTMZ
Problemele de gabarit nu au legatura cu modul automat sau manual de conducere. La fel ca in cazul CAF, potentialele incompatibilitati ale dimensiunilor pot fi determinate strict la probele fizice efectuate cu trenul, deci trebuie sa le asteptam sa vina. In teorie, acestea nu ar trebui sa existe, insa in practica se poate orice, cum s-a vazut la CAF.
Problemele de gabarit nu au legatura cu modul automat sau manual de conducere. La fel ca in cazul CAF, potentialele incompatibilitati ale dimensiunilor pot fi determinate strict la probele fizice efectuate cu trenul, deci trebuie sa le asteptam sa vina. In teorie, acestea nu ar trebui sa existe, insa in practica se poate orice, cum s-a vazut la CAF.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
alchimistul
Clar ca nu are legatura gabaritul cu modul de conducere. Nu am fost suficient de explicit, reformulez : se comanda trenurile in asa fel incat dimensiunile sa fie adaptate la cele mai inguste peroane/tuneluri, pentru ca, teoretic, sa incapa fara probleme pe orice segment de retea? Asta in eventualitatea in care, in 5 ani (termen arbitrar), se decide adaptarea automatizarii de pe oricare alta magistrala la trenurile Alstom...A incapea fizic pe oriunde prin reteaua subterana nu este un criteriu obligatoriu in caietul de sarcini?
Clar ca nu are legatura gabaritul cu modul de conducere. Nu am fost suficient de explicit, reformulez : se comanda trenurile in asa fel incat dimensiunile sa fie adaptate la cele mai inguste peroane/tuneluri, pentru ca, teoretic, sa incapa fara probleme pe orice segment de retea? Asta in eventualitatea in care, in 5 ani (termen arbitrar), se decide adaptarea automatizarii de pe oricare alta magistrala la trenurile Alstom...A incapea fizic pe oriunde prin reteaua subterana nu este un criteriu obligatoriu in caietul de sarcini?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
PTMZ
În teorie, toate ramele achiziționate trebuie să fie compatibile cu gabaritul de liberă trecere al metroului bucureștean (aici guru poate confirma exact dimensiunile, mă gândesc), care e unitar pentru toată rețeaua, deci producătorul trebuie să se asigure că nu există probleme de gabarit. În practică, pot să mai apară mici ajustări, cum au fost peroanele la M2, dar cam atât ar fi maximul admis de intervenții (cel puțin dacă ne gândim la un minim de bun simț din partea factorilor implicați).
Cred că majoritatea răspunsurilor vor veni după ce ajung metrourile, deci sugerez să mai avem puțină răbdare. Mai mult ca sigur atunci s-ar lămuri tot ce e legat de ele.
În teorie, toate ramele achiziționate trebuie să fie compatibile cu gabaritul de liberă trecere al metroului bucureștean (aici guru poate confirma exact dimensiunile, mă gândesc), care e unitar pentru toată rețeaua, deci producătorul trebuie să se asigure că nu există probleme de gabarit. În practică, pot să mai apară mici ajustări, cum au fost peroanele la M2, dar cam atât ar fi maximul admis de intervenții (cel puțin dacă ne gândim la un minim de bun simț din partea factorilor implicați).
Cred că majoritatea răspunsurilor vor veni după ce ajung metrourile, deci sugerez să mai avem puțină răbdare. Mai mult ca sigur atunci s-ar lămuri tot ce e legat de ele.
📖 Pagination options